atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu sievietes un kalpošanas amats
Voldemārs
Iesūtīts: 2007.07.11 15:28:49
Cik atceros, J.Vanagu par arhibīskapu ievēlēja, jo viņš pastāvēja pret sieviešu ordināciju. Nu jau kādus gadus tiek atkal piepulcinātas jaunas evaņģēlistes. Vai nesanāk, ka notiek pretējais tam, ko J.Vanags solīja pirms viņu ievēlēja?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 49 . 50 . >>
AutorsZiņas teksts
Voldemārs
# Iesūtīts: 2007.09.06 11:07:36
Zaur!
Ja Tev Rakstu sacītais (I Kor. 15:34, I Tim 2:12) ir cilvēku tradīcija, tad nezinu, ko vispār ar Tevi var runāt par Svētajiem Rakstiem.
Voldemārs
# Iesūtīts: 2007.09.06 11:08:37
Indriķi!
Cien. Zaurs tikai konsekventi seko liberālteoloģijas paradigmai un pievelk sev tīkamos argumentus.
Zaurs
# Iesūtīts: 2007.09.06 11:10:14
Zaurs nenodala. Tas bija tikai piezīme par tēmu - kā reizēs, kad runā par sakramentiem - ka nekur nav atrodama tieša Jēzus pavēle neordinēt īpaši sievietes. Kā arī vīriešus, ja tā padomā. Tas tik tā, pārdomām.
indriķis
# Iesūtīts: 2007.09.06 11:16:03
Jēzum daudzās lietās nav tiešu norāžu, jo viņš nav likumdevējs - otrais Mozus. Evaņģēliji nav - "tev būs un tev nebūs" grāmatas. Un apustuļu mācība ir identiska ar Jēzus mācību. Jēzus apustuļi taču.
Mulders
# Iesūtīts: 2007.09.06 11:21:54
Zaurs, DRĪXT ordinēt sievietes. Tik viņas nedrīxt mācīt publiski
Voldemārs
# Iesūtīts: 2007.09.06 11:27:33
Mulder!
Ja ordinācija ir apstiprinājums publiskai kalpošanai, tad diez vai būtu bibliski to darīt, bet ja tā ir tāda smuka ceremonija, kurā saņem kādas īpašās dāvanas, tad jāskatās, kas tās par dāvanām
Sheksna
# Iesūtīts: 2007.09.06 11:29:13
Ja ordinācija ir apstiprinājums publiskai kalpošanai
Nekur gan bībelē nav teikts, ka publiskas kalpošanas priekšnoteikumam ir jābūt procedūrai vārdā `ordinācija`.
Voldemārs
# Iesūtīts: 2007.09.06 11:33:56
taisnība, tāpēc jau arī es lietoju nosacījumu
Mulders
# Iesūtīts: 2007.09.06 11:36:11
Voldemārs, nu es nodalīju tieši tradīciju no Bibliskā vārda. Protams, ka Ordinācija ir tieši šī atļauja publiski sludināt. Vienkārši Zaurs kaut kā zem galda ir pa kluso pārdefinējis Ordināciajs jēdzienu un stāsta, ka tā nav rakstos pamatota! Nu jā vārds "Ordinācija" un ceremonijas apraksts nav Rakstos... tak jēdziena semantiskā jēga un ko tas nozīmē ir gan!
Tā kā mana atbilde bij Zaura izpratnei par "Ordināciju".
Voldemārs
# Iesūtīts: 2007.09.06 11:43:22
Mulder!
Pax
Zaurs
# Iesūtīts: 2007.09.06 19:37:25
Ja Pāvils būt rakstījis "sievai nav vispār atļauts", mēs varētu domāt, ka viņa nedrīkst mācīt publiski. Bet viņš raksta "es neatļauju", kas norāda uz 1) Pāvila personīgu uzskatu un 2) to, ka citi apustuļi, kuŗi vēstules nav atstājuši, varbūt ir atļāvuši.
Bet neviens nav kurlāks par to, kuŗš negrib dzirdēt.
Sheksna
# Iesūtīts: 2007.09.06 20:23:53
Un kas man gar kristiešu asinsdarbiem. Kristieši man ir savējie, tāpēc es mēģinu viņus saprast, analizēt , ja vajadzīgs arī nosodīt.
Наши поезда самие поездатые в мире и никакие другие поезда неперепоездатят наши поезда по поездатости ©
Mulders
# Labojis Mulders: 2007.09.06 21:46:13
Zaurs, brīdināju, ka tu staigā pa plānu ledu!
---
1 Kor 14:37 Kas sevi tur par pravieti vai gara cilvēku, tam jāatzīst, ka tas, ko es jums rakstu, ir Tā Kunga pavēle.
---
Piekam, tava apgalvojuma implikācija ir sekojoša!
Tu pieļauj domu, ka Pāvils (un acīmredzot arī citi apustuļi) ir mācījuši un izteikuši domas, kurām Dievs nepiekrīt, un kas ir pretrunā Kristus mācībai!
Vai varētu iepazīties ar citām līdzīgām tēzēm, kuras ir Pāvila viedoklis, bet nav Kristus viedoklis, tādējādi mums ir Svētie Raksti, kuros Dievs ar savu Garu caur saviem Apustuļiem runā oximoronus!
---
p.s. Ja Zaurs ir LELB mācītājs, tad uzskatu, ka LELB vadībai ir jāpievēršas tam, ko viņas mācītāji runā publiski un jālūko lai Rakstu autoritātes apšaubīšana neieiet liberālajā šļurā!
Andis Atvars [87.110.102.129]
# Iesūtīts: 2007.09.06 22:57:03
Uh mēlēs jau runājamies... nebūtu par skādi arī kādu tulku, a tā jēgas ta nav.

Ordinācijas noteikumus izstrādājiet? Bet kamdēļ tādas pūles? Būtu paņēmuši LELB mācītāju ordinācijas nolikumu un tur viss smalki- punkts pa punktam ar Rakstu vietām ir jau pamatots... nu un tad, lai lielāka vienprātība, draudzīgi varētu pārlasīt.

Zaurs
# Iesūtīts: 2007.09.07 09:39:27
Zaurs piekrīt Sheksna par vilcienīgajiem vilcieniem.
Balss
# Labojis Balss: 2007.09.07 15:16:03
Voldemārs
Luk, labak par mani jau ir atbildejushi Zaurs un vilks!
Voldemārs
# Iesūtīts: 2007.09.07 17:04:38
Balss, Vilks!
Kā tas tā nākas, ka atbilde par I Kor.14 (lūdzu piedošanu, iepriekšējā vietā minēju 15.nodaļu, tā bija kļūda) meklējama I Kor.7? Vai Tu vai Vilks, vai varbūt Zaurs man var parādīt to kontekstu, kādā divus Pāvila vēstules korintiešiem vienu no otra tālu stāvošus fragmentus var tik "eleganti" savā starpā saistīt?
Cik tālu mēs, piedodiet, jūs, tā atļausieties darīt? Uz visu Pāvila vēstuļu kopumu, JD vai pat Bībeli?
Bet, lai nebūtu pārpratumu. Tik, savstarpēji, nesaistītu vietu minēšanu kopā vajadzētu krietni pamatīgāk argumentēt. Citādi, vienā vietā (7.nod) Pāvils runā par jaunavību un laulību, kur Pāvils tik tiešām saka savu, neprecēta vīra viedokli, bet vietā, kur viņš runā par kārtību draudzē šādu atrunu nav. Bet tam pretēji, ir a.god.Muldera kungs norādītā Rakstu vieta, kas ir kontekstā.
indriķis
# Labojis indriķis: 2007.09.07 19:49:50
Vilks , kāda vēl atklāta diskusija mācības mantojumos. Mācība jums nepieder, jūs to esat saņēmuši un nododat tālāk. Atklātas diskusijas var rīkot par pārvaldes formām, kā "piķi" dalīt u.t.t., ne par mācību.
indriķis
# Labojis indriķis: 2007.09.07 21:17:12
Ģeķi, te nav runa par tavām pļāpām forumā, bet baznīcas lietām, un Svēto Rakstu mācības netiek koriģētas ar atklātām diskusijām par vai pret tām. Tu vari ierosināt forumā atklātu diskusiju par visu ko vien vēlies, bet baznīcā tam ir tāda pat nozīme kā oda sīkšanai.
vilks
# Iesūtīts: 2007.09.07 21:39:33
Indriķim
Vilks nebija pamanījis,ka ar kādu no saviem komentāriem mainītu savas Baznīcas mācību. Vai Sv.Rakstus. Es runāju par Sv.Rakstu izpratni,un neapzinos,ka tas,ko pateicu,būtu pretrunā ar to,ko māca mana Baznīca. Apgaismosi mani?

Voldemāram
atvainojos,ka nerakstīju garu un plašu izklāstu. Man vienkārši šķita,ka par šo jautājumu ir tik daudz runāts,ka es varēšu ieminēties par detaļu un visi sapratīs,par ko ir runa. Tālāk diskutēt gan man par to šķiet lieki,jo visi argumenti jau kādreiz ir minēti,un, kas vēlēsies no jauna veidot savu viedokli,tas pats atradīs vecas diskusijas, izlasīs un pieņems lēmumu. Nav ko piesārņot virtuālo un vispār pasauli ar atkārtošanos.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 49 . 50 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 166 , pavisam kopa bijuši: 18148