atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem Vēlreiz par kristību (KRISTIEŠU TĒMA)
Ingars
Iesūtīts: 2010.03.09 16:17:42
Divi jautājumi par svēto kristību neliek mieru
1) Vai pagremdēšana ir vienīgā pareizā kristības forma?
2) Vai ir pareizi kristīt zīdaiņus un tādus, kuri nespēj apliecināt savu ticību?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 14 . 15 . >>
AutorsZiņas teksts
armilo
# Iesūtīts: 2010.03.09 22:08:40
Ingars, skaties un mācies http://sites.google.com/site/kristuspasauleivideo/kristibas/.. kristibas-1
armilo
# Labojis armilo: 2010.03.09 22:32:39
"ar mani sākās tas pats, kas vienmēr... es ceru, ka es nesākšu māžoties, kaut gan tas nebūtu nekāds brīnums" http://www.vimeo.com/9878269
Kā man patīk tas Jencītis!
Aivars
# Iesūtīts: 2010.03.09 22:38:35
armilo
hm, man rodas aizvien vairāk neskaidrības par Tavu personu. Likās, ka biju atšifrējis.
armilo
# Iesūtīts: 2010.03.09 23:47:24
Aivars, tapēc, ka iekopēju Jencīti, tagad Tu domā, ka esmu traks harizmāts? Man vienkārši dažreiz gribās būt nenopietnam. Sorry par dauzīšanos tik nopietnā tēmā.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.03.09 23:54:46
armilo
Ceru, ka neesi. Bet kopumā Tevis norādītās internetsaiknes video ir redzama viena persona, ko nezkādēļ kristīja LELB bez iesvētes mācības. Un tur ir konkrēta aizvēršanās uz jencīti.
Ingars
# Iesūtīts: 2010.03.10 08:15:53
Svētais

Jā, bet zīdaiņi, tad jau arī nemāk slavēt saprotami .

Nu un? Kristība ir zīme, ka cilvēks tiek Dieva pieņemts un Jēzus to apliecināja bērniņu vietā, kuri paši nespēja pretoties mācekļiem, kas negribēja viņus pie Jēzus laist un tad Jēzus runāja šo bērniņu vārdā

Ārēji kā reizi arī visur notika pagremdēšana, gan Jēzus paša gadījumā, gan galminieka gadījumā ko kristīja Filips. Tie nav vienīgie piemēri.

Kā tu zini? Tur nekas precīzi nav aprakstīts

SG krsitība jeb pagremdēšanaās SG tieši tā arī ir domāta un saprotama.

Par Svētā Gara kristību minēts arī vārds "izliešana"

Tā ir DIeva dota zīme tavai pestīšanai, taču to izdarot, tu ar savu paklausību to arī apliecini.

Ar savu gribu es apliecinu jau mutiski pieņemot Jēzu, bet kristībā kristāmais ir pasīvs, tur nevis cilvēks apliecina, bet Dievs cilvēkam apliecina. Nekā cita, kā vien vārdi - es (mācītājs, kurš izpilda, bet ne savā, bet gan Dieva vārdā) tevi kristīju Tēva, Dēla un Svētā Gara vārdā. Kur tu šeit redzi paša kristāmā paklausības apliecināšanu?

Es kādreiz biju apslacīts kristībās luterāņu draudzē. tad, kad neredzēju Rakstos tam pamatojumu, bet tas ko redzēju, ka visi pagremdējās pieņēmu kristību `pēc tā parauga ko nosaka Bībele ar pagremdēšanos.

Tātad vēlreiz - kur bībelē nepārprotami norādīts pagremdēšana, kā vienīgais pareizais veids? Tikai nesaki to rakstuvietu par aprakti nāvē un uzmodināti, jo tāda veida kristībā notiekošās garīgās realitātes attēlojumi ir arī attiecībā uz mazgāšanu, apslacīšanu un apliešanu.
Svētais
# Iesūtīts: 2010.03.10 08:55:53
Ingars
Ingar, prāta karus un vārda karus es nekarošu. Tie neceļ ticībā un mīlestībā. Ja tev liekas, ka viss ir kartiibaa, tad paliec pie savas pārliecības. Citādi nesaprotu ko tu gribi panākt ar savām diskusijām.
Svētais
# Iesūtīts: 2010.03.10 08:57:18
(KRISTIEŠU TĒMA) ? [78.84.248.246]
Man ir un kāpēc tu gribēji uzzināt?
incognito
# Iesūtīts: 2010.03.10 09:09:05
armilo
Tas džeks ir slavenais Jencītis?
Ingars
# Iesūtīts: 2010.03.10 09:19:30
Svētais

Vienkārši diskusija, lai noskaidrotu, kas ir patiesība un kas ne, tie nav nekādi bezjēdzīgi vārdu kari, bet sakarīga un saturīga saruna par svarīgām lietām. Citādi mēs jau varam forumā vispār tikai ikdienas disuksijas vien uzturēt un runāt par laiku, par iepirkšanos un ēst gatavošanu. Mans nolūks nav strīdēties, bet saprast - vai tā ir patiesība vai vienkārši šaubu sēšana un tautas mulsināšana
Aivars
# Iesūtīts: 2010.03.10 09:19:58
incognito
Tas tas džeks ir.
Ingars
# Iesūtīts: 2010.03.10 09:24:48
Jo es zinu, ka katrs mācītājs savā draudzē un visi draudzes locekļi visai vareni ir uz citu konfesiju mācību un prakšu nosodīšanu - tad tā lūk nav vārdu karošana, bet tiklīdz viņa mācība tiek konfrontēta ar spēcīgiem argumentiem, ta tūliņ atmetamies ar šitādām frāzēm. Nē, lūdzu, to, kas aizmuguriski tiek runāts par luterāņiem, davaj ceļam priekšā un izrunājam atklāti.
Svētais
# Labojis Svētais : 2010.03.10 09:29:58
Ingars
Jā, bet vai tas ir priekš tevis svarīgi personīgi? Vai tu vēlies tikai aizstāvēt savu viedokli? Jo es neesmu ieinteresēts strīdēties. Argumentēt savu viedokli ir jēga, ja otrs tiešām vēlas kaut ko noskaidrot šī jautājuma sakarā, nevis vienkārši oponēt. Es šķiet, ka tev biju nosūtījis materiālu par kristībām, jeb tikai par dziedināšanas jautājumu? Vairs neatceros. Es aizmuguriski neko nerunāju ne par vienu, vienkārši pastāvu uz savu pārliecību, jo šādu atziņu esmu saņēmis. Dieva Vārds saka, lai katrs pieturas pie savas pārliecības un ja kādā jautājumā jānoskaidro Dieva griba, tad turi prātā Jēzu Kristu un Dievs tev dos saprašanu visās lietās.

Tu arī nekonfrontē, bet meklē iemeslus kāpēc tas tā nav. Es esmu atradis iemeslus Rakstos kāpēc tas tā ir. Un tās ir divas dažādas pieejas.

Ingars
# Iesūtīts: 2010.03.10 09:54:03
Svētais

Jā, bet vai tas ir priekš tevis svarīgi personīgi?

Jā tas ir man personīgi svarīgi, jo es to uztveru, kā uzbrukumu manai ticībai un Dieva apsulījumam. Ja arī izskatās, ka es tikai oponēju un pat agresīvi uzbrūku - piedod man, bet tāds noteikti nav mērķis. Mērķis ir ieviest reiz par visām reizēm skaidrību šajās lietās

Es aizmuguriski neko nerunāju ne par vienu, vienkārši pastāvu uz savu pārliecību, jo šādu atziņu esmu saņēmis.

Nu es jau nemaz tevi nedomāju un arī tā mazliet pārspīlēju, lai pievērstu uzmanību. Vienkārši esmu skatījies, klausījies un lasījis, ko par kristību saka pentakostālo draudžu mācītāji un locekļi.

Tu arī nekonfrontē, bet meklē iemeslus kāpēc tas tā nav. Es esmu atradis iemeslus Rakstos kāpēc tas tā ir. Un tās ir divas dažādas pieejas.

Kā nu ne - lieku viedokli pret viedokli, pamatojumu pret pamatojumu - tā ir konfrontācija. Kā var pasludināt par nepareizu to, ko Dievs ir darījis? Kāpēc no visām vārda baptizo interpretācijām tieši pagremdēšana? Noskaidro pats, vai ne tieši iegremdēšana nav pamatnozīme? Un tas nozīmē burtiski noslīcināt. Un kāpēc ne mazgāt, jo arī šādā nozīmē tas vārds tiek lietots.
Ingars
# Iesūtīts: 2010.03.10 09:55:38
Es vēlreiz saku - pat ja tā izskatās, es negribu vienkārši aizstāvēt savu viedokli, bet atrast patiesību, es pat pieļauju, ka pats kļūdos un tomēr - paliek atklāti šie manis augšminētie jautājumi
Svētais
# Iesūtīts: 2010.03.10 09:58:21
Ingars
Ingar visu cieņu, tu zini, ka esmu spējīgs konfrontēt un argumentēt, ja nepieciešams. To esmu tev jau vairākkārtigi pierādījis. Taču šajā gadījumā to nedarīšu, jo redzu kāda ir tava motivācija. Paskaties kādā citā diskusijā, kur esmu savu saprašanu par šo jautājumu diezgan pamatīgi skaidrojis Mulderam. Varbūt tur kāda atziņa noder.

Artis
# Labojis Artis: 2010.03.10 10:31:20
1) Nē.
2) Nē.

P.S. Muldera sacītais man atgādina vienu stāstu - Sēž farizejs un pateicas Dievam: "Paldies, Dievs, ka es neesmu tāds grēcinieks kā tas muitnieks"...
Protestants
# Iesūtīts: 2010.03.10 10:49:41
Ingars
Nedomāju, ka tu spēsi saņemt loģiskas un pamatotas atbildes no luterāņiem, jo oficiālā mācība to nepieļauj. Tāpēc arī Svētais klusē kā partizāns.

Daudz svarīgāk kristību sakarā, tev un visiem pārējiem atrast jēdzīgas atbildes uz 2 extra svarīgiem jautājumiem. Atrastās atbildes arī dos atbildes uz tevis paša uzdotajiem jautājumiem. Šie atslēgas jautājumi ir sekojoši:

1.Vai ir iespējams cilvēkam jaunpiedzimt bez kristībām?
Ja kāds saka, ka „var”, tad viņam pretjautājums ir „kādā veidā”?

2.Kas krista cilvēku „Jēzus nāvē un augšāmcelšanā” – cilvēks vai Dievs?
Ja kāds saka, ka „tikai Dievs”, tad kā kā pamatoti izskaidrot to, ka no cilvēka, kurš vēl nav jaunpiedzimis (ir vēl garīgais mironis) ir prasīts pašam iet pie mācītāja un lūgt to kristīt (t.i. jādod sava "miroņa" piekrišana kristīties), kas ir reāla fizska/miesiska darbība? Savukārt mācītājam ir jādod sava piekrišana kristīt, jāveic pats kristīšanas process (izrunājot kaut kādus vārdus) un jāveic pārējās fiziskās/miesiskās darbības lai kristību process notiktu?
Jošs Mulders
# Labojis Jošs Mulders: 2010.03.10 10:55:44
Protestants

Kristība ir tas pats Dieva Vārds, kas atdzemdee dziiviibai... Taatad, jaa var, kas atbild arii uz tavu #2 iebildi, ko specifiski ieziimee arii Augustiins speciaalaa domu experimentaa, ko citee Luteriskaas Ticiibas Aplieciibas - divi nekristiiti ticiigie uz salas, viens var otru ordineet un tad otrs pirmo kristiit un tad otrais pirmo! Atdzemdina Dieva Vaards... un Kristii TIKAI DIevs Cilveeks ir taads pats kristiitaajs, kaa cirvis koka cirteejs! Bet cirvim jaabuut asam un lietderiigam, lai nocirstu koku!

Nolaad nevis Kristiibas neesamiiba, bet Kristiibas noliegshana! Tieshi to ir izdariijushi visi cvinglija un kalvina sekotaaji...
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.03.10 11:00:10
Es driizaak konverteetos Pareizticiibaa vai RKB nekaa jebkuraa anabaptistu sektaa tieshi shii iemesla deelj... PB un RKB neaizceert shos debesu vaartus un neatnjem sho Sv. Gara daavanu beerniem tiem, kas to meklee!
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 14 . 15 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 99 , pavisam kopa bijuši: 1489