atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu 11. novembris Mācītāju konferencē diskusijas par satversmes grozījumiem attiecībā par sieviešu kalpošanu II
vilks
Iesūtīts: 2009.11.04 15:12:55
Turpinam diskusiju jaunā tēmā?
Ja diskusijā ir vairāk par 500 komentāriem, tā vairs labi nedarbojas.
Vecās tēmas beigas šeit.
<< 1 ... 36 . 37 . 38 . 39 . 40 . 41 . 42 . 43 . 44 . 45 . 46 ... 48 . 49 . >>
AutorsZiņas teksts
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:25:13
sievietes versija [87.110.52.246] Tu saki:LELB patiešām ir senāka par par 20 pēdējiem gadiem. LELB vienmēr ir bijušas abas tradīcijas, gan konservatīvā, gan liberālā.

Nu ir vērts papētīt liberālās tradīcijas saknes, tad arī būs skaidrs kādus augļus tā nesīs. Konservatīvisms un liberālisms kristietībā ir nesamierināmi pretinieki, tā ka par draudzīgu līdzās pastāvēšanu nevar būt ne runas. Līdz ar padomju okupāciju LELB ir sadalījusies un liberālais spārns ir ārpus Latvijas, bet Latvijā paliek konservatīvais.
-Jona-
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:27:55
...bet pie viņas konsekrēta Vakarēdiena es tiešām neietu, sorry

kas tad galu galā ir ar to Vakarēdienu, sievietes konsekrētajā nav (dažuprāt) Jēzus Klātbūtnes vai kas?
sievietes versija [87.110.52.246]
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:30:43
Nevis ar padomju okupāciju ir sadalījies, bet ar Vanaga ievēlēšanu, Lutera akadēmijas dibināšanu, Reinhardu Slenzku, atdalīšanos no LU TF, pievienošanos Misūrī Sinodei, utt.
smiekls [80.233.156.204]
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:30:43
Ivo, bet vai visa šī situācija un līdzīgas situācijas Baznīcā nav tas pats Svētā Gara radītā "audzinošā spriedze", kad mēs tiekam ievietoti starp diviem akmeņiem nevis tāpēc lai cīnītos un kļūtu par vienu no šiem akmeņiem, bet lai ieraudzītu trešo izeju - pašu Kristu, kad beigās izrādās, ka taisnība ir abiem, tik galvu vajadzēja mazliet piešķiebt, jeb izrādās, ka abi divi maldās un īstais āķis ir mūsos pašos kaut kāda nepareiza sakne uzdīgusi?
smiekls [80.233.156.204]
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:38:32
masiks, baidos, ka no malas skatoties var šķist savādāk, taču Baznīcas iekšienē ir gan citi kritēriji gan principi gan mehānismi, kā tiek vērtēts un spriests kādas rīcības preizība vai nepareizība, tāpēc nedz ordinētu vīriešu ļapusi nedz ordinētu sieviešu sasniegumi nebūs izšķiroši šajā jautājumā. Dažreiz kādu lēmumu sekas var izlabot vienkārši šādus lēmumus vairs nepieņemot, kā tas ir tagad LELB. Šīs esošās ordinētās sievietes nebūs mūžīgi, pēc pāris paaudzēm, ja turpināsies esošā LELB prakse, ordinētu sieviešu nebūs tā kā tā. Tā, manuprāt ir pareizāka stratēģija, nekā atcelt esošās.
Un vai tavuprāt šī diskusija neparāda, ka šis jautājums izraisa strīdus un kašķus un dažādi ticīgie no abām frontēm jau pasludina to, ka ies vispār prom, ja būs tā vai citādi. Tas liecina, ka ir problēma. Gudrs cilvēks manuprāt, sapratis, ka viņš ir šo strīdu cēlonis, retinātos. Tas būtu pazemības piem
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:39:21
sievietes versija [87.110.52.246]
Ko tad Slenzka tādu sadarīja? Kad tad LELB LCMS ir pievienojusies? Daudzi citi Jūsu teksti ir pārdomu vērti, bet šī jau tāda... pīle sanāk.
smiekls [80.233.156.204]
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:39:30
piemērs. Atgriezties viņš var, kad pārējie ir gatavi bez apvainojumiem klausīties.
sievietes versija [87.110.52.246]
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:41:10
Toreiz Sinodē pret Vanagu balsoja tieši vecās paaudzes mācītāji, kas šobrīd jau ir aizsaulē. Profesors Akmentiņš ir iedrošinājis daudzas uzticēties aicinājumam un studēt taoloģiju. Es ticu, ka viņi "skatās no debesīm uz savām bijušajām studentēm un studentiem un lūdz par LELB nākotni".
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:44:26
sievietes versija [87.110.52.246]
Un tagad lēnāk! Mācītāju konferencē balsis dalījušās gandrīz puse uz pusi. Mūžībā aizgājušie noteikti nebalsoja. Arī sieviešu nav tik daudz. Varbūt nav nemaz tie LA apbsolventi un jaunie LELB mācītāji tādi naciķi, kādi top mālēti?
sievietes versija [87.110.52.246]
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:45:53
Vaira Bitēna un Sarmīte Fišere lieicna par šo padomju laiku un toreizējo mācītāju attieksmi pret sievietēm. Viņi bija kā viena komanda, kas nesa to Labo Vēsti tā laika pasaulei. Bez viņiem un viņām nebūtu tādas LELB vispār.
smiekls [80.233.156.204]
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:46:05
Es ticu, ka viņi "skatās no debesīm uz savām bijušajām studentēm un studentiem un lūdz par LELB nākotni".

Lūk šis ir tas, kas mani uztrauc LELB šobrīd. Ka šādi argumenti kļūst par argumentiem lai pamatotu kādas prakses Bibliskumu vai Nebibliskumu. Manuprāt tas ir nepareizi.
-Jona-
# Labojis -Jona-: 2009.11.16 14:46:25
smiekls
Ivo Pavlovičs
Kristofers


Vai jūs tomēr nebūtu tik laipni un neatbildētu kāds - kas vainas sievietes konsekrētam S.Vakarēdienam? Ir tur Jēzus klātesošs? Nav?

uz vienkāršu jautājumu tak atbildēt jūs varētu, reiz gribat būt tie vienīgie pamācītāji (ceru, ka ar jums nav tik tālu jau, ka sieviešdzimuma lajiem pat neatbild ..? )
sievietes versija [87.110.52.246]
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:47:26
Aivar, es ļoti ceru, ka tev taisnība.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:50:19
sievietes versija [87.110.52.246]
Nu ja tā varētu būt taisnība, varbūt nevajag eskalēt šo tēmu? Runājam par bibliskajiem argumentiem, bez atsevišķu personību apkarošanas.
Kaarlis
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:54:10
Aivars, esmu parliecinats, ka lemuma pienjemejus neinterese bibliski argumenti. Sakuma tiek pienjemts lemums, bet pec tam tiek piemekleti bibliski argumenti.
Svētais
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:55:21
esmu parliecinats, ka lemuma pienjemejus neinterese bibliski argumenti. Sakuma tiek pienjemts lemums, bet pec tam tiek piemekleti bibliski argumenti. Šī ir viena izplatīta kristiešu slimība.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:56:35
Kaarlis
Negribētos gan tā domāt. Pazīstot dažu labu LELB mācītāju, zinu, ka Bībelē viņi tomēr diezgan bieži ieskatās.
nekonezinis [95.68.8.222]
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:59:48
sievietes versija [87.110.52.246] Vaira Bitēna un Sarmīte Fišere lieicna par šo padomju laiku un toreizējo mācītāju attieksmi pret sievietēm. Viņi bija kā viena komanda, kas nesa to Labo Vēsti tā laika pasaulei. Bez viņiem un viņām nebūtu tādas LELB vispār.

Es pazinu kādu puisi homoseksuālistu (patie``sām pazinu) arī viņš kalpoja baznīcai un daudzus peieveda ticībai. Arī viņš nesa labo vēsti. Vai ļaut viņam kļut par mačītāju? Domāju nē, jo tas būtu pret Rakstiem. Tā kā šādi argumenti kādus Tu sniedz nevar būt pamatojums baznīcā ordinēt sievietes.
Kaarlis
# Iesūtīts: 2009.11.16 15:01:55
Aivars, iekskatiities jau ieskataas - bet vai zini, ar kaadu motivaaciju to dara?
smiekls [80.233.156.204]
# Iesūtīts: 2009.11.16 15:04:48
Aivars, vai ar "dažu labu" pietiks? Kā arī, cik daudzi mācītāji patiešām ir gatavi noliekt galvu Sv. Rakstu vārdu priekšā un pateikt - lai Tavs prāts notiek kā Debesīs tā arī virs Zemes... ne mans prāts? Mūsu postmodernais laikmets neļauj mums ticēt bez "racionāliem" argumentiem, kur "racionāls" parasti ir balstīts tieši cilvēka prātojumos, laikmeta garā vai kādās citās smiltīs... mēs nonākam dīvainās situācijās, priekš vienkāršām Rakstu vietām prasām "racionālus argumentus", bet priekš sarežģītām Rakstu vietām, par sakramentiem, tomēr paceļam rokas un sakām - tā stāv rakstīts! Rodas sajūta, ka cilvēks mēģina taisīt kārtējo bābeles torni, sajutis "sapratnes garšu" mēģina meklēt to racionālo tieši tur, kur Raksti ir visai skaidri! Kas vēl var būt racionālāks kristietībā, par Rakstiem, kāds pamats vēl jāmeklē? Cik ilgi? Kad būs gana? Kas būs šī "pieti
<< 1 ... 36 . 37 . 38 . 39 . 40 . 41 . 42 . 43 . 44 . 45 . 46 ... 48 . 49 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 141 , pavisam kopa bijuši: 1424