atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Lezbo - episkopāts.
Merlins
Iesūtīts: 2009.05.29 08:34:18
Nu re, Zviedrijas baznīca, kas pirmā no luteāņu baznīcām ieviesa sieviešu ordināciju, tagad Stokholmas diecēzē ir ievēlējusi par bīskapi lezbieti, kas dzīvo reģistrētā savienībā ar citu sievieti. Konsekvents solis, kas arī bija sagaidāms. Ja esi teicis "a", agri vai vēlu jāsaka arī "b".
<< 1 ... 36 . 37 . 38 . 39 . 40 . 41 . 42 . 43 . 44 . 45 . 46 ... 49 . 50 . >>
AutorsZiņas teksts
Aivars
# Iesūtīts: 2014.02.13 16:12:12
ak, vīri, vīri, te pats Luters un viņa oponenti ar saviem sulīgajiem izteikumiem nervozi pīpē aiz stūra.
Aivars
# Iesūtīts: 2014.02.13 16:13:25
skatījums [46.109.251.77]
Vai tu zini, kas ir Jezebele Vecajā Derībā? Kas Tev liek domāt, ka redzētājs Jānis varētu šādu titulu attiecināt uz kristīgu sievieti, kas sludina Kristu?
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.02.13 16:16:57
Zinu gan. Jēzus attiecina to uz sievieti vārdā Jezebele, aizrādīdams draudzei, kas ļauj vaļu tai mācīt un pievilt.
Aivars
# Iesūtīts: 2014.02.13 16:48:26
skatījums [46.109.251.77]
Aiz kāda pārbīļa grieķu pilsētā kāds liktu meitai pirms tūkstots gadiem citā tautā, citā kultūrā Bāla pielūdzēju vidū populāru vārdu, nevis kādu grieķu vārdu? Tas tev nebija 21 gadsimts, kad cilvēki bērniem liek kaut kur sagrābstītus vārdus, ko nesaprot.

Loģiskāk būtu pamanīt, ka Ahaba sieva pagānu Jezebele, kas popularizēja Baāla kultu Israēlā ir piesaukta kā simbolisks sugasvārds kādai pagānu aktīvistei, nevis kristietei

20 Bet Man ir pret tevi tas, ka tu ļauj vaļu sievietei Jezabelei, kas saucas par pravieti, mācīt un pievilt Manus kalpus, piekopt netiklību un ēst elku upurus. - vai tu tiešām to attiecinātu uz kādu no ordinētajām garīdzniecēm Latvijā?
Kursis
# Labojis Kursis: 2014.02.13 18:12:06
skatījums [46.109.251.77] Pareizi,
diez vai kāda pagānu aktīviste sauktu sevi par pravieti un pie tam vēl varētu pievilt Kunga kalpus ja būtu vnk priesteriene kādā pagānu templī vai kas tamlīdzīgs.

Un pāris atlikušās Latvijas dāmas vienas pašas vairāk ir sataisījušas cundurus (neskatoties uz nebeidzamo auklēšanos ar tām) nekā simts vīru kopā,
tā kā varētu ļoti labi iedomāties karikatūru,
par ko paliktu baznīca, ja tajā būtu simtiņš šo un vēl kāda pašā spicē.
Vistuvākais piemērs tālu nav jāmeklē - tepat pāri jūrai. Viltuspraviete spicē, lezba Stokholmā...Jezabeļu mūsdienu ekvivalents. Bo Gīrcs kapā apgriežas uz otru pusi.
aivars.lapsans [90.130.175.125]
# Iesūtīts: 2014.02.13 20:41:10
skatījums [46.109.251.77]

Diemžēl Tev ir tendenciozs skatījums uz sievieti. Jānošķir sievietes, kuras Dievs ir uzrunājis Svētajā garā un viņas sludina. Vēsturiski piem. praviete Anna templī par Jēzu, korintiešu vēstulē Pāvils lūdz tām pravietēm , kuras sludina draudzes priekšā lai uzvelk galvas segas.
Saproti, ka pie evaņģēlija sludināšanas nav dzimte noteicoša. Svētajā garā runā visi kā sievietes , tā vīrieši. Kā teikts - laiku beigās māsas redzēs sapņus utt...
Kas attiecas par mācīšanu, tad jāsaprot, ka tajos laikos ebreji dzīvoja pēc bauslības un rakstu mācītāji bija tikai vīrieši.
Attiecīgi apustuļu laikos rakstu par Jēzu nebija . Bija ieteikumu vēstules utt. Viss notika Svētajā garā. Piem. Pāvils saka - es trīs gadus nemeklēju atziņu no cilvēkiem , kā vien no Tā kunga.
Vēl jānošķir vārdu nozīme - mācītājs un mācīt. Mācītāji pēc Jēzus vairs nespēlēja nekādu lomu
Lūdzu Vārdu
# Iesūtīts: 2014.02.13 20:41:51
Spriežot pēc Kurša izteikumiem, SO pretinieki iet iekšā baznīcā pie pincīšiem turēdamies, jo tie viss, kas viņiem dod tiesības draudzēm pa priekšu gorīties. Dieva Vārdu ne viņi zina, ne izskaidrot spēj.

skatījums [46.109.251.77]
Vai Jezebele nedrīkstēja sludināt tādēļ bija sieviete, vai tādēļ, ka pievīla draudzi? Ja tādēļ, ka sieviete – tad kādēļ vēl uzskaitīt pārkāpumus? Tad to bābu vajag padzīt no kanceles neskatoties, ko viņa sludina.
Bet viņa pieviļ (πλανάω), un Jēzus īpaši brīdināja no pievilšanas, kam pamatā ir Rakstu nesprašana (Mt. 22:29).
aivars.lapsans [90.130.175.125]
# Iesūtīts: 2014.02.13 20:55:29
skatījums [46.109.251.77]

Ja pieņemam, ka sieviete nav jāklausa, ja viņas kaut ko runā par Dievu, tad ....jaunā Derība nav uzticams Patiesības Avots.
Sākam ar Mariju. Jāzepam nebija jāpaklausa Marijas redzējumi un jāvelk Marija gultā. Samarieti vajadzēja izsmiet, pravieti Annu padzīt no tempļa, apsustuļiem bija jānoraida māsas pravietes un uz nakšņošanu bija jāiet pie kāda ūdens baseina.
Bet kas tad ir mācītājs? - mācītājs ir draudzes ievēlēts kalps, kurš pilda draudzes uzticētos kalpošanas amatus. Jā, arī māca evaņģēliju. Bet viņš viens to nevar izdarīt. Tāpēc Dievs ir atļāvis Jaunajā Derībā visiem pasludināt evaņģēliju.
Kā Luters ir mācījis , tad augstākais kalpošanas amats draudzē ir evaņģēlija pasludināšana. Vakarēdiena dalīšana, laulāšana, kalpošana kapos uttt, tas ir otršķirīgi.
Vēl apustulis teicis tā - jūs visi esiet priesteri. Tas nozīmē
aivars.lapsans [90.130.175.125]
# Iesūtīts: 2014.02.13 21:02:33
ka visiem ir tiesības dar;it to , ko viņam pēc kalpošanas dāvanām ir norādījis Dievs. Sacelties pret Dieva institūciju ir liels grēks.
Ir jāsaprot, ka apsustuļu laikos mācītāji nebij draudžu vadītāji, bet tā saucamie prezbiteri, vecaji, bīskapi, kas ir viens un tas pats. Palasi apustuļu darbus. Pieraksti šos vārdus un sapratīsi....
Piem. ja māsa Svētajā garā pasludina kādu Dieva gribu, tad visiem ir jāpakļaujas. Sākot no arhibīskapa līdz Lapšānam. Tā dzīvoja apustuļi un viņi tika svētīti. Citādi viņi neietu pie māsām pravietēm.
Kursis
# Labojis Kursis: 2014.02.13 22:15:36
Lūdzu Vārdu tava bezsakarīgā runāšana liecina,
ka sievietei kancelē tiešām nav ko meklēt.
Kad viņa tur uzkāpj, lejā šo vairs nenodabūs ne pa kam, (lai ko šī darītu), kā liecina notikumu greizo spoguļu baznīcā jūras otrā pusē.
aivars.lapsans [90.130.175.125]
# Iesūtīts: 2014.02.14 00:21:17
Kursis

Piedod, kancele nav svēta vieta, tikai dievs ir svēts un mēs. Un tur , kur esam mēs, ja pasludinām evaņģēliju ir kancele. Kaut tualetē, kad es kakāju, atbildu - jā , dēliņ, Jēzus tevi mīl. Ir kancele.
aivars.lapsans [90.130.175.125]
# Iesūtīts: 2014.02.14 00:24:55
Es augšā rakstīju, bet izdzisa . Ja es sēšžu tualetē un man pienāk klāt dēls , vai meita un prasa - tēti, Jēzus arī mani mīl ....es atbildu - jā , dēliņ, Jēzus tevi mīl. šajā gadījumā tualete ir kancele.
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.02.14 08:19:46
Mācīt nav tas pats , kas pravietot vai lūgt publiski Dievu, kas sievietēm ir līdzvērtīgi norādīts Rakstos, tāpat kā vīriešiem.
Vērotājs
# Iesūtīts: 2014.02.14 09:05:53
Ja es sēšžu tualetē un man pienāk klāt dēls , vai meita un prasa - tēti, Jēzus arī mani mīl ....es atbildu - jā , dēliņ, Jēzus tevi mīl. šajā gadījumā tualete ir kancele.

Tualetes dievkalpojuma liturģija:

Lūdzēju koris: "Tēti, Jēzus arī mani mīl"
Liturgs (svinīgi stenēdams): "Jā, Jēzus tevi mīl!"
Lūdzēju koris: "Vai arī tu mūs mīli?"
Liturgs: "Es arī, es arī!"
Lūdzēju koris: "Tad huļi tu trešo stundu no vietas sēdi tualetē un nelaid mūs? Mūsu acis jau izīgušas un kājas krustām mežģās. Apžēlojies par mums!"
Vērotājs
# Iesūtīts: 2014.02.14 09:08:17
Kursis
Ja SO ir "pussy riot", vai AntiSO tad ir "penis surrender"?
Kursis
# Iesūtīts: 2014.02.14 10:36:23
Ja Dievs ir Dievs un sātans šīs pasaules dievs,
kuru Dievu tad mumsīm būs pielūgt? It kā visi būtu dievi.
Joprojām mocies neziņā?
Lūdzu Vārdu
# Iesūtīts: 2014.02.14 21:08:47
Tie, kas siekalojas pēc sava džipa kā kumeļa izvēli ir izdarījuši.

Dieva Dēls savam krustam pretī jāja uz lienēta ēzelīša.
šķībacis [212.93.100.104]
# Iesūtīts: 2014.02.15 00:35:39
Kursis
sievietei kancelē tiešām nav ko meklēt.

līdz šim es biju sapratis, ka viņas tur kāpj kalpot nevis meklēt kaut ko sev pazudušu. Laikam jāsaprot ka vīriešiem ir priekšroka tur šņakarēt un kaut ko meklēt. Labak gan būtu kalpojuši. Bet ne jau man būs vara tur ko norādīt un pavēlēt.

Kad viņa tur uzkāpj, lejā šo vairs nenodabūs ne pa kam, (lai ko šī darītu),
Tas laikam bija netaktisks mājiens +Jāņa virzienā? Esmu tagad tiešām neziņā - smieties par Tevi vai kaunināt!
Kursis
# Labojis Kursis: 2014.02.15 14:21:51
šķībacis [212.93.100.104] ir bēdīgi piemēri baznīcās visapkārt,
kas notiek kad sievietei ļauj kāpt kancelē un altārī,
(nosodāmi arī vīreļi, kas pretēji Svēto Rakstu vārdiem to pieļāvuši)
un svētīgs piemērs +Jāņa atteikumā to darīt.
Savukārt tās pāris vietējās atlikušās dāmiņas pašas sevi ir diskvalificējušas,
tāpēc pasmiesimies kopā, jo kas esi lai mani kauninātu.

Bet interesentiem kārtējo reizi atgādinu -
papriekš nāk vēsturiskā kriticisma teorija,
kas noniecina Svēto Rakstu autoritāti vispār,
tad seko SO un HS baznīcā,
baznīcai paliekot vien par sabiedrības sociālliberālu reformkustību,
ne Dieva Vārda pasludinātāju.
Bet ja sāls paliek nederīga, tā ārā izmetama un kājām sabradājama...
dafne
# Iesūtīts: 2014.02.15 20:57:55
Kursis
nu,garlaicīgi paliek lasīt šito sviestu,kad liksi galdā?...
<< 1 ... 36 . 37 . 38 . 39 . 40 . 41 . 42 . 43 . 44 . 45 . 46 ... 49 . 50 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 71 , pavisam kopa bijuši: 4270