atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Luterisms un Gara Dāvanas
Mulders
Iesūtīts: 2008.06.02 16:22:37
Šādu tēmiņu gribēju parunāt!

Luteriskā mācība paģēr, ka Dieva brīnumi Baznīcā sākumā (mēles, pravietošana, dziedināšanas) bij kā Dieva zīmogs Apustuļu runātajam Vārdam. Toreiz nebij Kanonizēts Dieva Vārdu rakstu krājums, tamdēļ bij jābūt citam veidam kā drošticami apstiprināt Dieva mācību!

Tomēr Luterāņi nenoliedz Dieva brīnumus un Gara dāvanas arī šodien!

Tad nu jautājums - kādas būtu šodienas šādu brīnumu mērķis Baznīcā? Sākotnēji acīmredzot tas bij - stiprināt ticību? Vai šodien ticību Dievs stiprina ar kaut ko ārpus Dieva Vārda? Ja nē, tad kāds ir šodienas brīnumu mērķis? Jeb tomēr šodien brīnumu vairs nav?
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . >>
AutorsZiņas teksts
Mulders
# Labojis Mulders: 2008.06.06 10:52:59
kasītis, atvaino, bet šeit es tev nepiekrītu...

Dievam nav izņēmumu! Dieva likumi ir nemianīgi!

Bet mani pārsteidz tas, ka tu nezini kamdēļ cieš taisnie šai pasaulē! Kāpēc cieta tas pats Ījabs... kāpēc cieta viss Izraēlis, jo neteiksi tak, ka 40 gadi tuxnesī ir medusmaize un labklājības kalngals.
Principā tos, kam bij mūsdienu standartos izprotama labklājība, tos var Rakstos saskaitīt uz vienas rokas pirxtiem! Rādās, ka šī materiālā labklājība ir izņēmums drīzāk, nekā ciešanas, bads, slimības!

Un tu nezini kamdēļ pasaulē ir ciešanas, bads, slimības un nāve, no kuras tik 2i ticīgie tika pasargāti (par kuriem tas ir zināms)?
kasitis [62.85.13.185]
# Iesūtīts: 2008.06.06 10:54:30
Rausītis. Es šim kristietim, kas nav saņēmis dziedināšanu teikšu, ka galvenais ir attiecības ar Viņu, kas ir mūsu dzīves pamats un mērķis, bet par par dziedināšanu - kamēr tu nesaņem no Dieva "tev pietiks ar manu žēlastību" turpini ticēt, nepieļauj šaubas, apliecini, ka Jēzus Kristus brūcēs tu esi dziedināts.
kasitis [62.85.13.185]
# Iesūtīts: 2008.06.06 10:56:46
Masiks. Es jau nerunāju par neticīgajiem. Jo neticīgo dievs ir sātans, kā Pāvils to teica, kas arī dara ar viņiem ko vēlas.
Donachka
# Iesūtīts: 2008.06.06 10:58:30
kasitis [62.85.13.185]
Tatad tu vardu "Ar Vinja bruuceem juus esat dziedinaati" saproti burtiski , tobish - dziedinaats miesaa??? Tas daudz ko no tava rakstiitaa izskaidro.
Ingars
# Iesūtīts: 2008.06.06 10:58:40
kasitis [62.85.13.185]
Un kurš vairāk tiecas pēc Dieva kā personas - tas, kurš koncentrējas uz šajā pasaulē noteikošajām pārdabiskām lietām, vai tas, kuram galvenais ir pestīšana mūžībā? Vai nav tā, ka šīs zemes lietas ir piemetamā tiesa, bet tieši pestīšana un grēku piedošana mums nodrošina dzīvi kopā ar Dievu? Man svarīgākais ir mūžīgā dzīvība, pestīšana, grēku piedošana, jo tikai šīs lietas nodrošina, ka varu būt kopā ar Dievu kā Personu. Ne dziedināšana, ne brīnumi, ne zīmes, ne mēles, ne kalpošana, ne labklājība tev to nenodrošina, bet gan tikai pestīšana, mūžīgā dzīve debesīs, grēku piedošana, mīlestība, žēlastība - tam visam jēga protams ir tik tāpēc, ka tas nodrošina to, ka dzīvojam Dievā Viņa Personības dēļ, nevis lietu dēļ, ko saņemam

Un protams -gribas jau ko taustāmu - miesas dziedināšana dod apmierinājumu tagad un tūlīt, bet pestīšana jau tik pēc tam, taču, kas ir patiesais ceļš pie Dieva? Pestītājs, Tas kurš pestī, tas kurš Pats ir Dievs. Kur nu paliek tava miesas dziedināšana, tavas zīmes, brīnumi un labklājība? Cilvēkam pietiek ar pestīšanu, grēku piedošanu, viņa vārda debesīs ierakstīšanu lai būtu ar Dievu. Viss pārējais (arī miesas dziedināšana) ir tikai piemetamā tiesa, ka var būt un var nebūt - kā nu Dievs to uzskata par vajadzīgu
Rausītis
# Labojis Rausītis: 2008.06.06 10:58:49
kasitis [62.85.13.185] kamēr tu nesaņem no Dieva "tev pietiks ar manu žēlastību" turpini ticēt

ko tas tagad nozīmē ... paliek arvien briesmīgāk ... es nemaz negribu tavu skaidrojumu dzirdēt, man pietika
Mulders
# Labojis Mulders: 2008.06.06 11:00:32
kasītis, bet tu taču pats te citēji psalmu - "Ja man esi Tu, man nevajag ne debesi ne zemi", tad Dievs jau ir pateicis, ka mums pietiek ar viņa žēlastību, jo kas vēl praktiskāks kā mūžīgā dzīvošana mums vajadzīgs? Viss pārējais, tu pareizi saki, ir piemetamā daļa, un to Dievs dāvā par tik par cik viņš uzskata ka mums to vajag... Protams, nav aizliegts lūgt par materiālām lietām, veselību, labklājību - bet vai nu jūsu draudzes īpatnējais sludināšanas formāts, vai kas cits, tomēr rada cilvēkos šaubas un pārliecina viņus, ka Harizmāti ir koncentrējušies tieši vairāk uz šīm Piemetamajām lietām, nevis Jēzus Kristus Krustu!

Tā ir tas pretstats Harizmātiskajai Godības Teoloģijai pret Luterisko Krusta Teoloģiju!

Kā arī netieši tavos textos parādās šī saikne, ka - vesels, bagāts nozimē ticīgs. Jeb otrādi ticīgs nozimē vesels un bagāts. Es tev uzrādīju Rakstu Vietas, kas parāda, ka ticībai nav nekāda sakara ar veselību un bagātību, bet gan drīzāk ar ciešanām un spaidiem šai pasaulē!

Harizmātiskā teoloģija der cilvēkiem, kas tiešām laimi saskata laicīgajā labklājībā, un tas agri vai vēlu novērš no Krusta un Debesu godību, uz kuru tad arī cer ticīgie, kas šeit var ciest.

Harizmāts grūtā brīdī saistot savu ticību ar Dieva rūpēm pār laicīgo labklājību, var krist izmisumā un atkrist no ticības... kad kādās pārlieku lielās ciešanās vai trūkumā vai slimībā sāk domāt, ka viņa ticība ir maza vai nav vispār, ka Dievs, kurš harizmātprāt ir solījis un grib arī laicīgo labklājību, to tomēr nedāvā - tad harizmāts var krist izmisumā ka Dievs viņu ir atmetis, un tur jau līdz ticības pazaudēšanai ir 1 solis.

Taču vēsturē rāda, ka tieši ticība ir tā, kas ļauj cilvēkiem izturēt ciešanas, slimības, zaimus un pat nāvi un nepazaudēt šo ticību, lai arī viņš varbūt dzīvē nav rokā vairāk par 20 latiem turējis!
Ingars
# Iesūtīts: 2008.06.06 11:01:19
kasitis [62.85.13.185]
Es šim kristietim, kas nav saņēmis dziedināšanu teikšu, ka galvenais ir attiecības ar Viņu, kas ir mūsu dzīves pamats un mērķis, bet par par dziedināšanu - kamēr tu nesaņem no Dieva "tev pietiks ar manu žēlastību" turpini ticēt, nepieļauj šaubas, apliecini, ka Jēzus Kristus brūcēs tu esi dziedināts.

nu tak uzreiz tā vajadzēja. A kam visa tā pārējā pentere bij vajadz. Tu tagad pats sev pretī pateici
Ingars
# Iesūtīts: 2008.06.06 11:02:33
Un kas ir svarīgāks - pamatēdiens vai garšviela? Garšvielu liek klāt lai labāk garšo, lai vieglāk tāpēc iebarot pareizu un veselīgu uzturu, bet kas notiek, ja ar garšvielām pārcenšamies?
kasitis [62.85.13.185]
# Iesūtīts: 2008.06.06 11:11:30
Veči, lūdzu parādiet, kur es esmu pateicis, ka dziedināšana ir galvenais? LŪDZU PARĀDIET!!! Es taču gandrīz katrā komentā teicu, ka ka galvenā vērtība ir Dievs/āttiecības ar Viņu un tātad Pestīšana un Grēku piedošana, bez kā nav iespējamas attiecības ar Viņu, taču tas taču automātiski neizlēdz kā Viņš var un grib mūs dziedināt, vēl vairāk, kā jau teicu, visi JAUNĀS DERĪBAS NESKAITĀMIE panti, kas runā par to, ka Dievs vēlas mūs dziedināt uzliek mums par pienākumu ticēt Viņam, ka viņš to arī darīs.
Donachka
# Iesūtīts: 2008.06.06 11:17:43
a_masiks
Kasiits jau saka, ka veelas Dievs dziedinaat un kristiesha pienaakusm esot ticet, ka Vinsh dziedinaas...jautaajusm ir - kaapeec nedziedina?
kasitis [62.85.13.185]
# Iesūtīts: 2008.06.06 11:19:07
Donachka - "Ar Viņa brūcēm Jūs esat dziedināti" Dieva dziedināšana attiecās uz visām sfērām, Vissvarīgāko - Garīgo - piedzimšana no augšienes, Dvēselisko - prāta, jūtu gribas dziedināšana(gara augļu izveidošanās, mīlestība, prieks, miers utt.) un arī miesīgās. Neskaitāmie panti par miesīgo dziedināšanu man dod tiesības piemērot šo pantu arī uz miesīgo dziedināšanu.
Donachka
# Iesūtīts: 2008.06.06 11:21:57
kasitis [62.85.13.185]
Jautaajusm paliek tas pats vecais - kaapeec dziedinaashanas notiek TIK reti?
Mulders
# Iesūtīts: 2008.06.06 11:23:43
kasītis, tu katrā komentā kur tu runā par to, ka dziedināšana NAV galvenais, tomēr piemini, ka Dievs grib mūs dziedināt, pietam no tevis izriet, ka runa iet par miesīgo laicīgo dziedināšanu!

Bet Dievam rūp garīgā dziedināšana!

Aceries gadījumu, kad Kristus piedeva invalīdam grēkus, un tikai pēc tam, lai farizeji ticētu, ka viņam ir tāda vara, viņš fiziski dziedina šo invalīdu!

Tas vien parāda, ka miesīgā dziedināšana ir zīme tam, lai mēs ticētu, ka tas, kurš šādi Dziedina ir autoritāte, kas var piedot Grēkus. Grēku piedošana ir galvenais Kristus darbs, viņš piedod grēku, un lai mēs ticētu, ka viņš var Dziedināt mūsu nāvīgo kaiti - grēku - viņš dziedina mūsu fiziskās kaites, kuras ne vienmēr ir nāvīgas!

Miesīgā dziedināšana ir LĪDZEKLIS nevis MĒRĶIS ticības stiprināšanai, tad, kad Dievs to grib un kur grib, nevis tad kad TU to gribi!
kasitis [62.85.13.185]
# Iesūtīts: 2008.06.06 11:24:11
Masiks. Kā jau teicu, es uzskatu, ka likums ir, ka Dieva brīnumi tiek saņemti ticībā. Savukārt ticība sastāv no divām daļām, Dieva daļas, pārliecība par neredzamām lietām, un cilvēka daļas - gaidāmā realizēšanas(piem.ar sirds ticību panākama taisnošana, ar mutes liecību - pestīšana). Savukārt ticība nāk no sludināšanas. Problēma var būt nepareizā sludināšanā, kā piemēram, ka Dievs negrib dziedināt un ka dziedināšana bija tikai pirms 2000 gadiem un tagad tas īpašais laiks ir pagājis, vai arī cilvēka daļā, ka viņš ļaujas šaubām, nelūdz utt
Mulders
# Iesūtīts: 2008.06.06 11:25:14
kasītis, tu esi iekritisk klasiskajā sofistiskajā kļūdā interpretējot vārdu "dziedināšana" patvaļīgi pārneost tā nianses no viena kontexta citā kontextā... Nav tāda hermanētikas, loģikas u.c. likuma kas ļauj tev kontextam uzspiest cita kontexta smenatisko jēgu...

kasitis [62.85.13.185]
# Iesūtīts: 2008.06.06 11:26:44
Miesīgā dziedināšana ir LĪDZEKLIS nevis MĒRĶIS ticības stiprināšanai, tad, kad Dievs to grib un kur grib, nevis tad kad TU to gribi!
Es savukārt uzskatu, ka Dievs grib dziedināt mūs tāpēc, ka mīl mūs, jo Viņš pirmkārt ir mūsu mīlošais Tēvs, un nevis tāpēc, ka kādam ir kaut kas jāpierāda.
Mulders
# Iesūtīts: 2008.06.06 11:27:28
Dieva daļas, pārliecība par neredzamām lietām, un cilvēka daļas - gaidāmā realizēšanas

Šī izpratne izriet no nepareizas Ebr 11:1 izpratnes, un pietam no nepareizas Krievu Sinoidālā tulkojuma izpratnes. Palasi šo pašu Ebr 11:1 oriģinālā vai arī kaut vai citos tulkojumos un arī LV jaunajā tulkojumā!

Ticība ir Dieva Darbs... no Cilvēka puses ticība ir pastiepta lūdzēja roka, kas satver to ko Dievs tajā ieliek! Ja tu to tā saproti, tad var tev piekrist!

Dieva Brīnumi nav atkarīgi no cilvēka gribas, ticības! Dievs tos dara tad kad grib un tur kur grib!
kasitis [62.85.13.185]
# Iesūtīts: 2008.06.06 11:29:19
Ok, jāpastrādā arī, tā kā es Jūs atstāšu. Čau visiem. Starp citu, Jūs tā arī nepierādījāt savus apgalvojumus(it sevišķi Tu Ingar!!! Fuj!) ka es pielūdzu elkus, dzidināšanu, mēles un brīnumus.
Donachka
# Iesūtīts: 2008.06.06 11:30:22
kasitis [62.85.13.185]
Vispar jau tu arii neatbildeeji uz mabnu vienkarsho jautaajumu.
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 28 , pavisam kopa bijuši: 814