atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Doma par Elli
Mulders
Iesūtīts: 2007.11.05 14:29:54
Interesanta atskārsme man uznāca.

Visi droši zin klasisko argumentu no aktuālā ļaunuma, kas formulējas rupjā formā apmēram tā: "Mīloša Dieva nav, jo pasaulē ir daudz ļaunuma". No aktuālā ļaunuma tiek secināta Dieva neesamība!

Tālāk mana tēze:

Saliekot kopā Kristīgo uzskatu, ka elle būs vieta, kur Dieva nebūs, jeb absolūta nošķiršana no Dieva, bet paradīze būs absolūta Dieva klātesamības manifestācija. Saliekot kopā, ka elle tiek solīta kā nemiera, mocību un šausmu vieta, bet paradīze kā miera, mīlestības un pilnības vieta, tad šis arguments no ļaunuma būtībā ir cilvēciski dabīgā apjausma par elli!
Mēs kristieši gan vienmēr aceramies otru argumenta pusi, tas labais, skaistas ko novērojam ir īstena Mīloša Dieva manifestācija, tādējādi Kristietība demonstrē arī Paradīzes nojausmu. Un taisnība ir šeit uz Zemes manifestējas abas Valstības, jo tās nav nošķirtas šeit...
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 16 . 17 . >>
AutorsZiņas teksts
KarotesNav
# Iesūtīts: 2007.11.09 09:13:28
Sheksna
Mulders
Tieši tā. Ar to līdzību gribu pateikt to, ka pat pie ideālākajiem apmācības apstākļiem ir vajadzīgs galīgs laiks, lai iemācītos un sasniegtu noteiktu līmeni.
Pat ja citplanētieši ir atstājuši skaitišanas grāmatas no 1 līdz 10000 un tur viss ir skaidri saprotams - apgūsti vienu nodaļu, ej uz nākamo utt., Nelaime tāda, ka cilvēks savas dzīves laikā spēj iebraukt tikai 5000 sējumos, bet lai saprastu "pasaules hakošanu", vajag izlasīt 15000 sējumu.
Neviens neko neslēpj.
Neder arī ticēšana uzvārda un sākt lasīt uzreiz no 11000-šā sējuma. Tur, teiksim, rakstīts, "tagad atrisinām šo n-tās kārtas Mjullera integrālo vienādojumu", tad tev nepietiek, ja notici, ka atrisinājums ir iespējams un teorēma pareiza, tev jāmāk risināt praksē!
Pat ja izmet ārā teoriju un notic tai uz vārda, laika vienalga par maz!
Iesējams, ka pat nemirstība nepalīdz, jo smadzenēs nav tik daudz vietas, kur ielikt visus 15000 sējumus. Tas ir, mākot risināt Mjullera vienādojumu, tu nedrīksti aizmirst arī parasto saskaitīšanu.
Balss
# Iesūtīts: 2007.11.09 09:20:19
garaamejot tur taada parastaa kristiigaa liekuliibinja/melkuljoshana tomeer gaaja valjaa?
Tas vairs nav jautājums - tev jau nicinošs spriedums ir gatavs. Paskaties spogulī!!
indriķis
# Iesūtīts: 2007.11.09 10:41:49
ctulhu , labu jau radīja, bet cilvēks izvēlējās nepaklausīt Radītājam. Un tādiem, kas nepaklausībā pastāv līdz galam - elle kā miskaste. Kaut kur salauztas un nederīgas mantiņas ir jāizmet. Es jau zinu -sāksiet atkal vaimanāt savas iepriekšparedzamās vaimanas, bet kā jūs nesaprotat - Dievs miskastē nevienu izmest negrib, bet paši kā miskastnieki steidzaties turp.
indriķis
# Iesūtīts: 2007.11.09 10:41:51
ctulhu , labu jau radīja, bet cilvēks izvēlējās nepaklausīt Radītājam. Un tādiem, kas nepaklausībā pastāv līdz galam - elle kā miskaste. Kaut kur salauztas un nederīgas mantiņas ir jāizmet. Es jau zinu -sāksiet atkal vaimanāt savas iepriekšparedzamās vaimanas, bet kā jūs nesaprotat - Dievs miskastē nevienu izmest negrib, bet paši kā miskastnieki steidzaties turp.
Mulders
# Iesūtīts: 2007.11.09 12:33:31
Ctulhu, augstprātīgs muļķis ir kā pīpmanis ar dinamītu cigaretes vietā!
Mulders
# Iesūtīts: 2007.11.09 12:42:40
Ctulhu, augstprātība savukārt neļauj ieraudzīt, ka esi muļķis (šobrīd gramatiskā forma nav vērsta pret tevi konkrēti)
Mulders
# Iesūtīts: 2007.11.09 13:00:11
Ctulhu, bet augstprātība dara aklu! Tak vēl vairāk, augstprātība arī gudro par muļķi pataisa!
Mulders
# Iesūtīts: 2007.11.09 13:08:06
Ctulhu, arī taisnība... ! Taču augstprātība nav tikums nekādā gadījumā!
garaamejot :D [87.110.96.68]
# Iesūtīts: 2007.11.09 13:14:14
balss>Paskaties spogulī!!

Ekzaktlii balss paskaties ka spogulii attieciibaa uz sevi.

A uz jautaajuminju ta atbildi gan, neizlokies kaa chuuskuleens.

Atbilzhu piemeeri :

1.es balss uzskatu ka muldereetaajs patieshaam tos savus tekstinju rakstiija patiesiigi pazemiigs buutams

2. es balss uzskatu ka muldereetaajs liekuljoja un tikai teeloja pazemiibu

nu vai treshais varaints

3. es balss tjipa saskanjaa ar jk noraadiijumiem netaisos nevienu tiesaat lai pats netiktu tiesaats

Nu ka balss plaaj tik valjaa.
Balss
# Iesūtīts: 2007.11.09 18:59:33
garaamejot
Teikšu pavisam primitīvi, subjektīvi un sievišķīgi: Mulders man patīk (kā brālītis), bet tu man nepatīc, tāpēc ka esi augstprātīgs ņirga! Un ko tu man padarīsi? Kas man patīk, tam piedodu arī ne tik pareizo un labo!
Balss
# Iesūtīts: 2007.11.09 19:12:10
Garaamejot
Atzīšos, ka neesmu visas tās jūsu garās penteres izlasījusi, tāpēc īsti spriest nevaru! Nu, labi, labi, ir jau Mulderam arī savs augst - prātiņš. Bet tu esi nikns!
Balss
# Labojis Balss: 2007.11.09 21:24:41
Garaamejot [195.13.135.137] Zini, mačo, man kaut kā nemaz negribas ar tevi strīdēties un tev nezinko pierādīt. Drīkstu būt arī nenopietna, neobjektīva un kaut vai blondīnka! Ha! Gribēšu - runāšu, negribēšu - klusēšu. Neesi tu man autoritāte un aizliedzējs. Neesam pat ne iekš virtuālā harēma, kur tu noteicējs. Citādi vēl ņemšu un izstāstīšu anekdoti par blondīni!
Tagad sapratu, kāpēc es tev uzbraucu. Tu sāki izņirgāt cilvēka vārdu, kaut arī tas ir tikai niks. Tas ir sitiens zem jostasvietas. Šāda rīcība raksturīga sētas huligāniem, kas ņirgājas par citiem un paspārda tos, tā izrādot savu pārākumu. Tāpēc man ieslēdzās signalizācija - iestāties par to, kam uzbrūk negodīgi. Ja tu būtu reģistrējies, uzrakstītu tev tieši, un nebūtu offtopika.
Varbūt
# Iesūtīts: 2007.11.23 22:52:41
Nu ja tā paskatās no malas, tad pārsvarā lielākā daļa neticīgo ir visā visumā sakarīgi cilvēki, bet jocīgākais ir tas, ka tiko sāk runāt par Dievu, tā sākas visādas ķildas.Vēl trakāk notiek, kad runa sākas par kristiešu Dievu...tad apvienojas pat citādi ticīgie ar neticīgajiem.Jāāā...k čemu bi eto Un protams ir vēl viena neizprotama lieta...kad strīdās paši kristieši...tad sākas tāāāds kašķis....Ak Dievs-kur paliek mīlestība
aleksandra [78.84.120.134]
# Iesūtīts: 2008.03.10 22:51:03
ká iskatás elle????????????????????????????????????.. ????????????????????????????????????????.. ????????????????????????????????????????.. ????????????????????????????????????????.. ????????????????????????????????????????.. ????????????????????????????????????????.. ????????????????????????????????????????.. ????????????????????????????????????????.. ????????????????????????????????????????.. ????????????????????????????????????????.. ????????????????????????????????????????.. ????????????????????????????????????????.. ????????????????????????????????????????.. ????????????????????????????????????????.. ????????????????????????????????????????.. ????????????????????????????????????????.. ????????????????????????????????????????.. ????????????????????????????????????????.. ????????????????????????????????????????.. ????????????????????????????????????????.. ????????????????????????????????????????.. ????????????????????????????????????????.. ????????????????????????????????????????.. ????????????????????????????????????????.. ???????????????????????????
*Reksis
# Iesūtīts: 2008.03.11 08:54:46
Ko dod mums "mīlestība"? Laikam jau drošības sajūtu. Sajūtu, ka kāds par mums rūpējas un mūs sargā. Dieva valstība - absolūtās drošības personifikācija. "Turot Dieva pavēles, var pārvarēt katru laicīgu un garīgu spēku; cilvēkā nāk drošība un paļāvība cīņai. Un tikai tad dvēsele saprot, ka mieru tai būs meklēt un tā to atradīs vienīgi Dievā." (sv. Antonijs (?)) Jebšu cita variācija par šo pašu tēmu: "Kas pārāk paļaujas uz nejaušo, neizbēgami rada sev milzīgus sarežģījumus. Vienīgais ceļš uz drošību - noniecināt visu ārišķīgo un apmierināties ar tikumisko. Kas uzskata kaut ko par labāku nekā tikums, vai domā, kā ārpus tā pastāv vēl kāds labums, tas atver sirdi tam, ko bārsta liktenis, un nemierīgs gaida tā šautras." /Seneka/ Protams, kristietība šīs vienkāršās [pēc savas būtības - universālās] patiesības ir apaudzējusi ar visādiem saviem pričandāļiem, kas pēc būtības ir reducējami uz vienu tēzi: grēks ir tas, kas atdala cilvēku no Dieva.
Rausītis
# Iesūtīts: 2008.03.11 09:08:10
labi, reksi, un pastāsti cilvēkam baltam kā lapai, kas ir tas tikumiskais un tas ārišķīgais, kas jānoniecina.
*Reksis
# Iesūtīts: 2008.03.11 09:48:59
Par tikumisko. Aristotelis uzskata, ka "tikumiskais" izpaužas kā pieturēšanās pie vidusceļa starp diviem netikumiem, no kuriem viens izpaužas kā "pārmērība", bet otrs - "trūkums." Jeb - kas par daudz, tas par sliktu! Kad kaut kas nepietiek - arī nav labi! Tātad, tikumība nav iedomājama bez cita tikuma - "mērenības" jeb "mēra sajūtas" klātesamības.Tātad, tikumiskās kultūras līmenis izpaužas, kā mūsu pašu spēja sevi kontrolēt,- valdīt pašiem pār sevīm. Utt. Bla-bla-bla! Tā, protams, ir nedaudz vienkāršota, bet principā loģiska pieeja.
Rausītis
# Iesūtīts: 2008.03.11 10:00:40
pieeja ir loģiska, bet tā diez ko neiztur pārbaudījumu ar kārdinājumu, jo nav neatkarīga tiesneša. es pats nosaku, kur ir mērenība.
Man ļiti patīk ideja par mēra sajūtu, bet kur to novilkt. Citam mērs iestāsies pie 3 buciņām, man pie 8. pirmais mani uzskatīs par negausi, es sevi par tikumīgu. tā sanāk, ka katrs būvē savu paštaisnuma piramīdu. Turklāt, tas nebūt nenozīmē, ka kādam no mums patiešām ir taisnība. Un, ja taisnība vienmēr būs mums kaut kur pa vidu, ek ... un ja atrod vēl tādu, kas rija 20 bulciņas, tad jau es sanāku vēl zem vidējā. Bulciņas vari aizstāt ar cigaretēm, iekāri, utt.`
mūsdienu sabiedrībai mācīt par tikumu in general, es nesaku ka tas ir slikti, tikai neviens vairs nesaprot, kas ir un kas na tikums. Tādēļ baušļi ir daudz konkrētāki un tiesnesis neatkarīgs, neizlocīsies.
*Reksis
# Iesūtīts: 2008.03.11 10:07:33
Par ārišķību. Ir iespējama laicīgā un reliģiskā šī termina interpretācija. Pēdējā varētu būt šāda: "Kāre pēc mantas un bagātības, izpriecām un baudas, nepiesātināma lepnība, godkāre un slavas kāre, griba būt pārākam un vairāk godātam par citiem - tas viss rada cilvēkā ciešanas, jo viņš meklē daudz lieka, bet atmet visu nepieciešamo: mieru, labprātību, pacietību, saskaņu ar visām dvēselēm un pateicību par visu Dievam un ne savam īslaicīgajam priekam vai pasaulīgajam prātam, kas to bieži pamet vienu un strupceļā." /`sv. Antonijs (?)/ Tas principāli saskan ar kādu citu antīko ideālu [arī visumā univerālu patiesību] "Neko lieku!" (Sokrāts) Jeb "Viss liekais - nepieciešamā ienaidnieks." /Nīcše/ "Rūpes par lieko bieži noved pie nepieciešamā pazaudēšanas." /Solons/ Cilvēkam ir jāprot atšķirt vairāk- no mazāk svarīgā.
Rausītis
# Iesūtīts: 2008.03.11 10:51:16
oi,oi,oi ... , a_masik, Tu esi BAIGAIS fantazētājs un konspirators, Tu lasi to, ko es ne domāju, ne rakstu, līdz ar to man nav nekāda sakara ar Taviem izgudrojumiem. un "... tas tiks pārbarots ar bulciņu skaitu, kurus nosaka raksti, toties goliāts tiks turēts pastāvīgā badā." ir vienkārši ļoti neloģiski un nevietā, jo neviens pat nemēģināja meklēt rakstos bulciņu skaitu. savukārt baušļi ir patiesi VISIEM bez izņēmuma.
Reksi , viss, ko es gribu pateikt, ir, "Neko lieku!" un "Viss liekais - nepieciešamā ienaidnieks." ir forša, bet plika frāze, sauklis. Tā der tikai tādam cilvēkam, kas zina, kas ir nepieciešams un kas ir lieks. Tā nepalīdz nemaz, ja nav nekā, kas norādītu, kas ir lieks un kas nepieciešams. "Neko lieku!" teica pensionārs un nopirka 2x mazāk desas. "Neko lieku!" teica meiča pludmalē un aizsvieda lifonu pa gaisu. Tāda ir mūsu postmodernā sabiedrība, bet pamata. Un ja kādam norāda, ka nepieciešams ir daudz mazāk, tad norādītāju sauc par netolerantu. Reksi, pamatu vajag, pamatu. un tad cilvēki sapratīs tā saukļa, motto nozīmi.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 16 . 17 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 79 , pavisam kopa bijuši: 79