atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi Par labiem darbiem..redzamiem un apslēptiem.
dafne
Iesūtīts: 2012.08.25 10:30:24
13 Jūs esat zemes sāls; bet, ja sāls nederīga, ar ko tad sālīs? Tā neder vairs nekam, kā vien ārā izmetama un ļaudīm saminama.
14 Jūs esat pasaules gaišums; pilsēta, kas stāv kalnā, nevar būt apslēpta.
15 Sveci iededzinājis, neviens to neliek zem pūra, bet lukturī; tad tā spīd visiem, kas ir namā.
16 Tāpat lai jūsu gaisma spīd ļaužu priekšā, ka tie ierauga jūsu labos darbus un godā jūsu Tēvu, kas ir debesīs.

Mt.5:13-16
un
1 Sargaities, ka jūsu taisnība nav tāda, kas grib spīdēt ļaužu priekšā; citādi jums nav nekādas algas pie jūsu Tēva debesīs.
2 Kad tu dod mīlestības dāvanas, tad neliec to izbazūnēt savā priekšā, kā liekuļi to dara sinagogās un ielās, lai ļaudis tos godinātu. Patiesi Es jums saku: tiem jau ir sava alga.
3 Bet, kad tu dod mīlestības dāvanas, tad tava kreisā roka lai nezina, ko labā dara,
4 tā ka tava dāvana paliek apslēpta; un tavs Tēvs, kas redz slepenībā, tev to atmaksās.


Mt6:1-4
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . 19 ... 48 . 49 . >>
AutorsZiņas teksts
dafne
# Labojis dafne: 2012.11.06 11:07:09
Mārtiņškatru slimību izraisa kāds grēks...
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.11.06 11:07:18
Jēzus māceklis
Tajā pazudušajā diskusijā jau bija paskaidrots, ko nozīmē bibliskā svaidīšana ar eļļu - ārstēšana ar pieejamiem medikamentiem.
Tāpēc šodien eļļas svaidīšana - kā rituāla eļļas pielietošana - galīgi nav bibliska prakse, vismaz ne JD minētā.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.11.06 11:08:46
dafne
Tiešām? Šaubos, vai šādu viennozīmīgu sakarību var pamatot Rakstos (izņemot atsauci uz iedzimto grēku).
Jēzus māceklis
# Iesūtīts: 2012.11.06 11:24:38
dafne
ar eļļu svaida dažādi, kā nu kur pieņemts. citur lieto vairāk citur mazāk. parasti uz pieres vai galvas. citur tikai apsmērē. Kāpēc? lai piepildītu Dieva Vārdu. Tāpēc, Ja kāds starp jums ir nevesels, lai viņš ataicina draudzes vecajus, un tie lai lūdz Dievu par viņu, to svaidīdami ar eļļu Tā Kunga Vārdā.

Līdzigi Jēzus aizgāja kristities pie Jāņa kristītaja. Kāpēc? lai piepildītu Dieva taisnību.

13 Tanī laikā Jēzus atnāca no Galilejas pie Jāņa Jordānas krastā, lai tiktu viņa kristīts.
14 Bet Jānis tam pretojās un sacīja: "Man vajadzētu tikt Tevis kristītam, un Tu nāc pie manis."
15 Bet Jēzus tam atbildēja un sacīja: "Tam tā jānotiek! Jo tā mums vajag piepildīt visu taisnību." Tad viņš to atļāva.
Jēzus māceklis
# Labojis Jēzus māceklis: 2012.11.06 11:25:54
Mārtiņš
Tajā pazudušajā diskusijā jau bija paskaidrots, ko nozīmē bibliskā svaidīšana ar eļļu - ārstēšana ar pieejamiem medikamentiem.

Izklausās labi, bet tam es neticu.

turklāt kādi tam varētu būt argumenti? Tur teikts ticīga lūgšana un svaidīšana ar eļļu. Kā var eļļas svaidīšana ko uzlabot manā veselībā pati par sevi? un kā tā var būt domāta kā analoģija ar parastajām zālēm? Nesaprotami.
Mārtiņš
# Labojis Mārtiņš: 2012.11.06 11:35:07
Jēzus māceklis
Kā var eļļas svaidīšana ko uzlabot manā veselībā pati par sevi?

Ārstnieciskā eļļa, pareizi pielietota, var.
Jebkāda "bibliskā" - labākā gadījumā nekaitēs.

un kā tā var būt domāta kā analoģija ar parastajām zālēm?

Tā nav nekāda analoģija. Dažādas ēteriskās un sazin kādas eļļas ir medicīnas līdzekļi.

"lai lūdz Dievu par viņu, to svaidīdami ar eļļu Tā Kunga Vārdā" -> "lai lūdz Dievu par viņu, tam dodami zālīšu tējas Tā Kunga Vārdā".

Eļļas un tējas - tās ir dažādas metodes kā praktiski pielietot augu ārstnieciski (un profilaktiski) efektīvās vielas.
Jēzus māceklis
# Iesūtīts: 2012.11.06 11:46:08
Mārtiņš
eļļas var būt arī ir ārstnieciskie līdzekļi pašas par sevi, lai dziedētu no specifiskām varbūt ādas vai inhalācijas slimībām, bet tomēr ir ļoti ierobežoti skatoties uz slimību klāstu. Šajā gadījumā nekādi nedarbosies šis princips Dievs + zāles, jo citādi tālāk arī būtu tas norādīts, ka zāles palīdz, bet tālāk ir nōrādīts, ka uzcels ticīga lūgšana , nevis 90% lūgšana un 10% zāles. Svaidīšana ar eļļu šajā kontekstā neatspoguļo medicīnisku eļļas iedarbību uz pacientu. Citādi nebūtu uzsvērts 4 reizes par lūgšanu, un kā ticības akts un Dieva vārda paklausības izpilde ir eļļas svaidīšana gan no vecāko puses, gan no slimā uzņemot to.

14 Ja kāds starp jums ir nevesels, lai viņš ataicina draudzes vecajus, un tie lai lūdz Dievu par viņu, to svaidīdami ar eļļu Tā Kunga Vārdā.
15 Un ticīga lūgšana izglābs slimo, un Tas Kungs viņu uzcels. Un, ja viņš grēkus būtu darījis, viņam tiks piedots.
16 Izsūdziet cits citam savus grēkus un aizlūdziet cits par citu, ka topat dziedināti. Daudz spēj taisna cilvēka lūgšana, darbodamās savā spēkā.

dafne
# Iesūtīts: 2012.11.06 11:52:04
Mārtiņšnu nevar jau nevar,bet man ir priekŗ par to,ka ir cilveki draudze, kuri doma lidz tam,ko viniem stāsta..un nenem pretī visu,ko viniem grib iebarot.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.11.06 11:52:13
Jēzus māceklis
(..) jo citādi tālāk arī būtu tas norādīts (..)

Absolūti nepareiza un ļoti riskanta Rakstu lasīšanas un interpretēšanas metode.
dafne
# Iesūtīts: 2012.11.06 11:54:44
Jēzus māceklishe..he izlasi tagadin savu komentāru.. un...kas izglābs...kā tālāk rakstīC?
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.11.06 12:00:11
15 Un ticīga lūgšana izglābs slimo, un Tas Kungs viņu uzcels.

Viss šis teikums - par ko tas runā? No kā izglābs? Kāpēc ne "atveseļos"? Tas Kungs uzcels - no kā Kungs uzceļ? - no slimības gultas? vai varbūt no mirušiem?

Un, ja viņš grēkus būtu darījis, viņam tiks piedots.

Interesants nosacījums - " ja viņš grēkus būtu darījis" - kas atspēko viedokli "slimošana ir no grēkošanas".
Jēzus māceklis
# Iesūtīts: 2012.11.06 12:21:51
Dievs caur pravieti pateica, ka Hiskija mirs. taču pēc tam Dievs apžēlojās par viņu. Sacīdams uzlikt vīģu rausi uz augoņa, Dievs šeit nedomāja medicīnisku proceduru, bet ticības rīcību, ko arī izdarīja un Hiskija atveseļojās. Tāpēc vīģu raušus uz augoņiem nelike, ja vien tā nav atskanējis Dieva vārds. Norādot uz svaidīšanu ar eļļu ir tas pats ticības akts pie šīs lūgšanas par slimo un tas neatspoguļo medicīnisku darbību vai procedūru.

1 Kad tais dienās Hiskija saslima uz miršanu, tad pie viņa atnāca pravietis Jesaja, Amoca dēls, un viņam sacīja: "Apkop savu namu, jo tu mirsi un nekļūsi vesels!"
2 Tad Hiskija pagrieza savu vaigu pret sienu un pielūdza To Kungu, un sacīja:
3 "Ak, Kungs! Lūdzams piemini, ka es tavā priekšā esmu staigājis patiesībā un no visas sirds un ka es esmu darījis to, kas Tev labi patīk!" Un Hiskija rūgti raudāja.
4 Un, kad Jesaja vēl nebija izgājis ne pusceļa caur pilsētu, tad Tā Kunga vārds nāca pār viņu un sacīja:
5 "Griezies atpakaļ un saki Hiskijam, manas tautas vadonim: tā saka Tas Kungs, tava ciltstēva Dāvida Dievs: Es esmu tavu lūgšanu uzklausījis, un Es esmu redzējis tavas asaras; redzi, Es tevi izdziedināšu - un jau trešajā dienā tu dosies augšā uz Tā Kunga namu!
6 Un Es gribu vēl pie tavām mūža dienām pielikt piecpadsmit gadus; un tevi un šo pilsētu Es izglābšu no Asīrijas ķēniņa rokas, un Es pasargāšu šo pilsētu Sevis labad un Sava kalpa Dāvida labad."
7 Un Jesaja sacīja: "Ņemiet vīģu rausi!" Un tie to ņēma un uzlika uz augoņa, un viņš kļuva vesels.


Jēzus māceklis
# Labojis Jēzus māceklis: 2012.11.06 12:27:16
Mārtiņš
visa dziedināšana nāk no Dieva jebkurā gadījumā vai cilvēks izdziedinās tā vai cit;adi. Piemērs ar slikto ūdeni vai vīnu veselibas uzlabosanai, kur nav pat piemineta lūgšana.

1. Tim. 5:23 Nedzer vairs ūdeni vien, bet lieto mazliet vīna sava kuņģa un savas biežās neveselības dēļ.

Šeit ir tieša norāde, kā būtu jādakterejas šai gadījumā, kur Timoteju piemeklē bieža neveselība. Bet tur, kur tadas nav, un ir dots vispārējs princips pie neveselības, tur tiek izmantota ticība, kas tiek pielikta pie norādītas rīcības-svaidīšanas ar elļu neveselejam.
Jēzus māceklis
# Iesūtīts: 2012.11.06 12:32:39
Mārtiņš
"slimošana ir no grēkošanas".

slimot var no grēkošanas, bet tas nav vienīgais slimības cēlonis.Šajos piemēros, tieši Jēzus uzsver negrēkot vairs lai nenotiek kas ļaunāks , domādams slimību, jo Jēzus viņu izdziedina no tās.

Jāņa 5:14 Pēc tam Jēzus to atrod Templī un saka viņam: "Redzi, tu esi vesels kļuvis; negrēko vairs, lai tev nenotiek kas ļaunāks."

Šeit Dievs pat suzliek slimību saviem ļaudīm, lai tie ar pasauli netiek pazudināti un pat dažiem nāvi.Tiem, kas neiz``skir tā Kunga miesu un asinis.

27 Tad nu, kas necienīgi ēd šo maizi vai dzer Tā Kunga biķeri, tas būs noziedzies pret Tā Kunga miesu un asinīm.
28 Bet lai cilvēks pats sevi pārbauda, un tā lai viņš ēd no šīs maizes un dzer no šī biķera.
29 Jo, kas ēd un dzer, tas ēd un dzer sev pašam par sodu, ja viņš neizšķir Tā Kunga miesu.
30 Tādēļ jūsu starpā ir daudz vāju un neveselu un diezgan daudz ir mirušu.
31 Ja mēs paši sevi pārbaudītu, tad netiktu sodīti.
32 Bet sodīdams Tas Kungs grib mūs pārmācīt, lai ar pasauli netopam pazudināti

Šeit Jēzus iemet slimības gultā kā pārmācibu Izebeli, ja viņa neatgriežas no saviem grēkiem!

20 Bet Man ir pret tevi tas, ka tu ļauj vaļu sievietei Jezabelei, kas saucas par pravieti, mācīt un pievilt Manus kalpus, piekopt netiklību un ēst elku upurus.
21 Es devu viņai laiku atgriezties, bet viņa negrib atgriezties no savas netiklības.
22 Redzi, Es metīšu viņu slimības gultā un tos, kas ar viņu piekopuši netiklību, lielās bēdās, ja tie neatgriezīsies no viņas darbiem.
23 Viņas bērnus Es nonāvēšu. Visas draudzes atzīs, ka Es tas esmu, kas pārbauda īkstis un sirdis. Es došu jums katram pēc jūsu darbiem.

Turklāt vēl nonāvē viņas bērnus. tas pats Jēzus, ko mēs pielūdzam un mīlam
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.11.06 12:41:49
Jēzus māceklis
Šajos piemēros, tieši Jēzus uzsver negrēkot vairs lai nenotiek kas ļaunāks , domādams slimību, jo Jēzus viņu izdziedina no tās.

Un atkal tu zini, ko Jēzus domājis, pat ja Raksti saka ko citu.

"Redzi, tu esi vesels kļuvis; negrēko vairs, lai tev nenotiek kas ļaunāks."

Grēka sekas ir nāve - tas ir tas "kas ļaunāks" - viss Bībeles konteksts to uzrāda.

Šeit Dievs pat suzliek slimību saviem ļaudīm, lai tie ar pasauli netiek pazudināti un pat dažiem nāvi.Tiem, kas neiz``skir tā Kunga miesu un asinis.

Nu fantāzija tev lido.

"30 Tādēļ jūsu starpā ir daudz vāju un neveselu un diezgan daudz ir mirušu. "

"Jūsu starpā ir (..) daudz mirušu" - padomā, kā tas nākas, ka mirušie ir starp dzīvajiem. Cik burtiski tas ir tverams?

Šeit Jēzus iemet slimības gultā kā pārmācibu Izebeli, ja viņa neatgriežas no saviem grēkiem!
Turklāt vēl nonāvē viņas bērnus. tas pats Jēzus, ko mēs pielūdzam un mīlam


Atklāsmes grāmatu labāk turi ciet.
Jēzus māceklis
# Iesūtīts: 2012.11.06 12:47:44
Mārtiņš
nu tu jau vari palikt pie savas atklāsmes, es palikšu pie savas, tevi personīgi neaizvainojot un neiazskarot, jo esi mans ticības brālis.
Jēzus māceklis
# Iesūtīts: 2012.11.06 13:02:12
dafne
ticīga lūgšana izglābs. Kā jau teicu, ka šeit nav domāta eļļa kā zāles, kas dos kaut kādu sprocentus pie atveseļošanās. Nē, te ir domāts 100% ticības akts gan lugšana, gan svaidīsana un pienemsana ellas.
rainars
# Iesūtīts: 2012.11.06 14:42:44
Man ir izdevies te papētīt svaidāmās eļļas sastāvu , kurš man darīts zināms caur atklāsmi un zinu ka pašai eļļai par sevi ar ir dziedinošas un paceļoša iedarbība. Tur ir dažādi ēteriski augi, varam skatīt par aromterapiju.
Es saprotu ka miesai kas miesai vajadzīgs un garam kas garam. Miesai zāles , slimam garam lūgšana, protams ka ir gadījumi un liecības par cilvēku ticību ka tiek galā bez zālēm.
Protams ja ir svaidāmā eļļa un Jēzus Dieva svaidītais tad redzam kas ir kas.
+jean [195.13.166.253]
# Iesūtīts: 2012.11.06 14:45:06
nezināmais!

11 Tad ķēniņš iegāja viesus aplūkot un ieraudzīja tur vienu cilvēku, kas nebija ģērbies kāzu drēbēs.

Tu raksti: ar drēbēm ir atzīmēti taisnības darbi.

Luters: Tādi ir tie, kuri arī grib tikt pieskaitīti kristiešu pulkam, klausās Evaņģēliju un ārēji ir piederīgi patiesās baznīcas kopībai, ļaužu priekšā izturēdamies tā, it kā arvien paliktu pie Evaņģēlija, taču viņiem tas nav īsti nopietni. (http://www.ebaznica.lv/?p=5325)
Jēzus māceklis
# Iesūtīts: 2012.11.06 14:56:09
+jean [195.13.166.253]
piedod, ka iejaucos, bet kas īsti tad ir domāts ar tām kāzu drēbēm?
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . 19 ... 48 . 49 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 130 , pavisam kopa bijuši: 8863