atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem Vēlreiz par kristību (KRISTIEŠU TĒMA)
Ingars
Iesūtīts: 2010.03.09 16:17:42
Divi jautājumi par svēto kristību neliek mieru
1) Vai pagremdēšana ir vienīgā pareizā kristības forma?
2) Vai ir pareizi kristīt zīdaiņus un tādus, kuri nespēj apliecināt savu ticību?
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . >>
AutorsZiņas teksts
Ingars
# Labojis Ingars: 2010.03.11 14:09:02
Svētais

Es vēlos vienkārši precīzu atbildi uz precīzu jautājumu - var bez mēlēs runāšanas saņemt pārējās dāvanas - mācīt, dziedināt, sludināt, dzīvot Svētā Gara augļos vai ne? Jā vai nē? Tu paskaidroji, bet neatbildēji uz konkrētiem jautājumiem, tos argumentus, kurus tu sniedzi - tos es jau zināju agrāk, bet neviens līdz šim lūk konkrētās augšminētās lietas man nav paskaidrojis
Svētais
# Iesūtīts: 2010.03.11 14:09:58
Ingars
Es tev tak jau atbildēju, ka jā!

Svētais
# Iesūtīts: 2010.03.11 14:11:23
Ingars
Svētais # Iesūtīts: 2010.03.11 10:29:19 IP: 95.68.98.9Ingars
Ingars
Kristieši, tie, kas tic Jēzum Kristum, kā savam glābējam, nekad netiek iedalīti pirmās un otrās šķiras kristiešos, vienalga vai kāds būtu saņēmis SG kristību vai nē. Tomēr Dievs ir vēlējies, dot savu SG kristību, lai kristietim būt spēks dzīvot kristieša dzīvi. Šī dāvana ir paredzēta, lai ticīgais sevi celtu ticībā, saņemtu skaidrojumu tam, ko lūdz mēlēs. Pārējās 9 SG dāvanas, kas minēta 1.Kor.12.nod. un citas Rom. 12.nod., ir dāvanas, kas darbojas kristieša dzīvē, ja viņš tās atzīst, tic, pieņem un plūst tajās. Dievs saka, ka ticībā mēs saņemam Gara apsolījumu, un ka viņš mūsos modina brīnumainus spēkus, pateicoties ticībai evaņģēlijam. No šī aspekta jebkurš cilvēks var plūst Svētajā Garā un viņa dāvanās. Taču kristība SG atšķirās no jau minētajām 9 Gara dāvanām starp kurām ir minēta kalpošanas dāvana runāt mēlēs draudzes sanāksmē un tulkot tās. Tas ir atšķirīgs mēļu paveids un ir paredzēts kalpošanai draudzē. No otras puses, Dievs ir vēlējies, lai ikviens runā mēlēs un stiprina ticībā pats sevi, tāpēc dod šo kristību Svētajā Garā
Ingars
# Iesūtīts: 2010.03.11 14:13:13
Svētais

Ja jā, vai tad nav pretruna? (Brāl, neapvainojies lūdzu, es nestrīdos, bet vienkārši mani dedzina patiesības nezināšana un to vēlos noskaidrot, bet nevar taču mierīgi pastāvēt uz kādu viedokli, ja prātu urda kaut kādi pretargumenti, tu taču piekritīsi, ka, lai mierīgi pastāvētu, ir jābūt stipri pamatotai un ne ar kādiem argumentiem neapgāžamai pārliecībai, citādi mēs varam tikt maldināti
Svētais
# Labojis Svētais : 2010.03.11 14:14:44
Ingars
Jā, protams ka tu gribi noskaidrot, un tur nav opretrunas, bet es tev piedavaju sazvanities ( kad nosutiju epastu) tad es izskaidrotu, jo man nepatik vairs rakstit palagus, ja nedzird kādā garā tas tiek rakstits!
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.03.11 14:32:12
Svētais,

Ir tikai viena Kristus Paveeleeta Kristiiba, kuru veic 3Vieniigaa Dieva Vaardaa, sanjemot greeku piedoshanu un Sv. Gara Daavanu! Visas citas "Kristiibas" ir vai nu Velna viltiiba un maldi, jeb vienkaarshi mazticiigu cilveeku meegjinaajums pashu Kristiibu sagraiziit gabalos, savas skaidriibas labad... kaa Hinduistiem katrai iedomaatai un neiedomaatai emocijai, iipashiibai ir savs atbildiigais Dievs, taa mazticiigie saskalda Kristiibu n-tajos veidos... Viena kas pestii, viena kas piedod greekus, viena kas dod Sv. Gara daavanu, vienu ko izpilda Kristus vaardaa citu ko izpilda 3Vieniigaa Dieva vaardaa, veel kaada, ko izpilda ar uudeni, un gan jau ka veel kaadu chupu dazhaadu Kristiibu var izpiipeet...

Bet Kristietiibaa ir bijusi, ir un buus tieshi viena Kristiiba, kas paveic to visu... Meelees Runaashana ir tikai viena no daudzajaam daavanaam, nebuut ne taa pati augstaakaa, dota ne visiem kaa visas citas daavanas... Tas, ka psihologjiska apstraades rezultaataa labajaa smadzenju puslodee lingvistikas centri saiet shreijaa un cilveeks saak buldureet nonsensu, tam sakars ar Sv. Garu ir taads pats kaa cuukai ar aviaaciju, jo Sv. Gara valodu daavana ir iistas reaalas bijushas vai esoshas valodas ar meerkji, sludinaat Dievu sveszemniekiem vinju native-valodaa, kad Veests jaapasludina tuuliit, bet nav adekvaata tulkojuma vai tulka...
Shitaa maazhoshanaas ar buldureeshanu savaa nodabaa... taa ir, kaa jau teicu - psihologjiskas iedarbiibas rezultaats uz smadzenju lingvistikas centriem, ko speej paveikt gan shamanji gan sekulaari hipnotizeetaajiu, kur Sv. Gars pat tuvu nav staaveejis!
Ingars
# Iesūtīts: 2010.03.11 14:36:51
Svētais

Ok, pēc kārtas, vēlreiz saku - nestrīdos, bet gribu mācīties un saprast.

Kristieši, tie, kas tic Jēzum Kristum, kā savam glābējam, nekad netiek iedalīti pirmās un otrās šķiras kristiešos, vienalga vai kāds būtu saņēmis SG kristību vai nē.
Piekrītu.

Tomēr Dievs ir vēlējies, dot savu SG kristību, lai kristietim būt spēks dzīvot kristieša dzīvi. Šī dāvana ir paredzēta, lai ticīgais sevi celtu ticībā, saņemtu skaidrojumu tam, ko lūdz mēlēs.
Lūk un šeit sākas neskaidrība, vai bez šīs zīmes nav spēka dzīvot kristieša dzīvi? Ja domā, ka atšķirība ir kvalitātē, tad gan oponēšu - realitātē tā nemaz nav.

Taču kristība SG atšķirās no jau minētajām 9 Gara dāvanām starp kurām ir minēta kalpošanas dāvana runāt mēlēs draudzes sanāksmē un tulkot tās. Tas ir atšķirīgs mēļu paveids un ir paredzēts kalpošanai draudzē. No otras puses, Dievs ir vēlējies, lai ikviens runā mēlēs un stiprina ticībā pats sevi, tāpēc dod šo kristību Svētajā Garā
Tātad runa ir par
Un par šo jau arī iepriekšējos komentāros rakstīju
1) Raksti nekur neizceļ mēlēs runāšanas zīmes obligāto klātesamību, bet visas zīmes samet vienā katlā.
a) Pravietis Joēls nerunā par mēlēm kā obligātu zīmi, bet visas zīmes liek kā pazīmi Svētā Gara izliešanai (kristībai)
b) Jēzus arī runā par vairākām zīmēm, kas liecinās par Svētā Gara kristību
c) apustuļi vasarsvētkos neizceļ to, ka vienmēr mēles būs šī pirmā pazīme, un pat mēles nemaz nepiemin, bet runā par zīmēm vispār
d) Pāvils tik daudzi runā gan par Svētā Gara dāvanām vispār, gan arī īpaši konkrēti par mēlēm un arī viņš taču būtu pateicis tik svarīgu lietu, ka mēles ir tā obligātā zīme, bez kuras neskaita Svētā Gara kristību par saņemtu

Tālāk, cik saprotu, tu piekrīti tam, ka Svētā Gara kristība nav vienreizējs notikums? Tā vismaz vairums apgalvo. ja tā, tad redzam, ka katru reizi šī piepildīšanās izpaužas savādāk. Ir konkrēti minēts, ka kāds top pilns Svētā Gara un runā parastā valodā, ne mēlēs, bet runā pravietiski
Ingars
# Iesūtīts: 2010.03.11 14:40:46
Svētais

Uj ar epastu būs problemātiski, jo no šitamā datora tas nav pieejams un pie mājas datora netieku pārāk bieži, bet pacentīšos
Svētais
# Iesūtīts: 2010.03.11 14:48:36
Ingars
Lūk un šeit sākas neskaidrība, vai bez šīs zīmes nav spēka dzīvot kristieša dzīvi? Ja domā, ka atšķirība ir kvalitātē, tad gan oponēšu - realitātē tā nemaz nav.

Jēzus bija paredzējis dot Svēto Garu, kristot savus ļaudis ar to vairāku nolūku dēļ. PIrmais ir dzīvot spēkpilnu liecinieka dzīvi. Citi iemesli ir, ka tu vari sevi personīgi celt un stiprināt ticībā runājot mēlēs, ko es arī pastāvīgi daru. Pats arī šīs mēles tulkoju.

Tālāk Pāvils apraksta Svētā Gara dāvanas un viena no tām ir runāšana mēlēs un tulkošana. Viņš arī dod skaidtrojumu kā šī dāvana ir jāpielieto draudzes sanāksmē. Tā nav kristība ar Svēto Garu, bet tā ir dāvana, ko lieto draudzes celšanai.

Par mēlēm kā lidzejošu zīmi min jau pats Jēzus, un pie SG saņemšanas šī lidzejoša zime izpaužas. Runāšana mēlēs nav ne labāka, ne pārāka, par citām SG dāvanām. Ar Svēto Garu kristības ir vienreizējs notikums, bet piepildīšanās ( no iekšīenes un no ārienes) ir daudzkārtējs notikums. Kad tas notiek, tad tiek sludināts pravieša spēkā un darbojas arī citas SG dāvanas.
rainars
# Iesūtīts: 2010.03.11 15:04:57
Brāļi labi aiž ,kā viens tā otrs . Viens demonstrē doktorīnu cits Svētā gara darbu paša dzīvē.
Ingars
# Iesūtīts: 2010.03.11 15:07:05
Svētais

Tā nav kristība ar Svēto Garu, bet tā ir dāvana, ko lieto draudzes celšanai.

Es neko tādu Pāvila teiktajā neatrodu, viņš vienīgi min to atšķirība, kas ir tad kad tulko mēles no tā, kas ir tad, kad tās netulko.


Par mēlēm kā lidzejošu zīmi min jau pats Jēzus, un pie SG saņemšanas šī lidzejoša zime izpaužas.

Kur tas rakstīts, ka Jēzus tā ir teicis?

Ar Svēto Garu kristības ir vienreizējs notikums, bet piepildīšanās ( no iekšīenes un no ārienes) ir daudzkārtējs notikums. Kad tas notiek, tad tiek sludināts pravieša spēkā un darbojas arī citas SG dāvanas.

Es varētu piekrist, ka ir pirmā reize, līdzīgi, kā pirmā reize, kad ej peldēties, bet kāda ārēja atšķirība pirmajai no pārējām - īsti rakstos tas nav tā pateikts. kāpēc es tā domāju? Tāpēc, ka tiek lietoti kā sinonīmi jēdzieni, kad ir Svētā Gara kristība, izliešanās, piepildīšanās utt.
Ingars
# Iesūtīts: 2010.03.11 15:10:04
rainars

Svētais Gars darbojas pēc doktrīnām. Doktrīnas - kas tie par zvēriem? Ja runājam par Dieva Vārda doktrīnām, tad Jēzus ir teicis - vārdi, ko Es uz jums runāju ir Gars un dzīvība. Ja gribi runāt par Svētā Gara darbu cilvēku dzīvēs, tad skaties uz realitāti, nevis uz cilvēku intrepretācijām - jebšu, ko es nepareizi runāju? Un ja nu es teiktu, ka Svētais Gars tā darbojas manā dzīvē?
Svētais
# Iesūtīts: 2010.03.11 15:17:18
Ingars
Es neko tādu Pāvila teiktajā neatrodu, viņš vienīgi min to atšķirība, kas ir tad kad tulko mēles no tā, kas ir tad, kad tās netulko.

Pāvils izskaidro dažādos mēļu aspektus :

1) Kas runā mēlēs, lai runā sev un ceļ sevi ticībā
2) Ja runā draudzes sanāksmē, tad jābūt kādam kas tulko- šī ir kalpošanas dāvana, jo dāvana vienmēr ir ar nolūku kalpot citiem, ne savam labumam.

Kur tas rakstīts, ka Jēzus tā ir teicis?

Marka 16:17 Bet šīs zīmes ticīgiem ies līdzi: Manā Vārdā tie ļaunus garus izdzīs, jaunām mēlēm runās ,

Ārēja atšķiriba ir runāšana mēlēs, bet ar Svēto garu piepildīšanās notiek gan no iekšienes ( aŗ šīs dāvanas palīdzību), gan no ārienes Dieva Svētā Gara klātbūtne draudzes sanāksmēs, dzirdot kristīgas dziesmas, darbojoeties Svētā Gara citām dāvanām.
rainars
# Iesūtīts: 2010.03.11 15:26:05
Svētais gars nav izdibināms un pie katra cilvēka darbojas savādāk un pa dažādiem ceļiem cilvēkam tiek dota ticības dāvana.
Ingars
# Iesūtīts: 2010.03.11 15:48:43
Svētais

Pāvils izskaidro dažādos mēļu aspektus :

1) Kas runā mēlēs, lai runā sev un ceļ sevi ticībā
2) Ja runā draudzes sanāksmē, tad jābūt kādam kas tulko- šī ir kalpošanas dāvana, jo dāvana vienmēr ir ar nolūku kalpot citiem, ne savam labumam.


Nuja un vienīgais faktors, kas rada šos aspektus ir tulkošanas esamība vai nesamība, bet nekāda sakara šeit neredzu ar mēlēm, kā obligātu zīmi svētā Gara kristībai, vienīgi divus šīs dāvanas lietošanas veidus.

Marka 16:17 Bet šīs zīmes ticīgiem ies līdzi: Manā Vārdā tie ļaunus garus izdzīs, jaunām mēlēm runās ,

Ārēja atšķiriba ir runāšana mēlēs, bet ar Svēto garu piepildīšanās notiek gan no iekšienes ( aŗ šīs dāvanas palīdzību), gan no ārienes Dieva Svētā Gara klātbūtne draudzes sanāksmēs, dzirdot kristīgas dziesmas, darbojoeties Svētā Gara citām dāvanām.


Lūk un šeit nonākam pie jautājuma - kāpēc tu necitē visu rakstuvietu kopā? Jo citējot atsevišķi, protams, ka izskatās tā, itkā Jēzus norādītu uz mēlēm, kā pirmo obligāto zīmi, pēc kuras varēs pateikt, ka Svētais Gars ir nācis, bet patiesība parādās, kad ņemam vērā visu pilnu kontekstu

17 Bet šīs zīmes ticīgiem ies līdzi: Manā Vārdā tie ļaunus garus izdzīs, jaunām mēlēm runās,
18 tie ar rokām pacels čūskas, un, kad tie dzers nāvīgas zāles, tad tās tiem nekaitēs. Neveseliem viņi rokas uzliks, un tie kļūs veseli."

Jautājums - kur Jēzus šeit runā par to, ka Svētā Gara kristības pazīme būs mēlēs runāšana, bet pārējās zīmes ir kas cits? Es varu iezīmēt jebkuru no Jēzus pieminētajām zīmēm un pateikt, ka lūk šī ir vienīgā obligātā pie Svētā Gara kristības, jo arī dziedināšana, imunitāte pret indēm un čūskām, ļaunu garu izdzīšana arī ir pazīme, aks liecina, ka cilvēks saņēmis kristību Svētajā Garā, pēc Jēzus sacītā spriežot. Apustuļu darbos arī lasām, ka citviet blakus mēlēm bija arī pravietošana un Dieva teikšana kā pazīme Svētā Gara kristībai.

rainars

Svētais gars nav izdibināms un pie katra cilvēka darbojas savādāk un pa dažādiem ceļiem cilvēkam tiek dota ticības dāvana.

Vot imena - par ko tad ir runa - ka Svēto Garu nevar ielikt rāmītī - tikai caur mēlēs runāšanu.
Svētais
# Iesūtīts: 2010.03.11 15:57:44
Ingars
Svētā gara kristības ir rūpīgi aprakstītas grāmatā apustuļiem, kur šī SG izpausme runāšana mēlēs nāk tam līdzi. Pastudē lūdzu pats. Domāju, ka nav vērts man ar tevi turpināt diskusiju, jo tev ir sava pārliecība par to, un man nav nekādu iebildumu pret to. Es tev neuzspiežu savu pārliecību. Vienkārši dalos ar savu atklāsmi un atziņu šajā jautājumā, kas darbojās un ir pierādījies jau padsmit gadu garumā manā dzīvē. Turklāt pēdējo dažu mēnešu laikā esmu pievērsis trīs cilvēkus Kristum, kuriem uzlikdams rokas, viņi saņēma SG dāvanu un sāka runāt mēlēs. Tas notika tūlītēji pēc Jēzus atzīšanas par savu kungu. Es tev stāstu tikai to, ko es ikdienā dzīvoju.
Ingars
# Iesūtīts: 2010.03.11 16:08:16
Svētais

Tev nevar nebūt iebildumu pret manu viedokli, jo tas taču ir pretrunā ar tavējo. Es neko jau nesaku, viss var būt, bet vienkārši rakstos redzu tieši tā, nu nevar taču būt, ka eksistē divas savstarpēji pretrunīgas patiesības. Es zinu šīs rakstuvietas apsutuļu darbu grāmatā, bet mani uzmanīgu dara tas, ka, lai gan mēlēs runāšana tur visur ir klāt, tomēr, kad paši apustuļi un galugalā arī Jēzus par to runā, tad netiek teikts, ka tā ir vienmēr jābūt, bet visas zīmes tiek minētas kopā - vot šito es nesaprotu un arī Pavils liek saprast, ka visi nerunā mēlēs un neko vairāk nerunā, ka tur ir vēl kāda specifika ar mēlēm pie Svētā Gara kristības
Svētais
# Iesūtīts: 2010.03.11 16:15:45
Ingars
Vēlreiz: Pāvils runā par kalpošanas dāvanu mēles un mēļu skaidrošana, bet nerunā par kristību Svētajā Garā! Tās ir divas atsevišķas lietas, tāpēc tu tās nevari saskaņot!

Man nav iebildumu pret tavu atziņu, tā iemesla pēc, ka mēs katrs nonākam līdz kaut kādu jautājumu izpratnei savā dzīvē noteiktā laikā. Tāpēc es neiebilstu pret to. Man ir svarīgāk, ka tu mīli Jēzu, un brāļus, nevis tev pierādīt savu atziņu, jo mīlestība ceļ, bet atziņa dara uzpūtīgu. Tāpēc es izvairos no prāta un vārdu kariem, jo tie neceļ ticībā un nelīdz nenieka.
Ingars
# Iesūtīts: 2010.03.11 16:20:56
Svētais

Šo pēdējo komentu es pēc brīža izdzēsīšu, taču apustulis Pavils saka tā, es gribu redzēt viņu spēku, nevis viņu vārdus, jo Dieva valstība pastāv spēkā, nevis vārdos. saki, kā Dieva spēks tavā dzīvē izpaužās, un cik cilvēkus tu esi Kristum pievedis pēdējo pāris mēnešu laikā? Vai tava teoloģija darbojas arī praksē? Cik daudzi no tiem ir saņēmuši SG kristības un sākuši runāt jaunām mēlēm? Padomā par šiem jautājumiem, bet atbildi es negaidu.

Pāvils ar šo teicienu nedomāja - piekāst visus Dieva vārdus, galvenais kaut ko ievērības cienīgu izdariet. Drīzāk viņš domāja - piekāst cilvēku izdomājumus un teorijas, Dieva spēks izpaužas vienīgi caur Dieva Vārdu, nevis caur cilvēku izdomājumiem, bet, kad tas tiek patiess un neizkropļots turēts un praktizēts, tāpēc ir tik svarīgi noskaidrot patiesību.

Bet atgriezīsimies pie šiem Jēzus vārdiem

17 Bet šīs zīmes ticīgiem ies līdzi: Manā Vārdā tie ļaunus garus izdzīs, jaunām mēlēm runās,
18 tie ar rokām pacels čūskas, un, kad tie dzers nāvīgas zāles, tad tās tiem nekaitēs. Neveseliem viņi rokas uzliks, un tie kļūs veseli."

Tu saki, ka tev ir pieredze, ka vienmēr ir klāt mēlēs runāšana - āmen, tas ir pareizi, bet vai pēc tavas pieredzes var secināt, ka tā un tikai tā Svētais Gars darbojas pie visiem cilvēkiem visos gadījumos?
Svētais
# Iesūtīts: 2010.03.11 16:29:11
Ingars
Labi Ingar, negribu ar tevi strīdēties tiešām nevēlos. Pāvils kā reizi saka, ja tev ir tikai vārdi un nav darbu, tad kam ir taisnība?

Svētais Gars darbojas pie cilvēka, kad viņš nav glābts, kad ir glābts, bet Kristībs svētajā garā dod šo spēku tev pašam sevi celt ticībā ar šīs melēs runāšanas palīdzību, un but par Jezus liecinieku speekaa. Turklat ja tu tici Jēzum, tad tu vari plūst arī citā Svētā gara davanaa piem. dziedināšanas dāvānā ( atkarībā ari par kadu davanu tu tici un kāda tu plusti) Sai zina Dievs neskiro vai esi kristits vai neesi SG, galvenais , ka tici, tad sanem., Cik daudz un par ko tu tici tik ari sanem! Piemers korintiesu draudze par SG davanam runajot un Galatiesi.
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 95 , pavisam kopa bijuši: 35813