atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu 11. novembris Mācītāju konferencē notiks diskusijas par satversmes grozījumiem attiecībā par sieviešu kalpošanu.
Aivars Lapšāns
Iesūtīts: 2009.11.01 10:58:09
Ko teiksiet? Sākam diskusiju.
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . >>
AutorsZiņas teksts
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.03 21:36:12
Un tomēr, neapšaubot Sv.Rakstu autoritāti, bet aicinot skatīt vienas Rakstu vietas citu gaismā, un argumentēt pa tēmu, nevaru neievērot, ka pagaidām diskusija izskatās pēc reiz Merlina sacītā homoseksuāļu gānīšanas sakarā, proti, vieglāk ir savu taisnuma apziņu kultivēt kaut ko apkarojot un tiesājot, nevis pašam Dieva tuvumu meklējot.

Vai nevajadzētu aprakstīt, kāds ir sievietes īpašais aicinājums Kristus Baznīcā? Tas, ka ir kādi, kuriem uzmetas pumpas, redzot sievieti altārī, tik pat labi var būt liecība par pašu untumainību. No šīs sērijas ir dzirdētas arī `partijas`, kas tikpat kaislīgi izsakās par teoloģiskām nostādnēm, ko LELB pārstāv divi vīriešu kārtas mācītāji (abi sieviešu ordinācijas pretinieki) ar stipri līdzīgiem uzvārdiem. Starp citu, abi var ļoti draudzīgi sarunāties, atšķirībā no dažiem `faniem`.
masiks jau stipri vienaldziigi... [159.148.73.94]
# Iesūtīts: 2009.11.03 22:00:50
secina:

Ctulhu, svariigi, ka tie kaa uudens laases tomeer var apvienoties ar citaam bazniicaam...
......................
Varat meeginaat apvienoties ar RKB, tie veel konservatiivaaki
......................
Vinjiem citas kaites... mees labaak aarsteesimies savaa palaataa, nevis celjosim pa dazhaadaam savaacot pilnu komplektu ar kaiteem


nu re... ellja ar uudeni tomeer kopaa nejaucas....


Mana prognoze:
Juus sadaliisieties.
Pie kiam neatkariigi no taa, ko nolemsiet.


Nav pirmaa reize. Un nebuus peedeejaa. KLB arii no zila gaisa neuzradaas. Shkjiet sheit var saskatiit konkreetaas religjijas galu. Ne shodien un ne riit. Bet sameeraa driizaa laikaa sadrumstalosies dafiga siikos un nefunkcionaalos gabalinjos....
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.11.03 22:01:49
Aivars Pāvils saka - Sievai es mācīt neļauju, bet kāds cits (bīskaps) saka - sievai es mācīt ļauju.
Jautājums, vai nav notikus Svēto Rakstu autoritātes apšaubīšana?
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.11.03 22:08:20
masiks jau stipri vienaldziigi... [159.148.73.94] ja tiešām būtu vienaldzīgi, tad masiks riņķotu citā dimensijā un še nenāktu. Tā ka būsim godīgi - laikam jau nav vienaldzīgi? Nemiers urda. Nav jau tā, cienījamie nekriškoņi, ka jūsu ateisms ir objektīva, neieinteresēta un neiesaistīta lūkošanās uz kristietību no malas, kā teikt vēsu skatu. Jūsu pašu neticība jums nedod miera un tamdēļ nākat te, pie kristiešiem.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.03 22:09:55
διδάσκειν δὲ γυναικὶ οὐκ ἐπιτρέπω οὐδὲ αὐθεντεῖν ἀνδρός, ἀλλ’ εἶναι ἐν ἡσυχίᾳ.

Tātad, par ko ir runa?
Par Pāvilu, Mūrnieci, Virsvaldes sievām, vai LA pasniedzējām?
Svētais
# Iesūtīts: 2009.11.03 22:10:38
Ivo Pavlovičs Pāvils saka - Sievai es mācīt neļauju, bet kāds cits (bīskaps) saka - sievai es mācīt ļauju.
Jautājums, vai nav notikus Svēto Rakstu autoritātes apšaubīšana?
Šajā rakstu vietā Pāvils runā par sievu, kas ir precēta, un kura nedrīkst mācīt vīru. Tsa ir hierarhisks princips, kas jāievēro. Vīrs mācās no kunga un tad māca sievu, jo vīrs ir sievas galva. Te nav domāts, ka sieviete nedrīkst mācīt vīrieti.
Ivo Pavlovičs
# Labojis Ivo Pavlovičs: 2009.11.03 22:20:46
Aivars un Svētais Varbūt palasat 1.Tim.2:1 līdz 3:13 Vai neradzat kontekstu.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.03 22:23:21
Ivo Pavlovičs
Īpaši interesants ir 8 . un 15. pants, bet neko par to te nedzird
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.11.03 22:23:38
Tur tiek runāts gan par vīriem, gan par sievām, turklāt skaidri novelkot robežu. Nu ko es vēl varu pateikt: "Kam acis redzēt - lai redz, un kam saprašana ir - lai saprot".
Svētais
# Iesūtīts: 2009.11.03 22:24:20
Ivo Pavlovičs 12 taču mācīt es sievai nepieļauju, nedz valdīt pār vīru, bet viņai jāturas klusībā.

Tieši konteksts arī nosaka, ka sieva nedrīkst mācīt vīru, tāpēc viņai jāturas klusībā, bet tas nenozīmē, ka viņa ( sieviete) nedrīkst mācīt vīrieti.
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.11.03 22:26:13
Aivars Es mēģināju saprast par kuru nodaļu ir runa, bet tas laikam ir par otro? Ko tu gribētu par to patiekt?
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.03 22:27:58
Es vaicāju. Diemžēl arī uz iepriekšējiem jautājumiem atbildi neguvu.
Tad LA sievietes drīkst mācīt? Virsvaldē drīkst lemt?
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.11.03 22:28:35
Svētais Lūdzu palasi tālāk, tur ir par bīskapiem un diakoniem arī sacīts - turpat blakus. Īpaši pievērs uzmanību trešās nodaļas pēdējiem trim pantiem. Tu ieraudzīsi kontekstu, ja gribēsi ieraudzīt.
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2009.11.03 22:28:51
Ivo Pavlovičs


Aivars Pāvils saka - Sievai es mācīt neļauju, bet kāds cits (bīskaps) saka - sievai es mācīt ļauju.
Jautājums, vai nav notikus Svēto Rakstu autoritātes apšaubīšana?


Nav tā svēto rakstu autoritātes apšaubīšana. Jo šis Bībeles teksts nav - Man, Pāvilam Dievs teica , ka sieviete nedrīkst sludināt evaņģēliju. Pāvils saka :Sievai es mācīt nepepiļauju.... Kas tā par situāciju? ...ar kādu nodomu? Protams , ka te ir varianti. Sistēma sinagogā . Tāpat kā viņš saka par galvassegām. Kāpēc Tu necīnies par galvassegām? Iedomājies - tīne īsos brunčos ar lakatiņu galvā. Labi , Tu to panāksi, bet tad meklēsi rakstos , kā varētu tās metenes kājas ar aizsegt.....Bet tā meitene mīl Jēzu. Viņa raud par laimi , ka viņu Jēzus uzrunājis...Bet Tu uz viņas kājām.....Ieskaties acīs! Ieskaties acīs katrai māsai savā kalpošanas dzīvē. Ieskaties Fišeres acīs un saskati kaut ko vairāk......Jēzu.
Tad vēl , Ivo, aicinu padomāt , ja reiz Tu tik ļoti gribi caur burtu , sasniegt mērķi. Kur burtiski ir teikts , ka mācītājs ir draudzes galva. Uzraksti. Es arī gribu pieķerties pie autoritātes un saprast un atrast. Tu sāksi laist - nu , tas nav , tas jāsaprot , Dievs tā izveidojis....burtu Tu neatradīsi. Arī Luters skaidri un gaiši pasaka , ka draudzes galvenā vērtība ir sadraudze, lūgšanas..... Pārējās lietas ir pēc tam. Padomā pats. Kā Tu vari runāt draudžu vārdā. Kas Tev devis tādu autoritāti pār , teiksim Salaspils draudzi. Ja Tu tur ko izjauksi , tad Tu būsi svētās draudzes taranētājs. Tev arī jādomā uz priekšu caur šo prizmu.
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.11.03 22:29:05
Aivars Tu vaicā man, vai?
Svētais
# Iesūtīts: 2009.11.03 22:29:36
Draugi, es saprotu to vīra un sievas kontekstā, savukārt jūs to tulkojat sievietes un vīrieša kontekstā. Bet mīlestība ir pārāka par atziņu, tāpēc tas nekas, ka mums tā ir atšķirīga
Svētais
# Iesūtīts: 2009.11.03 22:32:05
Ivo Pavlovičs Redzu, ka tur runa ir par vīrieti, kas uzņemas Bīskapa amatu. Bet tas nenozīmē, ka sieviete nedrīkst mācīt vai sludināt evaņģēliju no kanceles.
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.11.03 22:33:37
Svētais Ja nesaproti, tad vajag mācīties, nevis citus mācīt, brāli. Kā raksti saka - netiecies pāri noliktajam, bet centies sevi savaldīt saskaņā ar to ticības mēru, ko Dievs ir piešķīris. (Rom.12:3-4)
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.03 22:33:41
Ivo Pavlovičs
Arī Tev. Izstāsti, kā ir šajos gadījumos.
Par pašu Rakstu vietu, es negribu piesieties 1. personas formai, bet Jēzus mēdz mācekļiem mužikiem arī sievas likt par piemēriem.
Ja ņem to Rakstu vietu, tad jautājums ir 1.) par veču aktivitātēm. 2.) - vai dzemdēšana attiecas uz draudzes sievām, vai uz Marijas misiju, un kā tur ir ar to dīvaino ekseģēzi par Mariju kā Baznīcas tēlu.
Vienkārši ne visai patīk, ka teoloģija pēc tāda gumijas lineāla top veidota. Ja reiz ķeramies pie viena panta, tad pie visiem.
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.11.03 22:39:34
Aivars Lapšāns Aivar, a drīkst tavu domu līdz absurdam novest? Ja jau tu saki, ka tas bija tajā laikā, bet tagad ir citādāk, tad sievietes nevarēja, jo lūk tādi laiki, bet tagad var. Tu taču tā saki , Aivar, vai ne?
Redzi, šo pašu argumentu lieto arī geji un lezbietes - galvenais ir mīlestība, nav labi civēkam būt vienam, agrāk homoseksuālismu nosodīja, jo bija tādi laiki, bet tagad taču ir citādāk.

Tā ir tava loģika, Aivar. Saiki man, kā tu vari izšķirt kas Svētajos Rakstos ir novecojis un attiecās uz tiem laikiem un kas attiecas uz šiem laikiem?
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 25 , pavisam kopa bijuši: 22219