atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi Par labiem darbiem..redzamiem un apslēptiem.
dafne
Iesūtīts: 2012.08.25 10:30:24
13 Jūs esat zemes sāls; bet, ja sāls nederīga, ar ko tad sālīs? Tā neder vairs nekam, kā vien ārā izmetama un ļaudīm saminama.
14 Jūs esat pasaules gaišums; pilsēta, kas stāv kalnā, nevar būt apslēpta.
15 Sveci iededzinājis, neviens to neliek zem pūra, bet lukturī; tad tā spīd visiem, kas ir namā.
16 Tāpat lai jūsu gaisma spīd ļaužu priekšā, ka tie ierauga jūsu labos darbus un godā jūsu Tēvu, kas ir debesīs.

Mt.5:13-16
un
1 Sargaities, ka jūsu taisnība nav tāda, kas grib spīdēt ļaužu priekšā; citādi jums nav nekādas algas pie jūsu Tēva debesīs.
2 Kad tu dod mīlestības dāvanas, tad neliec to izbazūnēt savā priekšā, kā liekuļi to dara sinagogās un ielās, lai ļaudis tos godinātu. Patiesi Es jums saku: tiem jau ir sava alga.
3 Bet, kad tu dod mīlestības dāvanas, tad tava kreisā roka lai nezina, ko labā dara,
4 tā ka tava dāvana paliek apslēpta; un tavs Tēvs, kas redz slepenībā, tev to atmaksās.


Mt6:1-4
<< 1 ... 27 . 28 . 29 . 30 . 31 . 32 . 33 . 34 . 35 . 36 . 37 ... 48 . 49 . >>
AutorsZiņas teksts
Pater
# Labojis Pater : 2012.11.20 15:09:39
Ingars , Tava problēma ir visa ar draudzi saistīto jautājumu kopuma padarīšana par negatīvu abstrakciju.
Draudze ir vieta, kur kristiešiem aiziet svētdienā uz dievkalpojumu, baudīt Svēto Vakarēdienu,
uzklausīt garīgi stiprinošu un uzmundrinošu sprediķi,
kurā bauslība norāda uz viņa vājajām vietām,
bet evaņģēlijs sniedz dziedinājumu.
Ir kristieši, kuri vēlas ko vairāk - tādiem ir padziļinātas Bībeles studijas utt.u.c.
Kristieši dzīvo saskaņā ar Dieva baušļiem, lūdz Dievu.
Tajā nav nekā pārmērīgi sarežģīta.
Kas Tev šajā ainā liekas nebiblisks?
Problēma sākas, kad šādus labticīgus kristiešus sāk vajāt ar murgainām apsūdzībām par to,
ka viņu draudze/baznīca ir Bābele un
viņu ticībā viss ir ne tā kā vajadzētu,
faktiski izpildot attiecībā uz tiem sātana apsūdzētāja "kalpošanu"...


..... [87.246.165.252]
# Iesūtīts: 2012.11.20 15:46:36
Pater
Draudze ir vieta
???
Aivars
# Iesūtīts: 2012.11.20 16:07:53
..... [87.246.165.252]
kāpēc ne? Vieta Dieva priekšā
+jean
# Iesūtīts: 2012.11.20 23:23:02
Aivar, Ēvald,

vai tiešām jūs Dievam atbildētu līdzīgi kā savos komentos, ja Viņš manījis jūsu kurnēšanu (vai par jelko citu, par ko Viņš vēlētos jums ko teikt) jums sacītu:

draugs, vai tava acs ir skaudīga (ļauna), ka es esmu labs?

Aivar, vai tiešām tu atbildētu: Dievs, kamdēl tu man ko tādu saki, jo tādi godājami vīri kā Jesaja, Elija, Jeremija, Ījabs, - viņi visi, manuprāt, ir kurnējuši.. vai tad tas ir kas ļauns? ?

Ēvald, vai tiešām tu atbildētu: Dievs, tev tikai šķiet, ka es kurnēju. Patiesībā tā nebija kurnēšana, tā bija .... ?

+jean
# Iesūtīts: 2012.11.20 23:29:06
Aivar,

un ņem vērā arī paša rakstīto, kāda nozīme šai vietā ir uzrunai -- "draugs"!!!

Es nezinu vai tā ir, bet tu pats rakstīji:

Kennets E Beilijs šo hetairos interpretē kā laipnu uzrunu svešiniekam , kura vārds nav zināms, un norāda, ka arābi šeit tulko kā `ya sah`, kas nozīmētu ` tu, kas klaigā `
+jean
# Iesūtīts: 2012.11.20 23:35:41
Aivar,
atbildēšu arī uz tavu 19.11.12. 16:13 uzrakstīto jautājumu:
Mans teksts:No vienas puses tu man līdz ar Ēvaldu saki: te pieminētā kurnēšana nav kurnēšana
Tavs jautājums: Un ja nu tev nebūtu jāmelo pret patiesību? Kur es ko tādu esmu teicis?

Aizstāvot Ēvaldu, tu rakstīji 17.11.12. 21:12: Izmisīgie mēģinājumi pārmest kādam fanošanu par kurnēšanu pret Dievu, vispār ir reti muļķīgi. Ēvalds vienkārši izmisīgi cenšas pierādīt, ka tā kurnēšana nemaz neesot kurnēšana...

Ja tu kādu aizstāvi, minot kādu konkrētu apgalvojumu, tad pieņemu, ka tev pašam nav nekas pretim pret šo apgalvojumu, vai ne tā????
Aivars
# Iesūtīts: 2012.11.21 10:08:14
+jean
Tu pats saproti, kāpēc un pret ko Tu īsti te kurni ?
Kāpēc Tev tādas problēmas uzticēties Kristus žēlastībai un pieņemt, ka KUNGS ir labs, un par katru cenu gribi ietučīt Jēzus līdzībā domu, ka žēlastība tiek nopelnīta ar nekurnēšanu un pazaudēta caur iekurnēšanos?
dafne
# Labojis dafne: 2012.11.21 10:25:08
vai tur vispar tas uzsvars tikek likts uz kurnetajiem,nekurnetajiem-stradniekiem...vai tomer uz namatēvu,kurs ir taisns un labs?

Aivars
tad tam vardam"draugs" bus nedaudz cita nozime...nebus tada..ka latviesu valoda to skaidro
.Tomer "draugs"..ir tada siltaka uzruna par" biedrs"",kompanjons"
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.11.21 11:13:52
Vai tik diskusija par kurnētājiem (labā namatēva - vīnadārza saimnieka līdzības kontekstā) nav kaut kā saistīta ar neapzinātu identificēšanos ar kurnētājiem (pirmajiem strādniekiem) un pazemojumu pēc vīnadārza saimnieka aizrādījuma?
Praktiski nevaru iedomāties, ka šī līdzība būtu uztverama kaut kā apgriezti kājām gaisā, ka tie, kas kurnēja, būtu darījuši labi un pareizi ar savu prasību.
Un no otras puses - protams, kurnētājus namatēvs nepasūta, nedz citādi atriebj tiem viņu burkšķēšanu.
...... [87.246.165.252]
# Iesūtīts: 2012.11.21 11:52:10
Jocīgi ķidāt atbildi nepaskatoties jautājumu....
Aivars
# Iesūtīts: 2012.11.21 12:00:48
dafne
Taisnību sakot arī latviski uzruna `draugs` mēdz skanēt dažādās intonācijās, dažas no kurām tiešām ir vairāk līdzīgas `vecozēn, sābri, cilvēk mīļais utt`
Katrā ziņā Matejs pazīst un lieto savā tekstā arī apzīmējumu `φίλος`, kad runā par Jēzu kā grēcinieku un muitnieku draugu Mateja 11:19


Mārtiņš
Gan jau vienmēr var meklēt un saskatīt kādus psiholoģiskus cēloņus tām vai citām interpretācijas preferencēm, un var jau būt, ka Zeltamuti raksturo veterāna tieksme heroizēt pagātnes nopelnus, savukārt, +jean pārstāv zaļos ambiciozos gurķus, kam viss pienākas, jo jūra līdz ceļiem un vēl nav nāciees vaidēt, kā tiem allaž sagurušajiem `penšiem`. Bet, manuprāt, nav slikti allaž katrai Kristus līdzībai pieiet ar jautājumu, ko šeit Jēzus saka par Sevi. Un tad nu izskatās, ka Viņš skaidri pasaka, Dieva Valstība ir vispirms Viņa žēlastība pār tiem, kas daudz un kas maz darījuši, pār tiem kas kurnējuši un nekurnējuši, un ne cilvēkiem te rēķināt, cik ko kurš ir pelnījis, un kas kuram nepienākas, citam citu (un arī pašiem sevi) tiesājot
Ingars
# Iesūtīts: 2012.11.21 12:23:18
Pater

Lai taču labticīgie kristieši vienreiz izbeidz nodalīties no pārējiem tikpat labticīgajiem un netiesā viņus tik tāpēc, ka lūk šie atsakās bučot roku pāvestam. Lai labticīgie kristieši reiz pārstāj pasīvo atsēdēšanu baznīcas solos un sāk viens otram kalpot ar Gara dāvanām. Lai labticīgie garīdznieki reiz pārstāj apsūdzēt labticīgus kristiešus, kuri neatzīst viņu sektantisko nostāju, ar visādām murgainām apsūdzībām, ka viņu draudze ir nepareizi ticoša un pieļauj maldu mācības. Labticīgiem kristiešiem nevajadzētu jaukt reliģiskas organizācijas ar vietējām draudzēm, tā, lūk.
...... [87.246.165.252]
# Iesūtīts: 2012.11.21 12:33:08
Aivars
Dieva Valstība ir vispirms Viņa žēlastība pār tiem, kas daudz un kas maz darījuši, pār tiem kas kurnējuši un nekurnējuši, un ne cilvēkiem te rēķināt, cik ko kurš ir pelnījis, un kas kuram nepienākas, citam citu (un arī pašiem sevi) tiesājot
Āmen!
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.11.21 12:57:33
+jean
vai tiešām jūs Dievam atbildētu līdzīgi kā savos komentos, ja Viņš manījis jūsu kurnēšanu (vai par jelko citu, par ko Viņš vēlētos jums ko teikt) jums sacītu: draugs, vai tava acs ir skaudīga (ļauna), ka es esmu labs?
Ēvald, vai tiešām tu atbildētu: Dievs, tev tikai šķiet, ka es kurnēju. Patiesībā tā nebija kurnēšana, tā bija .... ?

Nē, es (Tev par prieku ) atbildētu ar Rakstu vārdiem: Kungs, Tu zini visas lietas. Tu zini, kas tas bija.
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.11.21 13:07:35
Aivars
ne cilvēkiem te rēķināt, cik ko kurš ir pelnījis, un kas kuram nepienākas, citam citu (un arī pašiem sevi) tiesājot
Pat pašiem sevi nevajag tiesāt? Kā Tu to domā?
Aivars
# Iesūtīts: 2012.11.21 13:10:57
Ēvalds Bērziņš
Tā arī domāju. Kristus ir tiesnesis un Tev ļauts Viņa spriedumam uzticēties
Aivars
# Iesūtīts: 2012.11.21 13:12:39
IngarsĒvalds Bērziņš
klau, varbūt, nevajag šo tēmu aizbērt ar vēl vienu ingarisku krusta karu pret Kristus Baznīcu (ir jau citas paralēlas diskusijas)
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.11.21 13:17:15
Aivars
Tā arī domāju. Kristus ir tiesnesis un Tev ļauts Viņa spriedumam uzticēties
Tu esi tik pārliecināts par cilvēcisku uzticību?
Aivars
# Iesūtīts: 2012.11.21 13:25:09
Ēvalds Bērziņš
Tu esi tik pārliecināts par cilvēcisku uzticību?

Vai pamanīji, ka teicu , ka tev ir ļauts Viņa spriedumam uzticēties, nevis, ka Tu uzticēdamies uzticies?
Svētīgais Pāvils jau arī runāja par šo problēmu 1.Korintiešiem 4:3 Bet tā man ir maza lieta, ka jūs mani tiesājat vai kāda cilvēku tiesa; es neesmu arī pats sev tiesnesis.
4 Es gan nekā neapzinos, bet tādēļ vēl neesmu taisnots, mans tiesnesis ir Tas Kungs.
+jean
# Iesūtīts: 2012.11.21 15:33:11
Aivar, tu raksti, ka es mēģinu iestāstīt, ka
žēlastība tiek nopelnīta ar nekurnēšanu un pazaudēta caur iekurnēšanos?

Nu jau mēs pietuvojamies tam, ko gribu norādīt, bet no kā tu bēdz.
Atkārtošos, - žēlastība NETIEK nopelnīta caur nekurnēšanu. Kamēr esam miesā, tikmēr tā āža kāja izlien - vienam vairāk, otram mazāk, vienam redzamāk, otram ne tik redzami. Tomēr Dievam to nenoslēpsi. Dieva priekšā nav tik svarīgi - daudz vai maz. Ja to dari, tad grēko. Un grēka alga ir nāve.

Kāpēc saku, ka pietuvojamies patiesībai? Jo otrā apgalvojuma daļa atbilst kristīgajai mācībai, tas ir, grēkojot (iekurnoties) tu pats pazaudē žēlastību. Īpaši, ja cilvēkam Dievs (caur kādu brāli vai māsu Kristū) uzrāda grēku un brīdina: tā tu pazaudēsi žēlastību, ja tā turpināsi. Un, ja šis cilvēks tā vietā, lai nožēlotu grēkus un ticētu Dieva žēlastībai, sāk "slēpties kokos" vai tēlot: vai es sava brāļa sargs, nezinu kur viņš ir... Tad žēlastība ir pazaudēta. Līdz nāk kāds Nātans un atmodina "mirušo".

Jūs nevarat dzert Tā Kunga biķeri un ļauno garu biķeri. Jūs nevarat būt Tā Kunga galda un ļauno garu galda dalībnieki. Jeb vai gribam To Kungu izaicināt? Vai tad mēs esam stiprāki par Viņu? (1. kor. 10)
<< 1 ... 27 . 28 . 29 . 30 . 31 . 32 . 33 . 34 . 35 . 36 . 37 ... 48 . 49 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 88 , pavisam kopa bijuši: 28472