atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Meždugorje Fatima u.c.
Mulders
Iesūtīts: 2008.06.02 14:25:55
Tēma kristiešiem un visiem tiem, kas sevi uzskata par kristiešiem

Fatimas, Meždugorjes... kas tie par fenomeniem? Vai tiešām tur Jēzus Kristus Nācarieša māte komunicē ar ticīgajiem? Kāda ir Luterāņu oficālā attiexme?

Neizsakāmi pateicīgs būtu ja LELB runātspējīgā daļa izteiktos - t.i. Bīskapi, Mācītāji?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
AutorsZiņas teksts
donamargarita [195.2.117.51]
# Iesūtīts: 2008.06.04 08:24:13
vilks
Ta tas ir, vilks. Taapeec arii es nekonvertejos katoljos, kaut gan man arii shii konfesiaj ir ljoti tuvu pie sirds
S.R...
# Iesūtīts: 2008.06.04 09:55:27
Tas nav viennozīmīgs jautājums. Cilvēks var būt RKB loceklis un domāt kā Mulders. Bet, ja kāds kristietis no citas konfesijas vēlas konvertēties RKB, tad gan ir jāapliecina ticība visām dogmām - ieskaitot Marijas bezvainīgo ieņemšanu un pāvesta nemaldību ex cathedra.
to es nemaz nezināju. nu jā, tagad laikam tā lieta pavisam stingra manu vīru nokristīja nosacīti nesen, neko viņam pat nepavaicājot laikam sieva viņam dikti ticīga, tad uz tā rēķinajoks)
bet par tām dogmām - viņas izklausās daudz briesmīgākas, nekā patiesībā ir. vajadzētu tikai iedziļināties lietas būtībā un manuprāt daudziem pārliecinātiem luterāņiem tur nekas nekristīgs vairs neliktos.

Mulders
# Iesūtīts: 2008.06.04 10:02:50
S.R. ir mēģināts godīgi iedziļināties, bet nu sanāk baigā šaize... man ir jāizvēlas vai nu ticēt apaļiem kvadrātiem un atzīt, ka Raksti ir rakstīti ķīniešu valodā, kuru es neprotu vai arī atmest šo mēģinājumu to pieņemt!

Vispār... RKB un PB teoloģija sāk perfekti darboties tad un tikai tad, ja tu cilvēku dabon pāri pirmajai barjerai - tas ir pārliecini viņu par pareizu RKB vai PB eklezioloģiju, kas abām nav savietojamas.

RKB kontextā tas būtu... ja cilvēks pieņem tēzi, ka Pāvests & Maģistrāts ir baznīca un/vai klints/pamats uz ko tā celta, tad pārējais aiziet automātiski!

patriots
# Iesūtīts: 2008.06.04 11:18:03
Strādājot televīzijā raidījumā "Kristīgā pasaule" man nācās ierunāt tekstu no Medžugorjes Marijas atklāsmēm. (bija raidījums par šo tēmu)Tur bija tāds teksts (ko it kā teikusi Marija): "Gods man...." un tad sekoja vēstījums. Šis vārdu salikums "Gods man..." priekš manis nostrādāja kā tāds avārijas signāls - tur kaut kas nav tā kā vajag. Neviens eņģelis debesīs nav šādus vārdus sacījis, bet šī parādība saka! Visi Dieva kalpi atdod godu Dievam! Ir tikai viena persona, kura šo godu grib Viņam laupīt...! Un vēl Pestītāja vārdi: Marka 13:22 Jo viltus kristi un viltus pravieši celsies un darīs zīmes un brīnumus, lai pieviltu, ja tas varētu notikt, arī izredzētos.
lamby [81.198.232.197]
# Iesūtīts: 2008.06.04 11:36:56
"gods"/ "godaat" ir stiepjami jedzieni; es saprastu, ja vinja (it kaa) teiktu: "godajiet un pieludziet tikai mani", bet bez teksta, kuraa nav skaidri paradita vinjas attiecibu ar Dievu raksturs, manuprat, par skalju teikts.
vilks
# Iesūtīts: 2008.06.04 11:38:17
S.R...
bet par tām dogmām - viņas izklausās daudz briesmīgākas, nekā patiesībā ir. vajadzētu tikai iedziļināties lietas būtībā un manuprāt daudziem pārliecinātiem luterāņiem tur nekas nekristīgs vairs neliktos.

nu jā, pāvests ir nemaldīgs tikai tad, kad runā ex cathedra, luterāņu mācītāji - vienmēr, kad atver muti.
bet man šķiet, ka ar Marijas godināšanu un bezvainīgo ieņemšanu ir tā, ka labāk neiedziļināties. Problēmas rodas, ja grib tā īsti no sirds iedziļināties un precīzi izskaidrot.
vilks
# Iesūtīts: 2008.06.04 11:42:58
Ctulhu
no otras puses - garīgas lietas nevar izskaidrot ar materiālās pasaules jēdzieniem
lamby [81.198.232.197]
# Iesūtīts: 2008.06.04 11:54:29
Jezus skaidroja savaas lidzibaas lietas ar piemeriem no ikdienas dzives (ne abstraktam filozofiskam konstrukcijam). Lidziba, metafora - manuprat, tas ir veids, kaa var adekvati runat par garigam lietam, izmantojot materialas pasaules jedzienus. problema lielakoties ir taa, ka, mainoties laikam un videi, tas var iegut citu nozimi jaunajaa kulturvidee (kaa tas skaidri redzams, paganiem pienemot judu religiju, uzsucot to kopaa ar saviem paganiskajiem elementiem).
S.R...
# Iesūtīts: 2008.06.04 11:56:42
patriots
pirmoreiz dzirdu, ka Marija godinātu pati sevi bet labi, lai tas nebūtu tāda bla,bla,bla līmenī esiet lūdzu tik laips un norādiet konkrēti, kurā no Marijas vēstījumiem tas ir teikts. varbūt ir iespējams uzreiz links ar minēto tekstu.
Mulders
# Iesūtīts: 2008.06.04 12:27:57
S.R. tās fatimas u.c. parādības vot tā runā... runā pareizi runā runā, un tad pa vidu iemet darvas karoti no sērijas "Nākiet pie manis"
S.R...
# Iesūtīts: 2008.06.04 12:41:14
Mulders
kad Jēzus pie krusta teica savam mīļotajam māceklim Jānim - redzi, tā ir tava māte. to katoļi ir pārņēmuši no Jāņa, šis Jēzus novēlējums mums ir aktuāls arī šodien. nu ja, ne Pēterim, ne jēkabam, ne matejam Viņš to neteica... tas tā.
un kādēļ bērns nedrīkstētu iet pie savas mātes?
S.R...
# Iesūtīts: 2008.06.04 12:42:45
Marija visur norāda uz savu Dēlu, neviens no vēstījumiem nav bijis pretrunā ar Evaņģēliju. Marija aicina cilvēkus atgriezties no sava ļaunuma, grēkiem.
Mulders
# Labojis Mulders: 2008.06.04 13:00:36
S.R. vēl sakarā ar Jāni, Kristus Pēterim teica - "Kāda tev daļa, tu seko Man". Ar to vien pasakot, ka Kristus Jānim adresētus textus ņēma visai exkluzīvi un ne obligāti attiecināmus uz citiem mācekļiem...

Bet kad Citi Mācekļi par Jāņa īpašo stāvokli zināt, Kristus šos vienkārši pasūta - sakot - tev nav daļa gar manām un Jāņa attiecībām - tu lūdz seko man, kā es tev esmu pateicis!

Un... tālāk S.R. tagad atkal kārtējais jautājums kas varbūt liks tev aizdomāties!

Vai tu tiešām tici, ka tikai viens autors visā Bībelē tikai vienā vietā būtu tā pareizi "pienaglojis" Marijas Statusu ar vienu (!!!) Rakstu vietu... un visi pārējie to noignorējuši, neuzskatījuši par vajadzīgu pat pieminēt kosvenno!
Vai tu tiešām tici, ka Baznīcai būtiskas dogmas Rakstos ir pamatojamas ar vienu vienīgu rakstu vietu, viena autora ne pārāk skaidrā izteikumā?

Jeb drīzāk mums ir gadījums ar to, ka vispirms izlemjam kam ticēt, un tad piemeklējam Rakstu vietas, kas "var būt" to apstiprina!

Arī Jānis u.c. Rakstu autori par savu galveno mērķi ir likuši kāreiz atklāt Kristu, Dieva darbus un Pestīšanas plānu... Visas īstenās doktrīnas mēs Rakstos varam atrast vai nu pie vairākiem autoriem, vai pie viena autora vairrākkārtīgi to atkārtojam... Tad mēs varam būvēt doktrīnas un Dogmu!

Bet ja tu vienam pantam viena autora vienā teikumā klāt piekabini veselu Dogmu par Marijas statusu Debesīs un viņas attiecībām ar visiem ticīgajiem, tad piedod... man tas nav pieņemams... Tā atkal kārtējo reizi ir apsūdzība no RKB puses Svētajam Garam ka šamais ir dislektiķis!

Lai tu saprastu mazliet par ko es runāju... tad vai zini tādu Rakstu vietu:

1 Kor 15:29 Ko tad tie darīs, kas liekas kristīties par mirušajiem? Ja jau mirušie augšām necelsies, kam tad kristīties par viņiem?

Mormoņi, piemēram, no šīs rakstu vietas izveido savu doktrīnu par to, ka cilvēks var kristīties citu mirušo vietā! Bet šāds dīvains texts parādās tikai 1u reizi pie viena autora pie Pāvila, visai aizplīvurotā formātā un jocīgā kontextā!
Ko tas īsti nozīmē nav skaidrs, no Rakstiem to nevar izsecināt, tamdēļ dogmu un doktrīnu no šīs Baznīca nekad nav veidojusi!
Taču tas netraucē RKB izmantot tādas jocīgas exkluzīvas Rakstu vietas... nereti izmantojot antilegomenu (rakstu grāmatas par kurām Vēsturiski ir bijis disputs vai tās kanonā maz iekļaut) lai pamatotu kaut kādas savas tradīcijas dogmas!
S.R...
# Labojis S.R...: 2008.06.04 13:18:10
Mulders
mans dārgais draugs, to jau es esmu pamanījusi, ka ir jautājumi gan par Rakstiem, gan ticības lietās, kuros luterāņiem un katoļiem domas ir atšķirīgas es gandrīz sliecos domāt, ka tas aizrādījums Pēterim ir adresēts ar domu tiem - kam Marija nav garīgā māte - tā nav jūsu darīšana. bet protams, tā ir mana ļoooti brīva interpretācija
ja runājam par atklāsmēm, kādas katoļi ir saņēmuši par Mariju, tad mums Sv.Garam patiešām nav ko pārmest tās ir daudz, izsmeļošas un bagātīgas. bet tas iespējams ir tāds NOSLĒPUMS, kurš ne katram atklājās un ne katram ir vajadzīgs. varbūt pat Marija ir nepieciešama tiem, kas ticībā vājāki. nu, kaut kā tā.
Kundali
# Iesūtīts: 2008.06.04 13:24:24
Pilnīgi S.R. piekrītu Tev, ka Dievmāte ir jāgodā. Tapēc man pie katoļiem dažas lietas ir dziļi simpātiskas.
Mulders
# Iesūtīts: 2008.06.04 13:26:18
S.R. tātad jebkuras atklāsmes, kas "koriģē" to, kas ir publiska, ir
a) Pareizākas
b) Noteikti no Sv. Gara, jo tā saka tie, kuriem tu tici
c) Nekādā gadījumā nav no Velna
d) Droši drīxt būt pretrunā atklātajam Dieva Vārdam?



Kā tu zini, ka kāda atklāsme patiešām ir no Dieva... Vai tiešām tevi pārliecina pie atklāsmes piekabināta birka "Tas ir no Dieva"

Ja tu saki, ka tu uzticies atklāsmei, jo tai uzticās visa Pāvesta Baznīca, tad kārtējais jautājums - un vai Pāvests nekad nav kļūdījies, un vai visas atklāsmes ir ex kathedra? Bet ja nav, tātad nav droši, ka tās ir no Dieva... Un ko darīt ar tām atklāsmēm, kas Pāvestam bij pirms viņš vispār pasludināja Nekļūdības Dogmu, kas tika pasludināta I Vatikāna koncilā kurā tur 17 gadsimta vidū? A ko 17 gadsimtus Baznīca tam tiešām ticēja un nekad par to nestrīdējās!

Tobiš, kad to ķēdi sāk ķidāt, es vienkārši neredzu kur tur kāds var dot drošu garantiju ka kāda Atklāsme vispār ir no Dieva, ja tā nav Rakstos pamatota?
S.R...
# Iesūtīts: 2008.06.04 13:26:54
tas, ko minēji par kristīšanos mirušo vietā..nu ja.
bet ignorēt Jēzus vārdus, kuri tika teikti tad, kad Viņš jau bija pienaglots pie krusta??? dīvaini!... lasām to, kas patīk - kā ausis niez? manuprāt tos vajadzētu iegravēt zeta burtiem, ielikt lielā rāmī un pārlasīt ik dienas!!!
S.R...
# Iesūtīts: 2008.06.04 13:30:18
Mulders
nekādu pretrunu nav. patīk tev tas vai nee. bet varbūt nestrīdēsimies par to? es atļauju tev negodināt Mariju - atļauj man viņu godināt, pateikties viņai par Pestītāju un uzlūkot ar vislielāko cieņu. kā paraugu, kā māti, kā visa labā avotu caur kuru Dievs pasaulei Gaismu dāvājis!
Mulders
# Labojis Mulders: 2008.06.04 13:32:15
S.R. kāpēc ignorējam... Neignorējam... bet kas galvenais, arī neielasām tur vairāk kā tur ir rakstīts!

Pietam, ja tā skurpulozi skatāmies Rakstos, tad mīļotais māceklis ņem Mariju aizgādībā pie sevis, nevis kā katoļiem... Marija ir aizgādniece mācekļiem

Ja jūs paši būtu konsekventi savos secinājumos, un tiešām Raksti būtu jūsu teoloģijas avots, tad no šīs rakstu vietas izriet vien tas, ka ikvienam māceklim ir Jēzus Māte "jāņem pie sevis" aizgādībā - tātad par viņu jālūdz, par viņu jārūpējas!

Bet katoliskā interpretācija nekur neparādās Rakstos vēlāk nedz pie Pāvila nedz Pētera nedz citiem autoriem... Tā prkase ko ikviens neiesvētītais ieraudzīs šodien pie RKB noteikti nav atrodama pat ar pušplēstu vārdu Rakstos!
S.R...
# Iesūtīts: 2008.06.04 13:33:05
Mulders
ļooti delikāts jautājums - kādas bija tavas attiecības ar mammu? labas? vari man neatbildēt, bet padomā pats par to- reizēm Mariju ir grūti pieņemt tieši šo attiecību iespaidā.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 163 , pavisam kopa bijuši: 26037