atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Lezbo - episkopāts.
Merlins
Iesūtīts: 2009.05.29 08:34:18
Nu re, Zviedrijas baznīca, kas pirmā no luteāņu baznīcām ieviesa sieviešu ordināciju, tagad Stokholmas diecēzē ir ievēlējusi par bīskapi lezbieti, kas dzīvo reģistrētā savienībā ar citu sievieti. Konsekvents solis, kas arī bija sagaidāms. Ja esi teicis "a", agri vai vēlu jāsaka arī "b".
<< 1 ... 45 . 46 . 47 . 48 . 49 . 50 . >>
AutorsZiņas teksts
šķībacis [107.167.91.112]
# Iesūtīts: 2014.02.19 14:58:19
Ilex Paraguariensis [178.32.172.126] vai viena un tā pati argumentācija ir domāta kā " apustuļu rakstus uzskata par baznīcas institūcijas, tātad cilvēku vārdiem, kurus cilvēki var arī atcelt."??
Un Tu uzskati ka tas nav pieļaujami un atcelt nav brīv?
Pasaki godīgi - Tavā draudzē visas sievietes baznīcā nāk ar lakatiņiem vai vismaz cepurēm? Noteikti ar apsegtu galvu? Ja nē, tad kā Tu pret to esi cīnījies? Vai esi šīs, khm.. vieglas uzvedības sievietes patriecis no Dievanama? Ja nē, tad kapēc?
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2014.02.19 15:02:23
Interesanti, kāpēc apustulis saka "es aizliedzu", kurpretī šodien viena Rakstu zinātāju fronte tieši par to pašu saka "Dievs aizliedz"? Nevar taču būt, ka viņi domā, ka Rakstos ir kļūda, vai ... Dievs būtu kļūdījies ...
šķībacis [192.110.164.235]
# Iesūtīts: 2014.02.19 15:11:51
skatījums [46.109.251.77]
Bet tām nav Dieva pilnvaras mācīt vīriešus un valdīt ( pieņemt lēmumus pār vīriem) un ņemt virsvadību virs viņu prātiem.
Vai būt par mācītāju nozīmē tieši šādu rīcību, praktiski cilvēku zombēšanu? Es visu laiku biju sapratis ka mācītāja pienākums ir vadīt draudzi lūgšanā, vadīt Dievkalpojumu ritus, lasīt un skaidrot bībeli atbilstoši savas konfesijas baznīcas dogmām. Par virsvadību virs prātiem un tādu vajadzību (kas būtu sievietēm nezkādēļ liegta) es dzirdu pirmo reizi. Jo pats Dievs, ievērojot un par visu vairāk cienot cilvēka brīvo gribu, to nedara un nekad neesot darījis. Mācītājs taču nestādīs sevi augstāk par Dieva varu? Jeb JŪSU baznīcā tas tā vēsturiski ir pieņemts, ka mācītājam ir lielāka vara nekā Dievam?
šķībacis [107.167.91.117]
# Iesūtīts: 2014.02.19 15:17:26
Bet tām nav Dieva pilnvaras mācīt vīriešus un valdīt ( pieņemt lēmumus pār vīriem) un ņemt virsvadību virs viņu prātiem.
Un pie tā visa. Dīvainā kārtā, nevienam nevienā acī nav iebildumu pret skolotājām sievietēm skolā. It kā bērni kas tur mācās būtu kaut kāda vidējā dzimuma, nekatrās būtnes. Nevis puiši un meitenes - vīriešu un sieviešu dzimuma pārstāvji.
rainars
# Iesūtīts: 2014.02.19 19:44:20
"traumētas" skolotājas , "traumētas" mammas un tad vēl vīram jāiztur tādi pati ar pareizību "traumēta" sieva nu jā un tad uzrodas saprotošie veči un ievelk "pudeļdraudzē" atviegloties .........
Kursis
# Labojis Kursis: 2014.02.20 13:38:52
Lūdzu Vārdu man par tevi vnk nāk smiekli.
Demagoģiska visa saputrošana vienā biezputrā - visi tavi "argumenti".

Labāk pasaki uzreiz un godīgi, ka Dieva atklāsme Svētajos Rakstos tev nav svarīga (kā tas arī izriet no SO aizsākušā liberālās teoloģijas novirziena).

Bet savus feministes "argumentus" a priori vari *****.

atgādinājums [212.93.100.119]
# Iesūtīts: 2014.02.20 14:03:39
Atgādinu diskusijas ievadā minētos faktus:
Zviedrijas baznīca, kas pirmā no luterāņu baznīcām ieviesa sieviešu ordināciju, tagad Stokholmas diecēzē ir ievēlējusi par bīskapi lezbieti, kas dzīvo reģistrētā savienībā ar citu sievieti.

Vai mums vajadzētu iekāpt tādos pašos mēslos, (ko tik karsti vēlas šķībace un Lūdzu vārdu? )
Raimonds
# Iesūtīts: 2014.02.20 15:13:24
Kursis
Vai Norma normans automātiski izslēdz dzīvu dialogu, ar dzīviem cilvēkiem t.sk. dialogu savā starpā? Šobrīd ne vienam vien laikam, jā! Bet, vienas konfesijas ietvaros, cik daudz var būt atšķirību pestīšanai svarīgos mācības jautājumos! Kurš tad teiks, ka tas nav svētajos Rakstos? Bet tik un tā - jauši vai nejauši, redzam atšķirības (piem., Taisnošanas mācība, sakramenti, eklesioloģija utt.). Dažam labam vispār būtu jāiet skolā no sākuma vai vismaz no jauna Iesvētes mācība! Nemaz nerunājot, paskatoties pa vecajām konfesijām, kur vēl daži piesauc citas autoritātes.

atgādinājums [212.93.100.119]
Kas tad ir tie mēsli (pēc būtības)? Kā mūsu Kungs sacīja - "kas no mutes iziet, tas nāk no sirds un sagāna cilvēku. No sirds iziet ļauni nodomi, slepkavība, laulības pārkāpšana, izvirtība, zagšana, apmelošana, zaimi." (Mt.15:18-19)
Kursis
# Labojis Kursis: 2014.02.20 15:43:21
Raimonds klausies, ja apustulis Pāvils ir savu stipru vārdu teicis attiecīgajā jautājumā,
tipa - sievietēm mācīt un valdīt neļauju,
tad man būtu zapadlo ar viņām bīdīt kaut kādus dialogus par šo tēmu,
respektīvi - ļaut ka viņas apgrēkojas mēģinot mani mācīt un valdīt.

Viņu "dialoga" mākslu labi redzu.
Būtībā tā ir sublimēta histērija ar sievietei raksturīgo vēlmi vienmēr panākt savu.
Vai tu domā, ka viņas tā mīlīgi izdosies pierunāt atstāties no saviem SO mērķiem, īpašu redzot savu māšeļu uzvaras gājienu tai pašā Zviedrijā un citviet ?

Tāpat atgādinu ka SO un HS praktizējošā protestantisma pamats kopš vēsturiskā kriticisma izraisītā posta darba vairāk nav Dieva vārds, līdz ar to nekāds abpusējs dialogs no Rakstiem nav iespējama.
Runa iet vienīgi par spiedienu ar sociālu nolūku - atvērt sievietēm iespēju pēdējai profesijai, kas viņām ir liegta.

Ja apustuļa teiktais vienmēr un visur ir līdzvērtīgs Dieva vārdam, tad –
kādēļ tiek pieļauta pretbibliska ūdens, nevis vīna dzeršana?
kādēļ sievietēm baznīcās atļauj dziedāt?
,
Humora pēc, vai saskati jebkādu loģiku augšminētajā tekstā?
atgādinājums [212.93.100.119]
# Iesūtīts: 2014.02.20 16:00:21
Raimonds, mūsu Kungs mira pie krusta, lai cilvēkiem piedotu viņu sadarītos grēkus (mēslus), nevis lai tos legalizētu baznīcā.
atgadinajums1 [81.198.254.212]
# Iesūtīts: 2014.02.20 16:02:23
LELB ir 1. luteriskā baznīca pasaulē,kurai savs priesteris pedofīls,ne mazākās nožēlas,nekāda līdzjūtība upuriem.Kur vēl var iekāpt?Ak jā,Rakstos jau nav teikts ka priesteru pedofilija ir grēks.
Raimonds
# Iesūtīts: 2014.02.20 16:40:56
Kursis
Bet vai tad ir citi līdzekļi, kā runāt, sarunāties un ja iespējams - pārliecināt? Jo pretējā gadījumā ta nozīmē - izlikties vienam otru neredzam un nedzirdam. Un ja, tiešām, izrādās, ka ir viedokļu atšķirība! Ir briesmīgi, ja mēs sākam naidoties, tāpēc, ka citi ir sanaidojušies. Ir briesmīgi, ja ģimene izirst vien tā, ka vīrs ar sievu citu cilvēku dēļ, nav varējuši izrunāties. (tas par to zapadlo )

Nesen skatījos mūsu luterāņu plānos un statistikā - ejam mazumā, domājam par sašaurināšanu, apvienošanu. Mums arī vismaz 30 mācītāju tā kā par daudz. Tāpat grūtības ar formāciju, mācītāju vecumu, izglītības un inteliģenci līmeni uzrunāt sekulārās sabiedrību līderus, kultūras cilvēkus, nespēju komunicēt, menedžet utt. Man jau šķiet, ka grūtības rodas no tā, ka mēs luterāņi gribam būt kaut kas citi, nekā mums jau ir dots un esam aicināti. Gribam, lai citi mūs ciena un mīl, bet paši ar sevi un savējiem neesam apmierināti.
Raimonds
# Iesūtīts: 2014.02.20 16:44:35
atgadinajums1 [81.198.254.212]
LELB ir 1. luteriskā baznīca pasaulē,kurai savs priesteris pedofīls,ne mazākās nožēlas,nekāda līdzjūtība upuriem.Kur vēl var iekāpt?Ak jā,Rakstos jau nav teikts ka priesteru pedofilija ir grēks.

Un tas ir tāpēc, ka .... ??
Kursis
# Labojis Kursis: 2014.02.20 19:48:01
Raimonds
zini, mani vairāk interesē kad būs nākamās bēras, lai ienāktu kāda naudiņa rēķinu nomaksai un degvielai, nekā speciāli skraidīt , uzrunājot treknu sek. sabiedrības līderi vai pašapzinīgu sinkrētiski domājošu kultūras cilvēku. Ja kas, dievnamu adreses ir pieejamas.

Interesanti, tie paši pravoslavi šķiet no seniem Muromas mežiem izlīduši komunikāciju jomā, bet cilvēki labprāt iet pie viņiem dēļ kristīgā garīguma.

Runājot par sakarību starp evaņģelizāciju un garīdznieka iztiku, interesanti, ka adventistiem ir sekojošā prakse - ziedojumi tiek apvienoti un vienādi sadalīti sludinātājiem.
Rezultātā pat mazā ciemā var būt efektīva draudze ar ganu,
(kam nav jālauza galva kā īri samaksāt un vai sieva to nepametīs.) Kamēr mazās draudzes būs pabērnu lomā un mācītāji kā nabagie brāļi.
tikmēr arī tur būs tā kā ir.
Nepalīdzēs nekādi intensīvie menedžmenta un komunikācijas kursi.
rainars
# Iesūtīts: 2014.02.20 19:51:01
nu ja var iztikt ar evangēlija sludināšanu tad lai iztiek ja ne tad jādara kas cits vai jālūdz draudzes Galvai iztikšana.......
Lūdzu Vārdu
# Iesūtīts: 2014.02.20 19:55:19
Kursis visa saputrošana vienā biezputrā
Ne ko citu no tevis negaidīju.

Domāt, tas nav sapņot par „džipu kā kumeļu”, pret ko resno pakaļu atspiest. Nav nekāds brīnums, ka tas, kas pāri džipam, tev „vienā biezputrā” rādās.

Lai taptu skaidrāk - apustuļa pavēles tev, vienādā nozīmīgumā:

nodrošināt, „lai sievas draudzes sapulcēs cieš klusu”(1.Kor. 14:34) –nemāca, neskaita Ticības apliecību, nedzied!
nodrošināt, lai neviens draudzēs „nedzer vairs ūdeni vien, bet lieto mazliet vīna” (1.Tim. 5:23)

Jeb Dieva atklāsme Svētajos Rakstos tev nav svarīga?
Ja ir – tad izpildīt bez ierunām! Skriešus, MARŠS!
g....s t.....s [87.246.165.252]
# Iesūtīts: 2014.02.20 20:05:38
Skriet nevar, bēres jāgaida.
Aivars
# Iesūtīts: 2014.02.20 22:42:15
Mīļie brāļi, vai tiešām visas nelaimes nāk no sievišķiem, vai arī visas tās kaislības ap lēdiju ordināciju ir kaut kāds kompensācijas mehānisms un ticības imitācija?
Šodien saņēmu zvanu, ka vienā no jaunajām televīzijām (OTV) tiek translēta Kristīgā Radio diskusija, kuru uzslēdzot man radās jautājums, par ko īsti ir cepiens, jo tika runāts par visu ko un reizē neko. Pat uz bezsakarīgu laicīgu diskusiju fona tas lika uzdot jautājumu par to, ko gan klasisks tv patērētājs varētu sadzirdēt, kas kristiešiem svarīgs sakāms.
Tā visa kontekstā arī šī diskusija, kurā kā teoloģisks arguments ir apspriesta gan kaut kādas zviedru bīskapes "ģimenes" dzīve, gan latviešu arhibīskapa ģimenes nianses, gan sievietes noniecinātas, gan par grūto dzīvi skumstoši draudžu gani iepērti, liek vaicāt, kas tad īstenībā sāp, un par ko tad īstenībā sirds deg, un kas tad īstenībā būtu Baznīcai vēstāms sabiedrībai.
Kur ir tā robeža starp Baznīcu un teātri, starp sludināšanu un manipulēšanu?


Kursis
# Labojis Kursis: 2014.02.21 00:02:49
Lūdzu vārdu , mīļā sieviete,tad nu izmanto apustuļa dotās tiesības un paklusē.

Raimonds, sarunāties un ja iespējams pārliecināt pārliecini Zviedrijas madāmu "arhibīskapieni" un Stokholmas lezbu, gan jau e-pasts kaut kur atrodams, ja pārliecināsi šās atteikties no amatiņiem un nožēlot grēkus, tad arī sarunāsimies ar vietējām aktīvistēm.

g....s t.....s [87.246.165.252]bēres ir labs veids kā uzrunāt cilvēkus ar Dieva vārdu, un, protams, arī kaut ko nopelnīt iztikai, kā saka apustulis - evaņģēlija sludinātājam no evaņģēlija jāpārtiek.

Aivars kā zināms, ar Ievu tā putra arī sākās...grozi kā gribi.

Kompensācijas mehānisms , ticības imitācija - šitās populārpsiholoģiskās blēņas labāk nevajag,
tad jau sanāk ka tava replika ir no tās pašas zortes un kas var pierādīt pretējo - vai tas kurš oponentu pārbļaus? Gribi zīmēties ar tādu kā arhetipiskā tētuka tēlu?
Labāk tomēr labticīgi pieņemsim, ka runājam to ko domājam, rakāšanos zemapziņā atstājot psihoanalītiķu kušetītēm.
Lūdzu Vārdu
# Labojis Lūdzu Vārdu: 2014.02.21 02:11:17
Kursis
Tu tāds piedzimi, jeb tevi bērnībā neuzmanīgi auklēja, kamdēļ bieži krītot sasiti galviņu un tamdēļ vienmēr «lasi skaļi, balsī»?
Šeit, dumiķīt, nav «draudzes sapulce», bet interneta forums, šeit nerunā un nedzied – šeit raksta, un to drīkstētu arī sievietes, ja tādas šeit būtu. Lasi tad tik pie sevis klusiņām, un tavs «norma normans» būs čikiniekā!

Tavas vaimanas par mazo aldziņu skaidri norāda, ka Dievs tavu tā saucamo „kalpošanu” nesvētī. Vai esi mēģinājis nopelnīt maizīti ar kādu tev piemērotāku nodarbošanos?

Kuldīgā, piemēram, meklē darbinieku elektroniskai pasta apstrādei; izglītība nav vajadzīga – kak raz priekš tevis.

<< 1 ... 45 . 46 . 47 . 48 . 49 . 50 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 66 , pavisam kopa bijuši: 4169