atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Lezbo - episkopāts.
Merlins
Iesūtīts: 2009.05.29 08:34:18
Nu re, Zviedrijas baznīca, kas pirmā no luteāņu baznīcām ieviesa sieviešu ordināciju, tagad Stokholmas diecēzē ir ievēlējusi par bīskapi lezbieti, kas dzīvo reģistrētā savienībā ar citu sievieti. Konsekvents solis, kas arī bija sagaidāms. Ja esi teicis "a", agri vai vēlu jāsaka arī "b".
<< 1 ... 27 . 28 . 29 . 30 . 31 . 32 . 33 . 34 . 35 . 36 . 37 ... 49 . 50 . >>
AutorsZiņas teksts
aivars.lapsans [83.187.152.84]
# Iesūtīts: 2013.09.29 01:10:39
+jean

No kurienes korintieši varēja zināt , kas ebreju tautai ir par likumiem? (Mozus bauslība). Un Pāvils redzēdams, kā Korintas draudzē sievas pravieto ( pēc Tavas izpratnes ..māca) raksta vēlāk tai draudzei, lai viņas uzvelk galvas segas tajā brīdī. Viņš nesaka , lai viņas draudzes priekšā izbeidz pravietot.
Es nesaprotu Tavu uzstādījumu - mācīt. Kā Tu pats to saproti - mācīt? Kad , kur pirmdraudzēs kāds kuram ko mācīja? Vai sieviešu pravietošana bija zemāka , jo pravietošana ir tiešais Dieva inspirētais vārds. Tad jau iznāk , ka Mariju Jāzeps nedrīkstēja ņemt vērā , neieklausīties Marijas atstāstā kā Dievs viņu uzrunājis. Iznāk , ka Marijas vēsts ir no sātana.....
aivars.lapsans [83.187.152.84]
# Iesūtīts: 2013.09.29 01:17:41
+jean

Tev vienreiz būs jāpieņem pats galvenais, ka Dieva inspirētais vārds caur cilvēku, neatkarīgi no dzimtes ir augstākais pagodinājums attiecīgajam indivīdam, jo viņš runā ar Svētā gara muti. Visas pārējās kalpošanas ir zemākas un mazvērtīgākas, jo vispirms ir Dieva vārds , tikai tad mēs ar savām atziņām.
Raimonds
# Iesūtīts: 2013.09.30 00:05:21
+jean
Tik labi vēl viena dziļāka problēma ir "grēka atmaskošanas" atmaskošana. Pēdējā laikā mani nodarbina doma, kas tad bija farizeju problēma? Vai farizeji-liekuļi-aktieri bija laimīgi? Tā ir ne tikai izolācija no sabiedrības, bet patiesībā pašizolācija. Tie, kas jau ilgāku laiku ir kristieši manuprāt labi to sapratīs. Jēzus komunicē ar viņiem, daudz un dikti. Ne jau tika nolikt pie vietas, bet mēģina uzrunāt un atgriezt.
Kā Tevī sadzīvo spriedze starp Bauslību un Evaņģēliju? Tu vari tā viegli nodalīt - tagad viss, pietiek bauslībai, lai valda Ev-js? Bet Evaņģēlijs ir kā svaigs gaiss, var sākt paelpot, lai vispār ko labu pasāktu vajag Ev-ju, ticību. Kā saprast vārdus - Viss, kas nav darīts ticībā ir grēks? (Rom.14:23)
+jean
# Labojis +jean: 2013.10.01 11:48:53
dafne,

pievienojam 1. Tim. 2 un Rom. 16 vēl klāt Tevis citētās 1. Kor. 12 un 1. Pēt. 3, plus vēl pievienojam teiksim apustuļa Pētera vārdus:  

Tāpat arī jūs, sievas, pakļaujieties saviem vīriem, lai, ja arī kādi netic vārdam, tie bez runām tiek pārliecināti savas sievas dzīves veida dēļ, 2 kad viņi redzēs jūsu šķīsto dzīvošanu bijībā. 3   Lai jūsu skaistums nav ārīgs – matu cirtas vai zelta rotaslietas, vai dažādi tērpi, 4 bet gan sirdī paslēptais iekšējais cilvēks rāma un klusa gara neiznīcīgajā skaistumā, kas Dieva priekšā ir dārgs. 5 Tāpat reiz dievbijīgās sievas, kas paļāvās uz Dievu, sevi izrotāja, pakļaudamās saviem vīriem, 6   tās gluži kā Sāra paklausīja Ābrahāmu un sauca viņu par kungu; krietni dzīvodamas un neļaudamās izmisumam, jūs visas esat viņas meitas. 7   Tāpat arī jūs, vīri, lai jūsu lūgšanām nekas nestāvētu ceļā, dzīvojiet kopā ar savām sievām, apzinoties, ka viņas ir vājākas un, tāpat kā jūs, arī ir žēlastībā iemantojušas ticību. (1. Pēt. 3)

Vai Tu redzi kādas pretrunas? Vai arī tomēr Pēteris un Pāvils viens otru papildina, runājot par vienu un to pašu, esot ticības un izpratnes vienprātībā? Viņi nerunā identiski, ar pilnīgi vieniem un tiem pašiem vārdiem, tomēr, manuprāt, var just un saprast, ka viņi ir vienprātībā, vai ne?

Tu jautā: Ko darīt ar Sv.Gara dāvanām..ja siev.tās tiek dotas..piemēram,mācīt vai vadīt?

Svētā Gara dāvanas neliek darboties pretēji Rakstu vārdiem (tad tās vairs nav Svētā Gara, bet cita gara dāvanas). Tāpēc lai šīs sievietes dara saskaņā ar sev dotajām dāvanām, tomēr nepaceļoties pāri Rakstiem (tas ir, ievērojot Rakstu vārdus) !!!
+jean
# Iesūtīts: 2013.10.01 12:24:35
Raimond,

manuprāt, par farizejismu lielākoties ir jāuztraucas tikai tik tālu, cik tas nozīmē: izskatīties, ka piederi Baznīcai, bet patiesībā būt neticīgam, tas ir, neticēt žēlsirdīgajam Dievam, kas ir atklājies Jēzū Kristū.

Ja farizejiem būtu Svētais Gars, tad viņi atpazītu Jēzu, nevis meklētu viņu nokaut.

Jēzus redzēja, ka viņiem nav paša svarīgākā, ka viņi nav Dieva bērni, savukārt, farizeji paši uzskatīja, ka viņiem visa kā ir pārpārēm un ka viņi ir īstenie Dieva svētītie bērni.

Personiskā plāksnē šis jautājums būtu: vai Tu esi kristietis, vai arī tikai par tādu izliecies? Ja Tu esi kristietis, tad citi to redzēs tāpat. Ja Tu tikai izliecies par kristieti, tad tā lielākoties ir Tava problēma. Par Baznīcas problēmu tā kļūst, ja Tu Baznīcas vārdā uzstājoties, sāc vest ļaudis prom no Baznīcas uz ... pārsvarā uz "labo darbu baznīcu", tas ir, prom no Kristus...

P.S. Farizeji ne pašizolējas no sabiedrības, jo pārsvarā jau viņiem tagad tāpat kā toreiz patīk mielastos un sinagogās ieņemt goda vietas un saņemt sveicienus tirgus laukumos, un dzirdēt, ka cilvēki viņus sauc par rabi...
+jean
# Iesūtīts: 2013.10.01 12:29:12
Lapšān,

lasi Mateja evaņģēlija 1. nodaļu un nedzejo:

Viņas vīrs Jāzeps, būdams taisns un negribēdams viņai celt neslavu, gribēja no tās slepus šķirties. 20 Kad viņš par to domāja, redzi, Kunga eņģelis viņam parādījās sapnī un sacīja: Jāzep, Dāvida dēls, nebīsties ņemt pie sevis Mariju, savu sievu; tas, kas viņā ieņemts, ir no Svētā Gara. 21   Viņa dzemdēs Dēlu, un tu nosauksi viņu vārdā Jēzus, jo viņš izglābs savu tautu no grēkiem. 22 Bet tas viss ir noticis, lai piepildītos, ko Kungs caur pravieti ir runājis: 23   redzi, jaunava taps grūta un dzemdēs Dēlu, un viņu sauks vārdā Immānū- Ēls, tulkojumā: Dievs ir ar mums. 24 Jāzeps, uzmodies no miega, darīja tā, kā Kunga eņģelis viņam bija pavēlējis, un viņš ņēma savu sievu pie sevis.
Raimonds
# Iesūtīts: 2013.10.01 16:44:20
+jean
Pie Jēzus krusta, kas tad bija palicis? Māte, vēl dažas sievietes un, jā, tas tur viens māceklis vārdā Jānis. Vai nav tipiska vajāšanu laika draudze? Tāpat pie augšāmcelšanās, pirmā bija sieviete ar asaru pilnām, saraudātām acīm. Un manuprāt, tas daudz ko liecina par pestīšanas iespējamību un pārsteigumu. Zin, man patīk šie pārsteigumi un atklājumi.
Drusku uz šī dzimuma fona vai netiek pazaudēts prieks: tēviem par savu meitu ticību un pestīšanu, vīriem par savām sievām kā pestīšanas līdzmantiniecēm, par draudzes sirmajām kundzēm, kuras deg mīlestībā uz draudzi un Dievu?

Tas, ko par varizejiem velku, vai mūsos katrā nesēž pa varizejam? Tā nav tikai poza, vai cimperlīga izrunāšanās, bet... nu, kad ticība sāk stagnēt, partejiskoties, apaugt ar smagnējām birokrātiskām institūcijām. Jaunajam pāvestam par to ir interesants viedoklis. Kaut kur tās idejas ir gaisā.
Kursis
# Labojis Kursis: 2013.10.01 18:13:24
Raimonds, ej nu, kā tad var pazaudēt prieku par savas meitas un sievas pestīšanu? Pirmā - miesa no manas miesas, bet otrā - krusta, kas jānes, daļa...
dafne
# Labojis dafne: 2013.10.01 21:10:19
Raimonds
Pie Jēzus krusta, kas tad bija palicis? Māte, vēl dažas sievietes un, jā, tas tur viens māceklis vārdā Jānis. Vai nav tipiska vajāšanu laika draudze?
Kaut kur lasīju,ka tuvoties krustam drīkstēja tikai sievietes un bērni...iespējams, tāpēc vīru tuvumā nebija.
Aivars
# Iesūtīts: 2013.10.01 21:29:14
dafne
Taisnība. Romiešiem nepatikšanas nepatika. Sievietes, bērni, kāds Jeruzālemē pazīstams miera mika vēl varēja tikt pielaists pie Krusta. Bet aizdomīgi Galilejas partizāni ne jau dēļ viņu gļēvuma varēja tikt turēti bultas šāviena attālumā (pat ja pirms sešām - desmit stundām viņi bija aizļekatojuši atpakaļ neskatoties)
aivars.lapsans [83.187.152.124]
# Iesūtīts: 2013.10.02 10:22:31
+jean

Diemžēl šitais Tev arī jāiekopē savā azotē =
,,26 Bet sestajā mēnesī eņģeli Gabriēlu Dievs sūtīja uz Galilejas pilsētu Nacareti
27 pie jaunavas, kas bija saderināta vīram, kam vārds Jāzeps, no Dāvida cilts, un jaunavas vārds bija Marija.
28 Un eņģelis, pie viņas ienācis, sacīja: "Esi sveicināta, tu apžēlotā, Tas Kungs ar tevi!"
29 Bet viņa iztrūkās par viņa valodu un domāja pie sevis: kas tas par sveicienu?
30 Un eņģelis sacīja: "Nebīsties, Marija, jo tu žēlastību esi atradusi pie Dieva.
31 Un redzi, tu tapsi grūta savās miesās un dzemdēsi Dēlu, un sauksi Viņa vārdu: Jēzus.
32 Tas būs liels, un Viņu sauks par Visuaugstākā Dēlu, un Dievs Tas Kungs Tam dos Viņa tēva Dāvida troni,
33 un Viņš valdīs pār Jēkaba namu mūžīgi, un Viņa valstībai nebūs gala."
34 Bet Marija sacīja eņģelim: "Kā tas var notikt? Jo es vīra neapzinos."
35 Tad eņģelis atbildēja un uz
aivars.lapsans [83.187.152.124]
# Iesūtīts: 2013.10.02 10:23:38
35 Tad eņģelis atbildēja un uz to sacīja: "Svētais Gars nāks pār tevi, un Visuaugstākā spēks tevi apēnos, tāpēc Tas, kas no tevis dzims, būs svēts un taps saukts Dieva Dēls.
36 Zini, Elizabete, tava radiniece, savā vecumā arī ir grūta ar dēlu un iet tagad sestajā mēnesī - tā, ko dēvē neauglīgu,
37 jo Dievam nekas nav neiespējams."
38 Bet Marija sacīja: "Redzi, es esmu Tā Kunga kalpone, lai notiek ar mani pēc tava vārda." Un eņģelis no viņas aizgāja.
39 Un Marija cēlās tanīs pašās dienās un steigšus gāja kalnos uz pilsētu Jūdas novadā.
40 Iegājusi Caharijas namā, viņa sveicināja Elizabeti.
41 Un notika, kad Elizabete Marijas sveicinājumu dzirdēja, tad bērniņš viņas miesās sāka lēkt, un Elizabete tapa Svētā Gara pilna,
42 un viņa stiprā balsī sauca un sacīja: "Tu esi augsti teicama starp sievām, un augsti teicams ir tavas miesas auglis.
43 No kurienes man tas, ka mana Kunga māte nāk pie
aivars.lapsans [83.187.152.124]
# Iesūtīts: 2013.10.02 10:24:58
42 un viņa stiprā balsī sauca un sacīja: "Tu esi augsti teicama starp sievām, un augsti teicams ir tavas miesas auglis.
43 No kurienes man tas, ka mana Kunga māte nāk pie manis?
44 Redzi, tikko tavas sveicināšanas balss atskanēja manās ausīs, tad bērniņš manās miesās ar līksmību sāka lēkt.
45 Labi tai, kas ir ticējusi, ka tas, ko Dievs licis viņai sacīt, piepildīsies."
46 Un Marija sacīja: "Mana dvēsele slavē To Kungu,
47 un mans gars gavilē par Dievu, manu Pestītāju,
48 jo Viņš ir uzlūkojis savas kalpones zemumu; redzi, no šī laika visi bērnu bērni mani teiks svētīgu,
49 jo Varenais lielas lietas pie manis ir darījis, un svēts ir Viņa Vārds,
50 un Viņa žēlastība paliek uz radu radiem pie tiem, kas Viņu bīstas.
51 Viņš darījis varenus darbus ar Savu elkoni un izklīdinājis tos, kas ir lieli savā sirdsprātā.
aivars.lapsans [83.187.152.124]
# Iesūtīts: 2013.10.02 10:26:01
+jean

51 Viņš darījis varenus darbus ar Savu elkoni un izklīdinājis tos, kas ir lieli savā sirdsprātā.
+jean
# Iesūtīts: 2013.10.02 12:27:39
Ļoti labi. Apustuļu Pāvila un Pētera teiktajam pievienojam arī Lūkas uzrakstīto, ka Jēzus Kristus, ieņemts no Svētā Gara, piedzimis no jaunavas Marijas, ir mans Kungs un Pestītājs.

Ko darīja tā, kas ir augsti teicama starp sievām? Viņa dzemdēja dēlu un viņu audzināja.

Vai viņa vēlāk sevi iecēla apustuļu kārtā, pamatodamās uz to, ka ir augsti teicama starp sievām un ka Dievs pie viņas ir darījis lielas lietas?

Vismaz Svētajos Rakstos tas nav atrodamas. Iespējams, ka kādos vēlākos sacerējumos kaut kas tāds ir atrodams... nezinu...

Mums ir sola Scriptura, tas ir, tikai Svētie Raksti!!!
aivars.lapsans [83.187.154.66]
# Iesūtīts: 2013.10.02 13:32:13
+jean

Nenovrzies no tēmas (demagoģija). Mūsu diskusija ir par to , vai sieviete var saņemt no Dieva, sūtījums tāpat kā vīrieši? "Sis rakstu vietas ziņo , ka jā. Tātad , līdzvērtīgi gan virieši un sievietes drīkst apkārtējiem pasludināt Dieva sūtījumus, gribu, Vārdu utt. Bet Tu iekopē tikai to ko saņem vīrieši no Dieva, tā maldinot sevi un iespējams savus tuvākos ar sektanta stibu.
Kāpēc Marija nekļuva par līdzgājēju Jēzum , vai par apsustuļu komandas biedreni ...ar tā kā jābūt skaidram. Bībelē teikts, ka līdz Jēzum Jāzeps Mariju neatzina Mateja 1. 25. Kā vēlāk Bībele ziņo , tad Jēzum ir vēlāk liela ģimene un Marija primāri audzināja bērnus. Vai ne?
+jean
# Iesūtīts: 2013.10.02 17:20:05
Lapšān,

jau rakstīju. Neatkarīgi no dzimuma, ja cilvēks patiesi tic Pestītājam, tad viņā mājo Svētais Gars. Kad šāds cilvēks runā, tad viņš runā Svētajā Garā.

Tomēr arī Svētais Gars darbojas pēc Paša iedibinātās kārtības. Un šo kārtību mums ir atklājuši apustuļi savās vēstulēs.



P.S. Par Mariju Tu saki pareizi: viņai bija citi uzdevumi, nevis būt par apustuli. Un tas ir saskaņā ar ap. Pāvila un Pētera teikto, vai ne?
dafne
# Labojis dafne: 2013.10.02 21:13:16
http://nra.lv/viedokli/elita-veidemane/103031-muti-ciet.htm
aivar lapšān,saturies!
Bet ja nopietni..tad sūdi būs
aivars.lapsans [83.187.154.76]
# Iesūtīts: 2013.10.03 09:11:16
+jean

Nu tad papūlies vēl izprast bauslību pie ebrejiem un pagāniem.
Ja kādā tautā sievietes bija līdzvērtīgas vīriešiem, proti, drīkstēja mācīt , sarunāties, uzkundzēties, tad automātiski viņas drīkstēja mācīt par Kristu vīriešiem. Tajās tautās, kur to nedrīkst līdz pat šai dienai, tur sievietes arī nemāca. Varu iedomāties kas notiktu Tadžikistānā , ja precēta sieviete uz ielas pat pazīstamam vīrietim kaut ko skaidrotu, vai sarunātos .....viņai būtu beigas.
Tāpēc jau Dievs arī inspirēja ,,koncilu,, lai apustuļi nolemtu , ka nav jāuzliek pagānu tautām ši te bauslība par ko Tu cīnies. Vai tiešām to ir tik grūti saprast?
krake [82.145.208.116]
# Iesūtīts: 2013.10.03 16:36:57
aivars.lapšāns, tu piemirsti ka apustuļu laiku pagāniem nebija problēmu akceptēt visādu elku kultu priesterienes, un gan tie būtu akceptējuši arī kristīgās.
Tātad, apustuļa ierobežojumiem siev.publiskai kalpošanai ir dievišķāks iemesls par vnk kultūras kontekstu.
<< 1 ... 27 . 28 . 29 . 30 . 31 . 32 . 33 . 34 . 35 . 36 . 37 ... 49 . 50 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 40 , pavisam kopa bijuši: 33848