atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Lezbo - episkopāts.
Merlins
Iesūtīts: 2009.05.29 08:34:18
Nu re, Zviedrijas baznīca, kas pirmā no luteāņu baznīcām ieviesa sieviešu ordināciju, tagad Stokholmas diecēzē ir ievēlējusi par bīskapi lezbieti, kas dzīvo reģistrētā savienībā ar citu sievieti. Konsekvents solis, kas arī bija sagaidāms. Ja esi teicis "a", agri vai vēlu jāsaka arī "b".
<< 1 ... 45 . 46 . 47 . 48 . 49 . 50 . >>
AutorsZiņas teksts
šķībacis [212.93.100.104]
# Iesūtīts: 2014.02.16 14:24:06
Kursis ir arī bēdīgi piemēri kad kancelē kāpj vīrieši. Piemēram Lēvalda kungs, Koraļa kungs. Viņu dēļ vīriešu priesterība būtu aizliedzama, kā arī nosodāmi tie vīreļi, kas svētījuši šo mūdžu kalpošanu?
+Jāņa piemērā bija domāts tas, ka arī +Jānis dara tieši to pašu, ko Tu pārmet sievietēm mācītājām. Uzrāpjas kancelē un vairs nav dabonams no turienes nost. Ja Tu to saskati par grēku un vainu - tad kapēc to nespļauj acīs +Jānim, bet gan tikai sievietēm? Tevi kas labām manierēm mācija? Šarikovs no "Suņa sirds"?
Kā redzi es esmu tomēr pozīcijā Tevi kaunināt. Jo man nav jābūt Tavam priekšniekam norādītu ka esi iekāpis substancē.
aivars.lapsans [94.186.63.166]
# Iesūtīts: 2014.02.17 00:43:20
Kursis

Neārdies ! Jāzin raksti. Sātans melo, ka , ja sievietes ordinēs , tad ordinēs arī homoseksuālistus. īstenība ir cita - mācītāji ir ieņēmuši varu Kristus draudzē un dara ko grib. Lutera māčiba ir tāda, ka draudze ordinē , bet tagad draudzēm nav vairs tādas tiesības un mācītāji var rīkoties kā vēlās. Nevajag pakļauties meli tēvam. Vīrieši ir vainīgi , ne sievietes.
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.02.17 09:00:59
Pat ja sievietei ir vislabākie nodomi un tā ir Dieva kalpone, tad tik vai tā nav Dieva griba tai būt ordinētai, pat nerunājot par homoseksuālismu.
Kursis
# Labojis Kursis: 2014.02.17 10:20:52
dafne Tu saki, ka sievietēm patīk stingra attieksme, ne vārdi?

šķībacis Pozīcijā , nu nu, kamasutra...
dafne
# Iesūtīts: 2014.02.17 12:42:19
Kursis,neiet runa par to,kas sievietem patik vai nepatik,runa ir drizak par attieksmi...kados tik ljoti svarigos jautajumos nu viss ir tik skaidrs,ka nav pat jeegas to pamatigaak papeetiit,ne?
Kursis
# Labojis Kursis: 2014.02.17 13:55:40
dafnejautājums izpētīts ļoti pamatīgi un ir bijusi traģiska iespēja pārliecināties kā šī sistēmiskā nerēķināšanās ar Dieva vārda autoritāti darbojas praksē un izposta veselas baznīcas. Ano nam nado ?
rainars
# Iesūtīts: 2014.02.17 14:42:35
domaju ka lietas slēpjas patiesības neatdzīšanā , kā arī savas patiesības, lai tā arī būtu Dieva patiesība, uzspiešana citiem cilvēkiem nerēķinoties ar katra brīvo gribu kuru Dievs dod katram no mums un Pats ir pazemīgs mūsu priekšā.....
Rūķis
# Iesūtīts: 2014.02.17 14:51:42
Dažu te vajadzētu pašam negribot aizdzīt uz skolu, lai neraksta glupības par patiesības atdzīšanu
dafne
# Labojis dafne: 2014.02.17 21:47:19
Kursis
jautājums izpētīts ļoti pamatīgi
tad kapec to neliec galda?ta vieta lai apsmietu sievietes var taču..kaut ko nopietnu likt priekšā
Ilex paraguariensis [185.2.138.125]
# Iesūtīts: 2014.02.17 22:19:51
aivars.lapsans, Tu runā nepatiesību. Lutera mācība nav tā, ka ordinē draudze. Vienīgais, ko var teikt, ir, ka Luters pieļāva draudzei ordinēt mācītāju izņēmuma gadījumā, kad nav neviena, kas to varētu izdarīt. Kamēr baznīca darbojas normālā režīmā, ordināciju dara normālā kārtībā. Tas nozīmē ka ordinē superintendents / bīskaps. Tas, ka sieviešu ordinācijai seko homoseksuālistu ordinācija nav sātana meli, bet dzīvē redzams fakts. Visos gadījumos HO veic baznīcas, kas vispirms sāka ar SO un nevienā gadījumā otrādi. Ja tu to apstrīdi, tad vnk esi akls un apmāts SO jūsmotājs, kas cīnās pret faktiem.
šķībacis [212.93.100.104]
# Iesūtīts: 2014.02.17 23:07:30
skatījums [46.109.251.77] Dievam bail no sievietēm? Jeb Dievs viņas ienīst? Kā gan sieviete var būt Dieva kalpone, ja jau Dievs nemaz to nevēlas?
šķībacis [212.93.100.104]
# Iesūtīts: 2014.02.17 23:15:00
Ilex paraguariensis [185.2.138.125]
korelācija nevienmēr ir kauzalitāte. Bērni iet bērnudārzā, iet pamatskolā, iet vidusskolā un iet augstskolā. Ja nav pabeigta vidusskola, augstskolā netikt. Taču tas nenozīmē, ka visi vidusskolēni ies augstskolā, un nemaz nenozīmē, ka ja bērns ies bērnudārzā, tad tas nozīmē ka beigs augstskolu.
Ingars
# Iesūtīts: 2014.02.17 23:17:22
šķībacis [212.93.100.104]

Nebībeliska ir jau pati "ordinēta mācītāja" koncepcija kā tāda. Ja noņemam konfesionālās brilles un lasām Jauno Derību ar skaidrām acīm, tad redzam, ka tur "Vārda kalpotāji" nav nekādi "dievkalpojumu menedžeri", nedz arī programmu bīdītāji un dītītāji, bet gan svēto ekipētāji, lai visi varētu veikt kopējo kalpošanu cits citam par uztaisīšanu.
šķībacis [212.93.100.104]
# Iesūtīts: 2014.02.17 23:27:39
Ingars, pateicos. Tik cik uzrakstīji, tik tālu doma ir skaidra un saprotama. Atliek vien pabeigt domu, pavēstot šīs garās tēmas sakarā, kāda tad ir tieši sieviešu loma šajā kalpošanā. Nu, ja skatās bez tām konfesionālajām brillēm?
aivars.lapsans [213.102.151.251]
# Iesūtīts: 2014.02.18 01:58:27
Ilex paraguariensis [185.2.138.125]

Nepiekrītu. Ir draudze. Mācītājs vai mācītāja pilda draudzes gribu. Homoseksuālistu nav. Kur tad rodas homoseksuālisti? - ne jau no sievietēm, bet no vīriešiem. Tātad draudzē tiek pieņemti homoseksuālisti mācītāji. Bet nevis pieņemti, bet norīkoti uz draudzi. Ja draudzei nav varas pār mācītāju, tad šitais homoseksuālists nosaka toni un kopējo politiku. Zviedrijas gadījumā jau sadarbojoties ar valsti. Ja Latvijā visi klusēs un tiks pieņemts homoseksuālistu iecietības likums. Vanags, tāpat kā Zviedrijā nedrīkstēs atstādināt no amata homoseksuālu mācītāju. Draudzei pēc Lutera mācības ir jābūt pilnīgai varai, lai neviens nevarētu ieiet draudzē ar elkoņiem. Sievietes te ņe pričom. Nevajag apmelot māsas!
aivars.lapsans [213.102.151.251]
# Iesūtīts: 2014.02.18 02:02:45
Te Luters skaidro šo jautājumu. Un neska, ja sieviete kristīs, tad saradīsies homoseksuāli mācītāji

,,Turklāt otrs priesteru uzdevums ir – kristīt. To viņi pēc senākas paražas ārkārtas gadījumos ir atļāvuši
veikt pat ikvienai sievietei, un tādēļ to teju vairs neuzlūko par priesterim veicamu darbību [sakramentu].
Patīk viņiem vai nepatīk, bet no viņu pašu teiktā varam secināt, ka visi kristieši, un vienīgi viņi,
tostarp arī sievietes, bez nekādām tonzūrām un bez status idelibilis13, ir priesteri. Jo kristījot katrreiz tiek
izrunāts dzīvais Dieva vārds, kurā dvēsele atdzimst un tiek izrauta no nāves un no grēka varas. Tas ir daudz
vairāk nekā konsekrēt maizi un vīnu, jo sludināt Dieva vārdu ir augstākais amats baznīcā. Tāpēc sievietes,
ja tās izpilda Kristību, veic visīstenākās priestera amata funkcijas ar pilnām tiesībām, un tas nav tikai kāds
atsevišķs notikums [privāta iniciatīva], bet gan publiskā
aivars.lapsans [213.102.151.251]
# Iesūtīts: 2014.02.18 02:04:51
bet gan publiskās kalpošanas amats baznīcā, kurš pieder vienīgi un
tikai priesterim.
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.02.18 08:10:28
šķībacis, Dievs vēlas sievietēm dažādu kalpošanu, arī būt par pravietēm un lūgt ( vadīt lūgšanā draudzi) publiski Dievu. Tāpat sievietes drīkst mācīt sievietes par ģimenes lietām. Bet tām nav Dieva pilnvaras mācīt vīriešus un valdīt ( pieņemt lēmumus pār vīriem) un ņemt virsvadību virs viņu prātiem. Tām ir kā reizi otrādāk, strikts aizliegums to darīt. Negribu atkārtoties ar saviem argumentiem( no Bībeles), ko iepriekš vēstīju.
Kursis
# Labojis Kursis: 2014.02.18 13:13:16
dafnelūdzu, ieskatam nopietns teksts no mūsu pašu filozofijas zinātņu doktora http://www.kmd.valsts.lv/inform.php?subaction=showfull&id=1272751151&arc.. hive=&start_from=&ucat=10&go=lta
Aivars
# Iesūtīts: 2014.02.18 13:59:53
Visu cieņu Aigaram, bet kāpēc jācitē šitādi gļuki? : "Bet, piemēram, Vācijas universitātēs tāds ceļš nav iespējams, tāpēc šajā Eiropas lielvalstī feministiskā teoloģija meklēja citus ceļus: evaņģēlisko baznīcu sieviešu apvienības un to organizētos kursus un seminārus, arī "evaņģēliskās akadēmijas" jeb baznīcu organizētas draudzes locekļu izglītības iestādes. Vienu raksturīgu piemēru apraksta teoloģijas profesors Pēters Beijerhauss (Peter Beyerhaus), kas uzskatāmi parāda feminisma invāzijas formu un to, kā tā tūlīt atrod atbalsi baznīcas dzīvē un faktiski uzbūvē tiltu uz draudzēm: "1983. gada maija sākumā kāda Minhenes feministe Heide Gētnere-Abendrota (Heide Göttner-Abendroth) Hofgesmarā inscenēja Valpurģu nakti. Pēc trīstūkstoš gadu letarģiska miega atkal atmodinātā dabas dieviete Aštarte nostājās 150 par raganām pārģērbtu pasākuma dalībnieču priekšgalā, lai ekstātiskā ceremonijā ar atdzīvinātu seno rituālu palīdzību ierādītu pienācīgo vietu patriarhāta deformētajai kristietībai. (izdevums Deutsches Allgemeines Sonntagsblatt, 1983. gada 22. maijs). 20. Vācijas evaņģēlisko baznīcu Sieviešu foruma sanāksme, kas tika organizēta mēnesi vēlāk, tiesa gan, nekrita tādās galējībās, tomēr tās dalībnieces ar sajūsmas aizmiglotām acīm kartona maketā bija izveidojušas savu "Ninivi", proti, Jaunās Jeruzalemes apveidus, lai tādējādi konkretizētu savu sapni par valstību, kurā būs pārvarēta vīriešu virskundzība un kurā sievietes jaunrades spēja būs kļuvusi par pamatu paradīzei zemes virsū. Tomēr pēc savas idejas šis pasākums daudz neatpalika no Hofgesmarā notikušā"[23]. "

Te pat nav elementāras loģikas, tikai viena mužika emocionāla (sievišķīga?) šausmināšanās, vienā putrā maļot dažādus notikumus, kuru vienīgais kopsaucējs ir sieviešu dalība tajos.
Tas baigi atgādina tos ķēķa līmeņa lielkrievu vēsturniekus, kas šitādā stilā šausminās par latviešu `fašistiem`, kas jau nažus trin, lai slāvus kastrētu un žīdiem skalpus noņemtu.
Vai tiešām nav iespējams runāt normāli, bez šitādām zombējošām sakāpināti emocionālām nobrain cienīgām intonācijām, kas orientētas uz domātnespējīgu auditoriju? Lai tās paliek krievu PEH tv, un citiem atbilstoša līmeņa `teologiem`.
<< 1 ... 45 . 46 . 47 . 48 . 49 . 50 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 78 , pavisam kopa bijuši: 4277