atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Lezbo - episkopāts.
Merlins
Iesūtīts: 2009.05.29 08:34:18
Nu re, Zviedrijas baznīca, kas pirmā no luteāņu baznīcām ieviesa sieviešu ordināciju, tagad Stokholmas diecēzē ir ievēlējusi par bīskapi lezbieti, kas dzīvo reģistrētā savienībā ar citu sievieti. Konsekvents solis, kas arī bija sagaidāms. Ja esi teicis "a", agri vai vēlu jāsaka arī "b".
<< 1 ... 45 . 46 . 47 . 48 . 49 . 50 .
AutorsZiņas teksts
rainars
# Iesūtīts: 2014.02.21 13:57:57
Viņa ceļš iet gluži pretējā virzienā...

Es patreiz redzu,ka notiek ārkārtīga maldināšana un tas kalpo tā kā sijāšanas instruments Dieva rokās,jo maldos nevar palikt tie,kas ir Viņa bērni,jo tie svešam neklausa un tulīt atpazīst...Bet maldināšana ņem patreiz lielu virsroku un man burtiski plīst sirds uz pusēm,jo es redzu,ka tikai retais atrod dzīvības ceļu......es varētu sirdi izkliegt kā mani tas satriec un es nezinu,ko var vēl vairāk izdarīt lai cilvēki atmostos...es nezinu...ja Jēzus nāve neuzrunā,ko tad vēl vairāk var izdarīt par to...?
Es esmu gatava paciest apsmiešanu,lai tikai atgrieztos dvēseles pie patiesības,esmu gatava paciest atstumšanu,ja tikai es zinātu,ka tas kalpo tam,lai cilvēki mostos...Kā es par to skumstu...
Dieva Gars man saka,ka Viņa bērni ir samierināti,tādi,kas sirdī pieticīgi un atturīgi,ne tie,kas alkst,alks un visa alkst...Izklausas neloģiski uz tā fona,ko sludina maldu gars patreiz draudzēs-ka mums jāslāpst,ka mums vajaga vairāk zināt,ka mums jāpilnveidojas,jādarbojas,jāizsitās,jāizlaužas u.t.t.Jēzus man saka pretējo-Viņa bērni būs lēnprātīgi,samierināti,apdomīgi,atturīgi,pietiekami,pieticīgi,savaldīgi,tādi,kas nemeklēs savu labumu nekur nevienā vietā...tātad es saprotu un redzu,ka Viņa ceļš iet gluži pretējā virzienā,nekā domā pasaule un cik daudz pasaulīgas startēgijas ir ieviests patreiz visā,kas saistīts ar kristīgumu...sirds burtiski lūzt...

Māra Timma
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.02.21 14:01:16
Paldies , Rainar, par cienīgu sievietes pravietisku skatījumu. Slava Dievam!
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.02.21 14:04:21
Lūk,piemērs, sieviete - praviete, Māra Timma, un nav ar to nekādu problēmu!!!
Kursis
# Labojis Kursis: 2014.02.21 14:12:46
Lai tā Māra labāk paklusē un pamācās pazemību no svētās Māras.

Mārcis Jencītis - draugiem.lv
Apr 12, 2012 - bet ir tada draugos [mara timma],kura noliedz,ka baznica ir jezus ... ha ha, tā Māra Timma mani ir nobloķējusi, es gribēju viņai pajautāt par šiem ...


Bet maldināšana notiek, tā ir skaidra patiesība - un noteikti arī caur Jezabeles gara pārņemtu sieviešu tiekšanos pēc varas baznīcā sk. diskusijas tēmu.
rainars
# Iesūtīts: 2014.02.21 14:15:52
10 Jo Tas Kungs ir izlējis pār jums dziļa miega garu un aizdarījis jūsu acis - praviešus, un aptumšojis jūsu galvas - redzētājus.
Tā jums visa atklāsme kļuvusi kā aizzīmogotas grāmatas vārdi, ko sniedz lasīt pratējam un saka: lasi to! Un viņš atbild: es nevaru to lasīt, jo tā ir aizzīmogota!
Un, kad grāmatu sniedz lasīt nepratējam un saka: lasi to! - tad viņš atbild: es nemāku lasīt. Vēl Tas Kungs ir sacījis: "Tādēļ ka šī tauta Man tuvojas tikai ar savu muti un Mani godā tikai ar savām lūpām, bet ar savu sirdi ir tālu nost no Manis, un viņu bijība Manā priekšā ir tikai ārīgi iemācīta cilvēku ieraža, tad Es joprojām apiešos ar šo tautu brīnišķā un neparastā veidā, tā ka viņas gudro gudrība būs apkaunota un prātīgo saprāts būs aptumšots."
(Jes.29)

Brīžam liekas ka jāpielieto izteiciens, smotrish knjigu vidjish figu, liekas ka šis no šejienes....... Kādreiz dusmojos un ar tādiem pašiem pazemojošiem textiem kādi tika vērsti pret mani vērsu atpakaļ, tagad ar gribētos , bet paldies Dievam kas to bremzē , jo tieku atturēts caur atziņu ka ko var pieprasīt no apmānīta cilvēka....., kā vien to ka izrādīt nepelnītu labvēlību.
Kursis
# Labojis Kursis: 2014.02.21 14:27:34
Mjā, ja Māras Timmas baznīcā nav Jēzus, lai nāk manējā baznīcā - šeitan Kungs Jēzus Kristus ir Dzīvs Dievs.
Kāpēc nest smago vainas nastu, ja žēlastības Dievs, atbildot tavai grēksūdzei, tev ir piedevis.
skatījums [91.105.232.27]
# Iesūtīts: 2014.02.21 15:26:24
Nu re un pa ragiem dabūja nabaga rainars
rainars
# Iesūtīts: 2014.02.21 16:09:18
rainars ir iesmērēts ....... viņam vair nelīp .... slava Dievam !, par Mieru un prieku-svētā gara augļiem. protams der uzmanīgam būt paļāvībā un atcerēties kas EVANĢĒLIJOS teikts , tad arī neuzķersimies uz katra mācības vēja........ un cienīgi atbildēšu:piedodiet bet man liek uzmanīties šis Jēzus sacītais Mt.24:23 Ja tad kas jums sacīs: redzi, še ir Kristus vai tur, - tad neticiet.
24 Jo uzstāsies viltus kristi un viltus pravieši un darīs lielas zīmes un brīnumus, lai pieviltu, ja iespējams, arī izredzētos.

teikt jau visi varam ka kas ir , bet pēc augļiem būs atpazīt, domājams Svētā gara augļiem (gal.5)....
protams piesargājoties no personīgām aizdomām , jo ar ko mērī atmēros un pieliks klāt.......
man gribās lai atmērī ar labvēlību, žēlastību, .......
Visiem mums jāuzmanās lai velns mūs nepiemāna ......
Lūdzu Vārdu
# Iesūtīts: 2014.02.21 20:58:58
Aivars Īstiem večiem taču nevajadzētu no sievietēm tik ļoti baidīties

Šo tu pareizi uzķēri. Centieni pasauli iedalīt dzimumu plauktiņos norāda, ka dalītājs zemapziņas līmenī nav pārliecināts par savu identitāti. Kurša homofobijas pamatā, pēc Z.Freida, ir bailes no kļūšanas par homiķi. Ja cilvēks reāli pieļauj šādu iespēju kā viņu pašu apdraudošu (spējīgu iekārdināt) - no apziņas ka esi latentais homiķis - veidojas bailes, aizsargreakcija no bailēm -naids. Uz to norāda arī viņa nespēja kontaktēties ar normālām sievietēm (izteicieni tjipa – sievietēm patīk stingra attieksme), un grozīšanās starp prostitūtām.
Lūdzu Vārdu
# Iesūtīts: 2014.02.21 21:30:18
skatījums [46.109.251.77] Izraujot no konteksta .. Jo tur teikts kontekstā, ka sievietes nedrīkst runāt. Cita rakstu vieta apstiprina to, ko sievietes drīkst darīt, pravietot-pravietiski runāt un lūgt ( arī publiski) , bet tās nedrīkst mācīt doktrīnu.

Ahā, tad beidzot tu atcerējies par «kontekstu», jauki, jauki!
Starp citu – kur tieši tu izlasīji, ka sievietes „nedrīkst mācīt doktrīnu”? Pareizi, tu to nekur nelasīji, tu to piefantazēji klāt.
1. Timotejam – tai pašā vēstulē, kurā apustulis savā autoritātē liedz sievietēm mācīt – nav runa par doktrīnu (vienalga, ko tu ar šo vārdu saproti). Tur ir teikts, ka presbiteriem ir jādarbojas sludināšanā un mācībā (1.Tim 5:17) un sludināšanas mērķis ir mīlestība (1.Tim 1:5) Kādi no tās esot novērsušies, gribēdami būt „bauslības mācītāji”.
Kā redzi - «konteksts» runā nevis par „doktrīnu”, bet „bauslību”. Jeb, tavuprāt, „doktrīna” = „bauslība”?
Lai Bibliski argumentētu vajag lasīt, kas Bībelē ir rakstīts, nevis tulkot klāt pēc savas patikšanas.
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.02.21 21:46:32
Kāpēc draudzes sapulcēs ir sievietēm jācieš klusu?
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.02.21 21:49:09
Kāpēc tām nav atļauts runāt?
Lūdzu Vārdu
# Iesūtīts: 2014.02.21 23:49:49
skatījums [46.109.251.77]

Tu esi sācis uzdot jautājumus – tas ir ļoti labi. Tikai – lai atrastu pareizas atbildes, ir jāuzdod pareizi jautājumi!
Domas tev saistās ar 1. Kor. 14:34-35
Sievas lai draudzes sapulcēs cieš klusu, kā tas parasts visās ticīgo draudzēs; jo tām nav atļauts runāt, bet jābūt paklausīgām, kā arī bauslība nosaka.
Bet, ja tās grib ko zināt, lai prasa mājās saviem vīriem; jo sievai ir par kaunu runāt draudzes sapulcē.


Jautājums № 1 no «konteksta»:
„ja tās grib ko zināt, lai prasa mājās saviem vīriem” – un kā ar sievietēm, kurām nav savu vīru, piem. – atraitnēm? No Rakstiem (Ap. d. 6) ir skaidrs ka atraitņu dēļ garīgais amats tiek paplašināts pāri apustuļu lokam, 1. Tim. apustulis gandrīz visu 5. nodaļu velta atraitnēm. Kādēļ šai vietā runāts tikai par «sievām» (tādām, kurām ir vīri kam jautāt)?

Jautājums № 2 no «konteksta»:
„tām nav atļauts runāt, bet jābūt paklausīgām, kā arī bauslība nosaka” – kura vieta bauslībā nosaka, ka „sievām nav atļauts runāt, bet jābūt paklausīgām”? Vai tu vari uzrādīt kaut aptuvenu VD citātu, kurā kaut kas tamlīdzīgs apgalvots?
šķībacis [212.93.100.104]
# Iesūtīts: 2014.02.22 00:21:28
Lūdzu Vārdu
skarbi un patiesi. Taču aizmirsi kontekstu Nr3.
kā tas parasts visās ticīgo draudzēs;
Tātad runa ir par konkrēta laika (vai laikmeta) tradīciju, konkrēta reģiona ticīgo draudzēs. Un nevis vispārīgu doktrīnu. Jo vispārīgas un visaptverošas doktrīnas gadījumā, šāda piebilde būtu lieka un kaitīga. Jo sašaurinātu vispārīgās doktrīnas lietojuma apgabalu.
nezinis [81.198.254.212]
# Iesūtīts: 2014.02.22 12:12:34
kā var sievas bibliski runāt kā pravietes(1.Kor.11.5),ja bibliski sievām nav ļauts runāt un jācieš klusu(1. Kor.14.34)?
Kursis
# Labojis Kursis: 2014.02.22 22:09:43
Lūdzu Vārdu ,teikšu bez visiem tiem freidiskajiem smalkumiem - bučo manu homofoba pakaļu.
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.02.24 14:02:54
γυναικὶ , vārds, kas lietots 2.kor.14.nod.34.pantā, pirmkārt nozīmē sieviete, un tikai tad otrs tulkojums ( vīra) sieva, atraitne, jaunava.
https://net.bible.org/#!bible/1+Corinthians+14:28
ἄνδρας tieši tas pats ir attiecībā uz vārdu vīrietis, tad vīrs.
https://net.bible.org/#!bible/1+Corinthians+14:28
Bet bauslība nosaka to, ka vīram ir pēdējais vārds un lēmums pār sievas vārdiem, kurus tā ir izrunājusi Dieva priekšā, viņš var gan tos akceptēt, gan atcelt. Tā šī pilnvara paliek ģimenes galvas rokās.(4.Moz.30.nod)
Pat, ja tā būtu interpretācija kādu tu lieto, kad ( vīra) sievai ir jāprasa vīram mājās, tad saki, kāpēc tai ir aizliegts runāt draudzes sapulcē, mācīt un valdīt pār vīriem? Tātad visām sievietēm, kurām ir mājās vīrieši ģimenes galvas, šie jautājumi arī ir jāuzdod un jāsaņem atbildes, bet ne draudzē! Arīdzan vienādi tām, kas nav precētas vai ir precētas, tam nav nozīmes šajā kontek
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.02.24 14:08:42
nezinis, tieši to arī es gribu akcentēt. Te nav nekādas pretrunas, sievietes drīkst pravietot draudzē un lūgt Dievu publiski draudzē ( vadīt lūgšanā). Sievietes klusu cieš draudzē, kad runa ir par mācību, kura tiek mācīta vai sludināta. Tās ir atšķirīgas lietas mācīt, sludināt vai lūgt un pravietot. Tāpēc Raksti nosaka striktu aizliegumu sievietēm valdīt un mācīt vīrus, un šajā kontekstā draudzē viņas cieš klusu.
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.02.24 14:14:30
šķībacis, redzi, ir uzsvērts, ka tā ir tā Kunga pavēle, nevis Pāvila izdoma. Tādējādi, kas to neatzīst, paliek tā Kunga neatzīts.

34 Sievas lai draudzes sapulcēs cieš klusu, kā tas parasts visās ticīgo draudzēs; jo tām nav atļauts runāt, bet jābūt paklausīgām, kā arī bauslība nosaka.
35 Bet, ja tās grib ko zināt, lai prasa mājās saviem vīriem; jo sievai ir par kaunu runāt draudzes sapulcē.
36 Vai tad Dieva vārds ir no jums izgājis? Jeb vai tas pie jums vien ir nācis?
37 Kas sevi tur par pravieti vai gara cilvēku, tam jāatzīst, ka tas, ko es jums rakstu, ir Tā Kunga pavēle.
38 Bet, ja kāds to neatzīst, tas paliek neatzīts.
Aivars
# Iesūtīts: 2014.02.24 14:31:51
skatījums [46.109.251.77]
Te nav nekādas pretrunas, sievietes drīkst pravietot draudzē un lūgt Dievu publiski draudzē ( vadīt lūgšanā). Sievietes klusu cieš draudzē, kad runa ir par mācību, kura tiek mācīta vai sludināta. Tās ir atšķirīgas lietas mācīt, sludināt vai lūgt un pravietot. Tāpēc Raksti nosaka striktu aizliegumu sievietēm valdīt un mācīt vīrus, un šajā kontekstā draudzē viņas cieš klusu.
Jo tālāk, jo trakāk! Nu jau dažs apgalvo, ka apustulis gribējis, lai vecenes dievkalpojumā tarkšķ visādus badus, tikai lai nesaka neko tādu, kas atbilstu kristīgai mācībai. Visu nāciju lezbes-jezbeles stājieties skatījuma gomoras baznīcā!
<< 1 ... 45 . 46 . 47 . 48 . 49 . 50 .
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 82 , pavisam kopa bijuši: 23450