atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Lezbo - episkopāts.
Merlins
Iesūtīts: 2009.05.29 08:34:18
Nu re, Zviedrijas baznīca, kas pirmā no luteāņu baznīcām ieviesa sieviešu ordināciju, tagad Stokholmas diecēzē ir ievēlējusi par bīskapi lezbieti, kas dzīvo reģistrētā savienībā ar citu sievieti. Konsekvents solis, kas arī bija sagaidāms. Ja esi teicis "a", agri vai vēlu jāsaka arī "b".
<< 1 ... 45 . 46 . 47 . 48 . 49 . 50 .
AutorsZiņas teksts
kursis 1234 [82.145.218.125]
# Iesūtīts: 2014.02.27 16:50:31
Aivars, ko nu cimperlējies kā mamzelle, bet pats lieto nesmukus vārdus, ja?
aivars.lapsans [78.28.194.103]
# Iesūtīts: 2014.02.27 17:48:52


kursis 1234 [82.145.218.125]

Kā Tevi sauc, kur dzīvo, kādā konfesijā esi? Esi čalis, pasaki, moš esam pazīstami?
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.02.27 18:41:08
būs vien jāpaklausa Kursim, vienreiz otrreiz pamācījis noraidi..Bet tu tā arī neatbildēji uz manu vienkāršo jautājumu, ko uzdevu tev 3 reizes:

Kāpēc sievietēm( precētām) nav atļauts runāt draudzēs? Kāpēc tām jācieš klusu? Kādēļ tās nedrīkst mācīt vīrus un valdīt pār tiem? Kur ir problēma? Kāpēc sievietēm jāturas klusībā? Kāpēc sievietēm pieklājīgā uzvedība ir kaunīgi un savaldīgi turēties?Kāpēc tu man neatbildi, Lūdzu Vardu, ko ?
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.02.27 18:44:43
1. Tim. 2:12 taču mācīt es sievai nepieļauju, nedz valdīt pār vīru, bet viņai jāturas klusībā.
Un pat ja tu neatradi bauslības precīzu citātu, vai tas atceļ Pāvila vārdus pēc kuriem viņš saka, ka tie ir tā Kunga pavēle?
1. Kor. 14:34 Sievas lai draudzes sapulcēs cieš klusu, kā tas parasts visās ticīgo draudzēs; jo tām nav atļauts runāt, bet jābūt paklausīgām, kā arī bauslība nosaka.
1. Kor. 14:35 Bet, ja tās grib ko zināt, lai prasa mājās saviem vīriem; jo sievai ir par kaunu runāt draudzes sapulcē.
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.02.27 18:45:32
Kāpēc Dievs ir iecēlis vīru par sievas galvu, ko? Lūdzu Vārdu vai vari atbildēt?
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.02.27 18:46:35
Kāpēc sievai klusībā jāmācās? Ievēro jāmācās!
1. Tim. 2:11 Sieva lai klusībā mācās visā padevībā;
1. Tim. 2:12 taču mācīt es sievai nepieļauju, nedz valdīt pār vīru, bet viņai jāturas klusībā.
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.02.27 18:48:38
Kāpēc Pāvils saka, ka Ādams netika pievilts, bet Ieva gan, ko? Vai pēkšņi Ādams labāks palicis par Ievu, ko?Kādā kontekstā viņš to saka?
11 Sieva lai klusībā mācās visā padevībā;
12 taču mācīt es sievai nepieļauju, nedz valdīt pār vīru, bet viņai jāturas klusībā.
13 Jo Ādams ir pirmais radīts, pēc tam Ieva.
14 Un Ādams netika pievilts, bet sieva tika pievilta un krita pārkāpumā;
1. Tim. 2:14 Un Ādams netika pievilts, bet sieva tika pievilta un krita pārkāpumā;
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.02.27 18:50:03
Kāpēc bīskapiem un diakoniem jābūt vienas sievas vīriem? Kāpēc ir tāds CV nepieciešams šiem amata kandidātiem? Kāpēc nevar būt viena vīra sievas, kāpēc?
Lūdzu Vārdu
# Labojis Lūdzu Vārdu: 2014.02.27 20:44:48
skatījums [46.109.251.77] < /facepalm/

Vispirms atceries kā aizsākās šī diskusija – dafne(2014.02.11 13:35:48) liec galda kartigus Bibele pamatotus argumentus,ka kartigam luteranim pienakas dariit!

Divu nedēļu laikā SO pretinieki ir demonstrējuši rupjas lamas un erotiskus sapņus par diben’anāliem priekiem.
Vienīgi tu mēģini darīt kaut ko, kas būtu kaut kādā saistībā ar Bībeli – putroties tajā. Bet vai tiešām ceri, ka ar saviem juceklīgajiem jautājumiem saputrosi vēl kādu, izņemot sevi?

Piem., (2014.02.11 14:33:43) tu apgalvo, ka: Pāvils zināja, ka ar šo jautājumu gribēs spekulēt, un lai tā nebūtu strikti noteica: ka sievietēm ir par kaunu runāt draudzes sapulcē, lai tās cieš klusu, tām nav atļauts runāt. Turklāt nākamajā teikumā, ka tā ir tā Kunga Jēzus paša pavēle, un ja kāds to neatzīst, tad paliek neatzīts..
Salīdzinot ar oriģinālu – 1. Kor. 14
34 Sievas lai draudzes sapulcēs cieš klusu, kā tas parasts visās ticīgo draudzēs; jo tām nav atļauts runāt, bet jābūt paklausīgām, kā arī bauslība nosaka.
Bet, ja tās grib ko zināt, lai prasa mājās saviem vīriem; jo sievai ir par kaunu runāt draudzes sapulcē.
36 Vai tad Dieva vārds ir no jums izgājis? Jeb vai tas pie jums vien ir nācis?
37 Kas sevi tur par pravieti vai gara cilvēku, tam jāatzīst, ka tas, ko es jums rakstu, ir Tā Kunga pavēle.
38 Bet, ja kāds to neatzīst, tas paliek neatzīts.

viegli redzēt, ka tu piedzejoji klāt „nākamo teikumu”. Tas nav „nākamais teikums”, tas nav pat „aiznākamais”. Tā ir „aizaiznākamā” teikuma palīgdaļa, kas attiecas uz tiem „kas sevi tur par pravieti vai gara cilvēku”.

Četras dienas vēlāk (2014.02.18 08:10:28) tu jau stāsti, ka Dievs vēlas sievietēm dažādu kalpošanu, arī būt par pravietēm un lūgt ( vadīt lūgšanā draudzi) publiski Dievu.

Tad „tā Kunga Jēzus paša pavēle” būtu kura – „neļaut sievietēm runāt draudzes sapulcē”, jeb „būt par pravietēm un vadīt lūgšanā draudzes sapulci”?

Jeb abas – atkarībā no tā, kā tev kurā brīdī ērtāk?


P.S. – ja gribi atbildes uz ”jautājumiem”, atver jaunu tēmu.
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.02.28 08:31:00
es nevaru atvērt , jo neesmu reģistrēts.
Kāpēc tu neatbildi uz maniem vienkāršajiem jautājumiem? Tev nav atbildes? Tu centies skaidrot Rakstus, bet tev nav atbildes uz maniem vienkāršajiem jautājumiem?
34 Sievas lai draudzes sapulcēs cieš klusu, kā tas parasts visās ticīgo draudzēs; jo tām nav atļauts runāt, bet jābūt paklausīgām, kā arī bauslība nosaka.
35 Bet, ja tās grib ko zināt, lai prasa mājās saviem vīriem; jo sievai ir par kaunu runāt draudzes sapulcē.
36 Vai tad Dieva vārds ir no jums izgājis? Jeb vai tas pie jums vien ir nācis?
37 Kas sevi tur par pravieti vai gara cilvēku, tam jāatzīst, ka tas, ko es jums rakstu, ir Tā Kunga pavēle.

Tad kādā kontekstā ir teikts tas, ka tā ir tā Kunga pavēle? Vai ne tajā, ko Pāvils iepriekš Raksta? Kunga pavēle kontekstā pravieti vai gara cilvēku ar to, ka atzīst to, ko Pāvils iepriekš teicis.
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.02.28 08:33:16
Sieviete nedrīkst runāt-mācīšanas kontekstā vīriem, un tikai šajā. Tām ir atļauts pravietot, lūgt Dievu publiski un pat vadīt lūgšanā, mācīt sievas pamācīt jaunākās uzturēt saimniecību, valdīt bērnus un mīlēt vīrus, kā arī "runāt " citās kalpošanās. Kāpēc tu nesaproti tik vienkāršas lietas, kuras es skaidroju?
aivars.lapsans [78.28.194.103]
# Iesūtīts: 2014.02.28 10:19:36
skatījums [46.109.251.77]

Stāsts Korintiešu vēstulē sākas ar tām sievām, kuras draudzē lūdz un pravieto. Pāvils viņām neaizliedz to darīt.

,,5. Bet katra sieviete, kas lūdz Dievu vai pravieto ar neapsegtu galvu, dara negodu savai gadvai, jo tā ir tāpat kā apcirpta.,,

Tālāk jau iet runa par sievām , kuras sarunājas, kaut ko māca utt. Pievērs uzmanību teikumam - ,, Kā arī bauslība nosaka ,,

Mēs esam pagānu tauta. Ir jāsaprot lietas kontekstā un jāpalasa apustuļu darbi un vēl šis tas .Pirmais apustuļu koncils nolemj pagānu tautām sludināt ne pēc bauslības , bet lai pielāgojas savai tautai - Latviešiem sievietes ir vienlīdzīgas sabiedrībā un latviešiem nav ebreju bauslība jāievēro.
Iznāk tā . Sieviete uztaisa draudzi , viss notiek. Pēkšņi ierodas viens gudrītis un pasaka , jūs klusējiet, es te tagad būšu noteicējs. Un draudze ir sagrauta, jo vadīt kaut ko, izv
aivars.lapsans [78.28.194.103]
# Iesūtīts: 2014.02.28 10:20:36
eidot, nosiprināt, menedžēt ne visi spēj. Tā ir Dieva dāvana. Sagraut tā ir sātana dāvana.
Kursis
# Iesūtīts: 2014.02.28 10:25:47
skatījums , šitos sprukstiņus (-as) ar Bībeli nepārliecināsi, viņiem neko nenozīmē, ka baznīca savos pastāvēšanas 2000.gadus tā ir Bībeli sapratusi - kā rakstīts.
Viņiem ir virsuzdevums, kam nav nekāda sakara ar Bībeli.
Labi, ka Latvijā bīskapi turas pie ortodoksas mācības un prakses šai jautājumā, lai gan spiediens, var saprast, ir bijis nenormāls.
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.02.28 10:58:33
Aivar, to ko Pāvils neaizliedz to viņš neaizliedz, bet to ko aizliedz to viņš aizliedz! Nesagrozi Rakstus sev vēlamā interpretācijā.
1. Tim. 2:12 taču mācīt es sievai nepieļauju, nedz valdīt pār vīru, bet viņai jāturas klusībā.

2. Tim. 4:3 Jo nāks laiks, kad viņi nepanesīs veselīgo mācību, bet uzkraus sev mācītājus pēc pašu iegribām, kā nu ausis niez,
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2014.02.28 11:32:44
Ņirdzīgi būtu, ja vien nebūtu pieredzējis, kā šādi domu gājieni ietekmē cilvēku dzīves

skatījums [46.109.251.77]
es nevaru atvērt , jo neesmu reģistrēts.

Piereģistrējies taču. Neredzi, ka forums normāli netiek galā ar vairāk kā 50 lapām. Ja vēlies turpināt sarunu, ievēro esošo kārtību

Kursis
šitos sprukstiņus (-as) ar Bībeli nepārliecināsi, viņiem neko nenozīmē, ka baznīca savos pastāvēšanas 2000.gadus tā ir Bībeli sapratusi - kā rakstīts.

Un kas tie par sprukstiņiem, kas konsekventi elementāru latviešu gramatikas normu skaitļu rakstībā neievēro? Kā lai uzticas tavam "kā rakstīts"?

Bet vispār izskatās, ka tu mūc no bibliskas analīzes kā velns no krusta.
aivars.lapsans [78.28.194.103]
# Iesūtīts: 2014.02.28 12:13:02
skatījums [46.109.251.77]


Vēlreiz uzsveru. Pāvils neaizliedza sievām draudzes priekšā pravietot, viņš tikai iesaka tām , kuras draudzes priekšā pravieto, lai uzliek galvas segu.
Mācīt , tas ir cits stāsts. Mācīšana nenotiek dievkalpojuma laikā. To nu vajag saprast.
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.02.28 13:45:01
vairs tiešām neredzu komentārus. varbūt kāds var atvērt tēmas turpinājumu?
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.02.28 13:46:17
Aivars, tieši tā kā tu saki. Bet kāpēc draudzes sapulcē nevar mācīt? Kāpēc to nevar darīt dievkalpojuma laikā? Kur tas ir rakstīts?
aivars.lapsans [78.28.194.103]
# Iesūtīts: 2014.02.28 19:40:02
skatījums [46.109.251.77]

Painteresējies kas LELBā ir liturģija. Tad arī sapratīsi atšķirības. Mācības notiek Bībeles stundās, svētdienas skolās, vīru vakaros , sievu vakaros, dažādās nometnēs , LA utt. Tur māca.
Ja mēs, teiksim, paņemam Lutera akadēmiju, tad tur māca tieši sievietes vīriešus . Pēc Vanaga principiem, tas gan ir pamatīgs pārkāpums. Tikai nezkāpēc Vanags to visu atļauj. Tāpēc Vanaga divkosība ir acīm redzama un pierādāma.
Luters priesterību sievietēm ir atļāvis ( kristīšana, laulāšana, utt)
<< 1 ... 45 . 46 . 47 . 48 . 49 . 50 .
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 29 , pavisam kopa bijuši: 26704