atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu sievietes un kalpošanas amats
Voldemārs
Iesūtīts: 2007.07.11 15:28:49
Cik atceros, J.Vanagu par arhibīskapu ievēlēja, jo viņš pastāvēja pret sieviešu ordināciju. Nu jau kādus gadus tiek atkal piepulcinātas jaunas evaņģēlistes. Vai nesanāk, ka notiek pretējais tam, ko J.Vanags solīja pirms viņu ievēlēja?
<< 1 ... 45 . 46 . 47 . 48 . 49 . 50 .
AutorsZiņas teksts
svētais
# Iesūtīts: 2011.10.06 12:23:20
Aivars
bet kāpēc Dievs norādot uz bīskapu un dianoku amatu min vīriešus?
Aivars
# Iesūtīts: 2011.10.06 16:55:18
svētais
Tu tekstu uztvert spēj?
kāpēc Dievs norādot uz bīskapu un dianoku amatu min vīriešus? - nupat taču redzēji, ka par diakoni Foibu ir runa.
Pāvils jēdzienus presbiteri un bīskapi vismaz Efezā lieto kā savstarpēji aizvietojamus, un ja ticam ka 1. Timotejam ir Pāvila vēstule, tad tur viņš runā kā par presbiterēm tā presbiteriem, jeb `vecajiem un vecajām`
Saliec tagad to visu kopā!
Jānis Kalniņš
# Iesūtīts: 2011.10.06 21:29:38
Ei, jums vēl nav apnicis? A varbūt labāk čibrikiem pamērīsimeis? Davai tā - kuram lielāks čibriks, tas bīskaps. Vai iet?
skolnieks.
# Iesūtīts: 2011.10.07 00:32:24
Jānis Kalniņš JĀ, un ja grib lai piedalās arī sievietes
KPax.
# Iesūtīts: 2011.10.07 13:58:42
Jānis Kalniņš

Kur nu apnicis, LELB džigiti turpina zažigatj...

http://aculiecinieks.delfi.lv/news/sabiedriba/alesja-lavrinovica-par-religisku-neiecietibu-pret-sievietem-latvija.d?id=41041575
Pater Henricus
# Iesūtīts: 2011.10.07 14:54:43
Atkal nonākam pie jautājuma - kāpēc katrs sievieškustības ( pret jo lielas kristīgu sieviešu daļas gribas un interesēm, līdzīgi kā boļševiki uzmetās strādniekiem par aizstāvjiem ) aktīvists, kam nav slinkums, brūk virsū Latvijas luterāņu baznīcas kārtībai ordinācijas jautājumos, bet neiepīkstas par Rkb vai Pb.
Tās laikam ir tās "nopietnās" baznīcas, kur visiem patīk to senums un smeķis, bet luterāņus uzskata par eksperimentu poligonu visu crazy ideju pārbaudei.
Un tāpēc labākā atbilde tādiem ir nevis - bībelē tā un bībelē šā, bet - lai iet... kur ķēniņi ar kājām staigā.
παλαιό ανόητος
# Iesūtīts: 2011.10.07 15:04:37
Pater Henricus
Minējums - varbūt tas notiek tāpēc, ka luterāņi ir deklarējuši sola scriptura principu. Katoļi un pareizticīgie vienmēr var aizbildināties ar baznīcas tradīciju, "kanoniskajām tiesībām" vai ko tamlīdzīgu. Luterāņiem laikam nav tādas iespējas.
svētais
# Iesūtīts: 2011.10.08 10:41:09
Aivars

Jāsaka godīgi, ka es šo jautājumu neesnmu pētījis, tādēļ uzticos vairāk tavam viedoklim. Bet mans jautājums tev, kā tu uzskati , vai Raksti atļauj iecelt sievieti par gani druadzē?
svētais
# Iesūtīts: 2011.10.08 10:44:47
šī tēma man ir uzkārusies. rāda tikai 50 lpp., lai gan ir 54. tāpēc neredzu pēdējo lpp. komentārus . bet nu jautajums mani interese patiešam kada starpiba starp biskapiem, diakoniem, ganiem utt..
Aivars
# Iesūtīts: 2011.10.08 11:17:20
svētais
Šai ziņā jautājums varētu būt par to, kā īsti ir saprotams 1. Tim. 2:12 un kas no tā secināms
Pater Henricus
# Labojis Pater Henricus : 2011.10.08 11:56:57
παλαιό ανόητος Katoļi un pareizticīgie vienmēr var aizbildināties ar baznīcas tradīciju, "kanoniskajām tiesībām" vai ko tamlīdzīgu. Luterāņiem laikam nav tādas iespējas.
Kamdēļ nē - sola scriptura vairāk ir deklarēta kā pestīšanai nepieciešamais maksimums,
bet piemēram ordinācijas jautājumā Luterāņu ticības apliecībās - Vienprātības grāmatā tiek skaidri runāts par luterāņu vēlmi palikt pie kanoniskās ordinēšanas kārtības.
Un sola scriptura pareizs pielietojums elementāri var sakrist ar tradīciju.
bitukas , kādā R.R. intervijā lasīju ko līdzīgu mazliet citā plāksnē - pārdomas par to, ka arhibīskaps tagad SO jautājumā noteikti domā savādāk, bet sanāk tāds kā savas iepriekšējās nostājas ķīlnieks etc.etc...
(Un tā ir pateicība par viņa džentlmeniskumu un nebeidzamo auklēšanos ar šīm dāmām?..)
Tik sievišķīga viltībiņa - vēlme nolasīt vīrieša domas viņai vēlamā izpratnē.
svētais
# Labojis svētais : 2011.10.08 12:07:05
Aivars
bet lūdzu, tad paskaidro man.

mana atklasme par tim.2:12 ir tāda, ka tur domāta vīra sieva nevis sieviete vispār.
dafne
# Iesūtīts: 2011.10.08 13:04:18
svētais
es ar sliecos domat par tadu variantu(viira un sievas attiecibas draudzee)..jo talak Timotejam tiek doti noradijumi,ka iztureties pret vecakiem un jaunakiem viiriem,vecakam un jaunakam sievaam un atriatnem u.c.
Bet nu atkal noradijumi par to,kadam jabut biskapam un diakonam..kaut ka liek domat,ka sieviesu celssana sajos garigajos amatos..netika pieljauta.
ipasi ,ja palasa par macitaju atbildibu,parbaudijumiem...nu,nez vai sievietei to vajag..ipasi, ja vel jarupejas par berniem un gimeni
svētais
# Iesūtīts: 2011.10.10 15:57:43
dafne
turklāt tas sasaucas ar 1.kor.14:34 Sievas lai draudzes sapulcēs cieš klusu, kā tas parasts visās ticīgo draudzēs; jo tām nav atļauts runāt, bet jābūt paklausīgām, kā arī bauslība nosaka.
35 Bet, ja tās grib ko zināt, lai prasa mājās saviem vīriem; jo sievai ir par kaunu runāt draudzes sapulcē.

Skaidrs, ka te netiek aizbāzta mute sievietēm, jo nākamais pants saka, ka tām ir jāprasa mājās vīriem . Mājās vīriem paprasīt var tikai precētas sievas , nevis sievietes kā tādas. Tāpēc arī tā vieta, kas saka , ka sievietēm nebūs mācīt, tas attiecās tikai uz vīra un sievas iekšējo lietu.

Bet par tavu komentāru, es tev piekrītu, ka sieiviešu celšana tajos amatos nav bijusi Dieva griba. Jo citādi Dievs nebūtu apzīmējis amata prasību ar vīriešu kārtas pārstāvi. Turklāt, ja paskatamies mūsdienu CV, tad tur var redzēt kādas prasības kandidātam tiek izvirzītas. Līdzīgi arī Dievs pateica ko Viņš vēlas tajā amatā redzēt.
skolnieks.
# Iesūtīts: 2011.10.10 18:18:34
Drīz, šādi turpinot, pacelsies jautājums- vai vispār kaut ko teica, vai arī tikai sadzirdēja to ko katrs grib dzirdēt?
dafne
# Labojis dafne: 2011.10.10 21:05:04
svētais
a ja nu tajos laikos viena gimene dzivoja vairakas sievas(to skaita ari neprecetas,jo kaut kur tacu vinjas dziivoja) un vairaki viiri? tad runa bus par daudzsk.citadi sanak,ka atraitnes un neprecetaas vareja runat a precetas sedeja nolaistam actinjamun cietaas,lidz nokljuva majaas...


Un vispar DK svetdien secinaju,ka nenaktu par ljaunu atjaunot veco kartibu,kad sievas baznica sezz viena puse,bet viiri otra..a ta visu DK bija janoklausas kaa sieva maca viiru,man aiz mugurasun iekomente spredikiliek vel nabagam dziedat...
p.l.dassy g-pilsētā
# Iesūtīts: 2011.10.12 00:10:43
manā saprašanā evaņģēlistes vai tad ir tas pats, kas mācītājs?
manuprāt evaņģēlistes uz savu galvu nevar iet un visko darīt...!
jack wolfskin [78.84.197.41]
# Iesūtīts: 2011.10.12 00:38:29
dafne Un vispar DK svetdien secinaju,ka nenaktu par ljaunu atjaunot veco kartibu,kad sievas baznica sezz viena puse,bet viiri otra.. tad jau nenāktu par ļaunu arī tas, ja priekšā vai balkonā sēdētu bagātnieki & krutākie draudzes locekļi. penši lai nezīmējas un sēž aizmugurē. par rasēm Latvijas kontekstā laikam būtu lieki izteikties...
dafne
# Iesūtīts: 2011.10.12 09:34:08
jack wolfskin [78.84.197.41]
jaa,un "lielos" greeciniekus vispar baznica iekssa nelaistu
ir..ok kaa ir ,vienkarsi tas bija nedaudz komiski
davis [81.198.110.33]
# Iesūtīts: 2012.12.05 16:38:02
http://www.tvnet.lv/sievietem/persona/445559-iespejams_seksigaka_baznicas_vikare
Vai jūs vēlētos klausīties viņas sprediķus un saņemt sv. Vakardienu?
<< 1 ... 45 . 46 . 47 . 48 . 49 . 50 .
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 63 , pavisam kopa bijuši: 19041