atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Lezbo - episkopāts.
Merlins
Iesūtīts: 2009.05.29 08:34:18
Nu re, Zviedrijas baznīca, kas pirmā no luteāņu baznīcām ieviesa sieviešu ordināciju, tagad Stokholmas diecēzē ir ievēlējusi par bīskapi lezbieti, kas dzīvo reģistrētā savienībā ar citu sievieti. Konsekvents solis, kas arī bija sagaidāms. Ja esi teicis "a", agri vai vēlu jāsaka arī "b".
<< 1 ... 45 . 46 . 47 . 48 . 49 . 50 . >>
AutorsZiņas teksts
rainars
# Iesūtīts: 2014.02.18 14:30:10
Vai piekatīt nav tas pats kas kontrolēt, ja kontrolēt tad tad tā vairs nav uzticēšanās tam Dievam kurš taisno grēciniekus....... Ja kādam ir jākontrolē tad tam ir dota kāda vara un tā jau ir uzkundzēšanās, pret ko pretī ir Apustulis Pēteris:2 ganiet Dieva ganāmo pulku, kas ir jūsu vadībā, ne piespiesti, bet labprātīgi, kā Dievs to grib, nedz arī negodīgas peļņas dēļ, bet no sirds,
3 ne kā tādi, kas grib valdīt pār viņiem piešķirto daļu, bet būdami par priekšzīmi ganāmam pulkam.
4 Tad, kad Augstais Gans parādīsies, jūs saņemsit nevīstošo godības vainagu.
5 Tāpat, jaunākie, esiet paklausīgi vecākajiem, bet visi, cits citam padodamies, apjozieties ar pazemību. Jo Dievs stāv pretim lepniem, bet pazemīgiem Viņš dod žēlastību.
6 Tad nu pazemojieties apakš Dieva varenās rokas, lai Viņš jūs paaugstinātu savā laikā.
7 Visu savu zūdīšanos metiet uz Viņu, jo Viņš gādā par jums.
8 Esiet skaidrā prātā, esiet modrīgi! Jūsu pretinieks velns staigā apkārt kā lauva rūkdams un meklē, ko tas varētu aprīt.
9 Tam turieties pretī stipri ticībā, zinādami, ka tās pašas ciešanas ir uzliktas jūsu brāļiem pasaulē.1,Pēt.1
Kursis
# Labojis Kursis: 2014.02.18 14:52:04
Acīmredzot vācu teologs zina ko saka.
Un Aigars - ko citē.
Un emocijas par vai pret citātā aprakstītajiem notikumiem arī ir emocijas, vai ne?
Vācie(ši)-tes ik pa brīdim šādus tādus cundurus uztaisa savos baznīcpasākumos, ka ohoho...
Vai Aigaram šie cunduri būtu jāslēpj, jeb tie uzskatāmi apliecina dažu feministu,"teoloģu" un viņu sekotājšu sviestu, kas to prātiņos.

Teoloģijai jābūt holistiskai,
tātad arī emocionālai,
kā to uzskatāmi demonstrē doktors Mārtiņš Luters.
Kursis
# Iesūtīts: 2014.02.18 15:06:01
dažus gadsimtus atpakaļ sievietes bija prātīgākas un tādas muļķības nedarītu, jo Dieva vārdu bijājās, vai ne tā.
skatījums [212.93.100.119]
# Iesūtīts: 2014.02.18 15:11:36
Vai daža bijību un cieņu attiecībā uz Dieva vārdu un tā autoritāti kristīgas sievietes un vīrieša dzīvē uzskata par iebiedēšanu un terorizēšanu?
rainars
# Iesūtīts: 2014.02.18 15:13:40
teologs - sastāv no diviem vārdiem Dievs un loģika , domājams ne tas kas zin par Dievu ,bet tas kurš pielieto savā dzīvē Dieva domas , prātu un ar to dalās ar citiem.
Ir tak bijušas sievietes , kāda meitas kuraām bija pravieša dāvana. Jēzus liecība praviešu gars.
Domāt lietas vairāk grozās par rituālo kalpošanu un līdz ar to kādiem šķiet ka tur sieviete neiederas..........
Aivars
# Iesūtīts: 2014.02.18 15:21:45
Kursis
Acīmredzot vācu teologs zina ko saka.
Un kurā acī tas būtu tik acīmredzams?
Man acīs iekrīt tas, ka šis kungs argumentu veido maigi sakot nekorekti. Un ļaunākais, ka šādā veidā tiek diskreditēta viņa pozīcija un modinātas aizdomas, ka NORMĀLU argumentu šim kungam acīmredzot nav.
Te nu jāpiekrīt Lūdzu Vārdu par to iespējas paklusēt izmantošanu
Kursis
# Labojis Kursis: 2014.02.18 17:08:38
Un tu domā ka tava acs ir gaišāka par manējo?

Redzu, ka Tu apzināti (vai varbūt neapzināti, sekojot savai uzņemtajai SO tādai kā advokāta funkcijai iekrīt acīs ) izmanto diskreditācijas metodi -
izrauj mazu teksta gabalu, citātu(sic!)
pievieno savas personiskās emocijas,
ko vajadzēja vai nevajadzēja rakstīt...
Beigās neviens vairs nesaprot par ko gāja runa:
Un ļaunākais , ka šādā veidā tiek diskreditēta viņa pozīcija un modinātas aizdomas , ka NORMĀLU argumentu šim kungam acīmredzot nav
(kurā partijas skolā esi to apguvis, enkuri salikti perfekti)
Lai gan kā ilustrācija aprakstītas kādas feministu izdarības,
kas acīmredzot ir noticis fakts:

Teoloģijas profesors Pēters Beijerhauss (Peter Beyerhaus) uzskatāmi parāda feminisma invāzijas formu un to, kā tā tūlīt atrod atbalsi baznīcas dzīvē un faktiski uzbūvē tiltu uz draudzēm: "1983. gada maija sākumā kāda Minhenes feministe Heide Gētnere-Abendrota (Heide Göttner-Abendroth) Hofgesmarā inscenēja Valpurģu nakti. Pēc trīstūkstoš gadu letarģiska miega atkal atmodinātā dabas dieviete Aštarte nostājās 150 par raganām pārģērbtu pasākuma dalībnieču priekšgalā, lai ekstātiskā ceremonijā ar atdzīvinātu seno rituālu palīdzību ierādītu pienācīgo vietu patriarhāta deformētajai kristietībai. (izdevums Deutsches Allgemeines Sonntagsblatt, 1983. gada 22. maijs). 20. Vācijas evaņģēlisko baznīcu Sieviešu foruma sanāksme, kas tika organizēta mēnesi vēlāk, tiesa gan, nekrita tādās galējībās, tomēr tās dalībnieces ar sajūsmas aizmiglotām acīm kartona maketā bija izveidojušas savu "Ninivi", proti, Jaunās Jeruzalemes apveidus, lai tādējādi konkretizētu savu sapni par valstību, kurā būs pārvarēta vīriešu virskundzība un kurā sievietes jaunrades spēja būs kļuvusi par pamatu paradīzei zemes virsū. Tomēr pēc savas idejas šis pasākums daudz neatpalika no Hofgesmarā notikušā"[23]. "

Nekas un nekur netiek nedz diskreditēts, nedz modinātas aizdomas, vien kādam Aivaram nav iepatikušās kāda vācu profesora Pētera citātā izmantotās pārdomas par savu tautasmāsu izdarībām.


Bet kā zināms, visiem izpatikt nemaz nav iespējams.

Un ļaunākais , ka šādā veidā tiek diskreditēta Aivara pozīcija un modinātas aizdomas , ka NORMĀLU argumentu šim kungam acīmredzot nav.
(šitas būs jāatceras kā universāla atziņa ko turēt gatavībā priekš oponentiem .)
Tad kāpēc Tu pats neizmanto savas domu biedres Lūdzu Vārdu piedāvāto iespēju paklusēt?
Aivars
# Iesūtīts: 2014.02.18 17:38:20
Lai gan kā ilustrācija aprakstītas kādas feministu izdarības,
kas acīmredzot ir noticis fakts.


Tikai brīdī, kad ar šādu pat pieeju kāda feministe „kā ilustrāciju” piesauks, ka Indijā vīrieši grupveidā izvarojuši un nogalinājuši sievietes, un pēc tam runās par to, kā Indriķis paļā ordinētas sievietes, ar to pierādot, ka viņš ir riktīgs seksistu cūka, kā visi vīrieši, tad tu lēksi no biksēm laukā, iebilstot pret šādu ‘loģiku’.
Diemžēl konkrētā profesora argumentācija ir tikpat ‘loģiska’.
Skumji, bet fakts.
Kursis
# Labojis Kursis: 2014.02.18 17:44:25
Ņemot vērā ka tās pašas feministes daudz ir pastrādājušas pie sava veida jaunvalodas radīšanas, līdzīgas padomjlaiku oficiālajam novojazam ,
šais laikos dzirdēt no feministes ka esi seksistu cūka,
nozīmē vien komplimentu , ka esi normāli domājošs vīrietis.

Bēdīgi , protams, ka gharīgu meklējumu pārņemtās emancipētās rietumnieču ceļotājas uzraujas uz tik sodomisku izrīcību no rūpju pilna gharīguma pārņemtiem vīreļiem.

Lūdzu Vārdu
# Labojis Lūdzu Vārdu: 2014.02.18 21:59:09
Kursi neesi piekusis kladzinot? Tu tā arī neesi lietojis nevienu Biblisku argumentu, tikai atkārtojis kaut kur dzirdētas muļķības un skaļi kladzinājis no satraukuma.
Piemēram – tevis cildinātā SO saistība ar homoseksuālismu. Ordinēti vīrieši gadu desmitiem ir seksuāli izmantojuši bērnus – tātad vīriešu ordinācijas mērķis ir organizēta pedofilija?




skatījums [46.109.251.77] .. strikts aizliegums to darīt. Negribu atkārtoties ..

atkārtoties tiešām nevajag – šim forumam pietiks ar augstākminēto papagaili.
Pagaidām tu esi demonstrējis vairākas loģiskas kļūdas un nepareizus tulkojumus –

ap. Pāvils 1. Tim 2:11-12 saka:
Sieva lai ἡσυχίᾳ mācās visā ὑποταγῇ;
taču mācīt es sievai nepieļauju, nedz αὐθεντεῖν pār vīru, bet viņai jāturas ἡσυχίᾳ.

ἡσυχίᾳ - kā tev jau tika paskaidrots, nav kaut kas, kas tiek specifiski attiecināts uz sievietēm, tāpat kā ὑποταγῇ.
ἡσυχίᾳ attiecas uz visu draudzi un nozīmē „klusā garā” – 2. Tes. 3:12; tāpat arī ὑποταγῇ (paklausība) ir visas draudzes pienākums – 2. Kor. 9:13
Savukārt αὐθεντεῖν ne tuvu nenozīmē ”pieņemt lēmumus pār vīriem un ņemt virsvadību virs viņu prātiem” – kā tu to nez kāda pārbīļa dēļ esi iedomājies. Vārds ar kuru Bībelē ir apzīmēta viena dzimuma valdīšana pār otru ir κυριεύσει – 1. Moz. 3:16
αὐθεντεῖν ir ļoti specifisks vārdiņš, lietots Bībelē tikai vienreiz – un tā nozīmi ap. Pāvila laika grieķu valodā ir vērts nopietni pastudēt, tad kļūst skaidrāka arī situācija Efezas draudzē, par ko apustulis runā 1. Tim.
Uz šo brīdi mums ir apustuļa aizliegums „sievietēm mācīt” – kuru, kā viena baznīcas institūcija (apustulis) izdeva, tā cita (sinode) var atcelt. Sidnodes ir labojušas arī nopietnākus rīkojumus – piemēram, atcēla apgraizīšanu.




skatījums [192.154.143.219] – ej, cth**tīn, pieskati pats savu forumu, nevis lien zem sveša vārda citā.
rainars
# Iesūtīts: 2014.02.18 22:24:45
opinjā tā tik laižam pāri brāļu mīlestībā pār tiem nepinīgajiem augstprātībā norādot vietu tiem kuriem pietrūkst kādu zināšanu par kādām lietām......
tjipa beijtje svoih shtob chuzhije bojaljis
Ilex Paraguariensis [178.32.172.126]
# Iesūtīts: 2014.02.18 23:23:47
šķībacis [212.93.100.104]

Korelācija tiešām ne vienmēr ir kauzalitāte, bet šajā gadījumā ir, tādēļ, ka ir skaidri saskatāms iemesls: viena un tā pati argumentācija un viena un tā pati bībeles interpretācija, kas vispirms tika izveidota, lai pamatotu SO, bet pēc tam tika lietota, lai pamatotu HL un nākotnē tiks lietota, lai ieviestu baznīcā jebkādas citas prakses.

aivars.lapsans [213.102.151.251]

Tev ir tiesības man nepiekrist un Tev ir tiesības uz savu viedokli, kuru es varu respektēt un pieņemt zināšanai. Taču tas ir Tavs viedoklis nevis Lutera mācība.
Ilex Paraguariensis [82.135.112.218]
# Iesūtīts: 2014.02.18 23:35:42
Lūdzu Vārdu

Tu precīzi uztvēri - baznīcas, kas ordinē sievietes un laulā homoseksuālistus, to dara tādēļ, ka apustuļu rakstus uzskata par baznīcas institūcijas, tātad cilvēku vārdiem, kurus cilvēki var arī atcelt. Baznīcas, kas to nedara, nedara to tādēļ, ka apustuļu rakstus uzskata par Dieva vārdu, kas ir norma normans, likums un mēraukla baznīcas ticībai, mācībai un praksei. Bet ja tas ir cilvēku vārds, tad jau reformācija nebija vajadzīga. Ja "No ticības taisnais dzīvos" ir cilvēku vārds, tad cilvēki (Roma) to drīkstēja arī atcelt vai skaidrot pēc saviem ieskatiem.
Lūdzu Vārdu
# Labojis Lūdzu Vārdu: 2014.02.19 00:10:43
Ilex Paraguariensis [82.135.112.218]
nesmīdini, lūdzams, ar savu pompozumu.

Apustulis ir uzticams liecinieks, un ja viņš saka: „es nepieļauju” – tad tas nozīmē, ka apustulis nepieļauj. Ja apustulis teiktu – „Dievs nepieļauj”, tad būtu citādi.

Ja apustulis citē pravieti: kā ir rakstīts: taisnais no ticības dzīvos – tad, uzticoties pravietim Habakukam (2:2,4): Tas Kungs .. teica man: taisnais dzīvos .. ticības dēļ. – tie ir pieņemami kā paša Dieva vārdi, nevis Habakuka refleksijas.

Pirms sākt Dieva Vārdu skaidrot, ir vēlams to izlasīt - un varbūt pat pamēģināt saprast, kas tad tur īsti `stāv rakstīts`.
Brīnums, kā jūs neslēdzat no draudzēm arā tos, kas iedrošinās dzert tīru ūdeni - jo «norma normans» taču nosaka, ka tā vietā jālieto vīns 1.Tim. 5:23
Un kādēļ jūs atļaujat sievietēm baznīcās dziedāt? «Norma normans» saka skaidri: "Sievas lai draudzes sapulcēs cieš klusu!" 1.Kor. 14:34
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.02.19 08:29:23
Tavi argumenti neiztur nekādu kritiku

1. Tes. 2:13 Tāpēc mēs arī pastāvīgi pateicamies Dievam, ka jūs, uzklausījuši mūsu sludinātos Dieva vārdus, tos esat uzņēmuši nevis kā cilvēku, bet kā Dieva vārdus, kas tie patiesībā ir; jo pats Dievs darbojas ar Savu spēku jūsos, kas ticat.
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.02.19 08:35:21
Tu interpretē Dieva Vārdu manipulējot ar to, kas nav atļauts. Tu neinterpretē to, kā tas ir patiesi Jēzus garā. Un tā ir milzīga starpība. Turklāt , ja esi sieviete, tad var saprast Tevi, kādēļ tā reaģē, lai par katru cenu pierādītu savu taisnību.
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.02.19 09:00:12
http://www.delfi.lv/news/comment/comment/janis-vanags-ka-ar-sieviesu-ordinesanu-macitaja-amata.d?id=44229423
Lūdzu Vārdu
# Labojis Lūdzu Vārdu: 2014.02.19 09:22:14
Brīdinu, mēģinājumi no tēmas pārvirzīties uz oponenta personību neko vairāk par izsmieklu neizsauks.

Ja apustuļa teiktais vienmēr un visur ir līdzvērtīgs Dieva vārdam, tad –
kādēļ tiek pieļauta pretbibliska ūdens, nevis vīna dzeršana?

kādēļ sievietēm baznīcās atļauj dziedāt?

kādēl +Jānim atļauj tirināties bīskapa amatā? Viņš ievēlēja kā jaunatgrieztu (bez nepieciešamā stāža), viņš nav savu bērnus (meitu) turējis godbijībā un viņam nav laba slava pie tiem, kas ārpusē (viņu uzskata par mantkārīgu un uzpūtīgu)?

Gribi būt konsekvents ticībā – tad esi, un bez ļurkstēšanas: Dievs vēlas sievietēm dažādu kalpošanu, arī būt par pravietēm un lūgt (vadīt lūgšanā draudzi)!
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.02.19 09:25:42
Vēlreiz akcentēju to, ka tu interpretē Rakstus ne Dieva Garā, bet pēc savām interesēm. Dieva Vārdu savtīgi var interpretēt jebkādā tēmā sev par labu.
Lūdzu Vārdu
# Iesūtīts: 2014.02.19 09:57:43
Žēl, skatījum [46.109.251.77] – bet Svētā Gara tevī nav ne vēsmiņas. Ja būtu, tad tu nojaustu, ka pārejot uz personībām, esi sarunājis muļķības. Bet tu kladzini līdzi papagailim.
<< 1 ... 45 . 46 . 47 . 48 . 49 . 50 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 92 , pavisam kopa bijuši: 4096