atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem Vēlreiz par kristību (KRISTIEŠU TĒMA)
Ingars
Iesūtīts: 2010.03.09 16:17:42
Divi jautājumi par svēto kristību neliek mieru
1) Vai pagremdēšana ir vienīgā pareizā kristības forma?
2) Vai ir pareizi kristīt zīdaiņus un tādus, kuri nespēj apliecināt savu ticību?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 14 . 15 . >>
AutorsZiņas teksts
jõgis [84.237.143.5]
# Iesūtīts: 2010.03.10 20:54:46
Svētais tad kāpēc Tev vajag divas kristības?
Svētais
# Iesūtīts: 2010.03.10 20:57:35
armilo
ir teikts, ka neliedziet runāšanu mēlēs. tas nozīmē, ka visi mēlēs runātāji var atlauties reizem lugt Dievu arī bez tulko`;sanas starpniecibas, bet ne kā publisku kalpošanu draudzes sanaksme, bet kaa stiprinasanos individu;ali ( bet visiem atrodoties kopa) ticiibaa.
Svētais
# Iesūtīts: 2010.03.10 20:58:01
jõgis [84.237.143.5]
Jēzus to bija paredzējis saviem bērniem. esmu to sanemis un esmu laimigs.
Ingars
# Iesūtīts: 2010.03.11 09:27:59
Svētais

Man īsti nav saprotama tā doktrīna par to, ka mēlēs runāšana ir obligāti klātesoša Svētā Gara kristībās. No tā izriet sekojoši jautājumi

Vai krsitieši līdz ar to iedalās pirmās un otrās šķiras kristiešos?
Kā tad tie, kuri nekad nav mēlēs runājuši, tomēr saņēmuši citas Svētā Gara dāvanas, jo šī doktrīna saka, ka Svētā Gara dāvanas saņemamas tikai pēc Svētā Gara kristības ar zīmi - mēlēs runāšanu un no tās izriet, ka visi mācītāji, tie, kam spējas dziedināt, atziņas runa, pamācīšanas un citas dāvanas patiesībā ir meļi un krāpnieki, jo viņiem nav bijusi mēlēs runāšana, tātad nevar būt Svētā Gara dāvanas
Ingars
# Iesūtīts: 2010.03.11 09:42:31
Protestants

Varu tev atkārtot to pašu ko iepriekš.
Negribu tevi apvainot, bet iedrošināt. Ja tu nesapratīsi Kristību būtību, kas ir neredzama, tu nesameklēsi atbildes uz saviem jautājumiem. Tu maldies 3 priedēs.

Tu turi kristības sev acu priekš kā redzamu procesu ko veic cilvēki ar miesīgām procedūtām (pagremdēšanu ūdenī , mazgāšanu ūdenī, slacīšanu, etc)...tās tak ir redzamas, pilnīgi nenozīmīgs lietas. Tev atbildes jāmeklē neredzamajā, garīgajā daļā. Sakarā ar to, ka tu neizproti Kristību neredzamo daļu, tev nāk prātā tādi jocīgi, nekristīgi jautājumi – „kāpēc kristības ir vajadzīgas”, „ko ir jākrista”, „ko kristība dod”...


No šiem jautājumiem arī izriet kristības neredzamā būtība un nevajag atdalīt redzamo daļu no neredzamās, jo tā redzamā ir zīme, kas apstiprina neredzamo realitāti un tās nav atdalāmas, jo Dievs to apsolījis - kas tic un top kristīts, kristība, kas glābj utt. Un jāsaprot, ka ūdens pats par sevi tās lietas nedara, bet gan Dieva Vārds to dara, tāpēc ārējā forma nav tik svarīga, apliešana, mazgāšana un apslacīšana ilustrē tikpat labi kristības būtību, kā pagremdēšana, šie ir dažādi vienas realitātes aspekti - apliešana ar žēlastību, iegremdēšana Kristus nāvē un augšāmcelšana līdz ar Kristu, apslacīšana ar asinīm, mazgāšana no grēka - visi šie aspekti attēlo kristības būtību
Svētais
# Iesūtīts: 2010.03.11 10:29:19
Ingars
Ingars
Kristieši, tie, kas tic Jēzum Kristum, kā savam glābējam, nekad netiek iedalīti pirmās un otrās šķiras kristiešos, vienalga vai kāds būtu saņēmis SG kristību vai nē. Tomēr Dievs ir vēlējies, dot savu SG kristību, lai kristietim būt spēks dzīvot kristieša dzīvi. Šī dāvana ir paredzēta, lai ticīgais sevi celtu ticībā, saņemtu skaidrojumu tam, ko lūdz mēlēs. Pārējās 9 SG dāvanas, kas minēta 1.Kor.12.nod. un citas Rom. 12.nod., ir dāvanas, kas darbojas kristieša dzīvē, ja viņš tās atzīst, tic, pieņem un plūst tajās. Dievs saka, ka ticībā mēs saņemam Gara apsolījumu, un ka viņš mūsos modina brīnumainus spēkus, pateicoties ticībai evaņģēlijam. No šī aspekta jebkurš cilvēks var plūst Svētajā Garā un viņa dāvanās. Taču kristība SG atšķirās no jau minētajām 9 Gara dāvanām starp kurām ir minēta kalpošanas dāvana runāt mēlēs draudzes sanāksmē un tulkot tās. Tas ir atšķirīgs mēļu paveids un ir paredzēts kalpošanai draudzē. No otras puses, Dievs ir vēlējies, lai ikviens runā mēlēs un stiprina ticībā pats sevi, tāpēc dod šo kristību Svētajā Garā
danar
# Iesūtīts: 2010.03.11 10:43:46
Svētais Ka jus sanemat pirmo kristibu..nu,pie luteraniem krista Teva,Dela un Sv.Gara varda.Tu jau ziniKa varda pie jums krista un kadus vardus lieto pie pirmas kristibas..un kadus pie otras kristibas?
Svētais
# Iesūtīts: 2010.03.11 10:45:53
danar
Kristība ūdenī ir Jēzus Kristus vārdā, arī Tēva arī Svētā gara vārdā. Kristību ar Svēto garu cilvēks saņem un tā redzamā izpausme ir runāšana melēs. To parasti saņem caur roku uzlikšanu un lūgšanu, bet ir arī citādāki gadījumi.
danar
# Iesūtīts: 2010.03.11 10:50:26
Svētais Bet kristibu par kristibu padara Dieva Vards..tatad pie otras kristibas ir jabut konkretam Dieva Vardam,lai to varetu saukt par kristibu.
Varbut ne ta saprotami uzrakstiju,bet ceru,ka saprati manu domu
Svētais
# Iesūtīts: 2010.03.11 10:57:49
danar
Jā un konkrēts vārds arī ir!

Marka 1:8 Es jūs esmu kristījis ar ūdeni, bet Viņš ( Jēzus) jūs kristīs ar Svēto Garu.( atsevišķi no kristības uz Jēzus Vārdu ūdenī, vai Dieva Tēva vārdu)"

Ap. d. 1:5 Jo Jānis gan ir kristījis ar ūdeni, bet jūs tiksit kristīti ar Svēto Garu pēc nedaudz dienām.
( Skaidri parādīta atšķirība starp divām kristībām, kristību ūdenī un ar Garu)

Ap. d. 2:4 un visi tika piepildīti ar Svēto Garu un sāka runāt citās mēlēs, kā Gars tiem deva izrunāt. ( līdzejoša zīme runāšana mēlēs, par ko arī norāda Jēzus)

Ap. d. 8:17 Tad viņi uzlika tiem rokas, un tie dabūja Svēto Garu.

Ap. d. 10:47 "Kas gan varētu liegt ūdeni šo ļaužu kristīšanai, kas dabūjuši Svēto Garu tāpat kā mēs?" ( uzsvērtas atkal divas atse`višķas kristības)

Ap. d. 11:16 Es atcerējos Tā Kunga vārdu, ko viņš ir sacījis: Jānis kristīja ar ūdeni, bet jūs tiksit kristīti ar Svēto Garu. ( atkal uzsvērtas divas atsevisakas kristibas, turklat pec notikuma ar runassanu meles, kad gars naca par cilvekiem)

Ap. d. 19:2 viņš tiem sacīja: "Vai jūs dabūjāt Svēto Garu, kad jūs kļuvāt ticīgi?" Tie viņam atbildēja: "Mēs pat neesam dzirdējuši, ka Svētais Gars ir." ( loti tipiska musdienu situacija starp kristieseim, kad daudzi ticigie nemaz nezina kas ir tads svetais gars, un ka to sanemot tam nak lidzi lidzejosa ziem runasana meles)






danar
# Iesūtīts: 2010.03.11 11:06:26
Svētais Pie pasas otras kristibas..piemeram,kad tevi pasu kristija otro reizi kadi vardi tika teikti?
Svētais
# Labojis Svētais : 2010.03.11 11:13:19
danar
Tad, kad mani kristīja ūdenī, cik es atceros, tas bija jautājums par Jēzu manu kungu kā glābēju, vai es ticu un atzīstu, tad tiku nokristīts Jēzus Vārdā. Neatceros vai pieminēja Tēva, Dēla un Svētā Gara vārdā. Taču šī kristība to arī nozīmē! Kristība ir pagremdēšanās Jēzū. Tas poats notiek kristībā ar Svēto garu, kad tu pagremdējies viņā, un viņš ir iekš tevis, kur redzamā zīme ir runāšana mēlēs.

Jāpiebilst, ka es savā ticības ceļa sākumā kristījos luterāņu draudzē, un tur pār mani teica šos vārdus, kurus tu prasi. Taču pēc 17 gadiem, es nonācu pie slēdziena, ka vēlos nokristīties pēc Bībeles dotā ( vienīgā parauga) ar pagremdēšanos ūdenī, un to arī izdarīju.
danar
# Iesūtīts: 2010.03.11 12:23:31
Svētais Tad pirmo kristibu atzisti par nederigu tas formas ne vardu del?
Svētais
# Iesūtīts: 2010.03.11 12:24:29
danar
Protams, ka ne vārdu dēļ! Bet gribeju to izdarīt pareizi, pēc Bibliskā parauga.
Ingars
# Iesūtīts: 2010.03.11 12:28:27
Svētais

Kur tas rakstīts bībelē? Paanalizēsim. Pirmkārt - kad apustuļi saņēma Svēto Garu un sāka runāt mēlēs, Pēterim nācās skaidrot šo zīmi klātesošajiem un Viņš pat mēles nepieminēja, bet citēja Joēla pravietojumu, kur arī mēles nebija pieminētas.

Ejam tālāk - Svētā Gara kristības gadījumi - citur minēts, ka runāja mēlēs, citur runāja mēlēs un pravietoja, teica Dievu. Jēzus arī neminēja, ka mēles būs tā pirmā zīme un tad, nē Viņš minēja visas zīmes kopumā, nevienu neizceļot.

Pāvils, kad rakstīja korintiešiem, Viņš neviena vārda neminēja, ka mēlēs runāšana būtu kā ōbligāti klātesoša zīme, Viņš tieši uzsvēra, ka pirmām kārtām - kas Jēzu par savu Kungu sauc, tas ir Svētajā Garā (cik saprotu - "iegremdēts", tālāk viņš runā par dažādām Gara dāvanām un pēc tam arī īpaši par mēlēm, lai vēlreiz pārliecinātu korintiešus, kas īsti ir šī dāvana un ko ar to darīt un Pāvils velta diezgan daudz teikumu šīs dāvanas aprakstam, bet nevienā no tiem netiek teikts, ka nevar būt kristīts Svētajā Garā, bez mēlēs runāšanas zīmes. Viņš arī iepriekš uzdod retoriskos jautājumus, no kuriem viens ir - vai visi runā mēlēs? Tas nozīmē - vai visi, kas pilni Svētā Gara (kristīti Svētajā Garā) runā mēlēs? Un atbilde ir skaidra, ka nē, bet mēles ir viena no daudzajām dāvanām, pie tam, ļoti svētīga dāvana, jo Pāvils teica, ka viņš vēlētos, kaut visiem tāda būtu.

Es vēlreiz gribu īpaši uzsvērt, lai tu pievērs uzmanību tam absurdam, kas manā skatījumā (ja kļūdos, Dievs man to parādīs) izriet no obligātās mēļu zīmes klātesamības - neviens, kurš nav vēl nekad mūžā to piedzīvojis, nevar saņemt nevienu citu Gara dāvanu, nevar būt nedz mācītājs, nedz skolotājs, nedz misionārs, nevar ne dziedināt, ne pravietot, ne atziņas runu teikt, nedz arī nest Svētā Gara augļus tādā līmenī, kā tie, kuri runājuši mēlēs.

Tāpat arī īsti nesaskatu, kur tad Pāvils tā īpaši atšķir mēlēs ruņašanas veidus? Tur ir runa tikai par divām dāvanām - mēlēs runāšanu un mēļu tulkošanu, nu vēl varētu izšķirt cilvēku un eņģeļu mēles, bet citādi nekādas atšķirības tur nav.

Varētu jautāt - kāpēc tad apustuļu darbos tik uzskatāmi praksē parādās, ka tieši mēlēs runāšana nāk vispirms. Nu es teiktu, ka tā ir pirmajā brīdī visredzamākā dāvana, es vienkārši gribu teitk, ka nevajag ieciklēties uz šo kā obligāti klātesošu zīmi, jo pirmkārt - raksti to skaidri un tieši nenorāda (nevar celt dogmas no netiešām interpretācijām), otrkārt - raksti skaidri norāda visas zīmes kopumā. Mēs arī redzam, ka Kristība Svētajā Garā nav vienreizējs piedzīvojums, bet gan apustuļu darbos praktiski, gan vēlāko aicinājumos parādās vajadzība pēc pastāvīgas piepildīšanās ar Garu un te jau runa ir par attiecībām ar Dievu lūdzot, slavējot, mācoties Vārdu utt.
Svētais
# Labojis Svētais : 2010.03.11 12:36:22
Ingars
Ingar es nesaprotu ko tu gribi panākt? Lai tev ir taisnība vai ko? Es taču teicu, kas es nestrīdēšos ar tevi! Paliec pie savas pārliecības. Aizrakstiju tev privatu epastu, ja tu tiesam gribi ko noskaidrot.
Ingars
# Iesūtīts: 2010.03.11 13:06:08
Marka 1:8 Es jūs esmu kristījis ar ūdeni, bet Viņš ( Jēzus) jūs kristīs ar Svēto Garu.( atsevišķi no kristības uz Jēzus Vārdu ūdenī, vai Dieva Tēva vārdu)"

Nav taisnība - atšķirība ir starp Jāņa un Jēzus kristību vispār un tas tiek tiešā veidā arī atklāts

1 Kamēr Apolls bija Korintā, Pāvils, pārstaigājis augstienes apvidus, nonāca Efezā, un, sastapis dažus mācekļus,
2 viņš tiem sacīja: "Vai jūs dabūjāt Svēto Garu, kad jūs kļuvāt ticīgi?" Tie viņam atbildēja: "Mēs pat neesam dzirdējuši, ka Svētais Gars ir."
3 Viņš jautāja: "Ar kādu kristību jūs esat kristīti?" Tie atbildēja: "Ar Jāņa kristību."
4 Bet Pāvils sacīja: "Jānis kristīja ar grēku nožēlas kristību, ļaudīm sacīdams, lai tie tic tam, kas nākšot pēc viņa, tas ir, Jēzum."
5 To dzirdējuši, viņi tika kristīti Kunga Jēzus Vārdā.
6 Kad Pāvils uzlika tiem rokas, Svētais Gars nāca pār tiem: tie runāja mēlēs un pravietoja.

Un šeit redzam, ka nav vien mēlēs runāšana, bet arī pravietošana.

Ap. d. 1:5 Jo Jānis gan ir kristījis ar ūdeni, bet jūs tiksit kristīti ar Svēto Garu pēc nedaudz dienām.
( Skaidri parādīta atšķirība starp divām kristībām, kristību ūdenī un ar Garu)


Un vēlreiz - ir skaidra atšķirība starp Jāņa un Jēzus kristību. Ir arī skaidra saistība starp kristību ūdenī tēva, Dēla, Svētā Gara vārdā un Svētā Gara kristību:

Ap. d. 2:38 Bet Pēteris tiem atbildēja: "Atgriezieties no grēkiem un liecieties kristīties ikviens Jēzus Kristus Vārdā, lai jūs dabūtu grēku piedošanu un saņemtu Svētā Gara dāvanu.

Tā kā šeit minēta arī grēku piedošana, tad loģiski skaidrs, ka arī Svētā GAra dāvana pieskaitāma pie šīs kristības trīsvienīgā Dieva vārdā. Jau iepriekš redzējām, ka Jāņa kristību saņēmušie nesaņēma Svēto Garu, bet, ka vajadzīga Jēzus kristība

Un šeit redzam vēl vienu gadījumu, kur ir uzsvērta saistība starp Jēzus kristību un Svēto Garu

45 Un ticīgie apgraizītie, kas Pēterim bija līdzi, izbijās, ka Svētā Gara dāvana bija izlieta arī pār pagāniem,
46 jo viņi tos dzirdēja mēlēs runājam un Dievu teicam. Tad Pēteris atbildēja:
47 "Kas gan varētu liegt ūdeni šo ļaužu kristīšanai, kas dabūjuši Svēto Garu tāpat kā mēs?"

Ap. d. 2:4 un visi tika piepildīti ar Svēto Garu un sāka runāt citās mēlēs, kā Gars tiem deva izrunāt. ( līdzejoša zīme runāšana mēlēs, par ko arī norāda Jēzus)

Ja lasam evaņģēlijus, tad redzam, ka mēlēs runāšana ir viena no līdzejošajām zīmēm un netiek īpaši uzsvērta

17 Bet šīs zīmes ticīgiem ies līdzi: Manā Vārdā tie ļaunus garus izdzīs, jaunām mēlēm runās,
18 tie ar rokām pacels čūskas, un, kad tie dzers nāvīgas zāles, tad tās tiem nekaitēs. Neveseliem viņi rokas uzliks, un tie kļūs veseli."


Ap. d. 10:47 "Kas gan varētu liegt ūdeni šo ļaužu kristīšanai, kas dabūjuši Svēto Garu tāpat kā mēs?" ( uzsvērtas atkal divas atse`višķas kristības)

Tad sanāk vispār trīs kristības - Jāņa, Jēzus un svētā Gara? Bet patiesībā te, kā jau teicu - Kristība tēva, Dēla un Svētā Gara vārdā ir nesaraujami saistīta ar kristību Svētajā Garā, kaut arī ne vienlaicīgi izpaužās.

Ap. d. 11:16 Es atcerējos Tā Kunga vārdu, ko viņš ir sacījis: Jānis kristīja ar ūdeni, bet jūs tiksit kristīti ar Svēto Garu. ( atkal uzsvērtas divas atsevisakas kristibas, turklat pec notikuma ar runassanu meles, kad gars naca par cilvekiem)

Un kāpēc (jau iepriekš norādīju rakstuvietu) minēta atšķirība starp Jāņa kristību uz grēku nožēlu un kristību Jēzus vārdā uz grēku piedošanu?

Ap. d. 19:2 viņš tiem sacīja: "Vai jūs dabūjāt Svēto Garu, kad jūs kļuvāt ticīgi?" Tie viņam atbildēja: "Mēs pat neesam dzirdējuši, ka Svētais Gars ir." ( loti tipiska musdienu situacija starp kristieseim, kad daudzi ticigie nemaz nezina kas ir tads svetais gars, un ka to sanemot tam nak lidzi lidzejosa ziem runasana meles)

Un vēlreiz - kur bībelē rakstīts, ka saņemot Svēto Garu obligāti jābūt mēlēs runāšanai? Jēzus to nesaka, pravieši un apustuļi to nesaka, bet visas līdzejošās zīmes min kopumā.

Un saliekam kopā Jēzus pēdējos vārdus pirms debesbraukšanas

5 Jo Jānis gan ir kristījis ar ūdeni, bet jūs tiksit kristīti ar Svēto Garu pēc nedaudz dienām.

15 Un Viņš tiem sacīja: "Eita pa visu pasauli un pasludiniet evaņģēliju visai radībai.
16 Kas tic un top kristīts, tas tiks izglābts, bet, kas netic, tiks pazudināts.
17 Bet šīs zīmes ticīgiem ies līdzi: Manā Vārdā tie ļaunus garus izdzīs, jaunām mēlēm runās,
18 tie ar rokām pacels čūskas, un, kad tie dzers nāvīgas zāles, tad tās tiem nekaitēs. Neveseliem viņi rokas uzliks, un tie kļūs veseli."

Kā redzam - tās ir rakstuvietas viena no apustuļu darbiem, otra no Marka evaņģēlija, dažādi autori uzrakstījuši ko nu kurš atceras, bet abus kopā saliekot redzam kopainu - Jēzus arī dod norādes, kā izpaudīsies šī kristīšana ar Svēto Garu pēc nedaudz dienām un VIņš tur nesaka - būs līdzejoša zīme - mēlēs runāšana un pēc tam nāks visas pārējās. Arī apsutuļi, kad saņēma apsolījumu - kaut arī mēlēs runāšana bija pirmā zīme (laigan vispirmākā bija uguns mēles, bet tas tā), tomēr viņi par to pat nerunā, bet runā par visām zīmēm kopumā, liekot saprast, ka mēles ir tikai viena no zīmēm, kas nemaz nav obligāti klātesoša.

Un vēlreiz citēšu

Ap. d. 2:38 Bet Pēteris tiem atbildēja: "Atgriezieties no grēkiem un liecieties kristīties ikviens Jēzus Kristus Vārdā, lai jūs dabūtu grēku piedošanu un saņemtu Svētā Gara dāvanu.

Vēlreiz pievērs uzmanību - kā tevi uzrunā šī rakstu vieta? Te ir cēlonis - Atgriezieties no grēkiem un liecieties kristīties ikviens Jēzus Kristus Vārdā - un te ir rezultāts, ko saņemam - lai jūs dabūtu grēku piedošanu un saņemtu Svētā Gara dāvanu .

un otra norāde

1 Kamēr Apolls bija Korintā, Pāvils, pārstaigājis augstienes apvidus, nonāca Efezā, un, sastapis dažus mācekļus,
2 viņš tiem sacīja: "Vai jūs dabūjāt Svēto Garu, kad jūs kļuvāt ticīgi?" Tie viņam atbildēja: "Mēs pat neesam dzirdējuši, ka Svētais Gars ir."
3 Viņš jautāja: "Ar kādu kristību jūs esat kristīti?" Tie atbildēja: "Ar Jāņa kristību."
4 Bet Pāvils sacīja: "Jānis kristīja ar grēku nožēlas kristību, ļaudīm sacīdams, lai tie tic tam, kas nākšot pēc viņa, tas ir, Jēzum."
5 To dzirdējuši, viņi tika kristīti Kunga Jēzus Vārdā.
6 Kad Pāvils uzlika tiem rokas, Svētais Gars nāca pār tiem: tie runāja mēlēs un pravietoja.

Nu šeit vispār nekādiem jautājumiemnevajadzētu būt - atceries, kā Jānis teica, ka viņš kristī ar ūdeni uz grēku nožēlu ...tātad - ne dievbērnību, ne attiecības ar Dievu Jāņa kristība nedod, bet tikai grēku nožēlu un piedošanu, kas nāks caur Jēzus upuri un tiek teikts, ka pēc viņa nāks Kāds, kurš kristīs ar Garu un uguni. Un Pāvils to pašu saka - ka jātic tam, kas nāk pēc jāņa - Jēzum. Tā redzam, ka iepriekš nāk Dieva tiesas pasludinājums un aicinājums atgriezties un saņemt piedošanu, bet par Svētā Gara saņemšanu Jānis liek gaidīt uz Mesiju. Tātad caur Jāņa kristību cilvēku sirdis tiek sagatavotas Dieva iemājošanai, kuras ārējā zīme ir kristība trīsvienīgā Dieva vārdā un Svētā Gara manifestācijas. Principā sanāk, ka Jāņa kristība pati par sevi nedod arī to piedošanu, bet tikai apsolījumu, ka piedošana nāks, līdzīgi, kā jēru upurēšana tikai norādīja uz to Upuri, kas vēl būs. jāņa kristībai tāpat pašai par sevi nebija varas grēkus piedot, bet tikai kristībai uz Jēzu ir tāda vara
Ingars
# Iesūtīts: 2010.03.11 13:16:26
Svētais

Es vienķarši gribu panākt to, lai ņemam vērā visu kontekstu un tikai pēc tā interpretējam. Un vēlos uzzināt, ko tu saki par konkrētajām lietām, kuras augstāk minēju, tas ir - mēģināsim iztikt bez vispārīgām frāzēm, bet bāzēsimies uz konkrētām lietām un norādījumiem, tādējādi nonākot pie patiesības un lai Svētais Gars atver mūsu saprašanu, ka neielasam Rakstos savas interpretācijas, bet saredzam to, ko Dievs tur ir domājis
Ingars
# Labojis Ingars: 2010.03.11 13:22:34
Vienkārši, ja tik drosmīgi šādas lietas māca dievkalpojumos un mazajās grupiņās, tad kāpēc neatbildēt uz jautājumiem? Kāpēc neatbildēt uz pretargumentiem? Nepārproti mani - es negribu vienkārši savu taisnību peirādīt, bet tikai lieku priekšā tos argumentus, kas manuprāt runā tev pretī. Varbūt es kļūdos - reāli pieļauju šādu iespēju, bet nu tad lūdzu paskaidro - kaut vai vienu jautājumu - par to vai bez mēlēs runāšanas var cilvēks saņemt tālāk citas dāvanas, būt Gara pilns, nest Gara augļus? Ja ne, tad visi tie mācītāji, kas nav runājuši mēlēs nemaz nevar būt mācītāji, nedz kāds var sludināt, ne ko citu darīt, kas ir Svētā Gara dāvana?
Svētais
# Iesūtīts: 2010.03.11 13:38:14
tad lūdzu paskaidro - kaut vai vienu jautājumu - par to vai bez mēlēs runāšanas var cilvēks saņemt tālāk citas dāvanas, būt Gara pilns, nest Gara augļus?

Bet to jau es tev atbildēju.

Un par ūdens kristību Jēzus vārdā un Gara kristību manu saprašanu es tev arī izskaidroju.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 14 . 15 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 145 , pavisam kopa bijuši: 10071