atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu 11. novembris Mācītāju konferencē diskusijas par satversmes grozījumiem attiecībā par sieviešu kalpošanu V
vilks
Iesūtīts: 2010.01.17 22:39:28
Turpinam sarunu.
Iepriekšējās diskusijas beigas šeit - 51. lapa un 52. lapa.

Runājam par tēmu,jā?
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 ... 38 . 39 . >>
AutorsZiņas teksts
armilo
# Iesūtīts: 2010.01.30 23:31:10
skolniekss, šis forums liekas nepretendē uz akadēmisko diskusiju formātu, tā kā diskutē vesels!
Vienkārši, kāds zināšanu līmenis, tāds arī rezultāts.
rainars
# Iesūtīts: 2010.01.30 23:39:00
Varbūt kādam šķiet ticība ir tikai kādas zinātnes (teoloģijas) novirziens.
Labs jautājums kaut gan punkts galā . Pa vairumam tā ar ir ka kārtīgs luterānis ir teologs un pārejie tjipa laji uzticas mācītājam.Ir arī jaušams kas savādāks ,bet tās jau jaunās vēsmas ,kurām uzticēties ir jāuzdrīkstas.Jā runā pretī baznīcas hierarhijai vai vienkārši to darīt.
Merlins
# Iesūtīts: 2010.01.30 23:43:01
Džonam Veslijam kāda sieviete teica: "Tikai neiedomājieties, Dievam jūsu izglītība nav vajadzīga!" Uz to Veslijs atbildēja: "Jā, kundze, bet viņam nav vajadzīga arī jūsu neizglītotība."
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2010.01.31 00:07:24
Merlins
Es , Merlin mācos daudz. jādzer vīns , nevis teoloģiski kokteiļi. Jāēd maize , nevis jākļūst par Jēzus miesas un asins vampīru. Bet primārais ir svētā sadraudze un personīga grēku nožēla - stundām ilga saruna ar Dievu par visu , kas ar Tevi noticis, izrunāšanās , izraudāšana.... Ja šīs divas funkcijas Tu neesi veicis, tad ne teoloģija Tev palīdzēs , ne Bībele. Un Lapšans Tev liksies zvērs.
Man ir liecība, kad brāļu sadraudzē vadīju vakaru, Arnis redzēja eņģeļus. Tā , tik Tuvu mums bij Dieva valsts pārstāvji ....Es zinu bralības augļus , es desmitiem cilvēku esmu redzējis kā viņi raud no maniem instrumentālajiem skaņdrabiem. Piem. Instrumentāla grēku nožēla - Jēzu Piedod.... ES ,Merlin , zinu kā var panākt visskasitākās lietas. Tēpēc mans gars pretojas vārdiem , kuri nesatur virzību uz labu mērķi. Tāpēc man tāda pretestība pret Tevi. Tev ir jāsakārto Attiecības ar Jēzu pēc iespēja ātrāk. Es visu nakti esmu ar mieru Tev dziedāt pie kājām kristīgas dziesmas lai tikai Tu saviem brāļiem atkal kļūtu brālis... Nedomā , ka man ir kāds naids. Man ir pavēle , citādi Dievs Tavas asinis atpras;is no manis. Vai Tu tiešām neredzi šo laiku , kad pret tautu notiek genocīds? Kam ir jānotiek , ka kristieši nodarbojas ar tādām lietā ...tādā laikā? Tu domā , ka pēc tā visa mēs saņemsimsvētības? Nekādu cerību, aizmirsti.
Es Tev uzrakstīšu pagājušās nakts sapni.
Sieviete
# Iesūtīts: 2010.01.31 00:43:39
Aivars Lapšāns raksta: "es desmitiem cilvēku esmu redzējis kā viņi raud no maniem instrumentālajiem skaņdrabiem. .... ES ,Merlin , zinu kā var panākt visskasitākās lietas."
Vai tik tev pašam nav jāsakārto attiecības ar Jēzu pirm tu sāc dāļāt padomus un norādījums citiem?

Aivars Lapšāns
# Labojis Aivars Lapšāns: 2010.01.31 00:55:45
Merlins

Merlins

Pie Unguru ezera ir kūdras purvs. Netālu no ezera ir manas bērnības mājas. Un es it kā braucu uz to purvu, bet šķiet kaut kā šoreiz tas purvs nebeidzās, liekas ka tur kur atbraucu vieta ir sveša. Tur rosījās kāds cilvēks. Es viņam jautāju - kas ši par vietu? Es esmu vietējais , bet....kur mēs atrodamies? Tas vīrs mani aicināja iet uz priekšu ...mēs gājām , sākās sniegi, kalnains un nonācām kāda kalna augšā. Tur bija smailes atzīme. Mēs secinājām , ka tā ir Gaiziņa kalna virsotne. Kad paskatījāmies uz priekšu redzējām aiz ielejas skaistu pilsētu ar necilām , šķiet divām kalnu smailītēm. Pilsēta bij skaista. Es teicu - kā Sigulda , skaista...Tad devāmies atpakaļ. Gar visādām mājām , pa gravām ..līdz es viens iegāju atpakaļ Unguru kūdras purvā. Tā vīra vairs nebij. Mani ielenca seši milzīgi lāči...brūni sarkanā krāsā... Tālāk Es jau dzīvoju pie lāčiem. Visu laiku kalu plānus kā no viņiem aizbēgt. Reiz bēgu, bet atverot pirmās durvis , lāči mani parāva atpakļ. Tad reiz atkal , saņēmos un , cik vien spēka rāvu vaļā durvis , skrēju un situ ciet aiz sevis. Bij jāskrien kā pa labirintu. Piefiksēju , ka obligāti man bij jāizsit aiz sevis durvis, lai lāčiem palēninātu pakaļdzīšanos. Aizbēgu....bij vēl turpinājums. Bet tas nav tik būtisks vairs.

Es izdarīšu izņēmumu un šo sapni pielīdzināsu Tev Bībeles alegorijās. Jo sapņa šokējošākā vieta ir Gaiziņa kalns. Es tur esmu bijis slēpot kādus trīs gadus atpakaļ. Nu galīgi man tas ne ar ko ,,nesaistās,,.
Nenoliedzami ..šis skats no Gaiziņa kalna uz pilsētu ir tik vilinošs, kā Sātana piedāvājums Jēzum - ejam kopā un Tu būsi karalis šajā pilsētā. Bībelē nav runa par kaut kādām tautām , kuras būs laimīgas ar Jēzu , bet sātans pasaka - Tu , jēzu būsi laimīgs, ejam kopā , tā pilsēta ir ļoti vilinoša un tu tur būsi karalis. Kā jau teicu , tad tajā pilsētā gailēja divi mazāki kalniņi , bet bij pamanāmi kā divi pelēki apsniguši radziņi ar sniegu smailēs.. Domāju , ka tie simolizēja Daniēla radziņus.(kristigas sabiedrības sabrukums).
Sešus lāčus es attiecinu kā cilvēka prātu, kas ir skaitlis seši no Jāņa atklāsmes grāmatas. Tad bēgšana un durvju aizsišana ir lietu sakārtošana , lai nodibinātu attiecības ar Dievu. Ir ļoti grūti aizbēgt no cilvēku varas izstrādātiem modeļiem. It sevišķi , ja Tu tos esi pats būvējis. Vienkārši sākumā var nesanākt un tu paliec pie lāčiem, kuri tev atļauj viņu ķepas sūkāt un pienes medu, bet jāmēģina vēlreiz...durvis ciet....nākamās durvis vaļā ...un aiz sevis ciet...tā kamēr Tu izraujies no prāta koka katakombām...un ieej atpakaļ savā mājā , kur Tevi gaida svējie, kur Tu beidzot pamani , ka viņi Tevi mīl un Tu viņus....
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2010.01.31 00:56:34
Sieviete

Tāpēc jau dodu , ka esmu sakārtojis
no talienes [87.100.103.72]
# Iesūtīts: 2010.01.31 00:59:19
Aivars LapšānsTu nemitigi atsaucies uz Bibeles autoritati, bet nelasi Bibeli ta, ka tur stav rakstits. Tu pamaci citus tureties pie Bibeles, bet kad tev saka, ka tur ir aizliegta SO, tad tu tadus laudis nolama. Ka tad ir ar tavu Bibeles izpratni?
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2010.01.31 01:05:00
no talienes [87.100.103.72]
Kur tas ir rakstīts?
skolniekss
# Iesūtīts: 2010.01.31 10:37:06
rainars Labs jautājums kaut gan punkts galā .

Punkts, jo nevēlos dzirdēt atbildes. To var katrs atbildēt sev pats.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.01.31 12:01:19
Mjā, no SO esam nonākuši līdz Anša Lerha Puškaiša folkloras krājumu teoloģijai un Straupes puses mūsdienu sakāmvārdiem.
Kaut kāds vadātājs tēmai piesities. Kad tiksim atpakaļ pie Sv. Rakstiem?
Haw-wa [78.84.6.125]
# Iesūtīts: 2010.01.31 12:18:37
Par diskusiju formātiem runājot. Neba mums divritenis jāizgudro. Normāla prakse diskusijām ir :a) laiks - ar ļoti konkrētu termiņu, ļoti konkrētu darba plānu - mūsu aicinājums, priekšlikums - noteikt ļoti konkrēti 2013.gada Sinodi. Tātad trīs gadi. Tas salīdzinoši nav ilgi. SELK jeb neatkarīgā Vācijas baznīca, kura neordinē sievietes ir noteikusi šai diskusijai 10 gadus, viņi ies pie balsošanas Sinodē par šo jautājumu 2012.gadā. Visi Sinodāļi to zin, visi seko teoloģiskiem argumentiem un debatēm šo gadu laikā. b) Forma - normāli debašu kulturā kaut vai vidusskolēnu līmenī, nerunājot par parlamentāro vai akadēmisko līmeni - viena komanda gatavo argumentus par kādu jautājumu, otra pret. Lai to vaŗētu kvalitatīvi izdarīt vajadzīgi laiks. SELK un citās baznīcās normālā sabiedrībā komanda "par" nav kādi uz kuriem tādēļ met akmeņus, bet kādi, kuriem ir baznīcas svētība to darīt, līdzīgi kā komandai "
Haw-wa [78.84.6.125]
# Iesūtīts: 2010.01.31 12:25:46
līdzīgi kā komandai "pret". c) tautas līdzdalība - publiski pieejama informācija un iespējas izteikt viedokli, jo tauta jau ir gan lēmējs, gan gara augļu un teoloģisko debašu rezultātu lietotājs.
skolniekss
# Iesūtīts: 2010.01.31 12:27:46
Aivars Kad tiksim atpakaļ pie Sv. Rakstiem

Tad, kad viens otru nesūtīs, bet aicinās
Haw-wa [78.84.6.125]
# Iesūtīts: 2010.01.31 12:33:24
Šai piedāvātajā formā, ja tā tiek godīgi organizēta, rezultāts nav prognozējams - viss Dieva rokās. Tas ir process, kuram ir vērtība kā procesam, lai kāds arī nebūtu rezultāts. Ja ir godīga vēlme nonākt pie rezultāta, nevis sakasīties, tad ir iespējams beigās nonākt pie kaut kā, kas pieņemams visām pusēm.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.01.31 12:46:42
Haw-wa [78.84.6.125]
Izklausās prātīgi.
Aivars
# Labojis Aivars: 2010.01.31 12:51:52
Aivars Lapšāns
Ko Tu saproti ar 11. nodaļas sukcesiju?

Un vispār, vai nešķiet bīstami kaut ko Bībelei piekabināt?
Tā lasu Tevis rakstīto par Sv. Vakarēdienu un brīnos, vai neredzi, ka Kristus pats Savu miesu un asinis sniedz?
Haw-wa [78.84.6.125]
# Iesūtīts: 2010.01.31 12:56:28
Aivars Lapšāns Es piekrītu, ka vajadzīgas arī liecības, dzīves stāsti, sarunas...tās ir metodes, kas ir absolūti valīdas, jebkurās no mūsdienu humanitārajām vai sociālajām jomām, jo tās testē teorijas, kas darbojas uz papīra, un uzdod jautājumus, kas ar tām notiek, kad nonāk dabā, praksē. Ir jābūt abiem šiem piegājieniem - teorijas un prakses pētniecībai.
Haw-wa [78.84.6.125]
# Iesūtīts: 2010.01.31 13:01:21
Un es piekrītu, ka diskusiju valodai ir jābūt divos līmeņos, gan tādai, kurā sazinās doktori terminus technicus , gan tādai, kas skaidra, Lutera vārdiem sakot, Ansītim un Grietiņai.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.01.31 13:59:10
Aivars Lapšāns
Neņem nu ļaunā, bet šķiet, ka Aigardu pats maķenīt aizflūdoji. Domāju, ka nekur viņš nav pazudis, un diskusijai atsākoties būs atkal uz strīpas.

Bet to 1996. gada sinodes tekstu laikam jāpagaida. Tik veci papīri nav pa rokai. Taču tā jau atkal ir cita tēma, ne SO.
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 ... 38 . 39 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 22 , pavisam kopa bijuši: 32258