atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi Par labiem darbiem..redzamiem un apslēptiem.
dafne
Iesūtīts: 2012.08.25 10:30:24
13 Jūs esat zemes sāls; bet, ja sāls nederīga, ar ko tad sālīs? Tā neder vairs nekam, kā vien ārā izmetama un ļaudīm saminama.
14 Jūs esat pasaules gaišums; pilsēta, kas stāv kalnā, nevar būt apslēpta.
15 Sveci iededzinājis, neviens to neliek zem pūra, bet lukturī; tad tā spīd visiem, kas ir namā.
16 Tāpat lai jūsu gaisma spīd ļaužu priekšā, ka tie ierauga jūsu labos darbus un godā jūsu Tēvu, kas ir debesīs.

Mt.5:13-16
un
1 Sargaities, ka jūsu taisnība nav tāda, kas grib spīdēt ļaužu priekšā; citādi jums nav nekādas algas pie jūsu Tēva debesīs.
2 Kad tu dod mīlestības dāvanas, tad neliec to izbazūnēt savā priekšā, kā liekuļi to dara sinagogās un ielās, lai ļaudis tos godinātu. Patiesi Es jums saku: tiem jau ir sava alga.
3 Bet, kad tu dod mīlestības dāvanas, tad tava kreisā roka lai nezina, ko labā dara,
4 tā ka tava dāvana paliek apslēpta; un tavs Tēvs, kas redz slepenībā, tev to atmaksās.


Mt6:1-4
<< 1 ... 45 . 46 . 47 . 48 . 49 . >>
AutorsZiņas teksts
+jean
# Iesūtīts: 2012.12.14 21:00:02
es varu spriest par to, ko viņi saka no tā, ko viņi še ieraksta..

tā kā kādā man zināmā valodā ignorēt nozīmē nezināt , tad tev daļēji ir taisnība
Lūdzu Vārdu
# Labojis Lūdzu Vārdu: 2012.12.15 07:24:25
+jean
Kopsakarības tekstā tā arī neatradi … mjā … no komentāra atturēšos.

Apgalvot, ka Dievs ir labs – tas nav ne infantili, ne triviāli. Bet apgalvot ka ticība šim postulātam ir Pestīšanai obligāta – tas jau ir sliktāk, kā infantila trivialitāte.

Pieņemu, ka tev nemazākas nojēgas, kas ir Lū Gēriga slimība … labi, lai nu paliek tik smalkas lietas …
noprotu, ka esi vīriešu kārtas, vai ne? Ja tā, tad parunāsim par neizbēgamo – kā varbūt zini, tad ikviens vīrietis ātrāk vai vēlāk saslimst ar prostatas vēzi … neizbēgami – 100% … vienīgā cerība tev un arī man – ka tas maita parādīsies tik vēlu, ka vairs nepaspēs attīstīties un mēs nomirsim no kaut kā cita …

Bet kādiem nelaimējas … ieskatam http://www.mammamuntetiem.lv/articles/2167/prostatas-vezis-8-menesu-vecuma/

un vispār - ļaundabīgi audzēji parādās ne tikai ātrāk, bet arī citur … ja netici – sameklē Rīgā Onkoloģisko centru … aizej uz turieni, atrodi kāda sirgstoša bērna vecākus un izskaidro viņiem, ka Dievs ir labs.

Par rezultātiem ziņo.
+jean
# Iesūtīts: 2013.01.05 20:53:56
Lūdzu Vārdu,

par smalkām lietām un kopsakarībām, ... lai paliek...

Tu raksti: aizej uz turieni, atrodi kāda sirgstoša bērna vecākus un izskaidro viņiem, ka Dievs ir labs.

Ar šo tu pats skaidri pasaki patiesību -- NAV iespējams kādam ieskaidrot, ka Dievs ir labs, kur nu vēl tādam, kas ir smagās grūtībās.

Pestīšanai NEKAS nav obligāts. Dievs visu ir izdarījis un pasludinājis cilvēcei: Es esmu jūs izglābis caur Jēzu Kristu!

Un tieši tas arī kristiešiem ir jāsludina -- Dieva žēlīgais un labais prāts:

Ar acīm jūs redzēsiet karus, postīšanas, slimības, tomēr tas nav Dieva prāts un nolūks. Ticiet Dieva neredzamajai žēlsirdībai, kas ir atklājusies Jēzū Kristū, kas nāca šai pasaulē kā viens no mums, kas dzīvoja mūsu vidū, bija kā mēs tikai bez grēka. utt. Stāsti par Dievu, par kritušo cilvēci, par Jēzu utt.

Tu varbūt pat nepieminēsi, ka Dievs ir labs. Tomēr paradokss būs tāds, ka ticībā viņā būs radusies pārliecība un viņa lūgšanā sauks: Paldies Dievs, ka tu esi tik labs!
Confrater
# Iesūtīts: 2013.01.06 20:57:38
+jean , Dievs ir labs tāpēc,
ka Viņš ir Dievs,
kas savā dievišķajā autoritātē deklarē,
ka Viņš ir labs.
Kam vara, tas nosaka spēles noteikumus...
+jean
# Iesūtīts: 2013.01.08 13:18:28
Tātad Valdnieks ir labs tikai tāpēc, ka ir valdnieks?? Vai to tu gribēji pateikt??

Vai šeit (kā arī neskaitāmās citās Rakstu vietās) gadījumā nav rakstīts par šādu ārēju pakļaušanos:
Nenesiet Man vairs veltīgo un liekulīgo ēdamo upuri, to kvēpināmā smarža ir negantība un iedveš Man riebumu. Es neieredzu un nevaru ciest jūsu jaunajos mēnešos un sabatos noturamās svētku sapulces, jo tās ir gan krāšņas un svinīgas, bet tai pašā laikā bezdievības pilnas!
Es ienīstu jūsu jaunos mēnešus un jūsu gadskārtējos svētkus, tie Man ir par nastu, tie Man kļuvuši neciešami!
(Jes. 1)

Israēls jau darīja tos ārējos darbus, ko Dievs viņiem bija licis. Ko tad vēl Viņš gribēja???

Padomā, prātniek , par to!!!

Confrater
# Labojis Confrater: 2013.01.08 23:15:55
+jean tevis citētā Rakstu vieta vēl vairāk ilustrē manu pointu.
Dievs tajā neapmierināti un dusmīgi deklarē, kas Viņam nepatīk...

Es gan pirmīt nerunāju par tavu ārējo pakļaušanos.
+jean
# Iesūtīts: 2013.01.16 13:56:20
jā, biskap Conprater, Rakstu vieta tiešām runā par pointu !!

Dievs tajā tiešām runā par Sevi un Savas tautas ārējiem darbiem. Tauta gan domā, ka iepriecina Dievu ar savu krāšņo dievkalpošanu un pienestajiem upuriem, tomēr izrādās, ka acīm redzamais neatbilst patiesībai. Savās sirdīs viņi nav sapratuši Dievu, jo joprojām domā, ka Dievs ir dusmīgs un valdonīgs Dievs, kas pļauj, ko nav sējis.

Tāpēc svarīgākais arī labo darbu kontekstā (sk. tēmas nosaukumu!!) ir ticība/paļāvība vai neticība/neuzticēšanās tam, ka Dievs ir labs (kas savā būtībā ir pareizā attieksme pret Dievu).

P.S. Lai arī cik šis vārdiņš "labs" būtu triviāls!!!
Confrater
# Labojis Confrater: 2013.01.16 14:16:53
+jean vai tad te kaut kur klāt ir Dievam godprātīgi pēc Viņa Paša dotā likuma kalpojošo izraēliešu doma, ka Dievs ir valdonīgs un dusmīgs Dievs?
Dievs gan te saka valdonīgu un dusmīgu runu.
Kur lai nabaga izraēlietis pa vidu tiek skaidrībā kā saprast Dievu?
Vēl viens apliecinājums tam, ka Dievs Pats nosaka, ka Ir labs un kas ir labs.

Un drīzāk gan implicīti te ir klāt doma par nepieciešamību pēc Glābēja, kas varēs aizsniegt izraēliešu (un ne tikai) sirdi, jo ar likumu reāli jau arī var panākt vien ārēji spīdošu tehnisku kalpošanu un neizpratni, ko tad Dievs vēl abstrakti vēlas.
+jean
# Iesūtīts: 2013.01.16 20:21:17
Draugs, tu jautā: Kur lai nabaga izraēlietis pa vidu tiek skaidrībā kā saprast Dievu?

Tu jautā, vai arī jautā jautāšanas pēc???

Tiem ir Mozus un pravieši, lai tie tos klausa. Ko mums māca Epifānijas notikums?? Vai sekot zvaigznei? Vai arī uzticēties Rakstiem, uzticēties, ka tie ir patiesi?? Problēma jau tā pati, kas tagad -- ticība vs. darbi.

Negribas ticēt, ka pietiek ar uzticēšanos Dievam, ka Viņš dos visu labo. Labāk gribas paļauties uz redzamo, tas ir, saviem darbiem, savu dievkalpošanu -- to gan Dievs ievēros un atalgos. Tomēr nekā -- ar plikiem darbiem var izpelnīties tikai Dieva dusmas kā toreiz, tā tagad.

Ja nu tu jautāsi: kā tad lai rīkojos pareizi – kā man ticēt un tomēr neizaicināt Dievu? Tu taču slavē un sludini tikai ticību, nerimdams to daudzināt! Es atbildēšu: tev jātic tikai tam, ko tev saka Dieva vārds. Tālāk un plašāk tavai ticībai nav jāsniedzas. Jo ticības daba un būtība ir tāda, ka tā paļaujas uz Dieva vārdu. Kur nav Dieva vārda, tur ticībai nav īstā vieta. Vai tas nav pietiekami skaidri un saprotami sacīts? Tādēļ Raksti sauc Dieva vārdus par testimonia, pacta, foedera (liecības, tiesas, derības), – jo šie vārdi prasa ticību. Dievs vēl nekad nav licis ticēt Viņa darbiem, nedodot tiem līdzi savu vārdu.

Bet savus vārdus Dievs ir apstiprinājis ar darbiem un brīnumu zīmēm, – lai mēs ticētu vārdam. Tādēļ arī Kristus Jņ. 10:38 saka: “.. ja man neticat, ticiet vismaz šiem darbiem."
dafne
# Labojis dafne: 2013.02.17 16:42:22
man viens jautajums..ne no temas par labiem darbiem

Par 12 Israela ciltim Atklasmes 7...kur palicis Dans?Ta Manases cilts?
Aivars
# Labojis Aivars: 2013.02.17 17:15:10
dafne
Skaidrs, ka Atklāsmes grāmatas `ciltis` ir simboliskas, kā jau to nojaušam no mūsu KUNGA un GLĀBĒJA pieteikuma 12 apustuļus, kā jaunā Israēla `ciltstēvus` aicinot. Un šai sakarā ir lasīta versija, ka Dana cilts Atklāsmes 7 nav pārstāvēta kā elku pielūdzēji, skat Soģu 18:13 Un no turienes tie virzījās augšup Efraima kalnos un nonāca līdz Mihas namam.
14 Tad tie pieci vīri, kas bija gājuši Laišas zemi izlūkot, sacīja savas cilts vīriem: "Vai jūs arī zināt, ka šinī namā atrodas efods un terafīms, griezts tēls un izliets attēls? Un nu tagad apdomājiet, kas jums jādara."
15 Tad viņi nogriezās uz turieni, iegāja jaunekļa, tā levīta, mājoklī, kas bija Mihas namā, un mierīgi ar to apsveicinājās.
16 Tie seši simti vīru, no Dana bērniem, ar ieročiem apbruņoti, palika stāvot pie vārtiem.
17 Bet tie pieci vīri, kas agrāk jau bija nākuši šo zemi izlūkot, iegāja namā un paņēma gan griezto tēlu, gan efodu un terafīmu, gan izlieto attēlu, bet pats priesteris bija palicis stāvam pie vārtiem ar tiem seši simti apbruņotiem vīriem.
18 Un, kad nu tie iegāja Mihas namā un paņēma gan griezto veidolu, gan efodu un terafīmu, gan izlieto attēlu, tad priesteris tiem jautāja: "Ko jūs darāt?"
19 Un tie viņam sacīja: "Esi klusu, liec savu roku uz savas mutes un nāc mums līdzi, un kļūsti mums par tēvu un par priesteri! Vai tad tev ir labāk būt par priesteri viena vienīga vīra namā nekā būt par priesteri veselai ciltij un dzimtai Israēlā?"
20 Tas bija priesterim gluži pa prātam, un viņš paņēma gan efodu un terafīmu, gan griezto tēlu un izlieto attēlu un aizgāja līdzi karavīriem.
21 Tad tie pagriezās un devās ceļā pēc tam, kad viņi bija novietojuši sievas un mazos bērnus, kā arī ganāmos pulkus un savas dārgākās mantas pašā priekšgalā.
22 Kad viņi jau bija labu gabalu attālinājušies no Mihas nama, tad tie vīri, kas dzīvoja Mihas nama tuvumā, sāka kliegt un dzīties pakaļ Dana bērniem un panāca viņus.
23 Un, kad viņi tik stipri kliedza uz Dana bērniem, tad tie apgriezās un sacīja Miham: "Kas ir ar tevi noticis, ka tu tā kliedz?"
24 Tad viņš sacīja: "Manus dievus, ko es biju darinājis, jūs esat paņēmuši līdz ar priesteri un esat devušies ceļā; kas nu ir vēl palicis man pāri? Kā tad jūs varat vēl man sacīt, kas tev kait?"
25 Bet Dana bērni viņam sacīja: "Nežēlojies te mūsu priekšā, ka pie tevis neatgriežas vīri ar dusmām sirdī un ka tu nezaudē pats savu un savējo dzīvību!"
26 Tā Dana bērni aizgāja pa savu ceļu, un Miha, redzēdams, ka tie bija stiprāki par viņu, apgriezās un aizgāja mājās.
27 Bet tie ņēma, ko Miha bija darinājis, un to priesteri, kas viņam bija bijis, un nonāca Laišā pie ļaudīm, kas dzīvoja mierīgi un bezrūpīgi, un apkāva iedzīvotājus ar zobena asmeni, bet pilsētu nodedzināja ar uguni.
28 Un nebija neviena, kas tos būtu izglābis, jo tā bija tālu no Sidonas, un ne ar vienu viņiem nebija nekādu darīšanu, jo tā atradās Bet-Rehobas ielejā. Un tad tie uzcēla pilsētu no jauna un apmetās tanī.
29 Un viņi nosauca tās pilsētas vārdu Dana - pēc sava tēva Dana vārda, kas bija Israēla dzemdināts, lai gan iepriekš tās pilsētas vārds bija Laiša.
30 Un Dana bērni tur pie sevis uzstatīja griezto tēlu, un Jonatāns, Geršoma dēls, Manases dēla dēls, un viņa dēli bija priesteri Dana bērniem līdz tam brīdim, kad šai zemei uznāca trimdas laiki.
31 Un tā tie turēja uzstatītu Mihas darināto tēlu visu laiku, kamēr vien Dieva nams pastāvēja Šīlo.



Arī Amoss, šķiet, apsūdz Dana cilti elkdievībā Āmosa 8:13 Tai pašā dienā slāpju mocītas saļims skaistās jaunavas un brašie jaunekļi,
14 kas tagad zvēr pie Samarijas lāsta un saka: tik tiešām, ka tavs Dievs dzīvo, Dan! Tik tiešām, ka pareģe dzīvo Bēršebā! - Jo tie kritīs un nekad vairs nepiecelsies."


Un 1. Mozus 49:16 Dans spriedīs tiesu savai tautai kā vienai no Israēla ciltīm.
17 Dans ir kā čūska uz ceļa, kā bīstama odze tekas malā, kas iedzeļ pat zirgam nagā, tā ka jājējs krīt atpakaļ.
18 Kungs, es ceru uz Tavu pestīšanu!
šķiet pasniedz Danu kā odzi azotē


Bet tā ir tikai versija, protams.
...... [87.246.165.252]
# Iesūtīts: 2013.02.17 19:28:30
dafne

Tur secība arī interesanta. Bet slinkums rakstīt.
dafne
# Labojis dafne: 2013.02.17 21:20:47
Aivars
Paldies!
a no kurienes tie manasiesi uzradās,pie skaitīsanas 4.Moz...Levitus noskir kalposanai Saiesanas telti ..a "vieta nak"manasieši.Atklasmes gramata ir gan leviti,gan manasiesi a nav vairs Dana cilts.
Es kko laikam esmu palaidusi garam..

...... [87.246.165.252]
Tu par secību Atklasmes gr.?
Aivars
# Labojis Aivars: 2013.02.17 21:40:44
dafne
manasieši ir tādi `nekatrie` (pa pusei iekšā,pa pusei - ārā)

1. Mozus 48:12 Un Jāzeps tos paņēma no viņa klēpja un noliecās viņa priekšā līdz zemei.
13 Un Jāzeps tos abus ņēma - Efraimu pie savas labās rokas, Israēlam pa kreisi, un Manasi kreisajā pusē, Israēlam pa labi, un tos pieveda viņam klāt.
14 Un Israēls izstiepa savu labo roku un lika to uz Efraima galvas, kaut gan tas bija tas jaunākais, un kreiso roku uz Manases galvas; viņš krusteniski lika savas rokas, kaut arī Manase bija pirmdzimtais.
15 Un viņš svētīja Jāzepu un sacīja: "Tas Dievs, kura priekšā staigāja mani tēvi, Ābrahāms un Īzāks, tas Dievs, kas man ir bijis mans gans visu manu mūžu, līdz pat šai dienai,
16 tas eņģelis, kas mani atpestījis no visa ļauna, tas lai svētī šos zēnus, ka viņu starpā dzīvo tālāk mans vārds, mana tēva Ābrahāma un Īzāka vārds, ka tie aug un vairojas zemes virsū."
17 Un Jāzeps ievēroja, ka viņa tēvs savu labo roku lika uz Efraima galvas. Tas viņa acīm bija nepatīkami, un viņš satvēra sava tēva roku, lai to novirzītu no Efraima galvas uz Manases galvu.
18 Un Jāzeps sacīja savam tēvam: "Ne tā, mans tēvs, šis ir vecākais, liec savu labo roku uz viņa galvu."
19 Bet viņa tēvs liedzās un sacīja: "Es zinu, mans dēls, es zinu ir to; arī tas taps par tautu, arī tas pieaugs, bet viņa jaunākais brālis būs lielāks par to, un viņa pēcnācēji būs tie, kas piepildīs zemi."
20 Un viņš to svētīja tanī dienā, sacīdams: "Tavā vārdā Israēla dēli svētīsies. Tie teiks: lai Dievs tev dara tā, kā Viņš Efraimam un Manasem ir darījis." Un viņš cēla Efraimu pār Manasi.
21 Un Israēls sacīja Jāzepam: "Redzi, es mirstu, bet Dievs būs ar jums un vedīs jūs atpakaļ jūsu zemē.
22 Un es tev dodu vienu kalna muguru vairāk par taviem brāļiem, kuru es esmu ieguvis no amoriešiem ar savu zobenu un ar savu loku."



4. Mozus 32:20 Tad Mozus tiem sacīja: "Ja jūs šo lietu tā gribat darīt, ka jūs, apbruņojušies Tā Kunga priekšā karam,
21 visi, gatavi karam, dodaties Tā Kunga priekšā pār Jordānu, kamēr Viņš Savus ienaidniekus izdzīs un
22 visa zeme būs Tā Kunga varai pakļauta, bet jūs tikai vēlāk atgriezīsities un būsit nenoziedzīgi Tā Kunga un Israēla priekšā, tad lai šī, Tā Kunga zeme, arī kļūst par jūsu īpašumu.
23 Bet, ja jūs tā nedarīsit, redzi, tad jūs būsit Tā Kunga priekšā apgrēkojušies, tad jūs izjutīsit savus grēkus, kad tie jūs atradīs!
24 Tad nu celiet pilsētas savām sievām un bērniem un mūra iežogojumus saviem sīklopiem un dariet tā, kā jūs ar savu muti paudāt!"
25 Tad Gada un Rūbena bērni sacīja Mozum, teikdami: "Tavi kalpi darīs, kā tu, kungs, tiem pavēli:
26 mūsu bērnus, mūsu sievas un mūsu ganāmpulkus ar visiem mūsu lopiem mēs atstāsim Gileāda pilsētās,
27 bet tavi kalpi, visi apbruņoti, ies karā, lai kautos Tā Kunga priekšā, kā tu, kungs, saki."
28 Tad Mozus par viņiem deva pavēli priesterim Ēleāzaram un Jozuam, Nūna dēlam, un cilšu vecākiem Israēla bērnu vidū,
29 un Mozus tiem sacīja: "Ja Gada un Rūbena bērni, visi apbruņojušies, kopā ar jums pārcelsies pāri Jordānai Tā Kunga priekšā un visa zeme būs jums pakļauta, tad dodiet viņiem Gileāda zemi par īpašumu.
30 Bet, ja tie apbruņoti neies karā kopā ar jums pāri Jordānai, tad lai tiem mantojums krīt kopā ar jums Kānaāna zemē."
31 Tad Gada un Rūbena bērni sacīja: "Kā Tas Kungs uz mums, saviem kalpiem, ir runājis, tā mēs darīsim:
32 mēs noiesim apbruņojušies Tā Kunga priekšā uz Kānaāna zemi, bet paturēsim šinī pusē Jordānai savu īpašumu kā mantojumu."
33 Tad Mozus piešķīra viņiem, proti, Gada bērniem un Rūbena bērniem, un Manases, Jāzepa dēla, pusciltij, amoriešu ķēniņa Oga valstis - visu zemi un tās pilsētas, kas bija šo ķēniņu valstu robežās, un arī visas pilsētas to apkaimē.
34 Un Gada bērni uzcēla Dibonu, Atarotu, Aroēru,
35 Aterot-Šofanu, Jāzeru, Jogbehu,
36 Bet-Nimru un Bet-Haranu - nocietinātas pilsētas un laidarus sīklopiem.
37 Bet Rūbena bērni uzcēla Hešbonu, Ēleāli, Kirjataimu,
38 Nebo un Baal-Megonu ar citiem vārdiem un Sibmahu, un tie nosauca uzceltās pilsētas citos vārdos.
39 Un arī Mahīra, Manases dēla, bērni gāja uz Gileādu, lai to pārstaigātu, un tie izspieda tur dzīvojošos amoriešus.
40 Tā Mozus piešķīra Gileādu Mahīra, Manases dēla, ciltij, un viņš tur apmetās.



Viņi ir aicinātie, bet nav (vismaz pilnā sastāvā) iegājuši `apsolītajā zemē`, vienlaikus atzīstot patieso Dievu un gatavi kalpot Viņam. Šķiet, ka K. S. Luijs `Pēdējā cīņā" varētu būt apcerējis šādu arhetipu - ļaudis, kas dzīvo kādā `neperfektā` kultūrvidē, dedzīgi kalpot DIEVAM
dafne
# Iesūtīts: 2013.06.08 23:31:39
kas tagad tikai ar paroli var uzzinat,kas ir nolemts sinodē?
Aivars
# Iesūtīts: 2013.06.09 13:45:40
dafne
Principā, katrs sinodes dalībnieks nu ir svinīgi nosolījies, ka darīs zināmu visu sinodē sadarīto, lai gan domāju, ka gan jau arī kaut kādas oficiālas preses relīzes varētu būt. Cita lieta, ka varbūt ir vērts atvērt jaunu tēmu par sinodi pārdomām un ierosmēm. Vismaz otrajā dienā jau tur iezīmējās tāda kā nepieciešamība pēc iekšējām diskusijām par vēstījumu valstij, aktuālām vajadzībām un `kristīgām vērtībām`, lai cik amorfs un nekonkrēts un pat degradēts šis novazātais jēdziens nebūtu. Varbūt, atver diskusiju par sinodi, un uzdod jautājumus, bet es apdomāšu, kādu formulējumu, kā padisktutēt par ts. `kristīgām vērtībām`.
dafne
# Labojis dafne: 2013.06.09 15:06:51
Aivars,ok,tiksu pie garumzimem,tad atversu temu par sinodi.Tik ta divaini likas,ka LELB majas lapa...inform.lapaa kaut kadu paroli vajag.Macitaji taks tapat zin,jo tur bija.
Aivars
# Iesūtīts: 2013.06.09 16:20:43
dafne
cik atceros, tad tā parole bija pirms sinodes pirmkārt saistībā ar dziesmu grāmatas kaut kādiem tekstiem, kam tur autortiesības un visādas citas figņas, bet varbūt, ka kļūdos. Lai gan, kā kāds man teica, tur tāpat neesot bijis revīzijas ziņojums un kas tur vēl. Bet aizrādījums vietā! Atliek cerēt, ka atbildīgie noreaģēs un nebūs, kā pēc pagājušās sinodes ar arhibīskapa ziņojumu, kas `tuvākajā laikā` tika solīts, līdz tapa skaidrs, ka tas ir uzsprausts uz nagliņas zināmā vietā.
Cita lieta, ka ne vienmēr kaut kādi lēmumi spēj izsmelt notikumu vai impulsus un signālus. Domāju, ka ne tikai refleksijas būtu vērtīgas, bet arī vienu otru impulsu apstrādāt.
Ja man nebūtu tik izteikta alerģija un skepse pret birokrātiju, tad rosinātu kā obligātu sinodāļiem uzrakstīt izvērstu sinodes vērtējumu, un draudzes pilnsapulcei dot savu vērtējumu sinodei pēc sinodāļa atskaites noklausīšanās.
dafne
# Iesūtīts: 2013.06.09 20:02:31
a kur domataja domu tema palika?
Aivars
# Iesūtīts: 2013.06.09 20:12:21
dafne
to laikam zina tikai viņš pats
paskaidroju, ka U. Bērziņš nav `teologs` un `domātājs` ar tēmu pazuda ka divi deviņi
<< 1 ... 45 . 46 . 47 . 48 . 49 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 78 , pavisam kopa bijuši: 34447