atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu 11. novembris Mācītāju konferencē diskusijas par satversmes grozījumiem attiecībā par sieviešu kalpošanu III
vilks
Iesūtīts: 2009.11.18 13:56:56
Trešā daļa diskusijai.
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 ... 47 . 48 . >>
AutorsZiņas teksts
sievietes versija [87.110.52.246]
# Iesūtīts: 2009.11.26 17:50:00
mēslojums pacietībaiJošs Mulders Romiešu 5
12Tātad, kā viena cilvēka vainas dēļ pasaulē ienācis grēks un ar grēku - nāve, tā visu cilvēku dzīvē ienākusi nāve, jo visi viņi ir grēkojuši;13 jo arī līdz bauslībai pasaulē bija grēks, bet grēku nepielīdzina, ja nav bauslības,14 bet nāve valdīja arī no Ādama līdz Mozum pār tiem, kuru grēks nebija līdzīgs Ādama pārkāpumam. - Šis nu ir nākamā Ādama pirmtēls. 15 Bet žēlastības dāvana neatbilst pārkāpumam: viena cilvēka pārkāpuma dēļ neskaitāmi ir miruši, bet Dieva žēlastība un viena cilvēka - Jēzus Kristus - nepelnītā žēlastības dāvana daudz vairāk nākusi pār šiem neskaitāmajiem.
16 Tāpat dāvanai par iemeslu nav viena cilvēka pārkāpums: jo sods gan ir nācis viena pārkāpuma dēļ un nesis pazudināšanu, bet žēlastības dāvana nākusi daudzu pārkāpumu dēļ un nesusi taisnošanu.
sievietes versija [87.110.52.246]
# Iesūtīts: 2009.11.26 17:51:34
17 Jo, ja jau viena cilvēka pārkāpuma dēļ nāve caur šo vienu kļuvusi par valdnieci, cik daudz vairāk tie, kas saņēmuši žēlastības un taisnības dāvanas pārpilnību, kļūs dzīvības valdnieki caur šo vienu Jēzu Kristu!
-Jona-
# Labojis -Jona-: 2009.11.26 17:53:06
mēslojums pacietībai [78.84.2.109] - sievietes versijai
tad ejiet citā adresē, bet netaisiet politiku baznīcā. nesacelieties pret Dieva ieceltu kārtību. kam un ko jūs gribas pierādīt, kam to vajag. ordeni gribat?

tāds pazīstams, abramoviski ne-lēnprātīgs un kundzisks tonis...
Pirmkārt, te neviens vēl nav pārliecinoši pierādījis, ka tieši tā jums tīkamā būtu īstenā Dieva ieceltā kārtība.... vismaz ne uz mūžīgiem laikiem.
daži ir pamanījuši, ka 21.gs. tomer bikucīt atšķiras no m.ē. sākuma...
sievietes versija [87.110.52.246]
# Iesūtīts: 2009.11.26 18:00:39
Romiešu 5 pārdomām Mulderam un mēslojumam, kamēr taisu vakariņas saviem mīļajiem vīriešiem, kuru sastāvdaļa būs arī augļi. Vitamīniem.
mēslojums pacietībai
# Iesūtīts: 2009.11.26 18:05:17
sievietes versija [87.110.52.246]

pateicība Dievam.
par to jau ir runa, lai tu šodien to varētu lasīt un rakstīt 21. gs. (tas arī Jonai vai Jonam), tad Dievs iesākumā radīja debesis un zemi, un Kristus piepildīja ne atmeta..., vai kā, es ko palaidu garām???
jeb jūs jau VD "tekstu" jau 21. gs esat izplēsuši, vai lasāt tikai no beigām, un kur patīk?
-Jona-
kas ir abramovski?
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2009.11.26 18:06:11
sievietes versija, un kas normālas pārdomas... Pāvils jau nerunā sev pretīm! Neviens jau nesaka, ka Ādams nevainīgs Piekam Romiešu 5 nodaļa nerunā par ordināciju un no Grēkā Krišanas un Radīšanas izrietošiem aizliegumiem... Tā kā... Rakstu Vieta, protams, skaista, taču neatteicās uz ordināciju vispār!

Bet tā daļa no Grēkā Krišanas un Radīšanas, kur notiek secībā 1) SIeviete 2) Vīrietis, vismaz pēc apustuļa vārdiem, tas ir gana labs iemesls, lai sievietei liegtu ordināciju! Nu sorry, nedusmojies tak uz mani vai citiem staltiem askaliem, ej un sadod pa ķobi savai dzimumāsai Ievai, kas tev visu balli sačakarēja!
Mārtiņš
# Labojis Mārtiņš: 2009.11.26 18:25:45
Jošs Mulders
Nu un redzi tu atkal raksti, ka Paavils ciiniijaas par savaam draudzeem, taatad ir logjiski spriest, ka vinjsh buudams Dieva Viirs ciinaas nevis par 3 savaam draudzeem, kuras vinjam buutu vienaldziigas peec Paavila aizieshanas laiciigi vai paarlaiciigi... tad kaapeec ir tik gruuti pienjemt, ka, tad kad Paavils raksta veestuli Timotejam, vinjsh veic kaareiz shaadu draudzhu kopshanas darbu ar skatu muuzhiibaa? Kaapec ir tik gruuti noticeet, ka to ko Paavils raksta gan veestules ievadaa, sakot kaapee un ko vinjsh raksta ar kaadu meerkji, gan pashaa veestulee - Paavils arii taa domaa kaa raksta? Kaapeec ir tik gruuti to ziloni ieraudziit!

Komentārs par pasvītroto fragmentu. Ierosināji uz pārdomām.

Tu saki, ka Pāvils veica darbu mūžībā. Bet vai tad, kad Pāvils to darīja, viņš tā arī domāja, t.i., ka šī Pāvila vēstule tiks izmantota vēl tūkstošiem gadu? Vai nav vienkāršāk pieņemt, ka Pāvils veica konkrēto darbu pie konkrētiem cilvēkiem un draudzēm? Bet Dievs ir tas, kurš šo Pāvila darbu izmanto mūžībā (ievietoja Rakstu kanonā, lai mēs to varam izmantot), jo tajā manifestē Svētā Gara griba.
-Jona-
# Iesūtīts: 2009.11.26 18:25:54
mēslojums pacietībai

abramoviski ir, kas sūta citā adresē, it kā šī piederētu šim vienīgam.

vai mēslojums arī nepieņemtu Sv.Vakarēdienu, sievietes konsekrētu, no sievietes rokām?
rudensvilks
# Iesūtīts: 2009.11.26 18:58:34
mēslojums pacietībai
Šī diskusija ir paredzēta, lai tajā tiktu izteikti dažādi viedokļi. Sūtīt kādus diskusijas dalībniekus projām runāt kaut kur citur nav pieņemami šī foruma ietvaros, vismaz ne tikmēr, kamēr tiek runāts par tēmu un atbilstoši foruma tematikai.
sievietes versijai ir tikpat daudz tiesību izteikties kā tev. Un vispār tēma ir par sieviešu ordināciju, nevis grēkā krišanu vai feminisma problemātiku.
Aivars Lapšāns
# Labojis Aivars Lapšāns: 2009.11.26 22:29:27
Te es iekopēju lietas kā tās redzu. Proti , nepareiza hierarhijas uzbūve baznīcā. -cilvēks beidz augstskolu un jau ir pārvaldnieks pār draudzi un īpašumiem. Ja šajā draudzē nav svētās sadraudzes, tad , ko brīnīties , ja baznīca ražo noziedzniekus. Visciniskākos pasaules vēsturē.
Sakiet, vai ir kaut kas ciniskāks kā izvarot bērnu? Bet , ja Tu ar šo noziedznieku runāsi par sievu kalpošanu , tad viņš mani protams nolamās par Pāvila iedibinātās kārtības neievērotāju , harizmātu, jūsmotāju utt...

,,Īrijas Katoļu baznīca 30 gadu laikā piesegusi vairāku garīdznieku seksuālo vardarbību pret bēriem, teikts izmeklēšanas ziņojumā, kas publiskots ceturtdien, ziņo BBC.


Izmeklēšanas ziņojumā pētīts, kā baznīca un valsts amatpersonas slēpušas pret garīdzniekiem izvirzītās apsūdzības.

Ziņojums atteicās uz laika periodu no 1975. līdz 2004.gadam. Šajā laikā gadījumos, kad tika atklāta garīdznieku vardarbība pret baznīcas aizbildnībā esošajiem bērniem, baznīca vienkārši pārcēla aizdomās turamos garīdzniekus no vienas draudzes uz citu, kur viņi atkal varēja turpināt savas noziedzīgas darbības, norāda ziņojums.

Ziņojumā atklāts, ka četri arhibīskapi, no kuriem trīs jau ir miruši, bet viens aizgājis pensijā, nenodeva atbildīgajām iestādēm ziņas par vardarbību pret bērniem. Ziņojums kritizē arī varas pārstāvjus par šo ziņu piesegšanu.,,

mēslojums pacietībai
# Iesūtīts: 2009.11.26 22:42:54
rudensvilks
Šī diskusija ir paredzēta, lai tajā tiktu izteikti dažādi viedokļi. Sūtīt kādus diskusijas dalībniekus projām runāt kaut kur citur nav pieņemami šī foruma ietvaros, vismaz ne tikmēr, kamēr tiek runāts par tēmu un atbilstoši foruma tematikai.

paldies par vērību, rudensvilks
iesūtītajā tekstā 2009.11.26.15:36.... atvainojos par pārpratumu.

"ak, nesaprašanās... saprašanās"

mēslojums pacietībai
# Iesūtīts: 2009.11.26 22:53:43
-Jona-
vai mēslojums arī nepieņemtu Sv.Vakarēdienu, sievietes konsekrētu, no sievietes rokām?

Ja jautā, vai mēslojums arī nepieņemtu Sv.Vakarēdienu, sievietes konsekrētu, no sievietes rokām mūsu baznīcā, no mūsu baznīcas garīdznieka (piem. manas lokālās draudzes mācītājs ir citur un viņa vietā Vaira Bitēna), tad pieņemtu gan.

Bet, ja domā vai pieņemtu Sv. Vakarēdienu, konsekrētu no sievietes VAI ARī vīrieša rokām, garīdzniekiem, ar kuriem mūsu baznīcai nav dievgalda kopības, tad - nē.


Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.11.27 02:27:27
Indra Skuja-Grislis Atpakaļu uz 24 lpp lecot saka:
Un vēl : Kontekstā, kad LELB vēl ordinē sievietes, 1992.g. janv. sēdes ieteikumos ir atsauce uz Limas dokumentu: ”Baznīcas, kas ordinē sievietes, to dara, vadoties no evaņģēlija un garīgā amata izpratnes, kuras pamatā ir nopietna teoloģiska pārliecība, ka Baznīcas ordinētai garīdzniecībai trūkst pilnības, ja tā ierobežota ar vienu vien dzimumu. Šo teoloģisko pārliecību pastiprina to gadu pieredze, kopš sieviete ir uzņemta ordinētajos amatos. Šīs baznīcas ir atzinušas, ka sieviešu dāvanas ir tikpat plašas un dažādas kā vīriešu un ka viņu kalpošanu Svētais Gars svētī tikpat pilnīgi kā vīriešu.

Man jau patīk šī svaru attiecība! Kaut kāds Limas dokuments iepretim divtūkstošgadīgai baznīcas praksei un teoloģijai Atļaušos pasmaidīt. Jājautā, vai ta uz pēdējo gadusimtu teologiem Svētais Gars vairāk runā kā uz apustuļiem, baznīctēviem .... u.c. ?
vēl kāds viedoklis [95.68.22.49]
# Iesūtīts: 2009.11.27 09:20:35
Gana raksts 2009. gada Kristus piedzimšanas svētkos, ievadot anno Domini 2010
Mīļās māsas, mīļie brāļi Kristū, daudzas pārmaiņas cilvēkā rada bažas vai bailes. Dažkārt gribas drīzāk samierināties ar būtībā neciešamu, bet ierastu stāvokli, nekā riskēt ko jaunu nezināmu. Bet ir maiņas no kurām nevar izvairīties. Gadu skaitļu maiņa. Slimība, nāve. Mūs noved pāri slieksnim – nevaicājot vai gribam jeb negribam.
Ir arī sliekšņi, kurus gribētos pārkāpt, bet nespējam. Kad apustulis Pēteris solās Jēzum sekot, viņš pārvērtē savas spējas (Jņ 13:36-38). Ar apņēmību vien nepietiek. Ticības ceļš ir dažreiz sarežģītāks, nekā iedomājamies.
vēl kāds viedoklis [95.68.22.49]
# Iesūtīts: 2009.11.27 09:20:54
Viss tas stāv Bībelē, visu to mēs personīgi piedzīvojam arvien par jaunu. Arī mūsu Baznīcā un sabiedrībā mēs redzam bailes no visa jauna, tāpat, kā lepnu apņēmību bez seguma. Saimnieciskā ziņā Latvijā un visā pasaulē bija gadi, kad daudzi it kā nepazina robežas. Tagad ir depresija un bailes, it kā nebūtu nekādas cerības.
Novedot mācekļus pie atvadu sliekšņa Jēzus apvieno reālismu ar cerību. Sekot Viņam nevar ar bravūru, paļaujoties uz paša spēkiem. Bet ticībā Viņam mums nav jābaidās: Viņš arī turpmāk būs ar savējiem un tos vadīs, vēl tuvāk, pārsteidzošā, iepriecinošā veidā – „kaut brīnišķi, bet svētīgi”.
vēl kāds viedoklis [95.68.22.49]
# Iesūtīts: 2009.11.27 09:21:19
Tas pats var atkārtoties arī pie šī gada sliekšņa ar mums. Neziņa mums ir liela. Saimnieciskā ziņā, garīgā ziņā. Laikā, kad visiem vajadzēja apvienot domas un spēkus kopējiem mērķiem, ekstrēmi spēki radījuši izaicinājumu, LELB uzspiest, pat satversmē ierakstīt šķelošo ordinācijas noliegumu sievietēm. Personīgi varu apliecināt, ka visi latviešu ievērojamākie archibīskapi prof. Teodors Grīnbergs, Arnolds Lūsis, Jānis Matulis un Kārlis Gailītis skaidri ir atbalstījuši sievietes ordināciju. Un: Vai varbūt 2010. gadā beidzot veidosies kustība Latvijā, kas spēs uzveikt korupciju un oligarchu Latvijas izsūkšanu?
vēl kāds viedoklis [95.68.22.49]
# Iesūtīts: 2009.11.27 09:21:58
Nebaidies – tici! Mēs esam pie sliekšņa, daudzējādā ziņā. Uzklausīsim Jēzus mudinājumu. Iedrošināsim tā arī viens otru. Turēsimies kopā – Viņa vadīti, sargāti, svētīti. Neaizmirsīsim viens otram pateikties – kā es Jums no sirds pateicos par tik daudzu Jūsu lielo spēka, laika, mīlestības ieguldījumu mūsu draudzēs un Baznīcā, un arī par personīgo palīdzību. Lai mūs visus pavada Viņā dibināts miers, prieks un visas Viņa dāvanas – tā, lai mums būtu papilnam, un netrūktu, ko tālāk dot!
Elmārs Ernsts Rozītis LELBĀL archibīskaps
vēl kāds viedoklis [95.68.22.49]
# Iesūtīts: 2009.11.27 09:23:00
man liekas ka arī šo cilvēku viedoklī tomēr varētu ieklausīties un tomēr izvērtēt.....
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.27 11:21:07
vēl kāds viedoklis [95.68.22.49]
Ja ne savādāk, tad top skaidrs,kā kļūt kādam no ievērojamākajiem.
Bet ir jau tur labas lietas, tikai laikam šīs diskusijas tēmā neko neienes.
indriķis
# Labojis indriķis: 2009.11.27 14:37:16
Aivars Lapšāns Es nezinu kas vadīja valdiešus , bet arī valdiešu baznīca bija pirmkristiešu baznīca.

Valdieši tiešām bija cienījami un dievbijīgi viduslaiku kristieši, viņu garīgais tēvs ir tāds Valdo,
bet arī franciskāņi bija tādi paši, vnk brālim Franciskam izdevās komunikācija ar Romas bīskapu, kāda neizdevās valdiešiem.

Bet ko tu domā par albiģiešiem jeb katariem? Pirkristieši?

Bet vai tu zini, ka Evaņģēlijs nav saņemams un saprotams bez bauslības fona?

Tāpat arī baznīcas vēsture neapliecina tādu shēmu ar tādiem stereotipiem, kādus mēģini tai uzspiest.

Tāpat, paņem nost liturģiju, un ko dabūsi pretī , (šodienas tamlīdzīga virziena grupas tam ir labs piemērs), pretī dabūsi masovika zaķeiņika monologu un slavas grupu, kuri izklaidē visai pasīvu draudzi. Nu nemaz nav tās vispārējās priesterības kalpošanas , kas normālā liturģiskā draudzē, kurā visi iesaistīti dievkalpojumā.
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 ... 47 . 48 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 7 , pavisam kopa bijuši: 9295