atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Luterāņu klosteris
Oskars
Iesūtīts: 2007.09.22 22:37:44
Jūsu domas par to? Zinu, ka kaut kur ir, bet kur? Vai nevar kāds pateikt precīzāk? Varbūt kāds zina arī to interneta mājas lapas?
Ko jūs teiktu, ja tāds parādītos Latvijā?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
AutorsZiņas teksts
Mirga
# Iesūtīts: 2007.10.03 12:23:22
Žēl, ka nonākam atkal pie šī mēs un jūs .
Jautājums, turpretim, varētu būt, vai Bībelē sacītais par kristiešu sekošanu un kalpošanu ir sacīts, domājot par klosteri?
Andis Atvars [81.198.158.31]
# Iesūtīts: 2007.10.03 12:55:48
Eseja [80.232.129.226]
Par ko esi tik aizvainota?... ka nepiekrītu Tavam viedoklim... un kā gan es traucēju kādam izteikties- nedzēšu taču neviena rakstīto. No savas puses varu tikai vēlēt nerunāt tukšu un likt galdā taustāmus argumentus.
Vēl ieteikšu, "svēts" atstāt vienīgi Dievam, kam šāds apzīmējums vienīgam ir atbilstošs, bet man un visiem citiem pietiksies ar "apžēlota grēcinieka" statusu.
Eseja [80.232.129.226]
# Iesūtīts: 2007.10.03 13:18:26

skumji, bet šis portāls ne ar ko neatškiras no visiem pārējiem pasaulīgajiem...
Andis Atvars [81.198.158.31]
# Iesūtīts: 2007.10.03 13:49:10
Tad jau vajadzēs veidot klosterta portālu, kurā tusēs tie, kuri būs klostera solījumu devuši...
Vikentijs
# Labojis Vikentijs: 2007.10.04 16:08:31
Bet es gribu, ka jūs būtu bez zūdīšanās. Neprecētais rūpējas par Tā Kunga lietām, kā patikt Tam Kungam. Bet precētais rūpējas par pasaules lietām, kā patikt sievai: viņa sirds ir dalīta. Tāpat neprecētā un jaunava rūpējas par Tā Kunga lietām, lai būtu svēta miesā un garā; bet precētā rūpējas par pasaules lietām, lai patiktu vīram.1.Kor.7,32-34.
Būtu Anda Atvar teikšana varētu Pāvilu rediģēt Kāpēc, Andi, Jums sevi jāizstāda par tādu savādnieku un nezinīti tik publiskā vietā?
Vikentijs
# Iesūtīts: 2007.10.04 16:14:00
Andis Atvars [81.198.158.31]
Jūsu iekšējais naidigums uz vienatnes aicinājumu neļauj izprast klostera būtību un jēgu. Katrai lietai savs kroplis (urod), tāpēc argumentēt kaut ko pamatojoties uz labas idejas bojājumie, nav objektīvi. Tad arī laulības institūciju jāapstrīd, jo tik daudz sliktu piemēru un precedentu.. Vairāk kā klosteriem.
indriķis
# Labojis indriķis: 2007.10.04 18:40:24
Problēma nav klosteros kā tādos, kurus ad hominem varētu pieņemt par leģitīmu dievkalpošanas veidu pie zināmiem nosacījumiem. Problēma ir faktā, ka bieži tieši klosterdzīvē iesaistītie klosterdzīvi stāda pāri ikdienas garīgajos un klaicīgajos aicinājumos iesaistītajiem kristiešiem un likumsakarīgi - izpelnas nosodījumu par šādu augstprātīgu attieksmi. Un klosteriem ir sava vēsturiskā nosacītība, ja atceramies kā luteriskajā Reformācijā tie burtiski izira bez jebkādas piespiešanas, kad neprecīzi definēta (nepatiesa) klostera teoloģija sabruka zem Evaņģēlija vēsts pārspējošā un atbrīvojošā stipruma. Un vietā nāca stipras ģimenes un kalpošanas laicīgajā aicinājumā teoloģija.
indriķis
# Iesūtīts: 2007.10.04 18:52:09
bet ,ctulhu , redzējies, uzmetas par speciālistu visos jautājumos. Zini savu vietu...
Andis Atvars [81.198.158.31]
# Iesūtīts: 2007.10.04 23:00:48
Jūsu iekšējais naidigums uz vienatnes aicinājumu neļauj izprast klostera būtību un jēgu. Katrai lietai savs kroplis (urod), tāpēc argumentēt kaut ko pamatojoties uz labas idejas bojājumie, nav objektīvi. Tad arī laulības institūciju jāapstrīd, jo tik daudz sliktu piemēru un precedentu.. Vairāk kā klosteriem.
Vikentijs
Labprāt būtu piešķīris žetonu, ja vien nebūtu tas klostera aicinājums no Dieva. Gribi teikt, ka Dievam kas noiet greizi ar izvēli?
Par nezinīti nekaunos būt- bet nākošo reizi, kad klostera puzlīti lieci, tieci gan galā ar to klostera aicinājumu. Indriķis ļoti precīzi noraksturoja situāciju... jā un neaizmirsti ka dzīvojam jau 21.gs. .
Eseja [80.232.129.226]
# Iesūtīts: 2007.10.05 09:16:34

Vai 21. gs ir atcēlies Bībeles patiesības? Nav jau brīnums, ka, piemēram, Dieva noteiktā kārtība un bauslis attiecībā uz ģimenei arī šajā 21.gs. daļai tā saucamo kristiešu škiet vecmodīga būšana...Un tā jau nav vienīgā problēma.
Var jau būt ne velti Bībelē ir vārdi par to,ka Jēzum atnākot otreiz diezvai būs kāds ticīgais uz šīs zemes.
Andis Atvars [81.198.158.31]
# Iesūtīts: 2007.10.05 10:22:23
Eseja [80.232.129.226]
Labrīt! Tiešām dzīvo ne 21.gs. Klosteros vairs nepārraksta (nepavairo) Rakstus- līdz ar to tā galvenā sūtība ir beigusies. Kas attiecas uz mācību, tad to es vispār neskāru, lai man ko pārmestu, bet Jūsu un Vikentija nekritiskā turēšanās pie klostera iedibināšanas mani ne mazākā mērā tos nedara pieņemamākus. Luters tiešām nav kļūdījies tos klapēdams ciet. Vienīgi varbūt tos vajadzēja vēl nograut, tās vietas nolīdzināt un uzsēt zālīti...
Eseja [80.232.129.226]
# Iesūtīts: 2007.10.05 10:45:16

Atvaram

Tas , kas nokļŪstot atvarā, no tā arī aŗā neizkļŪstot Kādreiz revolūcijas laikā jau visu iepriekšējo sagrāva, škiet dažs labs to darītu arī tagad- laikam jau tik ļoti patīk drupas.Bet pat Jēzus neļāva izravēt nezāles, lai neizrautu labību. Šķiet Jūs gribētu būt pasaules soģa vietā. Redziet klosteris nav liela fabrika, kura drukā vai pārraksta, pavairo uzrakstīto. To gan vajadzēja saprast....
Andis Atvars [81.198.158.31]
# Iesūtīts: 2007.10.05 14:25:49
Jēzus neļāva izravēt nezāles, lai neizrautu labību.
Es arī tā domāju, tādēļ nosodu inkvizīcijas nepaklausību Jēzus teiktajam.
Eseja [80.232.129.226]
Nu mini kaut vienu iemeslu, kādēļ kādam būtu jādodas uz klosteri dzīvot? Dieva aicinājumu gan nemini, jo tie būs meli un Dieva zaimošana.


Eseja [80.232.129.226]
# Iesūtīts: 2007.10.05 16:08:56
Atvaino, bet šī ir visneaugligākā diskusija, tāpēc, lai Atvara kungs paliek nesagaidījis manus komentārus...Lai nu paliek, ka klostermāsas esot klosteri zaimo D un ved maldos citus ( tā domā Atvars)
Andis Atvars [81.198.158.31]
# Iesūtīts: 2007.10.05 18:37:45
Eseja [80.232.129.226]
Atzīsti, ka vienkārši trūkst argumentu savas pozicijas pamatošanai... un tad jau ar to auglību ar tā čābiski ira...
Andis Atvars [87.110.30.131]
# Iesūtīts: 2007.10.08 20:35:04
Jāzeps
A ko domāji minot Freidu... un kurš te forumā būtu aizrāvies ar sapņu tulkošanu?
Jānis Kalniņš
# Iesūtīts: 2007.10.08 22:03:49
Andis Atvars [81.198.158.31]

Piedošanu par iejaukšanos, bet kādā veidā var traucēt cilvēks, kurš vēlas dzīvot klosterī un deklarē to kā Dieva aicinājumu? Nosaucot šādu aicinājumu par meliem un zaimošanu, vispirms jājautā, kur Rakstos ir teikts, ka tādām lietām Dievs nevienu nevar aicināt? Tad jau es arī nedrīkstu teikt, ka Dievs mani aicināja ērģeļbūves amatā un vienlaicīgi arī mācītāja amatā. Un tieši tā, nevis tikai mācītāja amatā! Kā mēs varam no ārpuses spriest par kāda cilvēka aicinājumu? Šāds spriedums jau ir uz robežas ar zaimošanu.
Andis Atvars [87.110.30.131]
# Iesūtīts: 2007.10.09 00:34:51
Jānis Kalniņš
Zaimojoši ir tad, kad cilvēks pasludina sevi kā Dieva aicinātu un lietas dara pilnīgi šķērsām.
Aicinājums būt par mācītāju ir lielākais kāds var būt no Dieva un ja mācītājs vēlāk paziņo ka Dievs viņu aicina politikā, tad kaut kas ar tādu mācītāju nav kārtībā...
Ērģeļbūves amats ir laicīgs amats un varbūt to nevajadzētu uztvērt kā Dieva aicinājumu, bet gan iespēju- svētību...
Balss
# Iesūtīts: 2007.10.09 01:14:34
Andis Atvars
Bet ja nu tas macitajs savu macitaja aicinajumu ir paseejis? Dievs varbut tomer var vinu lietot politikaa?
Bet nevajag uzreiz tik pardroshi tiesat. Domaju, ka, piem., mac.Bastiks savaa ministra darbaa spej un dara loti daudz laba cilvekiem tiesi ar savu kristiesha pieeju jautajumu risinajumiem. Un tadaa veida pat sludina Kristus vesti netieshaa veida, un aizsniedzot pat vairak cilvekus neka palikdams tikai sava Baznicaa.
Zaurs
# Iesūtīts: 2007.10.09 11:44:40
>Andis Atvars
Vai cilvēks ir Dievs, ka var/drīkst/spēj spriest par Dieva aicinājuma dziļumiem, īpašībām, piederumiem?
Ja Dievs aicina kādus/as lūgšanu dzīvei klosterī, tad viņš tā vēlējās. Ja Viņš aicina kādu politikā - lai notiek. Ja aicina par mācītāju, paldies, tādu mums trūkst. Kā arī visu citu garīgo kalpošanu.
Apustuļu darbos ir tā vieta, kur Gamaliēls runājas ar Sanhedrinu, un izkristalizējas dziļā patiesība - Ja tas ir no Dieva, tas pastāvēs.
Ja klosteŗi cauri visām vētrām, reformācijām, kaŗiem un sekulārismu ir spejuši pastāvēt lūgšanās un Bībeles lasīšanā, ikdienas kristietības kopienas praksē, tad, acīmredzot, tie nebūs bez Dieva ziņas bijuši.
Ja kādam liekas, ka nevajag iet klosterī, lai neiet, jo viņa/s aicinājums ir citur. Bet nav ko nosodīt tos, kas izvēlas šādu, nebūt ne lētu un vieglu kalpošanu.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 158 , pavisam kopa bijuši: 17175