atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi Par labiem darbiem..redzamiem un apslēptiem.
dafne
Iesūtīts: 2012.08.25 10:30:24
13 Jūs esat zemes sāls; bet, ja sāls nederīga, ar ko tad sālīs? Tā neder vairs nekam, kā vien ārā izmetama un ļaudīm saminama.
14 Jūs esat pasaules gaišums; pilsēta, kas stāv kalnā, nevar būt apslēpta.
15 Sveci iededzinājis, neviens to neliek zem pūra, bet lukturī; tad tā spīd visiem, kas ir namā.
16 Tāpat lai jūsu gaisma spīd ļaužu priekšā, ka tie ierauga jūsu labos darbus un godā jūsu Tēvu, kas ir debesīs.

Mt.5:13-16
un
1 Sargaities, ka jūsu taisnība nav tāda, kas grib spīdēt ļaužu priekšā; citādi jums nav nekādas algas pie jūsu Tēva debesīs.
2 Kad tu dod mīlestības dāvanas, tad neliec to izbazūnēt savā priekšā, kā liekuļi to dara sinagogās un ielās, lai ļaudis tos godinātu. Patiesi Es jums saku: tiem jau ir sava alga.
3 Bet, kad tu dod mīlestības dāvanas, tad tava kreisā roka lai nezina, ko labā dara,
4 tā ka tava dāvana paliek apslēpta; un tavs Tēvs, kas redz slepenībā, tev to atmaksās.


Mt6:1-4
<< 1 ... 36 . 37 . 38 . 39 . 40 . 41 . 42 . 43 . 44 . 45 . 46 ... 48 . 49 . >>
AutorsZiņas teksts
Jēzus māceklis
# Iesūtīts: 2012.11.27 11:09:38
Mārtiņš
nu ok.tāpēc man tā arī liekas, ka tie kurnētāji ir tie, kas tur ir tai debesu valstībā, lai arī skauž un kurn . protams, negribētos būt to vidū...
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.11.27 11:14:09
Aivars
Palaidnieku dēlu (..)

Interesanti, ka to līdzību sauc par pazudušā dēla līdzību un nevis atgrieztā, nožēlojušā vai tml.
Bet problēma kā daudzās situācijās Rakstos rodas, ja savu galveno uzmanības fokusu pievērš grēciniekiem (kurnētājiem, pazudušajam dēlam, laulības pārkāpējiem, muitniekiem, ...) un nevis Dievam. Arī grēkā krišanas notikumā sieva savu uzmanību pievērsa čūskai (un nevis Dievam), un cilvēks - sievai (un nevis Dievam).
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.11.27 11:15:45
Jēzus māceklis
nu ok.tāpēc man tā arī liekas, ka tie kurnētāji ir tie, kas tur ir tai debesu valstībā, lai arī skauž un kurn . protams, negribētos būt to vidū...

Negribētu būt ... debesu valstībā?
Dievs viņus nenotiesā, tad kāpēc tu vēl uzturi apsūdzību?
dafne
# Labojis dafne: 2012.11.27 11:17:49
Jēzus māceklis
Tas nozīmē, ka Kungs atalgo arī pēc sastrādātā, lai kā mums to negribētos, un gribētos lai visiem ir vienādi...

bet ja tu vari kopa tusēt ar savu Kungu..tad kada starpiba kadu algu tu tur saņemsi
Jēzus māceklis
# Iesūtīts: 2012.11.27 11:20:29
Mārtiņš
Nē tā es to nebiju domājis. es biju domājis, ka pats negribētu atrasties to kurnētāju un skaudīgo vidū... :/

Jēzus māceklis
# Iesūtīts: 2012.11.27 11:21:55
dafne
jauka atbilde.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.11.27 11:22:00
Jēzus māceklis
Tu pieminēji līdzību par talentiem, kurus daži noraka un secināji:
Tas nozīmē, ka Kungs atalgo arī pēc sastrādātā, lai kā mums to negribētos, un gribētos lai visiem ir vienādi...

Lasi visu Jēzus runu no sākuma un līdz beigām.
Jēzus māceklis
# Iesūtīts: 2012.11.27 11:24:04
Mārtiņš
ko tu gribi pateikt?
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.11.27 11:24:42
Jēzus māceklis
es biju domājis, ka pats negribētu atrasties to kurnētāju un skaudīgo vidū...

Man pieleca. Tu pats negribi būt skaudīgais kurnētājs?
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.11.27 11:25:10
Jēzus māceklis
Tā līdzība ir viens gabaliņš no daudz garākas runas.
Jēzus māceklis
# Iesūtīts: 2012.11.27 11:25:43
Mārtiņš
Jēzus māceklis
# Iesūtīts: 2012.11.27 11:26:20
Mārtiņš
Tā līdzība ir viens gabaliņš no daudz garākas runas.

nu labi, un ko tu ar to gribēji pateikt?
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.11.27 11:33:29
Jēzus māceklis
Tu izlasi un padomā.
Bet vispār es jau rakstīju ne pārāk sen, šķiet, ka šajā pašā diskusijā.
Jēzus māceklis
# Labojis Jēzus māceklis: 2012.11.27 11:36:13
Mārtiņš
es izlasīju un padomāju, bet ko tu ar to gribēji teikt?ai nu labi, lai jau paliek...
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.11.27 11:41:33
Jēzus māceklis
Šķir atpakaļ un meklē, ko tieši par šo līdzību teicu. To pašu arī saku tagad. Ja esi māceklis, mācies (no Jēzus, protams).
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.11.27 12:59:10
Raimonds
Kā zināms, savstarpēja uzticēšanas veidojas, ja otra dzīvē un vārdos atpazīst kaut ko no sevis.
Protams, Kristus tam ir paraugs. Viņš taču visās lietās bija kā mēs, tikai bez grēka. Tajā Viņš nelīdzinājās mums. Vai mums savā starpā vajadzētu līdzināties grēkā? Domāju, ka ne.

Pāvils ar` rakstīja, raudiet ar tiem, kas raud un priecājieties ar tiem, kas priecājas. Jēzus bija kopā ar... (kā jau te bija).
Nav iebildumu.

Baltie tēvi ir labi, lai viņiem bučotu rokas, un padarītu par Dieva vietniekiem un diemžēl arī (nedod paklupt), par grēkāžiem, bet viņi nedzīvo vienkāršo grēcinieku dzīvi.
Šo es nesapratu.

Katoļu priesterim Henri J.M.Nouwen ir pasaulslavena grāmata "The Wounded Healer", tur viņš par to raksta, ka mūsu ievainotās sirdis un brūces var palīdzēt tuvākajiem piedzīvot dziedināšanu.
Jā.

Protams, kādu pažēlojot, var ātri pierakstīt amoralitāti.
Var, bet nevajadzētu. Es vienā variantā pamēģināju pažēlot kurnētājus, man jau šuj klāt herēzi.
Pater
# Iesūtīts: 2012.11.27 13:39:17
+jean Tomēr tas, ko viņš piemin ir tas, ka viņš tic, ka Dievs neiejaucas šīs pasaules norisēs, ka viss, kas notiek uz šīs pasaules, notiek nejauši !!!??!! You might say God runs the world like an honest casino operator—he doesn’t rig the wheels. He doesn’t stack the deck. He doesn’t interfere in the ecology of the world as he has let it unfold.
Tiek uzdots interesants jautājums par to - cik lielā mērā Dievs iejaucas pasaules procesos.
Un ja aplūkojam pasaules vēstures procesus, šķiet, ka viņa iejaukšanās ir vien - reizi pa reizei uzklausot savējo lūgšanas.
Grūti Dievu iedomāties kā kombinatoru, kurš izvirza vienu vai otru diktatoru, izraisa vienu vai otru pasaules karu...
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.11.27 16:00:26
Lūdzu Vārdu
Kur Tu to izrāvi? lai kāds varētu sludināt evaņģēliju – tam vispirms jāpārdod viss, kas tam ir, un jāatdod to nabagiem
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.11.27 17:10:58
Jēzus māceklis
EB: Tu domā, ka viena no nevienādībām varētu būt skaudība?
JM: Pēc loģikas liekas, ka nē. Tomēr līdzība runā, un šķiet, ka jā. Es visticamāk maldos un kļūdos, jo es to ļoti gribētu.

Gribētu ko?

Kāpēc Kungs saka tiem, kas kurn, lai viņi 14 Ņem, kas tev pieder, un ej;
Es jau vienu variantu minēju.

kas ir domāts ar to, ka daudz aicinātu, bet maz izredzētu šai līdzībā? kas pirmie un kas pēdējie
Tas pats Hrizostoms saka, ka līdzībā pirmie nekļuva pēdējie - visi dabūja vienu algu. Un notika vēl lielāka lieta - aicinātie izrādījās pirms izredzētajiem. Ar izredzētajiem viņš domā jūdus un tos kristiešus, kas, tikumībā iemirdzējušies, kļuva nevīžīgi un netikumīgi, kā arī tos, kas daudzus pārspēja tikumībā.

Tad jau aicinātie netiek Dieva valstībā vai kā? Un tiek tikai izredzētie?
Kā redzi, tiek gan vieni, gan otri.
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.11.27 17:13:08
Aivars
Nu tu konkrēti laulību nenoliedz, bet kopā ar bīskapu džinu noliedz, ka Jēzus varētu būt žēlīgs pret to kas iekurnas, vai citādi nav `perfekts kristietis`
Prātā nav nācis.
<< 1 ... 36 . 37 . 38 . 39 . 40 . 41 . 42 . 43 . 44 . 45 . 46 ... 48 . 49 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 166 , pavisam kopa bijuši: 24373