atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi Par labiem darbiem..redzamiem un apslēptiem.
dafne
Iesūtīts: 2012.08.25 10:30:24
13 Jūs esat zemes sāls; bet, ja sāls nederīga, ar ko tad sālīs? Tā neder vairs nekam, kā vien ārā izmetama un ļaudīm saminama.
14 Jūs esat pasaules gaišums; pilsēta, kas stāv kalnā, nevar būt apslēpta.
15 Sveci iededzinājis, neviens to neliek zem pūra, bet lukturī; tad tā spīd visiem, kas ir namā.
16 Tāpat lai jūsu gaisma spīd ļaužu priekšā, ka tie ierauga jūsu labos darbus un godā jūsu Tēvu, kas ir debesīs.

Mt.5:13-16
un
1 Sargaities, ka jūsu taisnība nav tāda, kas grib spīdēt ļaužu priekšā; citādi jums nav nekādas algas pie jūsu Tēva debesīs.
2 Kad tu dod mīlestības dāvanas, tad neliec to izbazūnēt savā priekšā, kā liekuļi to dara sinagogās un ielās, lai ļaudis tos godinātu. Patiesi Es jums saku: tiem jau ir sava alga.
3 Bet, kad tu dod mīlestības dāvanas, tad tava kreisā roka lai nezina, ko labā dara,
4 tā ka tava dāvana paliek apslēpta; un tavs Tēvs, kas redz slepenībā, tev to atmaksās.


Mt6:1-4
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . 19 ... 48 . 49 . >>
AutorsZiņas teksts
Aivars
# Iesūtīts: 2012.10.16 23:24:05
Ingars
nu laikam jau ne Tu to radīji, lai tai vietu ierādītu. Vai ne tā?
Ingars
# Iesūtīts: 2012.10.17 07:38:53
Aivars

Dievs jau Pats tai vietu ierādījis un ko Viņš man atklājis to es rakstu:

Gal. 6:8 Proti, kas sēj savā miesā, tas pļaus no miesas pazušanu, bet, kas sēj Garā, tas pļaus no Gara mūžīgo dzīvību.

Gal. 5:16 Bet es saku: staigājiet Garā, tad jūs miesas kārību savaldīsit.
17 Jo miesas tieksmes ir pret Garu, bet Gara tieksmes ir pret miesu, jo šie divi viens otram stāv pretī, ka jūs nedarāt to, ko gribat.
18 Bet, ja Gars jūs vada, tad jūs vairs neesat padoti bauslībai.
19 Bet zināmi ir miesas darbi: tie ir netiklība, nešķīstība, izlaidība,
20 elku kalpība, buršana, ienaids, strīdi, nenovīdība, dusmas, ķildas, šķelšanās, ķecerība,
21 skaudība, dzeršana, dzīrošana un tamlīdzīgas lietas, par kurām es iepriekš saku, kā jau esmu senāk sacījis: tie, kas tādas lietas dara, nemantos Dieva valstību.
22 Bet Gara auglis ir: mīlestība, prieks, miers, pacietība, laipnība, labprātība, uzticamība, lēnprātība, atturība.
23 Pret tādām lietām nav bauslības.
24 Bet tie, kas Kristum pieder, ir savu miesu krustā situši līdz ar kaislībām un iekārošanām.
25 Ja dzīvojam Garā, tad arī staigāsim Garā.

1. Kor. 6:19 Jeb vai jūs nezināt, ka jūsu miesa ir Svētā Gara mājoklis, kas ir jūsos un ko jūs esat saņēmuši no Dieva, un ka jūs nepiederat sev pašiem?

Rom. 8:1 Tad nu tiem, kas ir Kristū Jēzū, vairs nav nekādas pazudināšanas.
2 Jo dzīvības Gara bauslība Kristū Jēzū tevi ir atsvabinājusi no grēka un nāves bauslības.
3 Jo, ko bauslība nespēja, nevarīga būdama mūsu miesas dēļ, to ir darījis Dievs: sūtīdams Savu paša Dēlu grēcīgās miesas veidā un grēka dēļ, Viņš grēku, kas bija miesā, pazudinājis uz nāvi,
4 lai bauslības taisnība tiktu piepildīta mūsos, kas nedzīvojam vairs miesai, bet Garam.
5 Jo miesas cilvēki tiecas pēc miesas lietām, bet Gara cilvēki pēc Gara lietām.
6 Miesas tieksme ved nāvē, bet Gara tieksme - uz dzīvību un mieru.
7 Jo miesas tieksme ir naidā ar Dievu: tā neklausa Dieva bauslībai, jo tā to nespēj.
8 Miesas cilvēki nevar patikt Dievam.
9 Bet jūs neesat miesā, bet Garā, tik tiešām, ka Dieva Gars mīt jūsos. Bet, ja kādam nav Kristus Gara, tas nepieder Viņam.
10 Bet, ja Kristus ir jūsos, tad miesa gan ir mirusi grēka dēļ, bet gars ir dzīvs taisnības dēļ.
11 Un, ja jūsos mājo Tā Gars, kas Jēzu uzmodinājis no miroņiem, tad Viņš, kas Kristu Jēzu uzmodinājis no miroņiem, arī jūsu mirstīgās miesas darīs dzīvas ar Savu Garu, kas ir jūsos.
12 Tātad, brāļi, mūs vairs nekas nesaista ar miesu, ka mums būtu jādzīvo pēc miesas;
13 jo, ja jūs pēc miesas dzīvojat, tad jums jāmirst. Bet, ja jūs Gara spēkā darāt galu miesas darbībai, tad jūs dzīvosit.
14 Jo visi, ko vada Dieva Gars, ir Dieva bērni.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.10.17 12:45:32
Ingars
ar Bībeles tekstiem nav nekādu problēmu. Problēmas ir ar to, kā tu tos interpretē kaut kādā īpatnā `mehāniski hiperspirituālā` veidā
Ingars
# Iesūtīts: 2012.10.24 08:51:42
Aivars

Gan tu ar laiku pats sapratīsi, ka, ja vēlies būt sadraudzībā ar Dievu, tad nāksies pakļaut savu miesu Garam un atraisīties no savām pasaulīgajām ambīcijām.
svētais grēcinieks
# Iesūtīts: 2012.10.24 14:17:49
Ingars
tev nenoliedzami ir runas dāvanas, un tu vari plaši izklāstīt savu domu, taču lieku tev pie sirds brāli, un to pašu saku arī sev:

Jēk. 3:13 Kas jūsu starpā ir gudrs un sapratīgs, tas lai, pareizi dzīvodams, uzrāda savus darbus, darītus gudrā lēnprātībā.

17 Tāpat arī ticība, ja tai nav darbu, tā pati par sevi ir nedzīva.
18 Bet gan kāds teiks: tev ir ticība, un man ir darbi. - Parādi man savu ticību bez darbiem, un es tev parādīšu ticību no saviem darbiem.

Gal. 6:4 Bet ikviens lai pārbauda pats savus darbus, tad viņam pašam būs prieks un viņš nelielīsies citu priekšā.

Ingar, mums abiem jābūt ļoti uzmanīgiem ar šo aspektu.
rainars
# Iesūtīts: 2012.10.24 14:25:37
hiperspirituālā Vai drīkst palūgt iztūlkot šo mēlēs(svešvalodas) runāšanu?
Ingars
# Iesūtīts: 2012.10.24 16:55:32
svētais grēcinieks

Tiešām bez ironijas – paldies tev, brāl, par brīdinājumu un atgādinājumu par piemirstām svarīgām lietām. Tā, lūk, mums vienam otru jāsargā un jāpabrīdina.

rainars

Cik noprotu, tad tas ir domāts kā „pārspīlēti, uzspēlēti garīgs”. Jāteic, ka sava vieta šādam brīdinājumam gan ir – tur, kur emocionālas reakcijas tiek sajauktas ar Gara izpausmēm.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.10.24 17:53:28
rainars
to arī tas nozīmē - pārspīlētu spirituālismu, kas tuvāks gnostiķiem un katariem, bet ne Bībelei, kurā savukārt Sv. Gars nav automātiskā ienaidā ar radību
dafne
# Labojis dafne: 2012.10.26 08:43:06
nedaudz iejaukšos..par citu tēmu
Lūk.14:26 Jēzus saka: "Ja kāds nāk pie Manis un neienīst savu tēvu un māti,sievu un bērnus,brāļus un māsas un pat sava paša dzīvību,tas nevar būt Mans māceklis.Kas nenes savu krustu un neseko Man,tas nevar būt Mans māceklis"

nu,neliek mieru man si rakstu vieta...es saprotu Mat10:37..."kas...vairāk mīl neka Mani,tas Manis nav vērts",bet "ienīst"..tas tomer nav tas pats
varbūt tā? [82.145.208.189]
# Iesūtīts: 2012.10.26 11:18:23
dafne, konkrētā Jēzus maksima nešķiet īpaši racionāla, tāpat kā tā par apgrēcinošās acs izraušanu, lai gan pieļauju, ka daudzviet, ģimenes loceklim topot par kristieti, viņējie paši gatavi viņu ienīst.
Bet tāpēc ir grēksūdze un piedošana - Kungs, ne tuvākos ienīstu, ne aci spēju izraut, ne Tevi tik ļoti mīlu ne vien ar muti, bet ar sirdi, tāpēc-Kungs, apžēlojies par mani nabaga grēcinieku.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.10.26 11:33:05
dafne
Par to jau manuprāt forumā bija kāda diskusija, bet nu paskaties romiešu 9:13 kā ir rakstīts: Jēkabu Es mīlēju un Ēsavu Es ienīdu. un tad pārlasi 1. Mozus no 25-36 nodaļai, kā gan Dieva `naids` izpaudās.
Vienkārši dažkārt ļaudis ignorē faktu, ka katrai valodai ir sava iekšēja loģika un raksturīgi izteicieni, un ne katrā ir iespējamas tādas gradācijas, kādas - citā. Ja latvietis kādu raksturos, ka tas ir `ne cepts, ne vārīts`, tas laikam nenozīmēs, ka tajā slēpjas vēlme attiecīgo personu servēt uz pusdienu galda. Tā kā, paskatoties uz to pašu Ēsava un Jēkaba likteni, redzam, ka Ēsavs ir pēc daudzu standartiem `bagāti svētīts`, taču Dieva sirds ir ar Jēkabu, kura dzīvei Dievam ir īpaši plāni - caur viņu turpināsies pestīšanas vēsture
Ingars
# Iesūtīts: 2012.10.26 12:33:20
dafne

Grēcīgajam cilvēkam ir dabiska tieksme pielūgt visu ko, tikai ne Radītāju. Cilvēks mēdz no Dieva radītām būtnēm savā prātā izveidot elku tēlu, kam patiesībā nav nekāda sakara ar pašu reālo būtni. Es šo rakstu vietu saprotu kā aicinājumu ienīst tos elku tēlus, ko mēs no saviem tuviniekiem esam izveidojuši. Dievs ļoti mīl gan mūs, gan mūsu tuviniekus, arī neticīgos, taču Viņš ienīst visus elkus, kas ir mūsu prātos un kam mēs apzināti vai neapzināti kalpojam, jo tie ir nostājušies līdzās Dievam.
varbūt tā? [82.145.209.112]
# Iesūtīts: 2012.10.26 13:13:56
Aivars, laba atbilde. Tikai pēc šādas loģikas ienaidu pret ienaidnieku arī var pasniegt kā īpašu mīlestības paveidu pret tuvāko,
Ingars, nevar būt ka mēs no tuvākajiem veidojam elku tēlus, vnk mīlam, pieverot acis uz viņu nepilnībām.
Tad iemīlēšanās, kad neizbēgami idealizējam mīļoto, būtu Dievam visnīstamākā.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.10.26 13:38:28
varbūt tā? [82.145.209.112]
nu neredzu, ka tas tā automātiski no tā izrietētu
vienkārši, ja valodā nav tur ūbersmalkās nianses, kādas daži entuziasti mēģina ietulkot kaut vai slavenajā mītā par filia un agape, tad nav
Nu teiksim, ja rallija braucējs pieradis pie pagrieziena leņķiskajiem apzīmējumiem pulksteņa formulās, tas taču nenozīmē, ka vecomāti kučierējot, viņas `pa labi, pa kreisi, te tik uz priekšu ... laikam ne tur iebraucām` obligāti izpildīs kā 90grādu pagriezienus, sašutis par ātruma norāžu iztrūkumu
Kāpēc Bībeli lasot būtu jāaizmirst par valodas kontekstiem?
rainars
# Iesūtīts: 2012.10.26 15:33:01
Kam pievēršam uzmanību , valodas kontekstiem , kā šis vārds daudziem patīk, vai vēsts būtībai. Jēzus runāja līdzībās lai veicināti cilvēku lūgties pēc sapratnes un tad ar atklāt tam ar to ticības mēru kas nu kuram ir uz to brīdi vai aktuāls. Skatīties uz to ar gara acīm . Miesīgais cilvēks netver to kas no Dieva gara un ieborēt ar nevienam nav dots. Priecīgāk kad pats zivi nomakškerējis un ja vēl pagatavojis, nu tad ..... .
Protams ir jāsludina un jārunā par to no kā gan tik Kristus mūs ir atbrīvojis ......... , kad varam būt jauni radījumi aizmirstot to kas ir pagājis.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.10.26 15:48:40
Tikai kaut kā daži labi par `gara acīm` sauc katastrofāli paviršu attieksmi pret Dieva Vārdu, kad bez iedziļināšanās tikai klārē savus murgus velnam par prieku un ļaudīm par apgrēcību

Tā kā labāk jau nu nešķaudīt uz nopietnām studijām un neaizstāt patiesību ar lepnu šarlatāna individuālismu. Varbūt zivtiņas tā arī var ķert, bet ne jau dvēseli ieķīlāt
rainars
# Iesūtīts: 2012.10.26 16:37:55
Piedod ja esmu tevi kaut kā aizskāris ka tev bij vajadzīgs lietot tādu sytriktu formu izejot no savaldības un ņemot mutē nekrietnus vārdus.
Skatīsimies katrs pats uz savām kļūdām un mazāk vilksim tās ārā ar nepiemērotiem , nekristīgiem paņēmieniem. Kristus takšu saka ka belcebulu ar viņa paša metodēm neaizdzīsi, bet ar Dieva ieročiem gan. Ar taisnību vien būs par maz , vajadzīga ar būs lēnība un patiesums (no 45.Ps). Sargājot arī žēlas`tibu un ticību ka ar izdarīto būs līdzēts un patikts Dievam.
Ja kāds ir tumsības spēku ievainots cilvēks tad ar pasaulīgu metodi to noslāpē`jot jau līdzēts nebūs.
Jūsu mutē lai ir krietns vārds kas draudzi ceļ.
Lai katram no mums veicās ar pareizu metožu lietošanu un atklāšanu ka varam izgaismot sātana darbus , jo ne pret miesu un asinīm jācīnās , bet pret ļauniem gariem pasaules izplatījumā.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.10.26 16:47:01
rainars
kāpēc aizskāris? Vienkārši jāsaprot, ka ignorējot kontekstus nekāda patiesa garīga redzēšana nesanāks. Un diemžēl tas ir simptomātiski, ka kaut kādās kristiešu aprindās Latvijā pēdējā laikā ir rasts dievišķot kaut kādu antiintelektuālismu. Ja ar tādu pieeju, uzsverot savu individuālismu, darbosies kāds ārsts, viņš tiks pelnīti uzskatīts par šarlatānu.

rainars
# Iesūtīts: 2012.10.26 17:28:15
Domāt pie Dieva ar intelektu gan nepietiks, es gan nesaprotu šo svešo vārdu iespējams.
Es te izlasīju šādas rindas no Pāvila, Vai jūs nezināt, ka jūs esat Dieva nams un ka Dieva Gars jūsos mājo? Ja kas Dieva namu samaitā, to Dievs samaitās; jo Dieva nams ir svēts, tas jūs esat. Lai neviens sevi nepieviļ! Ja kas jūsu starpā tur sevi par gudru šīs pasaules lietās, tam jātop ģeķim, lai tas kļūtu gudrs. Jo šīs pasaules gudrība ir Dieva priekšā ģeķība. Jo ir rakstīts: Viņš satver gudros viņu viltībā, un atkal: Tas Kungs pazīst gudro domas, ka tās ir tukšas. - Tamdēļ neviens lai nelielās ar cilvēkiem. Jo viss ir jūsu. Vai tas būtu Pāvils, vai Apolls, vai Kēfa, vai pasaule, vai dzīvība, vai nāve, vai tagadējās vai nākamās lietas, viss jums pieder. Bet jūs piederat Kristum un Kristus Dievam
.
Domāt Dievam patīk personīgas attiecības un personīga paļaušanās vairāk kā intelekts.
Kā tad kādreiz kad maz cilvēku bija izglītoti, bet uz Dievu paļauties tas netraucēja.

Ap. d. 4:13 Kad viņi redzēja Pētera un Jāņa drošsirdību un noprata, ka tie ir nemācīti un vienkārši cilvēki, viņi brīnījās; viņi arī uzzināja, ka tie bijuši kopā ar Jēzu,

Ap. d. 4:13 Kad viņi redzēja Pētera un Jāņa drošsirdību un noprata, ka tie ir nemācīti un vienkārši cilvēki, viņi brīnījās; viņi arī uzzināja, ka tie bijuši kopā ar Jēzu,

Brāļi, ja arī kāds cilvēks ir pienākts kādā pārkāpumā, tad jūs, kas esat garīgi, atgrieziet tādu uz pareiza ceļa ar lēnprātīgu garu, un lūkojies pats uz sevi, ka arī tu nekrīti kārdināšanā.
2 Nesiet cits cita nastas, tā jūs piepildīsit Kristus likumu.
3 Jo, ja kāds domā, ka viņš kas esot, nebūdams nekas, tas pieviļ pats sevi.


Piedod ka man nemācītam .... . Gribās jau būt tam kas ir jauks māceklis , kuram pietiek ar to kāds ir viņa mācītājs. Bet ja neapmierina?
dafne
# Iesūtīts: 2012.10.27 17:59:54
Aivars
..es ar atceros,ka par so temu ir runats..bet nevaru atrast..iespejams,ka bijis kadas temas offtops
Bet pec tava komentara saprotu,ka ar "ienisanu"ir jasaprot kas cits..nevis naida turesanu uz savejiem.
ka jaunaja tulkojuma..tpat?

Ingars
varetu pienemt tevis ineto variantu..bet mums ir jamil tuvakie,ka sevi pasu...un man tas galigi neiet kopa ar ienisanu.
Tapat tad rodas jautajums...kas ir kalpošana Dievam?
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . 19 ... 48 . 49 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 109 , pavisam kopa bijuši: 12629