atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu 11. novembris Mācītāju konferencē diskusijas par satversmes grozījumiem attiecībā par sieviešu kalpošanu II
vilks
Iesūtīts: 2009.11.04 15:12:55
Turpinam diskusiju jaunā tēmā?
Ja diskusijā ir vairāk par 500 komentāriem, tā vairs labi nedarbojas.
Vecās tēmas beigas šeit.
<< 1 ... 27 . 28 . 29 . 30 . 31 . 32 . 33 . 34 . 35 . 36 . 37 ... 48 . 49 . >>
AutorsZiņas teksts
smiekls [80.233.156.204]
# Iesūtīts: 2009.11.16 13:44:29
Raimonds, Aivars

Jūs labi runājat. Ceru, ka tāpat runāsiet pie tā diskusiju galda un to darīs jūsu oponenti, laigan man pati ideja, ka vienas Baznīcas ietvaros ir frakcijas. Tas vedina uz domu, ka mēs nevis meklējam patiesību, kura mums ir apslēpta un mūsu grēka un mazuma dēļ paslīdējusi garām, pat ja ir bijusi zināma... bet ka pie viena galda nosēžās divi āži, kas jau tāpat visu sev un savā ietekmes sfērā ir izlēmuši, bet sēž pie galda tikai izrādīšanās pēc, lai pasaulei rādītos, kā prātīgi vīri, kas gatavi diskutēt, kā arī labprāt savas diskusijas afišētu pa TV, lai visi redz cik mēs gudri!

Man patika Raimonda Kristocentriskais piegājiens. Bet jebkuram piegājienam ir jāapzinās tā robežas. Arī Kristum bij robežas cik tālu viņš bij labs, un bij brīdis, kad viņš izvandīja templi.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.16 13:53:57
smiekls [80.233.156.204]
Re, tu diskusiju izproti kā `āžu izrādīšanos`, es laikam savādāk. Man liekas, tā ir iespēja pārkāpt pāri savai aprobežotībai. Interesanti, ka nupat iedalīji frakcijās (vārds apzīmē kaut ko salauztu), lai gan īstenībā atšķirīgi uzsvari Kristus miesā ir ļoti nepieciešami, tāpat kā cilvēka miesā (par ko raksta tas pats apustulis Pāvils), un tieši tādēļ Baznīcai ir kaitīga unifikācija. (Pat ja tev pirkstu muskuļi viens otram pretī nestāvētu, rokas par savilktiem gaļas gabaliem pārvērstos.)
Raimonds
# Iesūtīts: 2009.11.16 13:58:07
smiekls [80.233.156.204]

Iesvētes mācības daudziem tas ir šoks. Informētība vai dažu principu zināšana vēl mūs nepadara par kristiešiem. Kā tā, es atnācu ar savu kladīti pierakstīju, punkts viens... punkts divi... ko darīt, lai tiktu glābts. Bet izrādās par daudz ko būs pašam jātbild, pašiem jāpieņem lēmumi, būs daudzreiz jākrīt un atkal jāceļās. Bet tas jau ir tas jaukākais, ka kristīgā dzīve ir kā viena liela mācīšanās dzīvot ar Dievu. Tas nav viegli, bet tas ir īsti.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:01:02
Raimonds
Tu esi kalpojošs mācītājs, vai ne?
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:02:17
Ctulhu
Draugs, te ir cita tēma. Stārķim divas kājas, Ctulhu divas kājas, tātad Ctulhu ir stārķis un stārķis ateists, spēli te nespēlēsim.
skolniekss
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:02:56
"Aicinājums kuru tu māsa esi saņēmusi nevar būt Dieva aicinājums. Jo mēs esam sapratuši citādāk."

Man gan negribētos domāt, ka tā ir LELB nostāja.
smiekls, [80.233.156.204]
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:03:55
Aivars,
Tu mani pārprati. Es izteicu bažas, ka šobrīd diskusijas par teoloģiskiem jautājumiem (ne tikai sieviešu ordināciju) kāreiz notiek caur destruktīvu nevis konstruktīvu opozīciju.

Raimonds,
Pareizi, Kristocentriskais princips ir Jaunās Derības princips. Bet atkal, līdzīgi kā ar visu labo un pareizo, tam ir robežas, vismaz šajā pasaulē, kad tas nelietīgi valkāts nodara vairāk kaitējuma un ievaino ticīgo sirdis un pašu ticību izšauba.

Ja mēs gribam, lai cilvēks, kad viņš nonāk pašizlemšanas stāvoklī, tomēr nepazustu izmisuma un neizlēmības dūksnājā, mums vajadzētu panākt, lai cilvēkiem būtu drošs pamats, un lai šis pamats ir drošs objektīvi - tātad Kristus un viņa Vārds, nekas cits nederēs. Tādējādi, ja tu savam izmisušajam lajam nevari nomierināt sirdi ar Kristus Vārdiem, vai viņš būs drošs?
Raimonds
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:04:18
Aivars
Mācītājs ir tikai Viens.
Kristofers
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:05:34
Jānis Kalniņš Un kā tu saskaņosi to rakstu vietu, kas saka, ka Kristū nav ne jūds ne grieķis, ne vīrs, ne sieva, bet visi ir viens Kristū ar šitiem aizliegumiem?
Ar skaidrām Rakstu vietām ir jāskaidro mazāk skaidras Rakstu vietas, nevis otrādi. Aizliegums sievai mācīt, un pasniegts kā tā Kunga pavēle, ir pilnīgi skaidra Rakstu vieta.rp
Starp citu, homo teologi izmanto šo pašu Rakstu vietu, lai pamatotu, ka homoseksuālisms ir OK, ja tas notiek baznīcā. Jo tieši baznīcā nav ne vīra, ne sievas ...
Bet ar to viņi nonāk pretrunā ar absolūti skaidrām un nepārprotamām Rakstu vietām, kur homoseksuālisms ir nosodīts.

ja nu mēs tiešam, pamatodamies uz Pāvila aizliegumu sievām mācīt, ierakstam šo aizliegumu arī satversmē, tad neļausim sievietēm pat ne lekcijas dievkalpojumos lasīt, nemaz jau nerunājot par svētdienas skolas skolotājām, kapelānēm un evaņģēlistēm. Būsim konsekventi līdz galam. Un ja Pāvils saka, ka sievām sapulcē jāklusē, tad nav ko vērt vaļā muti arī korāļu dziedāšanas laikā un arī koros, gluži kā viduslaikos, sievietes nedrīkst dziedāt.
Tā ir ņirgāšanās liberāļu stilā. Lasīt Rakstu lekciju dievkalpojumā ir tas pats, kas pravietot - tiek pateikts Dieva Vārds, un nekas netiek pielikts no sevis klāt. To Pāvils neaizliedz. Tāpat nekas neaizliedz sievām mācīt bērnus svētdienas skolās, vai dziedāt dievkalpojumos.
Bet par tām evaņģēlistēm un kapelānēm es jau savu viedokli pateicu - tā ir mācīšana dievkalpojumā, ko Dieva Vārds aizliedz. Un ja LELB netaisās šo praksi revidēt, tad nav jēgas kaitināt Latvijas sekulāro sabiedrību un LELB partnerbaznīcas, neordinējot sievietes, un plus vēl to ierakstot Satversmē. De facto sanāk, ka Baznīca neliedz sievām sludināšanas amata pirmo un zemāko pakāpi, bet liedz tālākas karjeras iespējas mācīšanas amatā. Tam tad nu nav nekāda pamatojuma Dieva Vārdā, un tā ir vienkārša sieviešu diskriminācija.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:07:27
smiekls, [80.233.156.204]
Tur tev piekrītu, ka gadās tā, ka svarīgāk kļūst sakaut oponentu, nevis meklēt patiesību. (Kurš gan šo kārdinājumu nepazīstam, jau sākot ar parastiem sadzīves strīdiem?) Bet neko jau nevar iemācīties to nedarot.
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:07:37
Aivars Lapšāns Nu tu gan iebrauc galīgās auzās. Tu saki (33.lpp) :Visas lietas pašam jāpārbauda. Jāprasa draudzēm, . kur kalpo Sievas. Tas automātiski. Bet , kad uzkāp kalnā , tad prasi Svētajam Garam. Tur jau būs cits evaņģēlijs. Kas bija izklāts.

Bet apustulis Pāvils saka: 2.Kor.11:4 Bet, ja kāds nāk un sludina citu Jēzu, ne to, ko mēs esam sludinājuši, jeb ja jūs dabūjat citu garu, ne to, ko jūs esat saņēmuši, jeb citu evaņģēliju, ne to, ko esat pieņēmuši, tad jūs to labprāt ciešat.

Gal.1:8 Bet, ja arī mēs vai kāds eņģelis no debesīm jums sludinātu citu evaņģēliju nekā to, ko esam jums pasludinājuši, lāsts pār to!
9 Kā jums jau agrāk esam sacījuši, tā arī tagad vēlreiz saku: ja kāds jums sludina citu evaņģēliju nekā to, ko jūs esat saņēmuši, lāsts pār to!
10 Jo vai tad es tagad runāju cilvēkiem pa prātam vai Dievam? Jeb vai es cenšos cilvēkiem patikt? Ja es vēl cilvēkiem censtos patikt, tad es nebūtu Kristus kalps.
sievietes versija [87.110.52.246]
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:10:24
Kristus vispār nepieder nevienai no frakcijām. Viņš ir kopā ar grēciniekiem, atstumtajiem, izraidītajiem, krustā sistajiem vienalga vai tie ir Zviedrijas konservatīvie, vai Latvijas sievietes. Bet tempļa priekšskars pārplīst un templis pats sabrūk pēc gadiem. Kad viņš mirst un augšamceļas.
sievietes versija [87.110.52.246]
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:10:44
LELB patiešām ir senāka par par 20 pēdējiem gadiem. LELB vienmēr ir bijušas abas tradīcijas, gan konservatīvā, gan liberālā. Mēs esam šajā baznīcā kristītas, svētītas, uzaugušas un saņemam SV. Vakarēdienu. Šī LELB ir tikpat mūsējā kā jūsējā.
Raimonds
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:14:20
smiekls, [80.233.156.204]
Vai sieviešu kalpošana rada Tevī izmisumu? Agrāk jau šeit forumā par to tika runāts, kā teica Aivars, neesam sieviešu ordinācijas fani. Jautājums ir drusku cits, kā par šīm lietām runā un vai vispār vēlas runāt? Vai vienkārši kā Līdaka norēcas - turi muti!
Laikam Jēzus būs pie tā vainīgs, ja kādam brālim vai māsai netaisni dara pāri gribas kaut nedaudz aizstāvēt! Un cik labi, ja tev iet grūši atrodas kāds, kurš ja ne visu attaisno, tad vismaz jūt līdzi! Tā ir tā starpība un nevis visu melns vai balts krāsošana.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:16:05
Raimonds
Tā gan! Bet no levītu pulkiem esi?
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:17:42
Francisks (35 lpp) Cik zinu viņa ir pareizticībā.
smiekls, [80.233.156.204]
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:18:47
Raimonds,

Izmisumu tas izraisa tādu pašu kā jebkuri strīdi un kašķi par teoloģiskiem jautājumiem. Gan tāpēc, ka tie vispār ir, kas nozīmē, ka tas noteikti izšauba mazticīgos un neticīgos un citāditicīgos, gan tāpēc, ka tie, kas māca, paši izrādās ir mācāmi, tā radot neuzticību gan cilvēkiem gan pašai Baznīcai.
Partikulāri sieviešu ordinācijas jautājums, te jau pieminēja Kristofers, LELB grib braukt ar gāzes un bremžu pedāļiem reizē nospiestiem. Nevar tā, vai nu esam karsti vai auksti, jo remdenā ūdenī visvairāk mikrobi vairojas.
Kristofers
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:19:22
Aivars Lapšāns Tu visu tver ar prātu , pat svētrunas rakstīšanu. Nu nav svētrunas rakstīšana pravietošana, 100% Dieva Vārds. Tāda kvalitāte ir tikai Bībelei un īsta pravieša teiktajam.
Lai gan piekrītu, tāpat kā Sv. Raksti ir rakstīti Sv. Gara iedvesmā, tie ir arī jālasa Sv. Garā, un Sv. Garā ir jāraksta Rakstu skaidrojums - sprediķis, Sv. Garā tas ir jānolasa, un Sv. Garā tas draudzei ir jāuzklausa.
Ar prātu Tu arī esi piemuļķots Tad es arī palieku pie citiem līdzīgi "piemuļķotajiem" - baznīcas un reformācijas tēviem, konservatīvajiem un bibliskajiem kristiešiem.
Tu būtībā esi katolis. Tas tev ir tāds lamuvārds.
Tev derdzās sievietes klātbūtne Nu kaut ko tādu es gan neesmu pie sevis novērojis. Es uzklausītu pat sievietes sprediķi - sak, ko nu viņa saka, bet pie viņas konsekrēta Vakarēdiena es tiešām neietu, sorry
Aivars
# Labojis Aivars: 2009.11.16 14:21:48
smiekls, [80.233.156.204]
LELB grib braukt ar gāzes un bremžu pedāļiem reizē nospiestiem. Nevar tā, vai nu esam karsti vai auksti, jo remdenā ūdenī visvairāk mikrobi vairojas.
Zini, to Evaņgēlija pasludināšanu bremzē ne jau sievietes, ko savulaik kāds ordinējis, bet visa šitā jezga (un tai lidzīgas), kad kaut kādas neevaņģēliskas lietas tiek pasniegtas kā kristīgas mācības izšķiroši artiķeļi.
Var jau baidīties no mikrobiem, bet var jau arī rūpēties par bēbi. Un sorry, savu sīci nekad verdošā ūdenī nebāzīšu tikai tāpēc, ka tādā mikrobu nu noteikti nav.
smiekls, [80.233.156.204]
# Iesūtīts: 2009.11.16 14:23:35
Nu ja! Putra uzmaisīta, un karote atdūrusies pret kādu kunkuli, paturēt mutē nevar, norīt arī nevar, tad nu vemstās visi!
<< 1 ... 27 . 28 . 29 . 30 . 31 . 32 . 33 . 34 . 35 . 36 . 37 ... 48 . 49 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 70 , pavisam kopa bijuši: 6096