atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi Par labiem darbiem..redzamiem un apslēptiem.
dafne
Iesūtīts: 2012.08.25 10:30:24
13 Jūs esat zemes sāls; bet, ja sāls nederīga, ar ko tad sālīs? Tā neder vairs nekam, kā vien ārā izmetama un ļaudīm saminama.
14 Jūs esat pasaules gaišums; pilsēta, kas stāv kalnā, nevar būt apslēpta.
15 Sveci iededzinājis, neviens to neliek zem pūra, bet lukturī; tad tā spīd visiem, kas ir namā.
16 Tāpat lai jūsu gaisma spīd ļaužu priekšā, ka tie ierauga jūsu labos darbus un godā jūsu Tēvu, kas ir debesīs.

Mt.5:13-16
un
1 Sargaities, ka jūsu taisnība nav tāda, kas grib spīdēt ļaužu priekšā; citādi jums nav nekādas algas pie jūsu Tēva debesīs.
2 Kad tu dod mīlestības dāvanas, tad neliec to izbazūnēt savā priekšā, kā liekuļi to dara sinagogās un ielās, lai ļaudis tos godinātu. Patiesi Es jums saku: tiem jau ir sava alga.
3 Bet, kad tu dod mīlestības dāvanas, tad tava kreisā roka lai nezina, ko labā dara,
4 tā ka tava dāvana paliek apslēpta; un tavs Tēvs, kas redz slepenībā, tev to atmaksās.


Mt6:1-4
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 ... 48 . 49 . >>
AutorsZiņas teksts
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.11.12 23:58:57
dafne
Ja jau visi mūsu grēki tika uzkrāmēti KRISTUM,tad laikam tā sanāk,ka Vinš mira kā grēcinieks...tikai bez grēka
`Viens vārdiņš to spēj aizdzīt`. Šoreiz tas ir vārdiņš `kā`.
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.11.13 00:15:11
+jean [94.100.8.232]
Jūs saprotat paši par ko strīdaties??
Es jā.

Pēdējo dienu komenti šķiet tādi it kā vairāki te būtu iestājušies tehniskās jaunrades pulciņā: kurš spēs kaut ko jaunu pateikt, kas nesaskanētu ar ortodoksu dogmātiku.
Kas konkrēti manis teiktajā nesaskan ar ar ortodoksu dogmātiku?

Tā arī šis pēdējās diskusijas objekts. Vai Jēzus bija vai nebija grēcinieks? Vistuvāk patiesībai ir dafne.
Protams, ka dafnei ir taisnība. Bet es brīnos, ka kristieši nespēj atbildēt vienkāršu un skaidru `nē`.

Pilnīgajam upurim bija jābūt pilnīgi BEZ grēka, nevainīgam. Bet tā kā Viņš mira mūsu vietā, jo ikviens grēcinieks ir pelnījis nāvi, tad Dievs uzlika Viņam visus mūsu grēkus, visas cilvēces grēkus. Tā nu pie krusta Jēzus mira kā pēdīgākais grēcinieks, kā grēcinieks, kas izdarījis visus pasaulē izdarītos grēkus!
Tieši tā, grēki Viņam tika uzlikti, nevis viņš bija grēcinieks.

Viņam bija jābūt nevainīgam upurim, kas pats ir bijis pati pilnība!!!!!!!!!
Vārdiņš `bija` ir lieks un ierobežojošs.
Aivars
# Labojis Aivars: 2012.11.13 00:17:30
Ēvalds Bērziņš
ja vien dažs arī izlasītu to vārdiņu Bībelē, kur sacīts, ka Kristus ir kļuvis par lāstu, darīts par grēku ...
τὸν μὴ γνόντα ἁμαρτίαν ὑπὲρ ἡμῶν ἁμαρτίαν ἐποίησεν, ἵνα ἡμεῖς γενώμεθα δικαιοσύνη θεοῦ ἐν αὐτῷ.

Χριστὸς ἡμᾶς ἐξηγόρασεν ἐκ τῆς κατάρας τοῦ νόμου γενόμενος ὑπὲρ ἡμῶν κατάρα, ὅτι γέγραπται ἐπικατάρατος πᾶς ὁ κρεμάμενος ἐπὶ ξύλου,

Bet nu ko tu rūdītam godības teologam padarīsi...
Ēvalds Bērziņš
# Labojis Ēvalds Bērziņš: 2012.11.13 00:31:14
Aivars
ja vien dažs arī izlasītu to vārdiņu Bībelē, kur sacīts, ka Kristus ir kļuvis par lāstu, darīts par grēku ...
Starp citu, es to vārdiņu Tev piesaucu, pirms Tu sāki to pieminēt bezmaz katrā otrajā atbildē, it kā es to nebūtu lasījis.

Bet nu ko tu rūdītam godības teologam padarīsi...
Bet Tu ar savu "Krusta teoloģiju" padari krustu par grēku. Es ticu, ka krusts ir pestīšana. Nekāds grēks, ne grēcinieks mani nevar atpestīt no grēka.

Piebildīšu vēl klasisko, ka Bībelē ir teikts, ka Dieva nav. Nez kāpēc Tu neesi ateists, ja tā rakstīts? Rakstuvietas bakstīt acīs nav nekāda gudrība.
+jean [94.100.8.232]
# Iesūtīts: 2012.11.13 00:54:04
nu bet tieši tā. Ko, Aivar, tu vēlies pierādīt??????

Visi tevis publicētie citāti attiecas uz Jēzus krusta nāvi, uz nāvi, kad Viņš tapa upuris -- tur Viņam tika uzlikti visi MŪSU grēki, jo pats Viņš grēka nepazina. Viņš bija taisns, bet tapa par grēku, lai patiesie vaininieki kļūtu taisni Dieva priekšā. Viņiem jānāk Dieva priekšā apģērbtiem taisnības drēbēs!! Un tad viņiem tiks dota jauna, atjaunota miesa, kas būs BEZ grēka.

2.Korintiešiem 5:21 To, kas grēka nepazina, Viņš mūsu labā ir darījis par grēku, lai mēs Viņā kļūtu Dieva taisnība.

Galatiešiem 3:13 Kristus ir mūs atpircis no bauslības lāsta, mūsu labā kļūdams par lāstu, jo ir rakstīts: nolādēts ir ikkatrs, kas karājas pie koka,

1.Pētera 2:24 Viņš uznesa mūsu grēkus Savā miesā pie staba, lai mēs, grēkiem miruši, dzīvotu taisnībai; ar Viņa brūcēm jūs esat dziedināti.
Ēvalds Bērziņš
# Labojis Ēvalds Bērziņš: 2012.11.13 00:54:24
Aivars
Kāpēc TU iedomājies, ka Tev tiesāt Kristu un pasludināt vērtējumu?
Es būtu Kristu tiesājis? Hmm.

Bībele saka, ka Kristus kļuvis par lāstu un grēku? Atbildi skaidri un bez vipendroniem!
Atbildēšu. Jā, saka. Kļuvis, nevis ir. Ko tas nozīmē, jau paskaidroju iepriekš ar citiem Rakstu vārdiem.

Kas attiecas uz amoralitāti līdzībās, nu lūdzu - tā pati līdzība par netaisno namturi, par mīlošo tēvu un diviem dēliem, par farizeju un muitnieku - tur nav ne smakas no moralizēšanas un morāles standartu aizstāvēšanas un iedzīvināšanas.
Tātad, var teikt, ka tās ir arī amorālas. Un ir jābūt lielam melim, lai teiktu, ka pirmā no minētajām māca 7. bausli, otrā - 4.to, utt

Kādā veidā līdzība par namturi māca zagt? Kādā veidā līdzība par pazudušo dēlu māca neturēt 4.bausli utt.?

Ja meklē morāli, tad meklē to kaut kur citur! Kristus piedāvā pestīšanu.
Kristus nāca tikai pestīt, bauslību piepildīt ne?
dafne
# Iesūtīts: 2012.11.13 08:19:17
vispar jau taja 2.Kor.ir rakstīts,ka...."To,kas grēka nepazina,Viņš mūsu labā ir darījis par grēku ,lai mēs Viņā kļūtu Dieva taisniba" ..Kristus ir grēks
ej nu saproti..
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.11.13 10:32:00
"Kristus ir darīts par grēku" - no kāda skatpunkta? Cilvēka vai Dieva? Jautājums aktuāls, jo mums - cilvēkiem un Dievam - ir atšķirīgi skatpunkti.

No cilvēku skatpunkta krusta nāve ir pazemojums, kauns, nāve, skandāls, un kā sods - apliecinājums vainai. Augstie priesteri norādīja arī vainu - Dieva zaimošanu - smagāko grēku pēc jūdu likumiem.

Dievs savējo viedokli rāda Augšāmcelšanas un Debesbraukšanas notikumos.
Raimonds
# Iesūtīts: 2012.11.13 10:58:59
Te labi redzam problēmu ar tik populāro Kentenbērijas Anselma taisnošanas mācību(to pat sauc Commercial theory). Izsvērt, salīdzināt, pielīdzināt t.i.matemātiski izrēķināt, cik dārgs un vērtīgs ir Kristus upuris un no tā, kas atleks mums. Līdz ar to cerot uz sevi, ka no šīs pārpilnības arī kaut kas mums pienākas. Nu, kārtējo reizi kā haļavšķiki atkal izspruksim.
Bet Kristus krusts parāda katastrofu, dullais Nīče to kādā brīdī bija sapratis un bļāva, "mēs Viņu nogalinājām, ar savām rokām piesitām krustā."
Aivars
# Iesūtīts: 2012.11.13 11:04:24
+jean [94.100.8.232]
Pirmkārt, jautājums ir arī par grēka definīciju.
Otrkārt, (un tas ir iemesls, kādēļ norādīju uz to, ka Sv. Raksti sauc pat pašu Kristu, kurā atnāk Dieva Valstība, par grēku) var jau, protams, fantazēt, kā kurš kruti sēdēs pie kuras rokas Jēzum godībā, kur nebūs grēka, bet Jēzus Savās līdzībās uzrunā cilvēkus šajā grēcīgajā pasaulē, kur Žēlastības Valstības aktuālais jautājums ir grēcīgu un nepilnīgu, apžēlojamu un dziedināmu cilvēku aicināšana. Un nav tur tādēļ jāblefo, ka tie, kas kurn, īstenībā nekurn, jo Dieva Valstībā taču nav grēks utt..
Dieva Valstība nav nekāda morālā pareizība. Tur caur Kristus Krusta netaisnību, top dāvāta slepkavām taisnība. Tur puikas, kas negodā tēvu, top mīlēti. Tur zaglīgs namturis top uzteikts, ka optimizējis parādus, lai iedraudzētos. Tur visāda ļauno un labo varza top savākta no sētmalēm ķēniņa dēla kāzās, un nepareizs muitnieks atstāj dievbijīgu farizeju jaņos. Un tas viss TĀDĒĻ, KA JĒZUS TĀ SAKA! PUNKTS!
Viņš nestāsta moralizējošas fabuliņas, mācot kā tēvu godāt, kā nekrāpties un iekasēt nodokļus, kā ravēt laukus, pulcēt ap sevi godājamus cilvēkus utt. Viņš nestāsta, kā godības valstībā visi korāļus vien dziedās, bet Viņš uzrunā cilvēku šeit un tagad, kur grēks ir realitāte, bet vēl reālāka ir Viņa Valstības nākšana.
Tādēļ ir stulbi un nepareizi Jēzus tekstus `sterilizēt` un legalizēt
Aivars
# Iesūtīts: 2012.11.13 11:10:49
Mārtiņš
Dievs savējo viedokli rāda Augšāmcelšanas un Debesbraukšanas notikumos.
Jā! Un arī KRUSTA notikumā!
+jean [195.13.166.253]
# Iesūtīts: 2012.11.13 11:29:12
jā, Aivar, un vēl Viņš prostitūtai, kas bija pelnījusi, ka viņu nomētā ar akmeņiem, piedeva grēkus.... Pēc tam gan Viņš teica: ej un negrēko..

....

Jēzus bija bija visas pasaules Grēks pie krusta staba Golgātā. Jā, tur Viņš bija grēks - visas pasaules Grēks Viņam tika uzkrauts. Kaut arī Viņš pats bija Dievs, bet Dievs Tēvs Viņu tai brīdī pameta, jo Dievs Ādamam bija teicis - grēka alga ir nāve!!!

Nu, labi, kas ir grēks??? Tu raksti, ka jautājums ir par grēka definīciju, bet tādu nedod, tikai to, ka Jēzus ir grēks??!!??

Jo tiešām no grēka definīcijas var arī saprast vai grēkam ir vieta Debesu valstībā, kā tu mēģini to pasniegt (vai arī es tevi pārprotu??)...

Es to īsumā šeit definēšu šādi: Grēks ir cilvēka neuzticēšanās un pretošanās Dievam un Viņa nospraustajiem likumiem, kārtībai.
Aivars
# Labojis Aivars: 2012.11.13 11:37:26
+jean [195.13.166.253]
Grēks ir cilvēka neuzticēšanās un pretošanās Dievam un Viņa nospraustajiem likumiem
Vai arī iedzimtais grēks ir aktīva neuzticēšanās un pretošanās?
Vai varētu būt, ka grēks pirmkārt ir nepareizība- pretruna ar Dieva gribu? Ne tikai aktivitāte, vai attieksme, nodarījums, bet arī stāvoklis, atšķirtība no Dieva utt.. ?


Drusku ekskurss, bet taisnības labad tomēr ievēro, ka tā laulības pārkāpēja tomēr nebija profesionāla mīlas priesteriene.
+jean [195.13.166.253]
# Iesūtīts: 2012.11.13 11:42:20
Ēvald,
12. nov. 1: 38 tu uzrakstīji: Raksti vai burti? Kļuva par grēku vienkārši nozīmē, ka Kristus ... pats Sevi ir bezvainīgu upurējis Ebr 9,14

Pirmkārt, tas jautājums: raksti vai burti? Raksti sastāv no burtiem un tie visi ir Dieva vārds. Tā nodalīšana man šķiet tāda bīstama Rakstu nodalīšana no Gara, kā daži labi to iedomājas un kas ir nosodīts luterāņu mācībā.
Otrkārt, arī nākamais teikums turpina šo nodalīšanas ideju, kad tu mēģini izšķirt starp "kļuva" vai "nozīmē" . Līdzīgi kā daži labi par Kristus miesu un asinīm Vakarēdienā teica, ka tā nevis "ir", bet tikai "simbolizē" vai "apzīmē".

Kristus upuri var tikai salīdzināt ar varoņa uzupērēšanos draugu labā, tomēr tas bija daudz nopietnāk. Tas BIJA PA ĪSTAM!! Jēzus uzņēmās pasaules Grēku, pa īstam KĻŪDAMS PAR GRĒKU !! Jo GRĒKA ALGA IR NĀVE. JĀMIRST BIJA GRĒCINIEKAM!! Jēzus upuris bija
+jean [195.13.166.253]
# Iesūtīts: 2012.11.13 11:42:33
Jēzus upuris bija pilnīgs un pa īstam!!
+jean [195.13.166.253]
# Iesūtīts: 2012.11.13 11:52:00
Aivar,
atšķirtība no Dieva ir grēka sekas. Iedzimtais grēks ir cilvēkā esoša neuzticēšanās (=neticība) Dievam, kas izpaužas kā iekšēja un ārēja pretošanās Dievam, pēc būtības - kā tu raksti - Dieva gribai.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.11.13 11:54:09
+jean [195.13.166.253]
(..) Dievs Tēvs Viņu tai brīdī pameta, jo Dievs Ādamam bija teicis - grēka alga ir nāve!!!

Kāpēc tu domā, ka tieši tāpēc Dievs Tēvs Viņu pameta?
Aivars
# Labojis Aivars: 2012.11.13 11:54:26
+jean [195.13.166.253]
esi pārliecināts, ka pie atšķirtības, jeb tuvības saskaņas trūkuma, grēka sekas ir tik nodalāmas no grēka, bet pie neuzticēšanās, pretošanās - tās ir pats grēks? Padomā divreiz!


BTW, Tu vari piereģistrēties forumā. Tas nav sarežģīti un ilgi, toties nebūs tā, ka tekstam nobeigumu norauj un nākas rakstīt no jauna. Tāpat pie pārrakstīšanās kļūdām varēsi palabot
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.11.13 11:55:22
+jean [195.13.166.253]
atšķirtība no Dieva ir grēka sekas. Iedzimtais grēks ir cilvēkā esoša neuzticēšanās (=neticība) Dievam, kas izpaužas kā iekšēja un ārēja pretošanās Dievam, pēc būtības - kā tu raksti - Dieva gribai.

Vai sanāk, ka zīdainis arī "iekšēji un ārēji pretojas Dievam"?
+jean [195.13.166.253]
# Iesūtīts: 2012.11.13 12:02:55
Pēc būtības un faktiski jau cilvēks nav spējīgs pretoties Dievam (spēku samērs ir absolūti nesamērojams). Cilvēks var tikai neuzticoties Dieva teiktajam, pretoties Viņa gribai. Sekas gan ir tādas, ka cieš pats cilvēks, jo Dieva vārds piepildās. Tomēr no Ādama sēklas mūsos ikvienā ir šī neuzticēšanās Dieva labestībai!


<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 ... 48 . 49 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 78 , pavisam kopa bijuši: 5832