atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Jēzus ir Dievs vai Dieva dēls?
Ērika
Iesūtīts: 2010.04.04 11:45:26
Mans viedoklis ir ka Jēzus ir Dievs dēls , jo nesaprotu kā var Dievs izlīst starp sievietes kājām un zīst viņas krūti. .. Es maldos?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . >>
AutorsZiņas teksts
Svētais
# Iesūtīts: 2010.04.06 17:33:27
Teiksim viņš nevar melot, nevar pats sevi aizliegt, nevar pārkāpt tavu brīvo gribu ( iznemot pēdejas tiesas dienā), nevar būt neuzticīgs savam vārdam un saviem apsolijumiem, nevar lauzt derību, nevar daudz ko , tai skaita akmeni tadu uzveidot
masiks [212.93.96.2]
# Iesūtīts: 2010.04.06 17:33:35
Jošs Mulders
Un "iespeejamaa robezhas", protams, nosaka Dievs , jo vinjsh ir shiis Realitaates, taatad respektiivi arii iespeejamaa - autors!
Aiz ko tāds secinājums? A bet nevarēšanas robežas - kurš tās nosaka? Un ja nosaka - kāds pamats tās atstāt nemainīgas?
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.04.06 17:34:39
incognito, par laimi tu maldies

Kristus sevi sauca gan par Dieva Deelu gan par Cilveeka Deelu Taadeejaadi uzsverot abas savas dabas!
masiks [212.93.96.2]
# Iesūtīts: 2010.04.06 17:36:17
Raimonds
Gluži kā dažiem te sludināt, ka masiks neko nav spējīgs saprast. Brīžiem ir patīkami kucēnu iebāzt ar degunu... ēee... tur kur kucēnus bāž. Mazliet audzinoši..... un.... sīkums, bet patīkami...
Kaspis [87.99.85.145]
# Iesūtīts: 2010.04.06 17:36:36
1.1. Šiet ir redzams, ka DIevam ir vairākas personas: 1 Mozus 1:26 Tad Dievs sacīja: "Darīsim cilvēku pēc mūsu tēla un pēc mūsu līdzības;

1.2. Šeit ir pateikts ka Dievs dos Dēlu, kas arī ir Dievs:
Jes9:5 Jo mums ir piedzimis Bērns, mums ir dots Dēls, valdība guļ uz Viņa kamiešiem. Viņa vārds ir: Brīnums, Padoma devējs, Varenais Dievs, Mūžīgais tēvs un Miera valdnieks.

1.3. Šeit ir skaidri redzams, ka Jēzus ir Dievs:
Jāņ.1: 1 Iesākumā bija Vārds, un Vārds bija pie Dieva, un Vārds bija Dievs.
2 Tas bija iesākumā pie Dieva.
3 Caur Viņu viss ir radies, un bez Viņa nekas nav radies, kas ir.
14 Un Vārds tapa miesa un mājoja mūsu vidū, un mēs skatījām Viņa godību, tādu godību kā Tēva vienpiedzimušā Dēla, pilnu žēlastības un patiesības.

1.4. Vēstulē Ebrejiem 1:8 Dievs Tēvs apliecina Jēzum: „bet par Dēlu: Tavs tronis, Dievs, paliek mūžu mūžos, un taisnības zizlis ir Viņa valdnieka varas zizlis.
incognito
# Iesūtīts: 2010.04.06 17:36:43
Jošs Mulders
Jautājums jau drīzāk ir, vai Jēzus sevi sauca par Dievu?
Kaspis [87.99.85.145]
# Iesūtīts: 2010.04.06 17:37:12
1.5. Šeit ir redzams, ka caur Jēzu ir radīta pasaule:
Ebr.1:1 Dievs vecos laikos daudzkārt un dažādi runājis caur praviešiem uz tēviem,
2 šinīs pēdīgajās dienās uz mums ir runājis caur Dēlu, ko Viņš ir iecēlis par visu lietu mantinieku, caur ko Viņš arī pasauli radījis.

1.6. Šeit ir redzama Trīsvienība:
1Jāņa5: 6 Viņš ir tas, kurš nācis caur ūdeni un asinīm, Jēzus Kristus, ne ūdeni vien, bet ar ūdeni un asinīm. Un Gars ir liecinieks, jo Gars ir patiesība.
7 Jo trīs ir, kas dod liecību debesīs: Tēvs, Vārds un Svētais Gars, un šie trīs ir viens(!!!).

1.7. Tātad, ko Jēzus teica par Sevi, kas Viņš ir?
Iesākumā apskatīsim Viņa vārdus Jāņa evaņģēlijā 10:30 „Es un Tēvs, mēs esam viens.” No pirmā acu uzmetiena varbūt neliekas, ka Viņš Sevi apliecina par Dievu, šo sacīdams, bet pavērojiet jūdu reakciju uz Viņa apgalvojumu: „Bet jūdi Viņam atbildēja: „Nevis laba darba dēļ mēs Tevi gribam nomē
masiks [212.93.96.2]
# Iesūtīts: 2010.04.06 17:37:18
Jošs Mulders
Kristus sevi sauca gan par Dieva Deelu
Kristieši gan jamo par Dievu dēvē... HVZ, vai tas varētu būt viens un tas pac.
Kaspis [87.99.85.145]
# Iesūtīts: 2010.04.06 17:37:43
„Nevis laba darba dēļ mēs Tevi gribam nomētāt [ar akmeņiem], bet Dieva zaimošanas dēļ, tāpēc ka Tu, cilvēks būdams, dari Sevi par Dievu.”” (Jāņa ev. 10:33) Jūdi uztvēra Jēzus vārdus kā Viņa pretenziju uz Dieva statusu. Tālākajos pantos Viņš nebūt necenšas noliegt to, Viņš nesaka „Es jau neteicu, ka Esmu Dievs”. Tas norāda uz to, ka Jēzus tieši to arī gribēja pateikt, ka Viņš ir Dievs, sakot „Es un Tēvs, mēs esam viens” (Jāņa ev. 10:30). Jāņa ev. 8:58 ir atrodams vēl viens šāds piemērs. Jēzus paziņoja: „Patiesi, patiesi Es jums saku: pirms Ābrahāms tapa, esmu Es.” Atkal jūdu atbildes reakcija uz šādu apgalvojumu bija tas, ka viņi salasīja akmeņus un vēlējās Jēzu ar tiem nomētāt (Jāņa ev. 8:59). Jēzus, pasludinot Savu identitāti, lieto formu „Es esmu”, kas Vecajā Derībā apzīmēja Dieva vārdu (2. Mozus 3:14). Kāpēc gan jūdi būtu gribējuši nomētāt Viņu ar akmeņiem, ja ne tāpēc, ka Viņ
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.04.06 17:37:53
Aiz ko tāds secinājums? A bet nevarēšanas robežas - kurš tās nosaka? Un ja nosaka - kāds pamats tās atstāt nemainīgas?

nenosaka... Pietiek, ka tiek noteikts iespeejamaa robezhas... Viss kas aarpus taa... LOGJISKI ir neiespeejams!

A secinaajums elementaari izrietoshss... ja Dievs ir Visuma Autors, tad vinjsh ir autors visiem Visuma likumiem un wahtever kas to darbina/kustina/existencizee.... taatad vinjsh arii noliek visas shitaas jautriibas robezhas kuraas taa darbojas... un kaa tas darbojas... Taatad vinjsh arii nosaka visu iespeejamo... Savukaart neiespeejamais logjiski izriet no pirmaa!

Taadeejaadi... ne viss, ko tu vari iedomaaties par iespeejamu IR iespeejams shai visumaa. Un otraaadi, ne viss, kas tev shkjiet neiespeejams IR neiespeejams shai visumaa!

Protams es buutu naivs, ja censtos tev enlisteet abus shos sarakstus... peedeejo reiz kad chekoju pasee... neskaitiijos Dievs
Kaspis [87.99.85.145]
# Iesūtīts: 2010.04.06 17:38:02
1.8 Ko apustiļi saka, kas ir Jēzus?
Apustulis Toms, ieraudzījis Jēzu, izsaucās: „Mans Kungs un mans Dievs!” (Jāņa ev. 20:2. Jēzus necenšas viņa sacīto izlabot. Apustulis Pāvils Viņu apraksta šādiem vārdiem: „mūsu lielais Dievs un mūsu Pestītājs Jēzus Kristus” (Titam 2:13). Apustulis Pēteris saka to pašu: „mūsu Dievs un Pestītājs Jēzus Kristus” (2. Pētera 1:1).

1.9. Kāpēc šis jautājums par Jēzus patieso identitāti ir tik svarīgs? Kāpēc tam ir nozīme, bija Jēzus Dievs vai nē? Vissvarīgākais iemesls, kāpēc Jēzum ir jābūt Dievam, ir tas, ka, ja Viņš nebūtu Dievs, Viņa nāve nebūtu bijusi pietiekams upuris par visas pasaules grēkiem (1. Jāņa 2:2). Tikai Dievs būtu varējis samaksāt šādu bezgalīgu sodu (Romiešiem 5:8, 2. Korintiešiem 5:21). Jēzum bija jābūt Dievam, lai Viņš varētu samaksāt sodu mūsu vietā. Jēzum bija jābūt arī cilvēkam, lai Viņš varētu nomirt. Pestīšana ir pieejama tikai caur ti
Kaspis [87.99.85.145]
# Iesūtīts: 2010.04.06 17:38:26
Pestīšana ir pieejama tikai caur ticību Jēzum Kristum! Jēzus dievišķība ir pamats tam, ka Viņš ir vienīgais ceļš uz Debesīm”. Jēzus dievišķība ir pamats arī tam, ka Jēzus par Sevi apgalvoja: „Es esmu ceļš, patiesība un dzīvība; neviens netiek pie Tēva kā vien caur Mani.” (Jāņa ev. 14:6)
P.S. 1.7, 1.8 un 1.9 ņemts no http://sites.google.com/site/jaanisb/7
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.04.06 17:39:28
Kristieši gan jamo par Dievu dēvē... HVZ, vai tas varētu būt viens un tas pac.

Ne tikai vareetu, bet IR Tieshi uz shii "tas pats" baazes arii Juudi shamo ij krustaa saziepeejaas sists, ij akmenjiem meetaat!

Pietiek tik noskaidrot ko vispaar noziimee Rakstos un attieciigajaa kontextaa konstrukcija "X deels" Shii konstrukcija caur caureem ir Rakstos... un pat ar iipashi neapbrunjotu aci var ieraudziit, ka taa ir cilveeku klasifikaacija
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.04.06 17:40:44
A ja nevar defineet, tad kaadaa veidaa Mulders piekaarto dievam neiespeejamas darbiibas un kaapeec taas ir neiespeejamas?

Nuu es nevaru defineet arii kas ir dziiviiba pilnaa meeraa, bet es visai droshi varu pateikt, ka vot varde ir dzivis organisms

Nespeeja defineet nenoziimee, ka nav iespeejams noteikt klases objektus!
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.04.06 17:42:16
Jeb organizeeta dziivu organismu - sjuunu - kolonija?

Dziivs organisms!
Aivars
# Iesūtīts: 2010.04.06 17:43:13
incognito
Ievēro, ka Cilvēka Dēls ir dievišķs tēls no Daniēla grāmatas, un vai visur, kur Jēzus runā par Cilvēka Dēlu, ir runa par dievišķiem atribūtiem un pilnvarām, piem grēku piedošana, pastarā tiesa, Sabata KUNGS utt
Svētais
# Labojis Svētais : 2010.04.06 17:45:38
Dievs nevar neko, kas darbojas pretim Viņam Pašam, un var visu citu . Mēs savukārt ļoti daudz ko nevaram pat aptvert . Visu fiziskās pasaules izmaiņas utt...
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.04.06 17:46:20
Ugu. Un kas ir `nevaramais` prieksj biedra JHVH?

Kaa jau teicu - nevaru es to defineet, jo es nezinu Dievu tik pilniigi... neesmu es Dievs un nav vinjsh atklaajis man sevi visaa pilniibaa, ko es nemaz nevareetu aptvert buudams kudii mazaaks!
masiks [212.93.96.2]
# Iesūtīts: 2010.04.06 17:48:49
Jošs Mulders
A secinaajums elementaari izrietoshss... ja Dievs ir Visuma Autors, tad vinjsh ir autors visiem Visuma likumiem un wahtever kas to darbina/kustina/existencizee.... taatad vinjsh arii noliek visas shitaas jautriibas robezhas kuraas taa darbojas... un kaa tas darbojas... Taatad vinjsh arii nosaka visu iespeejamo... Savukaart neiespeejamais logjiski izriet no pirmaa!

Hmm... vispār otrais no pirmā loģiski neizriet. Tik pat labi Dievs ir ierobežots ar Visuma standart likumu komplektu, kas ir jāievēro visos radītajos Visumos. Tb - Visumu viņš var radīt, likumus noteikt, bet tikai iepriekš noteiktās robežās. Nu, tur - gaismas ātrumu citu uzlikt, G konstanci izmainīt... un tā... Ij tad sanāk, ka Dievs savas iespēju robežas nenosaka, lai arī būtu Visumu radījis...
masiks [212.93.96.2]
# Iesūtīts: 2010.04.06 17:51:13
Svētais
Dievs nevar neko, kas darbojas pretim Viņam Pašam, un var visu citu
taču sātanu jamais kautkā spēja radīt, ij cilvēku, kas viņu nah pasūtīja, da krustā piesita... IMHO būsi izteicis nedaudz pārsteidzīgu apgalvojumu.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 85 , pavisam kopa bijuši: 20516