atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi Pepijprinči, pirātprinceses un liberastu sērga
Aivars
Iesūtīts: 2012.09.26 20:22:09
Eku, šeku, lieliska iespēja beigt gauži nopūsties un gānīties par zviedriem un somiem, bet kaut ko reāli darīt ar liberastu ambrazūru. http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/95245/pieprasa-lai-ministre-vinkele-demisione-bernu-gramatinas-del
Vai grāmatiņa redzēta? Vai tā šķiet kristīga/nekristīga? Kādus soļus būtu jāsper Baznīcai, un kādus Tu kā kristietis esi gatavs spert?
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 ... 36 . 37 . >>
AutorsZiņas teksts
aivars lapsans [83.187.152.248]
# Iesūtīts: 2013.01.18 02:23:01
Te arī Lūka. Cik pedanti atkārtojas vēsture. Dievs taču visu ir uzrakst;ijis , pamācījis ,pravietojis, bet nekā. Veči turpina ,,tradīcijas,,
Lk 11:47
Vai jums! Jo jūs praviešiem ceļat pieminekļus, bet jūsu tēvi tos ir nokāvuši.
Lūdzu Vārdu
# Labojis Lūdzu Vārdu: 2013.01.18 04:08:11
aivars.lapsans [83.187.152.11] Visi mani īpašumi un automašīnas un nauda pieder Jēzum - šito tu, draudziņ, Valsts Ieņēmumu Dienestam pastāsti.

Vajadzētu zināt, ka cietumā neko ienest nevar - bet šito labāk nestāsti nevienam …
ieslodzītie drīkst saņemt to, ko likums atļauj … no cietuma administrācijas vari uzzināt par tiem, kuri sūtījumus/pienesumus nesaņem nekad un nenoviena (tādu nav maz) – viņi būs pateicīgi par ziepēm, šampūnu, zobu suku un pastu, sejas, roku un skūšanās krēmiem … Tu pieminēju sieviešu cietumu: personiskās higiēnas piederumi, dekoratīvā kosmētika (kas nesatur spirtu) …
Ja kādreiz kāds no tiem, ko visa pasaule aizmirsi, saslimst – ar ārstu komisijas atļauju viņi drīkst saņemt arī pārtikas pienesumus … un, protams, parakstītās zāles.

Ja esi izlēmis ieslodzīto soda izciešanas apstākļu uzlabošanai ne pirkstu pie pirksta nepiesist … to var saprast, un to tev arī nepārmestu …
Bet tas, kurš aizbildina savu neko nedarīšanu: cietumā neko ienest nevar; un apsūdz citus: „kā .. drīkstēja pieļaut ..?” – ir … mjā, kādā vārdā lai to nosauc?
Kādreiz siekstā slodzītos baznīcēni izklaidēja ar savu dziedāšanu par brīvu, tev par to maksā – tā, redzi, arī ir visa atšķirība starp tevi un tiem, ko tu apsūdzi …

Vēl viens padoms – lūdzu, necenties runāt par vēsturi … jo ilgāk tu to dari, jo smieklīgāk putrojies -
tas zīmējums ko esi redzējis: kur krievi ar lokiem šauj latviešu sievietes un bērnus, nav Broces [J.Ch. Brotze 1742-1823]… tā būs ilustrācija Baltazara Rusova [1536 - 1602] (igauņu izcelsmes mācītājs Tallinā) Livonijas hronikai, kuras nobeigumā aprakstīti Ivana Bargā briesmu darbi Latvijā, arī tevis pieminētā Cēsu uzspridzināšanās -

1577.gadā Maskavas lielkņazs Ivans Vasiljevičs .. iebruka Rīgas biskapijā, kur viņam neviens nestājās pretim .. 31.augustā lielkņazs nonāca pie Cēsīm .. pils iemītnieki, zinādami, kādus briesmu darbus lielkņazs bija pastrādājis Koknesē un citās pilīs, nolēma Cēsu pili neatdot. Tad lielkņazs uzmeta četras skanstes ap pili un sākot ar 4.septembri 5 dienas un naktis apšaudīja pili. Kad glābiņa vairs nebija, tad vīri, sievas un jaunavas, pa lielākai daļai muižnieku kārtas, nolēma vienbalsīgi uzspridzināt sevi ar pulveri.
Šim lēmumam piekrita arī pils mācītāji. Trīs simti personu, jauni un veci, sagāja kādā zālē, zem kuŗas nolika 4 mucas pulveŗa, Kad tas bija noticis, visi sapulcējušies pielūdza Dievu un pieņēma sv. vakarēdienu. Heinrichs Bausmanis paņēma ogli un nometās ceļos. Pārējie kopā ar mācītājiem sastājās ap viņu un viņi, cits citu mierinādami, ļāvās uzspridzināties. Kāds Vincents Stube lika savam suļaiņam nošaut viņu. Pats sulainis arī pēc tam nošāvās. Heinrichu Bausmani, ar mazām dzīvības zīmēm, krievi atrada zālē un nonesa viņu pie lielkņaza, bet viņš tūlīt nomira. Otrā dienā viņu uzlika uz mieta. Pēc tam lielkņazs Cēsīs pie sievām un jaunavām pastrādāja tādus kauna un briesmu darbus, kādi nav dzirdēti padarīti ne no turkiem, ne no citiem tirāniem. Vīriešus šauta un ievainotus un asiņainus cepināja uz uguns. Vienam no birģermeistariem izrāva sirdi no krūtīm un vienam mācītājam mēli no mutes. Pārējos nomocīja briesmīgā kārtā un viņu līķus, tāpat kā pie Kokneses un Ērgļiem, nosvieda par barību putniem, suņiem un plēsīgiem zvēriem un neļāva viņus apglabāt. Arī krieviem, piedraudot ar nāves sodu, bija aizliegts viņus apglabāt.


Tur nebija zviedru ... tikai vāci un latvieši. Atguva Cēsis atkal vāci un latvieši – ar poļu jātnieku palīdzību:

Tā Turaidas pārvaldnieks un rakstvedis Jānis Bīrings arī bija nolēmis atņemt krieviem Cēsu pili, jo bija izzinājis, ka pilī atrodoties neliels garnizons. Simts vācu un 80 poļu jātnieku un 200 zemnieku nakts laikā ar 2 gaŗām uzbrukumu trepēm nonāca pie Cēsīm, kur sastapās ar lielu baru plēsīgu suņu, kuŗi baŗojās pie līķiem, kuŗus krievi bija pametuši plēsīgiem zvēriem un putniem. Šie suņi gaudoja, rēja un auroja, tā ka Jāņam Bīringam un viņa ļaudīm pavisam saplaka dūša, un viņš sāka šaubīties par labu iznākumu. Tomēr beidzot viņš nolēma izmēģināt laimi pie Cēsīm. Jātnieki nokāpa no zirgiem, stiepa abējas gaŗās trepes pa dziļu sniegu, pieslēja pie mūŗiem un sāka rāpties augšā. Nokļuvuši augšā, kareivji, kāpdami no galerijas uz galeriju, kuŗas atradās mūŗa iekšpusē, nonāca zemē. Daži no viņiem kopā ar bundzinieku steidzās tūlīt pie pils vārtiem, kuŗi dienu un nakti stāvēja vaļā, lai krievi varētu netraucēti staigāt no pils uz pilsētu un atpakaļ. Vārtus ieņēma, un tā ceļš starp pilsētu un pili bija noslēgts. Pārējie kareivji steidzīgi vien kāpa pa trepēm lejā. Liels troksnis sacēlās Cēsīs un krievi pamodās no miega. Vācu pie vārtiem bija maz, bet krievi, kuŗi atradās pilsētā, domāja, ka pils ieņemta. Krievi pilī domāja, ka pilsēta ieņemta no dažiem tūkstošiem vācu un poļu. Tādēļ krievi pilī un pilsētā izbijās un meklēja, kur noslēpties. Vāciem nebija gŗūti atvērt pilsētas vārtus, pie kam kāds latviešu atslēdznieks, kuŗš bija palicis pie krieviem, nāca vāciem palīgā. Jāņa Bīringa ļaudis uzmeklēja pagrabos un bēniņos noslēpušos krievus un apgājās ar viņiem tā, kā tas tādās reizēs top darīts. Tas notika 1577.gadā, decembra mēnesī. Drīzi pēc tam Jānis Bīrings ieņēma arī Burtnieku, Limbažu, Straupes un Nītaures pilis. Livonijai viņš daudz laba darījis, bet pateicības viņš mantoja maz.
Aivars
# Iesūtīts: 2013.01.18 10:20:55
+jean
Ka neuztver, tad neuztver
Ingars redz uztvēra, ka pārcenties ar visu diskusiju beztēmošanu. Bet daudziem laikam tas nepadodas

Taču pārsteidzošā kārtā Lapšāna runas plūdi sasaucas ar diskusijas sākotnējo ieceri, tikai vārdabrālis to pats vēl nenojaušs
aivars lapsans [83.187.153.195]
# Iesūtīts: 2013.01.18 11:17:12
Lūdzu Vārdu

Es jau teicu , ka Tu izprovocēsi un paņirgāsies par manu kalpošanu, jo Tev, kā redzams nekas nav svēts. Paņirdz par Svētā gara dāvanu manī atkost kristī,gos lielmaņus.
Par automašīnām . Tu sacelies pret kristiešu īpašumu uztveres pamatmācībām. Man Dievs pietiekami daudz dod naudas , ka varu atļauties pirkt labus transporta līdzekļus , jo ceļus , reizēm uz kalpošanu braucu ;loti garus ar viesiem četriem maziem bērniem.
Visu ko drīkst , ko nedrīkst ienest es zinu labāk par Tevi. Un ko un kad es nesu nebūs priekš Tevis zināt. Ir kaut kas ko cietuma kalpi var rakstīt un ko ne .
aivars lapsans [83.187.153.195]
# Iesūtīts: 2013.01.18 11:21:57
Lūdzu Vārdu

Ja esi izlēmis ieslodzīto soda izciešanas apstākļu uzlabošanai ne pirkstu pie pirksta nepiesist … to var saprast, un to tev arī nepārmestu

Šitais teksts parāda Tavu īsto seju un dabu ikdienā - smieties par Dieva kalpiem izdomājot apmelojumus.

aivars lapsans [83.187.153.195]
# Iesūtīts: 2013.01.18 11:27:14
Lūdzu Vārdu

Par vēsturi. Tu jau neraksti no galvas , bet esi iekopētājs. Tā kā ne šis ne tas.
Bet par Broces un dažām Tevis iekopētajām detaļām no Zviedru sadarbības ar latviešiem es tomēr palūgšu komentārus no draugiem , kuri strādā vēstures muzejā.
aivars lapsans [83.187.153.195]
# Iesūtīts: 2013.01.18 11:47:24
Lūdzu Vārdu

Māki Tu diezgan veiksmīgi apstrādāt. Sāku tomēr apdomāt , ka es Tev rakstīju tomēr par Zviedru laikiem , bet Tu te esi iekopējis notikumus , kuri norisinājušies daudz agrāk. Runa bija no manas puses par Zviedru laikiem latvijā. Tā kā tā uzspridzināšanās man tikai jāpārbauda, bet ne tas ir galvenais , jo to uzspridzināšanās vietu es jau no tīņa gadiem esmu izložņājis. Jānoskaidro , savi 30 gadi pagājuši. Varbūt tāda pašnāvības prakse ir bijusi vairākas reizes. varu kļūdīties.
Aivars
# Iesūtīts: 2013.01.18 11:53:15
mjā, kā teicis Publīlijs Sīrietis In sterculino plurimum gallus potest
+jean
# Iesūtīts: 2013.01.18 19:11:20
Aivar, tev šķiet, ka es par beztēmu. Tad lūdzu:
Eku, šeku, lieliska iespēja beigt gauži nopūsties un gānīties par zviedriem un somiem, bet kaut ko reāli darīt ar liberastu ambrazūru. http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/95245/pieprasa-lai-ministre-vinkele-demisione-bernu-gramatinas-del
Vai grāmatiņa redzēta? Vai tā šķiet kristīga/nekristīga? Kādus soļus būtu jāsper Baznīcai, un kādus Tu kā kristietis esi gatavs spert?

Aivar, palasījos diskusiju. Par soļiem, ko citi būtu gatavi spert, īpaši tiem radikālākajiem -- tu šos viedokļu paudējus, centies intelektuāli pavazāt pa paklāju. No tevis paša paustā sapratu, ka tu uzskati, ka grāmatiņas līmenis ir pseidoizglītojošs, bet tā arī neatbildēji uz jautājumiem: Vai tā šķiet kristīga/nekristīga? Kādus soļus būtu jāsper Baznīcai, un kādus Tu kā kristietis esi gatavs spert?

Atbildi, lūdzu, arī pats uz šiem jautājumiem!! Jau iepriekš pateicos.


P.S. Interneta smaidiņu variācijas nepazīstu un negribu pazīt, tāpēc izmantoju šo vienu, kas manā interpretācijā vairāk ir uzaicinājums otram: pasmaidi!!
Aivars
# Iesūtīts: 2013.01.18 19:50:17
+jean
Tu tiešām nepamanīji, ka tas tevis piesauktais sišanas komentārs bija akurāt veltīts komentāram, kurā kāds arī šajā tēmā vēlējās ievilkt savu beztēmu par antikonfesionālo kristietību? Indriķa smīniņš par siekstām uzreiz izsauca viena liekulīga ateistu podgalvas vaimanas, pēc kurām tad te sākās mazais cirks, taču paradoksālā kārtā tas par ko Lapšāns te vaimanā, ir akurāt tas uz ko mēģināju starp puķēm pamāt saistībā ar dažu dīvainu izpildīšanos caur apšaubāmu raganu prāvu, kura panāk akurāt pretēju efektu
aivars lapsans [83.187.153.246]
# Iesūtīts: 2013.01.18 22:08:09
Aivars

Lapšāns nevaimanā. Visa pasaule redz un brīnās par Jāņa v;esturiskajiem pravietojumiem , kas stāsta par pseidobaznīcu un tās svētulīgajiem slepkavām=

Es redzēju: sieva bija piedzērusies no svēto asinīm un no Jēzus liecinieku asinīm.




Luteranis [89.201.74.215]
# Iesūtīts: 2013.01.19 18:16:01
Šodien redzēsim jocīgā kristieša Lapšāna perfomanci TV3 19.00 - kurš uzbrūk gejiem. Jocīgs ir arī tāpēc, ka atbalsta sieviešu ordināciju....
Vai Lapšāns nezina, ka Kristus nav pret grēciniekiem, bet pret grēku? Kā pēc viņa performances, kāds gejs meklēs palīdzību Baznīcā? Vai viņa draudzes mācītājam viņu nevajadzētu izslēgt no draudzes līdz grēku nožēlai? Ko Jūs domājiet?
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2013.01.19 18:35:39
Luteranis [89.201.74.215]
Vai viņa draudzes mācītājam viņu nevajadzētu izslēgt no draudzes līdz grēku nožēlai? Ko Jūs domājiet?

Ja viņu izslēgs no draudzes, kas pieņems viņa grēksūdzi?
+jean
# Iesūtīts: 2013.01.19 20:05:27
Pie visām likstām vainīgais ir atrasts!! Uz moku ratu viņu, kamēr atzīstas savos grēkos!

Bet, ja nopietnāk, tad šķiet kāds te pārāk augstu novērtē Lapšānu, teikdams, ka pēc viņa uzstāšanās grēcinieki vairs nenākšot uz Baznīcu!!!

Grēcinieki, kas ilgojas pēc grēku piedošanas, tie nāks.



P.S. Es varu iedomāties pie baznīcas plakātu ar uzrakstu: "Dievs mīl grēciniekus."

Bet būtu grūtības pat iedomāties plakātu (kaut pareizi saprotot pareizu, tomēr divdomīgu) izceļot kādu konkrētu grēku, teiksim: "Dievs mīl gejus!" vai "Dievs mīl zagļus! vai "Dievs mīl slepkavas!" vai "Dievs mīl laulības pārkāpējus!"

Vārds "grēcinieks" ietver sevī arī to jēgu, ka šis subjekts atzīst savu vainu Dieva priekšā. Konkrēto grēku nosaukumi šo jēgu neietver... iļi kak tut???
Aivars
# Iesūtīts: 2013.01.19 22:31:13
+jean
Un tomēr bezpersoniskais `grēcinieks` vairumam tomēr drīzāk asociējas vai nu ar nebēdnībām vai arī ar liekulību. Tikai godīgi būtu tad grēku nosaukt vārdā, bet ja pašam tas liekas ērmoti, tad jāpārskata pašam savas ticības formulējumi un lozungi

Un ja kas... arī tā muļķīgā grāmatele taču jo mazāk traucētu cilvēkiem nākt uz Baznīcu, ne?
aivars lapsans [83.187.152.241]
# Iesūtīts: 2013.01.19 23:58:43
Mārtiņš

Mārtiņ, grēkus nav jāsūdz mācītājam , bet Jēzum. Vai kā Bībelē teikts - izsūdziet viens otram savus grēkus. Kāpēc tas tā? Tāpēc , ka tavi draudzes locekļi aizlūdz par tevi ikdienā. Viens nav karotājs. Lielākas lūgšanas lielāks ticīgo karaspēks.
Nu ja nav pie kā griezties , var arī pie mācītāja , jo viņam ir lielāka prakse pie grēksūdzēm, bet lūdz par tevi tad tikai viens, bet ja tu ar daudziem , pēc rakstiem dalies, tad ir lielāki panākumi.
Tā protestantisms atšķiras no katoļu konfesijas , kur tikai priesterim un nevienam citam. Filmās tiek daudz rādīts kā negodīgi priesteri izmanto to visu pret to grēcinieku.


Mārtiņš
# Iesūtīts: 2013.01.20 00:07:32
aivars lapsans [83.187.152.241]
Mana replika bija "luteranim", kurš pārdomā, vai izlamāts gejs nāks Baznīcā, bet neredz, ka viņa ierosinājums par Lapšāna izdzīšanu rada ne mazāku problēmu.
aivars lapsans [83.187.152.241]
# Iesūtīts: 2013.01.20 00:13:58
Luteranis [89.201.74.215]

Vai Lapšāns nezina, ka Kristus nav pret grēciniekiem, bet pret grēku?

Lapšāns to zina labi. Viņu Jēzus pietiekami par to ir mācījis. Tikai agresīvie homoseksuālisti un to atbalstītāji domā tāpat kā Tu.

Ordinācija ir teoloģisks termins. Luters luterāņiem māca, ka draudze ir tā un neviens cits , kura sadala kalpošana dāvanas. Protestantismā vispārējā priesterība ir atļauta gan vīriešiem ,tā sievietēm. Luters mācīja , ka pirmais pienākums un augstākais amats ir Dieva vārda sludināšana apkārtē`jā vidē. Vakarēdiena izdalīšana utt, tas jau ir otršķirīgi. To Luters mācīja , ka draudze izlemj kurš to dara - Dieva svētais gars sadala kalpošanas dāvanas - ordinācija.

aivars lapsans [83.187.152.241]
# Iesūtīts: 2013.01.20 00:17:16
Mārtiņš

Man jau Dievs ir rādījis , ka būs problēmas ar izslēgšanu. Viņš man ir arī rādījis , ka no Viņa draudzes nevienu Viņa kalpu neviens nav spējīgs izslēgt. Jo kalps noslauka pīšļus un turpina kalpot un veidot jaunas draudzes.
Piem. es esmu ļoti maz savā draudzē , jo pastāvīgi kalpoju pa visu Latviju.
aivars lapsans [83.187.152.241]
# Iesūtīts: 2013.01.20 00:25:32
+jean

Jā jā vajag tikai gadiem to vien darīt kā noz``elot grēkus, sēdēt mājās, nekalpot , tikai aiziet uz baznīcu , nožēlot , nožēlot kļūt par grēku alkoholiķi....līdz Strenčiem.....Viens stāv priekšā un tkai to - jūs neesat nekas , noz``elojiet. ...A ,Tu nožēlo ? - es , es , kā Tu atļaujies, es esmu mācītājs ....! - Dievs ? - nē mācītājs, tūdaļ nožēlo grēkus....
Tad mēs paņemam apustuļu darbus un palasām un tur veči nodarbojas ar Evaņģēlija sludināšanu nevis pazemošanu , nomelnošanu, sevis tirdīšanu. Jā jāizmeklē sevi , bet ne jau līdz Strenčiem.
Ka kritietis kalpo, tad arī grēciņu mazāk. Tā tas ir.
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 ... 36 . 37 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 132 , pavisam kopa bijuši: 35525