atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi Restorāns baznīcā
Raimonds
Iesūtīts: 2010.10.17 22:18:39
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
AutorsZiņas teksts
*Duksis
# Iesūtīts: 2010.10.18 14:33:40
Ctulhu

> Nujaa un mani izgliitoja PSRS skolaa

Viens kārtīgs inteliģents cilvēks ir aptuveni četru paaudžu darbs.
a_masiks
# Iesūtīts: 2010.10.18 14:36:51
*Duksis

/lieki piebilst ka arī Dievs un bībele aktīvi aizsargā īpašumtiesības. Pat baušļos to atspoguļojot - tev nebūs svešu mantu iekārot un aiztikt.../

Raimonds
manas pārdomas par toni? Ja tornis kā ēstuve nesīs lielāku labumu pilsētai, nekā kā zvanu tornis - tad lai tur arī ir ēstuve! Man vienīgi var nepatikt rakstā atspoguļotās valsts nozagšanas pazīmes, kur fīrmaņiem būtu jānovelk visas ādas un pliki jāpalaiž mājās par tādu izrīcību.
a_masiks
# Iesūtīts: 2010.10.18 14:38:13
*Duksis
Viens kārtīgs inteliģents cilvēks ir aptuveni četru paaudžu darbs.
tas ir saistīts ar tām četrām paaudzēm, kuras tēvutēvu grēki piemeklē?
*Duksis
# Iesūtīts: 2010.10.18 14:38:20
Ctulhu Nabaga kaņepīte slikti ierakstās citos jēgas taksonos. ... . Īpašuma tiesības nedrīkst būt pretrunā ar visas sabiedrības interesēm, pēdējās skaitās prioritāras. Tā vismaz pašreiz ir rakstīts kādas potenciāli vai dažkārt pat aktuāli totalitāras valsts - Vācijas konstitūcijā.
*Duksis
# Iesūtīts: 2010.10.18 14:38:57
a_masiks Sakritība nejauša.
Raimonds
# Iesūtīts: 2010.10.18 14:42:00
a_masiks
Summas ir palielas, šķiet par to varēja ne tikai atjaunot torni, bet uzcelt visu baznīcu. No vienas puses, svēta lieta, tornis, bet zem šīs izkārtnes var paslēp viskautko . Jā, raksts bija par to, bet kā jau baznīcas cilvēkiem, vairāk interesē šī pati torņa izmantošanas ētiskā puse.
*Duksis
# Labojis *Duksis: 2010.10.18 14:45:40
a_masiks

...baušļos to atspoguļojot - tev nebūs svešu mantu iekārot un aiztikt...

Jā, tikai pārdomas rada fakts, ka Dievam no sākuma bija jārada, kas tāds, ko varētu zagt. Savādāk bauslībai nebūtu jēgas. ... . Kas attiecas uz kristietību, tad tā ne tika nodala mans un tavs , bet arī izmisīgi cenšas noplēst šo robežu aicinot cilvēkus mīlestības vadītiem krist vienam otra apkampienos un dalīties visā ar savu tuvāko, kā sacīt komunisms uz sejas. Pirmie kristieši arī tā saprata kristietību un dzīvoja atbilstoši šiem priekšstatiem.
a_masiks
# Iesūtīts: 2010.10.18 14:48:17
Raimonds
manuprāt tornī ierīkota ēstuve nearko nav sliktāka par jebko citu likumīgu. Muzeju, kino vai koncertzāli. Nepatīkamāk būtu, ja tur izveidotu kaut kādu miesassodu centru, vai publiskas nāvessoda izpildīšanas vietu. Vai ķīmisko masveida iznīcināšanas ieroču fabriku vai lopkautuvi.
õunapuu [81.198.4.117]
# Iesūtīts: 2010.10.18 14:50:54
varētu uzdot jautājumu, no otras puses raugoties - vai ir ētiski ierīkot kristiešu u.c. religiju sakrālās celtnes vietās, kas kādreiz pildīja citas funkcijas? piemēram, savā laikā Jehovas liecinieki pārtaisīja par savām valstības zālēm ne vienu vien kinoteātri (Rīgā "Liesmu" u.c.).
Krišjānis
# Iesūtīts: 2010.10.18 14:54:05
a_masiks
Tā vietā, lai sūdotu, PS - texts no wikipēdijas linka, kuru, acīm redzot, kaut kāda sātaniska spēka dēļ, mācītāju kārtai nav iespējams izlasīt.
varēji uzrakstīt, lai palasa iepriekš piedāvātos linkus. Diemžēl vienmēr nav laika izlasīt visu, ko tautieši iepriekš diskusijā ir līdzdalījuši.

Par tekstu. kontatēt faktus vēl nenozīmē vēsturi stāstīt. vēsture ir fakti+iesaistīto pušu motivācija+izvērtējums+kopsavilkums.
Pēc Tevis sanāk, ka katoļi bija nabaga jēriņi, kam uzbruka vilki luterāņi.

P.S. uzraksti arī kaut ko par uzstādito tēmu.
*Duksis
# Iesūtīts: 2010.10.18 14:58:32
Starp citu, kādreiz pie Alauksta ezera senā hernhūtiešu saiešanās namā bija ietaisīts padomjlaiku krogs "Cepļu saiešana." Cilvēki dzēra uz nebēdu. Beidzās ar to, ka, šķiet, vietējie iedzīvotāji to 1986.g. to nodedzināja. ... . Duksim bija tas gods pastāvēt pie šī kroga vēl kūpošām krāsmatām. Vietējiem iedzīvotājiem acis mirdzēja un krūtis bija ritenī no lepnuma un atgūtas cilvēciskās pašcieņas.
a_masiks
# Iesūtīts: 2010.10.18 15:02:04
Krišjānis
1) es sākumā neuzbāzīgi ieminējos par tiem laikiem. Ja kāds zināja, vai vismaz attapa pameklēt - varēja vismaz tālāk neturpināt. Nekā... pēc tam ieliku linku, lai jau vismaz izlasa, saprot, padomā - atkal nekā... tad ko gan lai TAGAD no manis vēl citu sagaidīt? Bliežu tiešā textā, lai cilvēciņiem ir viennozīmīgi skaidrs.
/ nemaz nedomāju ka kāds tur bija jēriņš, par ko mana šūme bija - jau augstāk rakstīju/

2) jau izteicos.
pich_
# Iesūtīts: 2010.10.18 15:03:09

tur vajadzētu ierīkot ko tādu, lai tūristi brauc un tērē naudu. restorāna idejai nav ne vainas- katrs tūrists, kurš apmeklēs Jelgavu, par pienākumu uzskatīs paēst šādā restorānā. un vajag tur ieviest kādu firmas ēdienu, līdzīgi kā Tamperē- cik reizes esmu tur bijis, vienmēr aizbraucu uz viņu skatu torni un nopērku speciālos virtuļus ar pildījumu (vai kā viņus tur sauc).
*Duksis
# Iesūtīts: 2010.10.18 15:05:20
...ieviest kādu firmas ēdienu

Kristburgerus.
pich_
# Iesūtīts: 2010.10.18 15:15:40
*Duksis

nav slikta ideja- arī reliģiskajai tēmai pietuvinātas lietas varētu pievilināt tūristus (baznīcas tornis, galu galā). katrā ziņā- vismaz svētīto ūdeni tur varētu pārdot. vai arī salātus "mūks kažokā"
Raimonds
# Iesūtīts: 2010.10.18 15:21:31
a_masiksCtulhu
Nu sabiedriskaa eedinaasana vispaar ir visnotalj eetisks pasaakums.
Labi paēst nav problēmas, labu apatīti! Bet parasti jau jautājam: kur, kā, ar ko un ko? Cilvēks jau ir tāds piekasīgs sākot ar to , ka grib ēst ar dakšiņu un nazīti nevis rokām utt. ko un kur ēdam. Varbūt šie jautājumi ir lieki?
a_masiks
# Iesūtīts: 2010.10.18 15:27:17
Raimonds
vislētāk ir ēst padomju tipa stolovajās. parastā ēstūzī var pietrūkt exotikas.
tallinā biju tajā tjipa viduslaiku ēstūzī - hvz, nesapratu - toļi vecas baznīcas, toļi vecas noliktavas ēkā. diedzēti graudi, un cita 11-15 gadsimta fīča. dārgi un exotiski. kapēc gan lai liepājā nebūtu kaut kas tamlīdzīgs? Ja ne garšīgi, tad vismaz exotiski...
pich_
# Iesūtīts: 2010.10.18 15:35:26
a_masiks

tas ir tas, ko es jau ieteicu- ieviest savu knifiņu, firmas zīmi.

vēl varētu būt mūku gatavots alus vai vīns
masiks [217.199.116.136]
# Iesūtīts: 2010.10.18 15:41:38
pich_
http://www.zolotaja-amfora.ua/collection.php?id=1
*Duksis
# Labojis *Duksis: 2010.10.18 15:51:25
Liķieri "Benediktīns", "Šartrēze" ir tapuši klosteros. Pēdējais pat sieviešu. Izrādas, ka arī Dieva cilvēciņi dažuviet ir bijuši pietiekoši saimnieciski rosīgi, pasaulīgu mērķu labad turējuši dažādus rūpalus, lai viņu grēcīgajām miesām nebūtu jāiztiek vienīgi no tā, ko Dievs ir devis.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 161 , pavisam kopa bijuši: 4398