atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem kas ir zvēra zīme?
Svētais
Iesūtīts: 2009.12.09 19:32:38
Kā jūs to saprotat un izskaidrojat? Kādas varētu būt tās izpausmes formas? Kas tas ir par skaitli 666?

Lūdzu vecās tēmas komentārus šeit nediskutēt, tikai, ja kādam ir kas savādāks sakāms, tad labprāt uzklausīšu.

Lūgums piedalīties tikai kristiešiem! Paldies nekristiešiem par sapratni.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>
AutorsZiņas teksts
Ingars
# Iesūtīts: 2013.04.09 11:19:40
Runājot par zvēra zīmes garīgo būtību un simbolisko nozīmi – tā ir cilvēka nostādīšana līdzās Dievam vai pat augstāk par Viņu. Antikrists ne tikai noliegs īsto Kristu, bet pat pats sev piesavināsies Mesijas titulu. Daudzi antikristi jau tagad ir darbībā, cilvēki – miesa un asinis uzurpē Dievam pienākošos vietu Draudzē, jā, pat pašā valdnieka tronī sēž cilvēks un daudzi to pieņem kā kaut ko pašsaprotamu. Mēs, cilvēki, esam pārspīlējuši savu nozīmi un pārāk uzsveram līderu lomu kalpošanā. Jā, daudzi līderi ir pārkāpuši savas pilnvaras un tagad ir par reālu šķērsli brīvai Svētā Gara darbībai. Svētais Gars gan varētu ar vienu pūtienu viņus noslaucīt no ceļa, taču ir pacietīgs, negribēdams, ka kādi, kuri vēl varētu atgriezties, pazustu. Patiesi Svētais Gars ir apbēdināts, jo daudzi gani un mācītāji ir pārkāpuši savas pilnvaras un piesavinājušies to, kas pieder tikai un vienīgi Dievam.

Zvēra zīme ir cilvēka paaugstināšana
Zvēra zīme ir pausaules atzinības meklēšana un draudzība ar pasauli
Zvēra zīme ir laulības zīmogs ar pasauli
Zvēra zīme ir sacelšanās pret Radītāju un Viņa autoritāti jebkurā tās izpausmē
Zvēra zīme ir kalpošana sātanam
Zvēra zīme ir bābeles torņa atjaunošanas simbols
Raimonds
# Iesūtīts: 2013.04.09 12:11:15
dafne
Lutera teoloģiskā polemika bija vēsta pret tā laika Romas tirāniju (laicīgās un garīgās varas absolūtu uzurpēšanu). Šis vārdiņš atkārtojas LTA. Luteru Roma bija pasludinājusi un izdarījuši visu de jure, lai viņš būtu ārpus likuma ar visām no tā izrietošām fiziskām un garīgām sekām.
Tagad, protams, ekumeniskajās pļāpās teologi daudz ko mīkstina.
Vai ko citu biji domājusi?
Memekija Bū [91.105.65.113]
# Iesūtīts: 2013.04.09 17:08:29
Aivars
... rokā ierakstītā svītrkoda (čipa) ideju ...
Celtnieks Jānis gribēja būt stilīgs un uztetovēja uz rokas svītrukodu. Tagad izejot no veikala viņš pīkst. Izrādās, viņš ir cirvis, kurš maksā 4 Ls.
dafne
# Iesūtīts: 2013.04.09 18:54:21
MemekijaBu, ja vien svitru kods piksteetu
dafne
# Labojis dafne: 2013.04.09 18:58:08
Raimonds,es
vairak par konkreto Rakstu vietu Atkl.13...man tiesam nav sanacis lasit
sis gramatas skaidrojumus...tadus senakus.Ta vispar ir gramata,kuru
izvairos lasit...nu,tur pamatigi japarzin VD...
Memekija Bū [91.105.65.113]
# Iesūtīts: 2013.04.09 19:00:51
dafne
A nezinu, kas tur pīkstēja, varbūt Jānis pats.Tas svītru kods laikam izraisija tādus refleksus
dafne
# Labojis dafne: 2013.04.09 19:10:44
MemekijaBu,nu cirvis tad piksteja...
Aivars
# Iesūtīts: 2013.04.09 19:34:22
Lai nu paliek tehniskās nianses, bet aņuks visai trāpīgs. Šķiet, gana bieži tetovējumi ir ādas pigmentācija, kas liecina par smadzeņu darbības problēmām. Un aņuks labi ilustrē, ka Jānis nevis kļūst cirvis tādēļ, ka svītrukods viņu par tādu padara, bet tāds svītru kods viņam ir tādēļ, ka Jānis vienkārši ir cirvis. Domāju, ka tā ir pareiza pieeja, kā interpretēt to zvēra zīmi - kā simptomu un nevis kā cēloni
Confrater
# Labojis Confrater: 2013.04.09 19:49:55
Aivars Hipolits esot teicis, ka tikai pēdējos laikos arī sapratīšot kas īsti ir zvēra zīme.
Ka tas varētu būt čips ar kodu, to kā iespēju jau var arī pieņemt vnk zināšanai bez a priori noliegšanas vai apstiprināšanas.
Nu , varbūt Dievam nepatīk, ka viņa radība cilvēks ļauj šadus iemontēt.
Iedomāsimies globālu ek. krīzi, kuras risinājumam tiek piedāvāta katram sava paikas daļa ar iekļaušanos šādā sistēmā...
Iespējamos variantus var pamodelēt arī bez dogmatizēšanas vienīgajos un absolūtajos.
Aivars
# Iesūtīts: 2013.04.09 20:08:47
Confrater
Nu , varbūt Dievam nepatīk, ka viņa radība cilvēks ļauj šadus iemontēt.
drošs paliek nedrošs, tad sāc arī plombes no zobiem laukā kasīt un vecaimātei endoprotēzes un sirds stimulatoru griez laukā

Emocionāli varu piekrist, ka doma, ka cilvēkā ir sabāzti visādi verķi, sākot ar silikona implantiem un beidzot ar miniatūrām ID kartēm un GPS raidītājiem, ir diezgan atbaidoša. Taču, nu cik gan anonimitātes un brīvības ir arī šajā brīdī, kad tev tāpat ir piešķirts numurs, bez kā tu neesi cilvēks (personas kods), kad tāpat viss tiek orientēts uz izsekojamiem bezskaidras naudas norēķiniem, centralizētu informācijas bāzi utt.. Tu tur varbūt spaidi tagad forumā komentu no kāda viedpļurksta paslēpies zem kāpas priedes saknēm, bet pēc idejas kāds kimčenuns šajā pašā brīdī var izprintēt tavu foto, ko uz mērķiem līmēt.
Kā Tev šķiet, vai pirmo gadsimtu vīri, kas mira Kristu apliecinot, šķendējās, ka ir pieķerti? Vai mūsu bailes no totālās kontroles nesaistās tomēr ar vēlēšanos būt `kriptokristiešiem`?
Raimonds
# Labojis Raimonds: 2013.04.10 11:51:42
Aivars
Vai mūsu bailes no totālās kontroles nesaistās tomēr ar vēlēšanos būt `kriptokristiešiem`?

Jā, liela enerģija tiek patērēta, mēģinot identificēt zvērus un zvēra zīmes, kas varētu potenciāli apdraudēt. Līdz ar to, vai konteksts arī nav par kristieša identitāti starp viltus identitātēm un visiespējamiem "zvēriem"? Īpaši spriedze un trauksme sākas sarežģītos, juceklīgos laikos, jeb tiklab personīgas krīzes laikā, kristieši biežāk sāk pārdomāt par bestijām , kas gatavi saplosīt pašu t.sk. Es, apziņu, identitāti (kā nosaukt personības kodolu). Kamēr labi tikmēr lielākoties tas tiek pieņemts kā pašsaprotams un dzīvoju tik nost .

Teoloģiiski paanalizējot, vērtējums un attieksme, kas ir cilvēka Es, personības kodols utt. ir ļoti atšķirīgas. Piemēram, lasot pravoslavu literatūru, vai katoļu askētus ar to ir jāsaskaras un jārēķinās. Ir konfesijas, kas joprojām to uzskata (bieži tas notiek dziļāk neanalizējot, ļauns un viss) par kaut ko tādu, pret ko ir jācīnās un maksimāli nīdējamu. Paššaustīšanas, askēzes, noslēgšanas, bezierunu paklausība utt. jautājums pret ko jāvēršas? Cīnīties pret egismu sevī, pret grēcīgo Es, savu identitāti? Tur jau tā pretruna, ka personības nevar veselīgi attīstīties, bez veselīgas Es identitātes. Un lielākais atklājums kādam paššaustītājam var būt tas, ka vienīgi egoisms un pašsaglābāšanās instinkti ir palīdzējuši izdzīvot. Nedaudz jau ir psiholoģizēšana, bet kā Tu skaties?
Memekija Bū [91.105.65.113]
# Iesūtīts: 2013.04.10 13:07:18
Raimonds
tā ``Es`` sakarā, ko tu domā par Gal. 2:20 Līdz ar Kristu esmu krustā sists, bet nu nedzīvoju es, bet manī dzīvo Kristus; bet, cik es tagad dzīvoju miesā, es dzīvoju ticībā uz Dieva Dēlu, kas mani ir mīlējis un nodevies par mani.
Aivars
# Iesūtīts: 2013.04.10 20:46:42
Raimonds
Es neesmu pārliecināts, ka tas viss izriet no presbitera Jāņa `zvēra zīmes/spiedoga/monētas`, taču tas varbūt kaut kur sasaucas ar viņa domu 1. vēstulē, ka esam Dieva bērni, pat ja vēl neaptveram, kas būsim. Tur tiešām ir tāds aicinājums apzināties sevi, nevis uzskatīt par tukšu vietu, kas upurējama uz iedomāta perfekcionisma altāra. Taču kaut kādas analoģijas ar kaut kādu elkdievību, kas aizstājas priekšā Kristum un uzspiež zīmogu cilvēkam, Tevis raksturotajā problēmā ir.
Juris Saivars
# Iesūtīts: 2013.04.10 21:40:03
Protams - no Nācaretes nevar nākt nekas labs un adventistiem nekad nav taisnība,

bet domu gājiens šim zellim ir ievērības cienīgs -

http://www.draugiem.lv/blogs/#/blogs/?p=9499943
Aivars
# Iesūtīts: 2013.04.10 22:02:26
Juris Saivars
ar oranžo portālu ir tāda problēma, ka tiem, kas šī `zvēra zīmi` nav pieņēmuši, nevar arī lasīt, ko tajā kāds rakstījis
Juris Saivars
# Labojis Juris Saivars: 2013.04.11 01:37:10
autors bija pielicis lielas pūles, lai ar formatējumu padarītu rakstu saprotamāku ...

© Edvīns Rudzītis Vai zvēra zīme ir garīgs zīmogs ...

Ieraksts tapis sakarā ar V.Latgaļa un T.Tālberga diskusiju Kristīgajā radio.

No savas puses varu piebilst, ja zvēra zīmei patiešām būs sakars ar čipa implantāciju, tad situācija, droši vien, būs līdzīga, kāda šodien dažam labam adventistam ir, aizbildinoties par strādāšanu sabatā, ka savādāk jau nevarētu uzturēt ģimeni. Sekojoši situācija šajā gad. un zvēra zīmes gad. atkarīga no uzticēšanās Dieva apsolījumam: sabata turētājam tiks atrisināts ģimenes uzturēšanas jautājums, bet čipa nepieņēmējiem nodrošināta pārtika situācijā, kad nevar ne pirkt, ne pārdot.

Pats gan vairāk sliecos uz Dieva zīmoga un zvēra zīmes garīgu sapratni, līdzīgi kā rakstā zemāk. Raksta autors neuzstāj uz savu viedokli, kā vienīgo pareizo un citus viedokļus nenosauc par maldu mācību.

------------------------------------------------------
"Lasot Atklāsmes grāmatu, mēs sastopamies ar nopietnu problēmu - pareizi saprast un skaidrot pravietojumus, kas vēsta par pēdējā laika notikumiem. Viens no tādiem "problemātiskiem" pravietojumiem .. bijis pravietojums par "zvēra tēlu" no 13.nodaļas...

"zvēra tēls" ".. dara, ka visi, lielie un mazie, bagātie un nabagie, brīvie un vergi, uzspiež zīmi uz savas labās rokas vai uz pieres, lai neviens nevarētu ne pirkt, ne pārdot, kam nav šīs zīmes - zvēra vārda vai viņa vārda skaitļa." (Atkl.13:16,17).

..Kādā veidā reliģiskā sistēma varēs likt pasaulīgajai varai vispasaules mērogā nodrošināt aizliegumu jebkādā veida finansiālām darbībām .. Jautājums gan par to, kā tieši tas tiks sasniegts .. satraucis ne vienu vien gadu.
.. pilnīgi jauno, sapratni. Un man pašam pēkšņi kļuva tik vienkārši un saprotami ..
Atklāsmes grāmatas 13. nodaļā teikts par divām ļaužu grupām, kas dzīvos Kristus Atnākšanas priekšvakarā, kā arī par kādu spēku, kas darbosies pie šīm abām grupām. Par to pašu mēs lasām 2.Tes.2:7-12:

"Jo netaisnības noslēpumainais spēks .. ar visādiem netaisnības līdzekļiem pieviļ tos, kas pazūd, tāpēc ka tie nav pieņēmuši patieso mīlestību, kas tos būtu izglābusi. .. sodā krīt visi, kas nav ticējuši patiesībai, bet vairāk mīlējuši netaisnību."

Šajā tekstā skaidri runāts par to, ka zvēra, uz bojā iešanu, "apzīmogotie", notiesātie par to, ka nemīlējuši patiesību, neticējuši tai, bet iemīlējuši melus.
.. Jautājums ir par to, ka visi, patiesību mīlošie arī tās dēļ atteikušies no zvēra zīmes, pēdējā laikā nevarēs ne pirkt, ne pārdot un, tātad, - jāpiedzīvo bads. Pirkšanas-pārdošanas aizliegumu panāk pirmā "zvēra tēls". Bet, tai pašā laikā, visi Raksti liecina par to, ka Kungs izpestīs savu tautu no bada. Neapšaubāmi, zvērs to zina. Kādēļ gan tad viņam panākt to, lai Dieva apzīmogotie, t.i. jau ieguvušie glābšanu, nevarētu pirkt un pārdot?
Lietas būtība ir ne jau fiziskajā badā. Protams ka, maizes bads ir nopietna problēma. Bet vai tad šis bads ir bīstams dvēseles dzīvei?

"Redzi, nāks dienas, saka Tas Kungs, visvarenais Dievs, Es sūtīšu zemē badu, ne maizes badu, ne arī slāpes pēc ūdens, bet slāpes uzklausīt Tā Kunga vārdus. Lai viņi skraidītu grīļodamies no vienas jūras līdz otrai, no ziemeļiem pret austrumiem un meklētu pēc Tā Kunga vārda - un tomēr to neatrastu." (Am.8:11,12).

Bet vai tad garīgu badu var remdināt, nopērkot nepieciešamo barību? Jā, var! Lūk ko saka Dievs:

"Visi izslāpušie, nāciet pie ūdens, un, kam nav naudas, nāciet, pērciet un ēdiet! Nāciet, pērciet maizi bez maksas, par dāvanu, arī vīnu un pienu! Kādēļ jūs maksājat naudu par to, kas nav maize; kādēļ jūs atdodat savu darbu par to, kas neder uzturam? .. tas ir Dāvidam dotais Manas žēlastības apsolījums." (Jes.55:1-3) .

Dievs piedāvā pirkt ne jau materiālās, bet tieši garīgās lietas. Ūdeņi simbolizē Svētā Gara izliešanu, bet Dievs ir tā Avots. Viņš pats piedāvā nopirkt no Viņa to, kas piesātina garīgi un remdina garīgo badu. Viņš piedāvā to pilnīgi visiem. Dievs piedāvā nemaksāt par zemes lietām, kad runa iet par svarīgākiem pirkumiem, no kuriem ir atkarīgs dvēseles (dzīvības) glābšana. Bet, vai iespējams nopirkt mūžīgās vērtības, vēl jo vairāk, ne par sudrabu (t.i., ne par naudu)? Taču Dievs piedāvā, tieši pirkt. Protams, iespējams: nopirkt var apmainot pret zemes vērtībām - zemes vērtības pārdod, bet debess vērtības perk. Tam Jēzus deva spilgtu ilustrāciju līdzībām par tirgotāju un pērli, vai par dārgumiem tīrumā:

".. tīrumā apslēptai mantai, .., noiet un pārdod visu, kas tam ir, un pērk šo tīrumu. Vēl .. atradis vienu sevišķi dārgu pērli, nogāja un pārdeva visu, kas tam bija, un nopirka to."(Mat.13:44-46).

Pāvils domāja tieši to pašu, kad rakstīja:

"Bet arī tagad es visu to .. salīdzinot ar mana Kunga Kristus Jēzus atziņas nesalīdzināmo pārākumu, kura dēļ es visu to esmu zaudējis un uzskatu to par mēsliem, ..." (Fil.3:8-12).

Pats lieliskākais ir, ka Atklāsmes grāmata pati satur atslēgu jautājuma, par "pirkšanu - pārdošanu", sapratnei:

"Tu saki: es esmu bagāts, un man ir pārpilnība, un man nevajag nenieka, bet tu nezini, ka tu esi nelaimīgs, nožēlojams, nabags, akls un kails. Es tev došu padomu: pērc no Manis zeltu, uguns kvēlē kausētu, lai tu būtu bagāts, un baltas drēbes, lai tu apsegtos un tava kailuma kauns neatklātos, un acu zāles tavas acis svaidīt, lai tu kļūtu redzīgs." (Atkl.3:17,18).

Ko Dievs piedāvā pirkt Laodiķejas draudzes Eņģelim? Viņš piedāvā iegūt ugunī pārbaudītu ticību, Jēzus Kristus taisnīgumu un Viņa Svēto Garu. Vai tad šeit runāts par burtisku zeltu, par burtisku apģērbu, vai par burtisku acu ziedi? Protams, ka nē! Tad kāds mums ir pamats uzskatīt, ka Atklāsmes 13. nodaļā runa ir par burtisku preču pirkšanu - pārdošanu?
Ievērojiet, ka laikā, kad vēl nav uzspiests zvēra zīmogs, Dievs aicina iegādāties no Viņa vērtības, kuras palīdz izsargāties no zvēra zīmoga. Bet, kad zvēra zīmogs ir uzspiests viņa vergiem uz pieres vai rokas (bet, attiecīgi, pārēji apzīmogoti ar Dieva zīmogu), zvērs panāk tirdzniecības izbeigšanu ar garīgajām vērtībām. Izlasīsim līdzību par gudrajām un nesaprātīgajām jaunavām:

".. desmit jaunavām, kas ņēma savus lukturus un izgāja līgavainim pretim. Bet piecas no tām bija ģeķīgas, un piecas bija gudras. Jo ģeķīgās .. eļļas tās nepaņēma sev līdzi. Bet gudrās paņēma .. arī eļļu .. viņas visas iesnaudās un gulēja. Bet nakts vidū balss atskanēja: redzi, līgavainis nāk, .. ģeķīgās sacīja gudrajām: dodiet mums no savas eļļas, jo mūsu lukturi izdziest. Bet gudrās .. sacīja: .. noeita labāk pie pārdevējiem un pērciet sev. Un, kad tās aizgāja pirkt, nāca līgavainis, .. atnāca arī pārējās jaunavas un sacīja: kungs, kungs, atdari mums! Bet tas atbildēja un sacīja: patiesi es jums saku: es jūs nepazīstu." (Mat.25:1- 12).


Mēs šeit redzam, ka gudrās ne pārdod, ne pērk. Kāpēc? Tāpēc ka tās pašas pārdot nevar, jo garīgas vērtības pārdod tikai Dievs. Tās zina to, tāpēc ka pašas tika pirkušas no Viņa, tādēļ tās arī sūta nesaprātīgas jaunavas pie "pārdevējiem", bet pašas nepērk, tāpēc ka veikušas nepieciešamo pirkumu jau iepriekš. Jaunavas aizgāja pirkt, bet atgriezās acīmredzot ne ar to "preci". Eļļa - ir Svētais Gars. Jēzus pieņemtu tos, kas ieguvuši Viņa Garu. Tātad, pie viņa atnāca ar citu garu. Kāpēc šādi ļaudis nav varējuši iegūt Svēto Garu? Tāpēc ka tirdzniecība ar garīgām vērtībām jau ir nobeigusies ap to laiku, kad tie atģidās! Bet tirdzniecība ar svešā gara vērtībām vēl turpinājās!

.. vēl viens Atklāsmes grāmatas fragments:
"Visas zemes tirgoņi raud un sēro par viņu, tāpēc ka neviens vairs nepērk viņu preces .. Veikalnieki, kas ar šām lietām tirgojās un kas no viņas kļuvuši bagāti, stāvēs attālus aiz bailēm no viņas mokām un raudādami un sērodami sacīs: vai! vai! lielā pilsēta, .. kurā kļuvuši bagāti no viņas mantām .. ir izpostīta. Priecājieties par to, debesis un svētie, apustuļi un pravieši, jo Dievs ir jūsu tiesu spriedis pār viņu." (Atkl.18:11, 14-20).

Bābeles preces tiek piedāvātas (11. p.), bet tās jau nevienam vairs nav vajadzīgas, tās NAV DERĪGAS DVĒSELEI (t.i., nav derīgas dzīvei), tādēļ tās arī nepalīdzēja nesaprātīgām jaunavām. ..

Tie, kas tika pieņēmuši glābšanas dāvanu no Dieva, nevarēs ne pirkt, ne pārdot garīgās vērtības citiem. Pirkt - tāpēc ka tie jau ir "nopirkuši" tai laikā, kad "pārdeva"; pārdot - tāpēc ka ar savu taisnīgumu taisnais nevarēs glābt nevienu citu dvēseli, kā vien savējo un viņš tikai līdz noteiktam laikam varēja nosūtīt pie "Pārdevēja", t.i. Sludināt Labo Vēsti. Tie, kas nav pieņēmuši glābšanas dāvanu, tāpēc ka nav varējuši iemīlēt patiesību savai glābšanai arī nevarēs ne pirkt, ne pārdot garīgās vērtības. Pārdot - kaut vai tāpēc, ka nav ko; pirkt – tāpēc, ka sātans uzskata tos par saviem vergiem, kuriem uzspiesta zvēra zīme un viņš uzstāj, lai tiem vairs nepiedāvā garīgās vērtības, tā kā tikai viņam ir tiesības pārdot tiem savas vērtības (kas neglābj, bet nogalina). Tas būs patiešām īsts garīgs bads, bet ne tiem, kas nevarēs pirkt un pārdot, bet tiem, kas tā arī nav izmantojuši šo priekšrocību un saņēmuši par to: no sātana - zvēra zīmi (t.i. viņa raksturu), bet no Dieva – krišanu maldos, tāpēc ka Dievs neļauj noniecināt Viņa Garu.

.. Pašlaik Viņa (Kristus) Gars vēl aicina bojā ejošos nākt pie Viņa, bet sātans, no savas puses, aktīvi gatavo tos savas zīmes pieņemšanai, lai galīgi nostiprinātu savas tiesības uz visām šīm dvēselēm, kuras viņam izdosies aizvest no patiesības. Un viņš pieprasa, lai nevienam nebūtu tiesību viņa pavalstniekiem "pārdot" garīgas vērtības. Ja vien viņa prasības nebūtu pamatotas, tad ar viņa uzskatu Dievs nerēķinātos. .. Dievs, pirmām kārtām, nerēķinās ar viņa prasību, bet gan ar cilvēka brīvās izvēles tiesībām. Ja cilvēks atteicies no garīgo vērtību iegādes, noniecinot tās, tad viņš pats atņem sev tiesības uz šo iegādi. Tieši tādēļ sātana prasība, tādā gadījumā, ir pilnīgi pamatota. Viņam ir ļoti daudz veidu, ar kuru palīdzību viņš var uztiept savās zīmes pieņemšanu, bet pats izplatītākais un iedarbīgākais - patiesības sagrozīšana un izkropļošana. Cits iedarbīgs veids ir iebaidīšana.

.. sātans mēģina iebaidīt mūs ar to, ka ja mēs atsacīsimies pieņemt viņa zīmi, mēs nevarēsim neko nopirkt vai pārdot. Tie ir - meli! Mēs nevarēsim nopirkt tikai to, ka jau esam "nopirkuši" un kas būs mūsu dzīves neatņemama sastāvdaļa - GLĀBJOŠO PATIESĪBU. Šā iemesla dēļ mēs nevarēsim arī to "pārdot", t.i. atteikties no patiesības. Mēs tiksim neatraujami sasaistīti ar to. Sātans zina, ka tas, kas baidās nav pilnīgs mīlestībā, tādēļ ar iebaidīšanas palīdzību mēģina atņemt mums pilnību.

Nevajag baidīties atraidīt zvēra zīmi. Garīgais bads un galīga bojā iešana draud tikai tiem, kas pieņems šo zīmi. Nav nozīmes arī gaidīt kaut kādus notikumus, kas saistīti ar to kristiešu izdalīšanu no ļaužu vides, kuri tur 4. bausli, lai kaut kādā veidā tos iezīmētu un nepārdotu tiem veikalos vai tirgos pirmās nepieciešamības preces. Nevajag uztraukties, ka nevarēsim tās iegādāties. Taču pat ja arī tā notiktos, ka mēs nedrīkstētu pirkt uzturlīdzekļus, - tas nav galvenais tāpēc, ka Pats Dievs solījis parūpēties, lai mums būtu viss nepieciešamais. Un Viņš dod vairāk par nepieciešamo - pārpārēm. Bez tam, Viņš katram Savam uzticamajam kalpam dod savu zīmogu, kā zīmi īpašai neaizskaramībai un savai aizsardzībai no jebkādām bēdām:

"Nesamaitājiet zemi, ne jūru, ne kokus, kamēr mēs apzīmogosim mūsu Dieva kalpus uz viņu pierēm." (Atkl.7:3).

Bet attiecībā uz fizisko iztiku mums no Rakstiem zināms, ka ne tikai lielu pulku Eņģeļu Dievs sūta "kalpošanai to labā, kam jāmanto pestīšana", bet pat kraukļiem var likt rūpēties par Dieva bērnu pārtiku."

Saīsināts no A. Žitņikova svētrunas "UN VIŅŠ DARA, KA VISI..."
Jēzus māceklis
# Iesūtīts: 2013.04.11 08:36:18
Paldies visiem par komentāriem
dafne
# Labojis dafne: 2013.04.11 09:54:26
Vispār jau, jā,satraucoties par kkadiem čipiem(bez kuriem nevarēšot ne pārtiku ne apģērbu pirkt) tiek ignorēts tas,ka Kristus ir teicis,ka mums par to nav jāsatraucas..ko ēdīsim,ko dzersim un mugurā vilksim. Jādzenas pēc Dieva Valstības,tad visas šīs lietas tiks piemestas.(Luk.12:22-34,Mt.6:19-34)Tik kā varētu šo "ierakstīt pierē"lai neaizmirstas
Raimonds
# Iesūtīts: 2013.04.11 11:55:17
Memekija Bū [91.105.65.113]
tā ``Es`` sakarā, ko tu domā par Gal. 2:20 Līdz ar Kristu esmu krustā sists, bet nu nedzīvoju es, bet manī dzīvo Kristus; bet, cik es tagad dzīvoju miesā, es dzīvoju ticībā uz Dieva Dēlu, kas mani ir mīlējis un nodevies par mani.

Lūk, Pāvils tieši par to reflektē un komunicē ar draudzi. Tas jau ir tas, manuprāt, fascinējošais un pārdomas rosinošais! Apustulis par to ir domājis un viņš ar šīm garīgām atziņām dalās ar ticības brāļiem un māsām. Pats par sevi tas ir ievērības cienīgs fakts, tik dziļi, saistībā ar Es, sevis apzināšanos, identitāti un, lūk, ... ticību Kristum, šo garīgo sarunu tik augstu pacelt. Iespējams, ka tas ir pats par sevi saprotams, tā jābūt, bet, nu, Pāvilam tas bija svarīgi par ko runāt.

Arī Luters vienā no savien izcilākajiem komentāriem, kāds ir komentārs par vēstuli Galatiešiem, šim pantam velta, ļoti, ļoti daudz uzmanības. Luters ir tik šodienīgs, var tikai brīnīties par viņa pastorālo gudrību. Viņš arī raksta, ko tas nozīmē: Kristus manī (Ko patiesībā, Pāvils arī atbild: ticība Viņa nopelnam). Luteram šajā komentārā bez maz vai uzskaitīti visi evaņģēliskās teoloģijas atslēgvārdi: ticība, Kristus taisnība, nopelns, svešā taisnība, Bauslība & Evanģēlijs. Resp. šajā gadījumā Kristus ir tas, kurš taisnošanā dod jaunu identitāti. Dieva bērna. Manuprāt, tāpēc Rakstu autori runā par zīmogu, kurš tiek dots vai uzspiests. Svešā taisnība.

Pareizi, ka kristieši savas bailes, ievainojumus, zemu pašvērtējumu uzdot par savu patieso vai pat Kristus doto itentitāti. Tāpat, cik bieži tie, kas nav draudzē, vislabāk zina, kādam ir jābūt kristietim! Savukārt, citreiz neveselīgu garīgumu veicina arī no baznīcas nākušas idejas, kas vairāk piespēlē egoismam. Piemēram, tas pats pieminētais perfekcionisms, pārspīlētā sevis noliegšana, šaustīšana, vainošana, verdziska padevība. Ko Tu par to saki? Kas liekas mulsinoši?
Raimonds
# Iesūtīts: 2013.04.11 12:10:58
Aivars
Norāde uz 1.Jāņa vēstuli ir ļoti laba. Tas parāda, ka viņam šī domu gaita nav sveša (Es, sevis apziņa utt.). Un, redz, lai nu kad, bet lielu krīžu laikos, kad visvairāk cilvēki no jauna pārvērtē, izvērtē sevi, t.i. jautājam, kas es esmu? kas, kas ar mani, kas ar mani? Redzot, kādu jautājam, nu, tā ir zināma ārēja pazīme par iekšēju krīzes stāvokli.

Redz, ko es mēģinu saprast, vai presbiteris Jānis, redzēdams un rakstīdams par zvēriem, zīmēm, apokaliptiskām ainām, to dara spontāni, vai arī apzinoties sakarības kā viņu uztvers un sapratīs? Citādi tā var sanākt, ka tāda sava laika fobo - grāfija, t.i. šausmu filma ar labām beigām.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 164 , pavisam kopa bijuši: 19142