atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Kāpēc šodien mūsu baznīcās ir tik maz pārdabisku Dieva brīnumu?
Svētais
Iesūtīts: 2009.09.28 14:55:05
Runāju par tiem brīnumiem, kurus darīja Jēzus, pārdabiskas dziedināšanas, finansu brīnumi un tml. Aicinu diskutēt kristiešus.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>
AutorsZiņas teksts
Protestants
# Iesūtīts: 2009.10.06 02:40:42
Svētais
Svētais!
Diskusija ir interesanta. Bet Svētais, es tev arī saku - labklājības teoloģija ved cilvēkus uz bezdibeņa un katastrofas pusi. Un tas jau ir nopietni. Jaunās Derības primārā ticība ir nevis ticība dziedināšanai Jēzus brūcēs, bet gan ticība, ka Jēzus ir miris par mums un Viņu Dievs ir uzmodinājis no mirušiem un devis to tev. Vai redzi atšķirību? Harizmātiem atkal galvenais uzsvars ir uz ticību dziedināšanām un aktīvu darbību Dieva valsts celtniecību tepat uz zemes, sākot jau ar politiku tepat Latvijā un beidzot ar New World Order. Tā ir utopija un Jēzus krusta nāves pūdēšana!

Tādēļ pateikšu par to, kas daudziem kristiešiem un pat skolotiem mācītājiem sagādā grūtības diskutējot ar harizmātiem. Ir runa par Jesajas 53, Mat8:16-17 un 1.Pet 2:24, jo tur iet runa par kaut kādu dziedināšanu. Lasot uzreiz šīs rakstu vietas netiek konkrēti definēts, par kādu dziedināšanu iet runa. Pēc Jaunās Derības, jaundzimušanam cilvēkam var būt vismaz 3 veidu dziedināšanas,
1)dziedināšana šīs dzīves laikā, jeb grēkā kritušā un atdzimušā cilvēka miesīgā dziedināšana,
2) garīgā dziedināšana,
3)dziedināšanu, kad Dievs dos cilvēku dvēselēm Jauno Bezgrēcīgo miesu, laiku beigās. Tādu miesu, kā Jēzum, augšāmceļoties.

Harizmāti apriori domā un runā tikai par 1)variantu un varbūt nedaudz, nedaudz .... par 2) variantu. Par 3) variantu netiek runāts un sludināts, un tas vien norāda, ka šādi tiek netieši spiests klausītājiem, ka pasaulīgās lietas ir tīkamas un labas. Var pat pacelties jautājums, vai vispār ir vajadzīga augšāmcelšanas ar jauno miesu laika beigās, ja jau viss ir sagādāts un var visu dabūt jau tagad! Tiek apliecināts, ka visi „īsti ticīgie” var tikt miesīgi dziedināti Jēzus brūcēs jau tagad. Paldies Dievam, ka pagaidām miesīgās augšāmcelšanās nozīme un nepieciešamība vēl netiek tiešā veidā noliegta, kaut gan par to harizmāti runā ļoti maz.

Lai lasītājiem un Svētajam argumenti saistībā ar Jesajas 53, Mat8:16-17 un 1.Pet 2:24 būtu saprotamāki, uzdošu jautājumu uz ko pats arī atbildēšu:

-Ja jau mēs esam dziedināti Jēzus brūcēs, tad!!!!, tad!!! .... kā tie ticīgie kas tika dziedināti gan Ap.D gan tagad nesenajā laikā varēja nomirt? Nu loģiski sanāk, ka viņiem bija jādzīvo mūžīgi! Nu nāve arī ir uzvarēta miesā, miesa tīra un urrāāāa! Mūžīgā dzīve klāt!

Bet mēs zinām, ka tā nenotiek! Visi tie miesīgi dziedinātie, sākot no Ap.D nomira. Varbūt kāds teiks, ka Jēzus dziedināšana ir īslaicīga, uz laiku. Ja tā, tad tas neatbildīs Jesajas 53, Mat8:16-17 un 1.Pet 2:24 kontekstam un loģikai, un sāk vilkt atkal grāvī. Varam kā līdzību salīdzināt Lācara augšāmcelšanas notikumu, salīdzinot ar Jēzus augšāmcelšanos, kur ir 2 dažādas augšāmcelšanās kvalitātes! Jēzum augšāmceļoties ir jaunā garīgā miesa, bet Lācars augšāmcelts savā vecajā miesā jo ir tikai zīme, vēlākam Jēzus augšāmcelšanās faktam. Pretējā gadījumā Lācars būtu augšāmcēlies no mirušiem pirms Jēzus, kas neatbilstu 1.Kr15:20.

Izlasot Rm 7 un 8 nod, ir teikts, ka jaundzimušais cilvēks vēl joprojām sastāv no 2 daļām - vecā un jaunā cilvēka. Jaunā cilvēka daļa ir bezgrēcīga un dziedināta jau tagad un tas cīnās ar mūsu veco cilvēku, kas ir joprojām inficēta miesa ar grēku. Lasot šīs nodaļas ir saprotams, ka šis grēks no šī vecā cilvēka kritušās miesas netiks noņemts šīs dzīves laikā nekad! Tādēļ arī ir vajadzīga tā garīgā miesīgā augšāmcelšanās arī mums, jaundzimušajiem cilvēkiem, lai atmestu savu veco grēka inficēto miesu pilnībā un apģērbtu jauno bezgrēcīgo miesu un iegūtu pilnīgu dvēseles pestīšanu.

Lai visu savilktu kopā attiecībā uz Jesajas 53, Mat8:16-17 un 1.Pet 2:24, kāpēc tur tieši tā ir rakstīts ir jāpaskaidro, ka visa Vecā Derība ir centrēta uz Jēzus nāvi un augšāmcelšanu (Kol1:16). Bet Dievam...runājot caur saviem kalpiem praviešiem ir tāda viena baigā mode „sakut vārdā to, kas vēl nav, it kā tas jau būtu...” Rm4:17. Tas tāpēc, ka Dievs visu dara ticībā (Eb11:1), pieņemot nākotnes notikumus par jau itkā notikušiem, arī pasaules radīšanu un notikumus tajā (Eb11:3, PS33:6, 2Pet3:5).
Tādēļ arī saprotot šo Dieva izteiksmes veidu iekš Jesajas 53, Mat8:16-17 un 1.Pet 2:24., mēs kristieši arī ticībā varam apliecināt, ka neskatoties uz to, ka esam mantojuši no Ādama inficētu ar grēku miesu, esam dziedināti itkā jau tagad ....ticībā, un mēs zinām, ka mūsu pilnīga dvēseles dziedināšana noteikti būs, jo mūsu Dievs ir uzticams. Mums jau ir mūsu jaunais bezgrēcīgs garīgais cilvēks, kas ir 100% dziedināts jau tagad. Par to arī ir runa Jesajas 53, Mat8:16-17 un 1.Pet 2:24, jo jaunais cilvēks nevar grēkot, 1.Jņ3:9.

Vēl piebildīšu par Pāvela veselību un iespējamām problēmām ar acīm. Tas tā patiešām varētu būt, jo ņemot palīgā vēl Ap.D 9 nod un 22 nod. Loģiski, ka pēc tādas apžilbināšanas cilvēkam vajadzētu būt gandrīz vai pilnīgi aklam.

Svētais
# Iesūtīts: 2009.10.06 08:50:03
Mirga Mīļo Mās, es nemudžinu evaņģēliju, un nepārtaisu to par likumu grāmatu. Jēzus ir dzīvs un Jēzus ir mīlestība manā dzīvē, ko es dzīvoju ikdienā, bet tas pats Jēzus ir arī uzņēmies manas sērgas un slimības, par ko esmu Viņam pateicīgs, ka varu neslimot!
Svētais
# Iesūtīts: 2009.10.06 09:06:34
Protestants Sveiks, Brāli!

Jaunās Derības primārā ticība ir nevis ticība dziedināšanai Jēzus brūcēs, bet gan ticība, ka Jēzus ir miris par mums un Viņu Dievs ir uzmodinājis no mirušiem un devis to tev. Vai redzi atšķirību? Harizmātiem atkal galvenais uzsvars ir uz ticību dziedināšanām

Tas nav mans uzsvars, bet es Kristus darbu par savu veselību arīdzan nesamazinu! Jā, Jēzus ir nomiris par mani un Viņu Dievs man devis, lai man būtu mūžīgā dzīvība, tomēr Jēzus arī ir nomiris par manām slimībām un devis man veselību, tāpēc es to pieņemu pazemībā un ticībā, un esmu pateicīgs arīdzan par to.

Jes.53-ko izskaidro Mat.8 ir pilnīgi skaidrs, ka šis izskaidrojums attiecas tikai un vienīgi uz šīs tagadējās miesas dziedināšanu. Es to pieņemu ticībā un tādēļ tas darbojas priekš manis, un es dzīvoju jau kādu laiku pārdabiskā veselībā ( salīdzinājumā ar to, ka agrāk slimoju gandrīz katru nedēļu)

Es teikšu tā, ka es nāku no uzvarēta kara, ko uzvarējis Jēzus. Un ja kāds šajā dzīvē zaudē kādu kauju (piem.ar slimību), tad tas nekas, jo tā vai citādi Jēzus ir uzvarētājs. Vēlreiz uzsveru to, ka ja tu esi pestīts - tava veselība vai slimība nav tam nekāds rādītājs! Bet es netaisos dzīvot slimībā, jo es neticu, ka man tajā ir jādzīvo. Kāds varētu iebilst, nu tas īsti nav iespējams, lūk, iemesls kāpēc tas tavā dzīvē nedarbojas!

Es nesaku, ka slimība man nav uzbrukusi, tā ir uzbrukusi, bet esmu to atvairījis, stājies tai pretī, līdzīgi kā stājos pretī grēcīgām domām, ko velns grib iešaut manā prātā un sirdī. Līdzīgi kā nostājos pret grēku savā dzīvē tāpat arī nostājos pret slimību, un uzvaru to, jo Jēzus ir to man sagādājis.
Protestants
# Iesūtīts: 2009.10.06 09:32:27
Svētais
Kā tu vari būt tik paliecināts, ka Jes53 un Mt8 runā tieši par tagadējās miesas dziedināšanu? Vai tu gribi teikt, ka tu dzīvosi mūžīgi un nemirsi, jo redz Jēzus brūces visu tevi izdziedējis? Ja tomēr nē, tad pastāsti, kādēļ nē! Vai Jēzus brūces tomēr nenodrošina pilnīgu dziedināšanu? Kādēļ vēl joprojām slimo? Pamēģini būt mazliet konsekvents savos apgalvojumus.
Pēc vienkāršās loģikas, izlasot Rm7 un 8 nod tā nevar būt šīs dzīves miesas dziedināšana. To pašu apstiprina 1.Kr15:44-56, kā arī Eb9:26-28. Cilvēkam ir jātiek atbrīvotam no grēcīgas šīs pasaules miesas. Par šo grēcīgo miesu Jēzus nav miris un augšāmcēlies.
danar
# Labojis danar: 2009.10.06 09:38:48
SvētaisTev ir apbrinojama pacietiba
Ja palasa rakstos,tad ja nemaldos Pavilam bija kada vedera kaite,un kad Pavils ludza Dievu,tad vinam atbildeja"Tev pietiek ar manu zelastibu,jo Mans speks tava nespeka varens paradas"
ari tads variants var but.Slimiba,ka "dzelonis miesa",lai iedomigi nepaliktu.
danar
# Iesūtīts: 2009.10.06 09:47:11
masiks [212.93.96.2]a ka to sauc?Ir vajadziga pacietiba,lai seit diskutetu.Piekriti?
Svētais
# Iesūtīts: 2009.10.06 10:29:08
danar Pāvilam nebija vēdera kaites, un dzelonis miesā ir vajāšanas Kristus dēļ, nevis fiziska kaite.
Svētais
# Iesūtīts: 2009.10.06 10:43:13
Protestants Jesajas 53.nod.pravietojums par to, ka Jēzus ir uzņēmies mūsu sērgas un slimības ir skaidri paskaidrots Mateja 8.nod.
Jesajas 53 :

4 Taču viņš nesa mūsu sērgas un ciešanas, un mūsu sāpes viņš bija uzkrāvis sev, kurpretī mēs viņu uzskatījām par sodītu, Dieva satriektu un nomocītu.
5 Viņš bija ievainots mūsu pārkāpumu dēļ un mūsu grēku dēļ satriekts. Mūsu sods bija uzlikts viņam mums par atpestīšanu, ar viņa brūcēm mēs esam dziedināti.

Šis ir konkrēti pravietots par fizisko dziedināšanu un ne par garīgo( tas ietver arī emocionālo un garīgo protams, bet specifiski tas tiek uzsvērts par fizisko), jo

Mateja 8 nodaļā Raksti citē, komentē un izskaidro Jesajas 53 : 4

16 Un, kad vakars metās, tie atveda pie Viņa daudzus velna apsēstus, un Viņš (ļaunos) garus izdzina ar vārdu un dziedināja visus sērdzīgos,
17 ka piepildītos Jesajas vārdi, kas saka: Viņš uzņēmās mūsu vājības un nesa mūsu sērgas.-

Dziedināja visus sērdzīgos ( uzsveru visus, bet nevis ar izņēmumiem) ir piepildījums tam, ka Jēzus nesa mūsu sērgas( slimības). Šeit nevar pārprast, jo skaidri norādīts, ka fiziska miesas dziedināšana ir Kristus izpirkuma maksā.

Jēzus ir veicis atpirkuma maksu arī par mūsu fizisko ķermeni, kā apmaiņu pret jauno ķermeni, kas būs mūžībā. Šis vecais ķermenis dabīgi nolietojas( un ir mirstīgs), bet tam nav sakara ar slimību.

Es teikšu tā, teorētiski var izspriest visu ko, praktiski mana ticība Jēzus upurim darbojās un es neslimoju. Es zinu, ka to ir izdarījis manā dzīvē Jēzus, esmu Viņam pateicīgs par to un dzīvoju to! Tāpēc jebkuri teorētiski argumenti neiztur kritiku, jo es esmu to pieredzējis, piedzīvojis un dzīvoju to. Mani argumenti ir praktiski, un tāpēc esmu pateicīgs Jēzum par Viņa upuri manā labā.
danar
# Labojis danar: 2009.10.06 10:55:56
Svētaisvai,tas bija Timotejam,Pavils rakstija Timotejam,lai nedzer tiru udeni,bet nedaudz atskaida ar vinu..."savas biezas neveselibas del"(1.Tim.5:23)
Pavilam bija cita slimiba.
Svētais
# Iesūtīts: 2009.10.06 11:03:24
danar Pāvils ieteica Timotejam dzert mazliet vīna, kā aizvietotāju ūdenim, jo ja ūdens ir sliktas kvalitātes ( ar kaut ko piesārņots), tad agrāk vai vēlāk radīsies kunģa problēmas pastāvīgi to lietojot. Tāpēc Pāvils ieteica dzert vīnu, lai noslāpētu neveselīga ūdens iedarbību uz kuņģi.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.10.06 11:14:52
Ctulhu
Tev jau nu vajadzēja zināt, kurā gadsimtā Pastērs līdz tam aizdomājās, kā arī to, ka ne tikai ūdens bakterioloģisks piesārņojums ir pie vainas dažādām kaitēm, bet vīnā jau ir pietiekoši daudz visādu elementu, kas ne vien veicina gremošanu, paplašina asinsvadus, savelk kādus pušumus, kā arī bagātina ar kādiem vitamīniem un glikozem vienveidīgu maltīti.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.10.06 11:29:15
Ctulhu
1. Nu Pastērs jau arī ar Dievu kontaktējās. Pāvilam cita misija pasaulē bija uzticēt.
2. Tā pamatā ir, tikai fermentācijas procesā dažas lietas mainās.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.10.06 11:31:47
masiks [212.93.96.2]
Un kas Tev liek domāt, ka tolaik baigi aktuāli bija to ūdeni varīt?
Zinu vienu stāstu par letiņu, kas Norvēģijā kalnos kāpa, līdzi nesot dzeramo ūdeni. Norvēģiem tā jau ir anekdote.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.10.06 11:37:19
Ctulhu
Jā, redzēju. Bet tās ir versijas, kas apskata tikai vienu iespējamo variantu.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.10.06 11:40:35
masiks [212.93.96.2]
Vai Tuvajos Austrumos nav avotu un kalnu strautu? Vai ir kādas pazīmes, ka Timotejs cīnās ar parazīstiem?
:) :) :) [95.68.38.143]
# Iesūtīts: 2009.10.06 11:56:00
masiks [212.93.96.2]
Tuvie Austurmi - slapjākā vieta uz Zemeslodes, lielākais kalnu strautu un avotu īpatsvars uz vienu iedzīvotāju vienību.
Nevajag jau pārspīlēt, bet klintī kaltās cisternas jau šie kaut kā piepildīja, vai ne?
Mulders
# Iesūtīts: 2009.10.06 14:23:31
masiks, tas tu domaa shamie tais laikos akas rakt nejeedza?
Mulders
# Iesūtīts: 2009.10.06 14:58:20
masiks... principaa... tais laikos lai dabuutu nehigeenisku uudeni bij iipashi jaapacenshaas... Taa kaa vispaar runa iet par juudaistisko kontextu, tad ar uudens tiiriibu nevajadzeetu buut probleemaa, vinjiem bij reglamenteets kaadu var dzert un kaadu nee!

Man arii aizdomas, ka taa laika ljautinji visai labi tureejaas pretiim turienes klasiskajai biologjijai aiz imunitaates...

Tb imo taa atshkjaidiitaa viina ieteikshana kaut kaadaam veederkaiteem nav saistiita ar higieenu... vairaak ticams ka runa iet par gremoshanas trauceejumiem... Tais laikos ja arii ljauzhi nemaaceeja izskaidrot to vai citu vielu darbiibu, tad tomeer noveeroshanas speejas vinjiem nebij sliktas... no seerijas, ja shito lieto, tad ir taadi un taadi efekti! Veeriigi vinji bij...
Mulders
# Iesūtīts: 2009.10.06 15:48:51
masiks, Da aiz to, ka mees sheit esam... Nu tak neizmira... taatad tureeja to vidi... Man aizdomas, ak ja kaadu muuseejo ieliktu vinju videe, shams nomirtu no kaadas infekcijas visai aatri... Selektiivie restrainti toreiz bij niknaaki! Ja shiem iedotu muusdienu mediciinas "spilvenu" vinji tev pogas izgrieztu uz skaitli 3 savaa izturiibaa!

Tjipa teikt, ka Viduslaiku vechi bij vaargulji, jo viens muusu ALFA squads var nolikt veselu vinju armiju nav nekaads arguments par sliktu cilveeka kapabilitaateem!
Mulders
# Iesūtīts: 2009.10.06 16:11:42
masiks, nekas... tabaka indiaanjus ir atriebusi jau nkaartiigi
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 124 , pavisam kopa bijuši: 16380