atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem Jaunava Marija
Svilpaste
Iesūtīts: 2009.02.14 19:20:22
Vai Jēzus māti Mariju var saukt par jaunavu Mariju arī pēc dzemdībām? Kaut kur lasīju, ka Romas katoļu baznīcā māca, ka Marija arī pēc dzemdībām palika jaunava- dzemdības bijušas brīnumainas (ja kļudos un romieši tā nedomā, labojiet mani!).
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 11 . 12 . >>
AutorsZiņas teksts
Mulders
# Iesūtīts: 2009.02.17 13:19:05
Tātad Dievs nav mirušo, bet dzīvo Dievs, jo Viņa priekšā visi ir dzīvi. Tas man liek uzlūkot Dievmāti kā dzīvu debesīs Dieva priekšā kopā ar visiem svētajiem Viņu pielūdzam un slavējam.

Tad jau raksti visur melo, runājot par mirušajiem un aizliedzot ar tiem komunicēt etc. Jo Dieva Priekšā taču visi ir dzīvi

Problēma jau tāda, ka mēs neesam Dievs!
Kristofers
# Iesūtīts: 2009.02.17 13:22:08
Te nu Muldera uzskati ir 100% saskaņā ar LTA
Saulespuķe
# Iesūtīts: 2009.02.17 19:40:27

Šie arī skaisti dziedājumi (lūgšanas):

http://www.youtube.com/watch?v=q1_whovbYz8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=ADrEUUxniAw&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=fdF2gqKHfsI&feature=related

un vēl daudzi citi, kas Dieva godam izdziedāti.
Kristofers
# Iesūtīts: 2009.02.18 11:46:41
Saskaņā ar 2. Nīkajas koncila dogmatisko lēmumu, pielūgsme ( latreia ) tiek veltīta vienīgi Trīsvienīgajam Dievam, savukārt svētajiem tiek veltīta kalpošana, godināšana ( douleia ), bet Dieva Mātei - īpaša godināšana ( hyperdouleia ).
Šis ir pēdējais no 7 ekumēniskajiem vēl nedalītās Baznīcas konciliem.
vilks
# Iesūtīts: 2009.02.18 11:47:52
Hmm, ja tas ir noskaidrots, varbūt varam diskusiju slēgt?
-Jona-
# Labojis -Jona-: 2009.02.18 11:51:11
Ingars
Līdzatpestītāji ir visi kristieši, kas dod savu ieguldījumu Jēzus darbā. Par mūsu pašu pestīšanu nav vairs runas, sekotājiem tā ir apsolīta. Šodien mūsu darbs ir kāreiz šis, resp., līdzdarbošanās citu glābšanā - lūgšanas, kā arī viss pārējais - liecības, praktiski darbi Jēzū utt. Svētie papildus vēl uzņemas reālas fiziskas un morālas ciešanas, pie tam milzīgas.
Pamatojums Rakstos tāds, ka no augšas atdzimušie ir ar Jēzu pilnīgi viens , ko vēl tu gribi? Un JMarija te nu nekādi nebūs tā pēdējā. Nesalīdzināmi nebibliskāk ir Jēzus Māti(!) pielīdzināt nedzīvam elkam, kādai ķirzakai vai rāpulim, vai ko nu tur agrāk tumsoņi pielūdza.
Viņa ir pilnīgi viens ar Dievu, btw tas nozīmē arī to, ka, pat nokrītot JMarijas priekšā ceļos piem. Medžugorjē, tu esi nokritis ceļos Kunga spožuma priekšā, ko izstaro JMarija.

Un, lai nu ko mums kādreiz pārmetīs TUR, tak ne jau to, ka esam Jēzus Māti nepareizi/par daudz mīlējuši. Jēzus mīļi pasmaidīs un teiks: bērniņ, kā tad tu nesaredzēji manā mazajā kalponītē Mani Pašu?
-Jona-
# Labojis -Jona-: 2009.02.18 11:58:49
sicilia
Kaut kur lasīju, ka Romas katoļu baznīcā māca, ka Marija arī pēc dzemdībām palika jaunava- dzemdības bijušas brīnumainas (ja kļudos un romieši tā nedomā, labojiet mani!).

Man tas nekad nav licies svarīgi, ( it kā viņa būtu sliktāka, ja bijusi daudzbērnu māte..?). Bet principā arī kas tāds būtu iespējams Dievam, kurš taču visās lietās ir Neiespējamā Dievs. Ja var brīnumaini ieņemt, var tikpat brīnumaini arī visu pārējo.
Dievs no akmeņiem var radīt bērnus, ja grib.
Kristofers
# Iesūtīts: 2009.02.18 12:17:24
Lai saprastu 7. ekumēniskā koncila (787. g) lēmumus, būtu jāiepazīstas ar tāda Baznīcas tēva kā sv. Damaskas Jāņa (676. – 749. g.) dogmatisko darbu " De fide orthodoxa ". Attiecīgās nodaļas būtu šīs:
Chapter XII.—That the holy Virgin is the Mother of God: an argument directed against the Nestorians.
Chapter XV.—Concerning the honour due to the Saints and their remains.
Chapter XVI.—Concerning Images

Šīs norādes es dodu, lai paceltu šīs diskusijas teoloģisko līmeni, lai labāk izprastu kāda argumentācija ir Marijas un svēto kulta pamatā.
Ingars
# Iesūtīts: 2009.02.18 12:24:35
-Jona-
Tā vienība ar Dievu, ko tu gribēji piedēvēt Marijai bij gan pavisam citā nozīmē. UN vai mēs ticīgie visi nepildām Kunga gribu vairāk vai mazāk? tad kādēļ vajag vienu izcelt? Vai nav rakstīts, ka mums visiem jābūt par spožumu?

Jā sātanam nav mīlestībā darītu darbu, toties lieliskas maskēšanās iemaņas gan
-Jona-
# Labojis -Jona-: 2009.02.18 12:28:04
Ingars
UN vai mēs ticīgie visi nepildām Kunga gribu vairāk vai mazāk? tad kādēļ vajag vienu izcelt? Vai nav rakstīts, ka mums visiem jābūt par spožumu?

nē, nepildām gan visi Kunga gribu, i ne tuvu. Un pagaidām vēl mūsu vārdos baznīcas arī nenosauc, tā ka varbūt neatņemsim pelnītus laurus tiem, kas savas drēbes Jēra asinīs mazgājuši... Mums līdz viņiem vēl ļooti tāls ceļš ejams...


Cik ilgi sātanam varētu piemist tās lieliskās maskēšanās iemaņas ? tad jau varbūt Kungs arī nebeidz un nebeidz tēlot un izlikties un mēs absolūti ne par ko nevaram būt droši?
Kristofers
# Iesūtīts: 2009.02.18 12:59:51
Ingars tā lūk te arī visi pāvestu edikti un visi koncili jāfiltrē un jāvērtē Bībeles gaismā.
Briesmīga dzīve protestantam, tik daudz jāfiltrē Tik daudz laika aizies to visu kaut vai on-line izlasot, un kur nu vēl filtrēšanai?
A varbūt filtrējam bez lasīšanas?
Ingars
# Labojis redaktors: 2009.02.18 13:35:57
redaktors
Oftopiks - piekrītu, bet par Mariju - vai nebūtu arī jāizvērtē ka te kādas maldu mācības tiek sludinātas?
Redaktors: Tad atveriet jaunu tēmu. Šis ir par Marijas jaunavību.
Ingars
# Iesūtīts: 2009.02.18 13:41:20
redaktors
Labi un es atvainojos par agresīvo izturēšanos. Nujā, lai vai kā, varēju izteikties pieklājīgāk
Mulders
# Iesūtīts: 2009.02.18 13:48:21
Trilobīte
[Online]
# Labojis Trilobīte: 2009.02.18 12:30:30


Tagad lēnām un mierīgi! Neko nesapratu!
Jūs tur tajā RKB dažreiz sapinaties savā gudrībā ka neviens neko nesaprot! Mēs Luterāņi vārdu "žēlastība" saprotam nevis kā substanci, bet gan kā Dieva attiexmi, Dieva rīcību pret apgrēkojušos, ellei nolemtu grēcinieku!

Cik saprotu, tad RKB teoloģijā žēlastība ir substance!
Mulders
# Iesūtīts: 2009.02.18 13:49:16
Krisfoter vari iebērt kaut kur 7ā koncila kanonus?
Kristofers
# Iesūtīts: 2009.02.18 13:55:36
Mulders Te būs visi 7 ekumēniskie koncili un nozīmīgākie vietējie koncili: The Seven Ecumenical Councils
Ingars
# Iesūtīts: 2009.02.18 14:02:03
Mulders

Cienīsim administratorus un šito tēmu tu lieliski varētu turpināt manis izveitotajā diskusijā par ticību un jaunpiedzimšanu (slēptā reklāma :D)
Zobradzis
# Iesūtīts: 2009.02.20 15:43:59
Atis GrīnbergsLuteriskajās ticības apliecībās ir teikts, ka Dievmāte "ir viscienīgākā saņemt visaugstāko pagodinājumu" - kur luterāņu praksē izpaužas šis ticības dzīves aspekts?

Ir Marijas pasludināšanas diena. Ir luterāņi, kas svin arī 15.augustu. Ir luterāņu draudze, kas svin visus Dievmātei veltītos svētkus. Reti, bet godina.
Ingars
# Iesūtīts: 2009.02.20 15:52:14
Zobradzis
Marijas pasludināšanas diena? Es kā luterānis par tādu dienu nekā nezinu. Kā jau vienmēr esmu teicis - ne tikvien Mariju, bet visas svētās māsas un brāļus Kristū vajag pieminēt un stādīt priekšā kā labu piemēru. Es pat pieļauju, ka var svinēt svētkus kādam cilvēkam, jo šākātā dzimumdienas mēs jau svinam un visādas piemiņas dienas rkastniekiem, karavadoņiem utt. tad Marija jau nu būtu pelnījusi vairāk, BET ar pienācīgu izšķiršanu - Marija nav dieviete, Marija nebij bezgrēcīga, jo nav tāda cilvēka pasaulē bijis kopš Ieva un Ādams tika padzīti no Paradīzes, kas būtu bez grēka. Turklāt vai tā nav Marijas goda un piemiņas aptraipīšana, ja padarām viņu par elku, ja piedēvējam viņai Kristum pienākošos godu un nopelnus? Manuprāt neētiska ir arī šīs diskusijas tēma - par Marijas jaunavību. UN vai tam ir kāda nozīme pestīšanā?
Jānis Ginters
# Labojis Jānis Ginters: 2009.02.20 16:53:58
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 11 . 12 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 72 , pavisam kopa bijuši: 14890