atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem Par karmu
Mulders
Iesūtīts: 2008.01.30 14:08:25
Sekojošā gaismā:

http://en.wikipedia.org/wiki/Karma

izceļot koncepcijas

The philosophical explanation of karma can differ slightly between traditions, but the general concept is basically the same. It is usually understood as a sum of all that an individual has done, is currently doing and will do. The results or `fruits` of actions are called karma-phala. Karma is not about retribution, vengeance, punishment or reward; karma simply deals with what is. The effects of all deeds actively create past, present and future experiences, thus making one responsible for one`s own life, and the pain and joy it brings to them and others. In religions that incorporate reincarnation, karma extends through one`s present life and all past and future lives as well.

Ir jautājums, vai Karmoloģijā tiek runāts par cilvēka izvēļu ietekmi uz citiem cilvēkiem?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . >>
AutorsZiņas teksts
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.02.08 14:16:17
Mulders
Atliekam malā visu, kas bija pēc tavas atbildes 1 ... 4 par paradīzi, 2008.02.06 16:47:20, t.i.:

1) likumi netiek pārkāpti
2) ciešanu nav
3) brīvā griba ir
4) attīstība ir

No kā seko, ka attīstība ir iespējama bez ciešanām.

Ja tā, tad varam attiecināt tos pašus punktus uz MŅ sistēmu. TurAugšā ir attīstība, bet ciešanu nav.
Ciešanas ir tikai šeit, skarbajā vidē uz zemes, un tās ir TurAugšā pieņemtas brīvprātīgi.
Līdz ar to - katrs pats vainīgs pie savām ciešanām?


Mulders
# Labojis Mulders: 2008.02.08 14:17:56
KarotesNav,

Tā noskaidrojām, ka brīvajā gribā šķiet esam uz vienas lapaspuses! Tobiš esam kompatibilisti! Un teixim, absolūti brīva griba ir būtnei, kuru draivo tikai un vienigi viņas pašas būtība!

Tagad es šķiet esmu ieraudzījis to kur radās mums konflikts un neizpratne!

Kristietībā (laigan ne vispārzināmi un ne tik vienkārši no Rakstiem, bet arī) ir visai augsts teoloģisks disputs par tādiem jēdzieniem kā persona un daba! Šis disputs bij nepieciešams baznīcā, kad runa bij par Kristus duālo dabu un viņa personu, no kā izrietēja Halcedonas ticības apliecība (ja ir brīvs laiks uzroc to disputu, var sagoogleet)!

Ir divas lietas... persona un daba (anglisi nature, essence). Personu definē griba, intelekts, jūtas un tā... Dabu definē atribūti... ja mainās atribūti, mainās daba. Teixim lodes atribūts ir "apaļums". Ja to no lodes paņem nost, tā vairs nav lode. Bet šis atrībūts NAV daba, daba ir atribūtu kopums.

Lūk... un griba izriet no dabas nevis no personas. Persona ir "draiveris" jeb gribas "izpildītājs". Tā piemēram zivs daba determinē, ka zivs griba ir vienmēr "peldēšanas` un "ūdens" kontextā.

Tad nu lūk... Tas kas tiek mainīts Kristietī ir viņa DABA nevis PERSONA! Persona paliek tā pati, bet daba tiek nomainīta! Pietam nevis nāves brīdī, bet kad cilvēks kļūst ticīgs... Tad viņa daba tiek "piekabināta" Dievišķajai dabai, kura ieplūst cilvēkā!

Tas ir kā sakaltis zars tiek uzpotēts uz dzīva koka, zara BŪTĪBA mainās, tā tiek piepildīta ar koka BŪTĪBU, bet zara PERSONA nemainās (apakšzaru forma, zara augšanas virziens, augļu nešanas vietas uz zara, tas kas zaru padara par unikālu... personība, persona)

Tādējādi, Kristietībā Griba tiek ATBRĪVOTA... jo tiek attīrīta cilvēka daba no tiem piemaisījumiem, kas nav dabīgi cilvēka vai dievišķi, bet kas ir no Velna, un tā kā griba ir dabas determinēta funkcija kaut kādā mērā, tad ļaunums ietekmē gribu. Kā narkotikas ietekmē narkomāna gribu!

Un kristietība māca, ka Dievs nvis ATŅEM tev personību un dabu un nomaina ar kaut kādu paklausīgu robotu, bet dabu pāarrada par to kādai tai bij jābūt... Zivs kļūst par zivi un tas viņu padara par absolūti laimīgu, jo pirms tam tā bij krastā izmesta zivs bez spurām! Un tava personība nevis tiek pakļauta pāprogrammētam determiniskam automātam, bet tieši otrādi... tava daba virs kuras "lidinās persona" tiek atbrīvota no sārņiem, tu kļūsti patiesi brīvs!

Un savukārt tava līdzība ar melon kasti neiztur kritiku. Jo arī Dievu tu vari aplūkot kā melnu kasti un uz ievadfunkciju "MELOT" vienmēr dabūsi atbildi "NĒ", bet no tā neziriet, ka Dievs nav brīvs... Viņš ir BRĪVS, jo viņu nekas ārējs neierobežo. Bet viņa DABA determinē tieši to, ka Dievs NEGRIB melot... Un negrib no brīvas gribas!

Nevar gribu atraut no paša cilvēka, un tikai tāda griba ir brīva, kas pauž pilnībā cilvēka dabu absolūti... kas nozīmē absolūtu atbildību!

Un Kristieši debesis negrēkos nevis tamdēļ ka ārēji rāmji viņiem to neļaus (bet iekšēji viņi to gribētu) bet otrādi... ka nebūs nekādi ārēji rāmji, jo iekšēji cilvēks būs aboslūti labs un brīvs!

Ādams un Ieva bij tieši tādi labi, bet viņiem no ĀRPUSES tika iebarota indīga informācija... Čūskas inde kļuva par daļu no Ievas un Ādama DABAS, kas momentā atpsulogjas viņu gribā!

Protams, cilvēka persona ARĪ mainīsies... jo mainās persona cilvēkam kas nekad nav varējis staigāt un ja pēc tam viņš VAR staigāt, tad kaut kādas izmaiņas notiek arī personā!

Taču aceries... dabas nomaiņa notiek šeit šajā dzīvē... Bet debesīs vienkārši notiekās pēdējā attīrīšanās no grēka sekām. Raksti to runā kā "miesa" ar to apzīmējot šīs laicīgās pasaules ietekmi uz tavu dabu!

Kristus darba dēļ, kad viņš uzņēa grēku uz sevi savienojoties ar cilvēcīgo dabu, tas ir iespējams. Kristus sevī "pārsūknē" tos naftas plankumus, kas bojā cilvēciskās dabas skaidro ūdeni! Kristus kļūdams par daļu no šī ūdens ar savu dievišķo spēku var šos naftas plankumus sevī savākt... tas iesākas tagad, bet top pabeigts tur... nākamajā pasaulē... Un rezultātā tu esi Tīrs strauts, Tīrs ūdens bez jebkādiem indīgiem piemaisījumiem. Vai Upe kurā ir naftas netīrumi ir brīva? Vai tomēr upe, kura ir attīrīta beidzot IR brīva, jo var pilnībā BŪT tas kas viņa pēc dabas ir - skaidra dzīvību dodoša upe? Bet kristus ir Upes pieteka, varens dievišķs atvars, kas sevī iesūc šo naftu! Bet tās upes, kas rada aizsprostu uz šo atvaru, paliek piesārņotas! Un kad nāks uguns... tad tās degs...

UN pats saproti, ka tas cik ātrā laikā izdosies naftu izsūknēt šajā laikā ir atkarģis no upes līkumiem, līčiem, naftas daudzuma, upes dziļuma, upes citām lietām, kas šo upi padara unikālu! Kādu Kristietība izmaina ļoti ātri, cits savukārt mokās ar naftas plankumiem ilgi... Mēs jau vēl visi esam tādas upes kas saslēgtas ar kanāliem... un nereti vienā galā tīrām naftu, bet otrā galā ļaujam tai sevī ieplūst!
Bet ja paskatās "no augšas" tad var ieraudzīt, ka Kristus tiešām ir kā koka stumbrs un visi uz viņa uzpotētie ticīgie ir kā zari... kas gan arī savstarpēji saistīti gan ar kristu!

Un pienāks laiks, kad šis dzīvais koks tiks iecelts jaunā pasaulē un visi nokaltušie zari no tā noņemti... Tā teikt, ja nav kazai piena, tad nav... Tā kristus sevī atdzemdina to cilvēces koku kāds tas bij paredzēts, padarot to imūnu pret grēka slimību, jo ir to sevī uzvarējis!
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.02.08 14:30:11
Mulders
teixim, absolūti brīva griba ir būtnei, kuru draivo tikai un vienigi viņas pašas būtība!
No otras puses, būtība nav pašas būtnes izvēle. Pati būtība sanāk kā ierobežojums, determinisms. Tā, zivs būtība determinē zivi tiekties pēc ūdens. Vai sanāks absolūta brīvība?
Varbūt, absolūta brīvība būtu, ja zivs varētu pārvērsties par JebkoCitu?
Bet tas tā, vienkārši pārdomas.

Ādams un Ieva bij tieši tādi labi, bet viņiem no ĀRPUSES tika iebarota indīga informācija... Čūskas inde kļuva par daļu no Ievas un Ādama DABAS, kas momentā atpsulogjas viņu gribā!

Pag, bet tad taču nekas netraucē cilvēkam vēlreiz uzņemt indi?
Ja jau Ādams bija tieši tāds, kādi būs cilvēki paradīzē. Vai arī čūsku vairs nelaidīs tiem cilvēkiem klāt?
Mulders
# Iesūtīts: 2008.02.08 14:53:43
No otras puses, būtība nav pašas būtnes izvēle. Pati būtība sanāk kā ierobežojums, determinisms. Tā, zivs būtība determinē zivi tiekties pēc ūdens. Vai sanāks absolūta brīvība?

Tamdēļ faktiski "brīvs" pa īstam ir tikai Dievs. Viņu ierobežo tikai viņš. Mēs visi esam Radības, tamdēļ brīvība mums ir arī ieslēgta radīto pasaules likumu "slazdā".
Bet tamdēļ arī Dievs ir parūpējies, lai zivs justos laimīga ūdenī, un nelaimīga gaisā... un tas ir nevis tamdēļ, ka Dievs ir ļauns, bet tamdēļ, ka nevar apvienot gaisu un ūdeni un reizē būt laimīgam (es te runāju figurāli, cerams saproti) jo tad tas radītu pretrunīgu būtni!
Šie ierobežojumi ir Radīšanas sekas!

Es personīgi domāju, ka daba nav vienīgais kas draivo... mēs ar savām izvēlēm faktiski zīmējam paši savu gleznu, kas determinē šīs izvēles. Pietam vārds "determinē" šai kontextā ir "loozely" domāts. Jo ja tu palūkosies savā dzīvē un apkārt, tad redzēsi ka tu esi arī zīmējis savu būtību kaut kādā mērā... Cilvēkam ir tā laime un brīvība pašam būt savas būtības māxliniekam.
Bet pats saproti, ja tu esi indes atšķaidīts, tad gan zīmējums gan zīmētāja roka ir šīs indes ietekmē un gan zīmējums gan zīmētāja paša darbība nes šīs indes pēdas kas galu beigās skatoties no trascednenta putna lidojuma šo bildi padara par kroplu un nespējīgu pastāvēt Dievišķā pasaulē...
Tamdēļ Dievs kļuva par šī sazarotā paklāja daļu un šo indes pavedienu "iesūca" sevī, lai mēs atbrīvoti no grēka arvien spētu gan zīmēt paši sevi un tai pat laikā, lai šī inde netraucē izpausties mūsu būtībai īstajai!
Un mēs esam atšķirīgi... viens mīl dabu, cits tehniku... Dievs mīl un ir radījis gan tevi gan mani gan ctulhu gan citus cilvēkus katru ar savu unikālo "zaru musturi" un tomēr ir devis mums iespēju pašiem sevi zīmēt par krāsu izmantojot to ko mēs esam uzzīmējuši. Es nezinu vai tu saproti ko es tagad runāju, tas ir mazliet tāds pārlaicīgs trascendentāls zīmējums...

Kāds autors labi rakstīja... griba rada inerci, ļauna griba ļaunu inerci, laba griba, labu inerci! Un ir brīdis, kad sniega lavīna uzņem tādu kursu, ka tu vairs jau nevari neko mainīt, tava griba kļūst par šīs lavīnas ķīlnieku, kā pilnīgi degradēta narkomāna griba vairs nav brīva un izpaužas narkotikās... un TAD tikai palīdzība no ārpuses var ko līdzēt... Tieši tamdēļ mēs kristieši mācām un ticām, ka cilvēks kļūdams grēcīgi ir iesācis šo lavīnu... akmens ripo no kalna un pats cilvēks to nevar vairs apstādināt... tu vari pastūrēt pa kreisi pa labi neuzskrienot citiem akmeņiem vai klintīm, bet ulitmately tu esi lavīna kas nesās no kalna lejā! Un redzēt ka tava griba ir šīs lavīnas un krietiena varā tu nevari, jo VISI akmeņi tāpat kā tu piedalās šajā lavīnā un nogruvumā... un MANUPRĀT visas Austrumu u.c. reliģijas māca par to kā labāk ripo, lai neuzskrietu citiem virsū, lai neuzskrietu statiskām klintīm, lai tā labi "ripotu"... bet apakšā ir purvs... Kristietība runā par to, kā mainīt šo ripošanas virzienu pa 180 grādiem, kā nonākt atpakaļ Kalna virsotnē!

Vai zināji, ka Kristietībā "Debesu Jeruzāleme" ir Kalna Virsotnē zīmēta! Saucās "Svētais Kalns", ar to saprotot Debesis!

Un Atklāsmes grāmatas "Armagedona kauja" nozīmē tikai to, ka vēsturiski kaujas Megidas līdzenumā bij kaujas, kuru iznākums bij determinēts pirms kaujas. Dēļ ģeogrāfiskās īpatnības Harmagedonas kaujas raksturīgas ar to, ka vienmēr uzvar tie, kas ir kalna augšā! Tas arī ir šī vēsts, ka uzvar tie, kas ir Kalna augšā!

Pag, bet tad taču nekas netraucē cilvēkam vēlreiz uzņemt indi?
Ja jau Ādams bija tieši tāds, kādi būs cilvēki paradīzē. Vai arī čūsku vairs nelaidīs tiem cilvēkiem klāt?


Pirmkārt Indes avots nebūs vairs spējīgs cilvēkus aizskart. Otrāmkārtām, kā jau es teicu... mēs kaut kādā mērā paši zīmējam sevi... un tā beigu bilde ir tāda, ka cilvēks būs imūns gan gribā gan intelektā gan personā gan dabā pret šo indi! Mēs būsim labāki nekā Ādams un Ieva bija!
Ādams un Ieva bij tikai embrijs tam, kas mēs būsim Debesīs! Taču grēks šo embriju bij padarījis kroplu, tamdēļ viss organisms izauga kropls, un Kristū šis organisms tiek "atkalatjaunots" par to kas bij jābūt sākumā!

Ja tu uz cilvēkiem un viņu paaudzēm palūkosies ar trascendenta putna lidojuma acīm, tu ieraudzīsi, ka cilvēki veido tādu 4dimensionālu koku... tīklu... Tamdēļ Kristus par Baznīcu runā kā par Dieva Ķermeni, kur Kristus ir galva! Un pēc sava ķermeņa tu labi zini, ka ja sāp zobs, tad cieš viss ķermenis. Ja sāp kāja tad tu VISS ciet!

Arī šis trascendentais ķermenis sākotnēji bij ievainojams jo bij mazs un nevarīgs, laigan vesels un tā teikt potenciāli spēcīgs... bet slimība to sagandēja, un izauga tāds hļupiks...
Mēs vēl, ja tā var teikt, esam "mātes miesās" augam vēl šajā ķermenī kā kāpurs kokonā... Nākamā pasaule būs kāpura pārdzimšana par taureni! Un viss liekais tiks atstāts kokonā... bet Taurenisbūs brīvs!

Un tomēr ikviens no šī ķermeņa locekļiem būs laimīgs individuāls persona... Tas kaut kā tā mazliet man nesaprotami... bet ķermenis, kur katrai šūnai ir sava individualitāte un persona, un tai pat laikā viss kopā veidos unikālu trascendentālu kopīgu hiperbūtni... kuras Galva ir Kristus!
Neprasi to paskaidrot, es to varu tik izjust un runāt to pašu valodu ko Raksti...

BTW šīs pēdējās sarunas man ir daudz ko palīdzējušas vēl vairāk saprast, tu uzdevi labus jautājumus lai arī pats sev es dotu atbildes un ieraudzītu to, ko sen jau Dievs Rakstos man ir mēģinājis pateikt, būtībā tu palīdzēji man izprast daudzas Rakstu vietas vēl skaidrāk! Kā arī pašu pestīšanas plānu un darbību laikā!
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.02.08 15:02:27
Mulders
Tamdēļ faktiski "brīvs" pa īstam ir tikai Dievs. Viņu ierobežo tikai viņš. Mēs visi esam Radības, tamdēļ brīvība mums ir arī ieslēgta radīto pasaules likumu "slazdā".
Bet tamdēļ arī Dievs ir parūpējies, lai zivs justos laimīga ūdenī, un nelaimīga gaisā...

Jā, te cita varianta, šķiet, ka nemaz nav.
Vai nu neradīt neko, vai radīt tādu būtni, kas ir laimīga savā noteiktā veidā.

MANUPRĀT visas Austrumu u.c. reliģijas māca par to kā labāk ripo, lai neuzskrietu citiem virsū, lai neuzskrietu statiskām klintīm
Nē, tā tas nav. :-)
Tu vari noripot lejā, smagi sasisties, bet tad atkal lēnām ķepuroties augšā.

šīs pēdējās sarunas man ir daudz ko palīdzējušas vēl vairāk saprast, tu uzdevi labus jautājumus lai arī pats sev es dotu atbildes un ieraudzītu to, ko sen jau Dievs Rakstos man ir mēģinājis pateikt, būtībā tu palīdzēji man izprast daudzas Rakstu vietas vēl skaidrāk!
Tas labi, ta es jau sāku domāt, ka esmu tev apnicis un ka mēs runājam kaut kā paralēli viens otram.

Šai sakarā - ko domā par manu komentāru 2008.02.08 14:16:17 ?
Mulders
# Labojis Mulders: 2008.02.08 15:14:42
Es nevarēšu atbildēt par #4, jo man ir aizdomas, ko reiz jau teicu, attīstība ir laika kontexta jēdziens. Raksti par Paradīzi runā kā par pārlaicīgu existenci. Tamdēļ neesmu pārleicināts, vai vispār var runāt par "attīstību" tās laicīgajā izpratnē!
Es vienkārši nezinu par #4

Un sakot "Nē nav attīstība" netiek pateikts, ka ir stagnācija, tiek pateikts, ka ir kaut kas neaprakstāms, kas ir ārpus mūsu empīriskās izpratnes... Varbūt tā "Hiper-Attīstība", lai ko arī tas nozīmētu!

Jeb varbūt tā... es domāju, ka ir kaut kas, kas projicēts mūsu pasaulē, var tikt saukst par attīstību!

Jo ar Rakstiem un jēdzienu "Mūžība" ir viena zagvozdka... Mūžiba var nozīmēt divas lietas
1. bezgalīgi ilgu laiku
2. trascendenci attiecībā pret laiku!

Un es nezinu vai laiks mūsu izpratnē ir tikai "Mātes miesas" vai tā jau ir daļa no nākamās realitātes!

Existenci paradīzē Raksti vairāk attēlo ar vārdu "Attiecības"! Esmu jau teicis, ka bez attīstības vēl var būt tāda lieta kā "radīšana".

Vai radīšana ir attīstība?

Manuprāt arī ikdienas dzīvē... cilvēks augot... attīstās bet ļoti maz rada... Bet pieaugot, attīstība samazinās, arvien mazāk uzzinām to ko nezinām, un arvien vairāk varam uzzināto izmantot lai radītu kaut ko jaunu!
Tad nu attīstības absolūts būtu absolūts radīšanas akts!

Luterismā tas tā nav, bet Pareizticība pārstāv viedokli, ka cilvēks mūžībā top dievišķots... ne ka viņš kļūst ekvivalents ar Dievu, bet iemanto kaut kādu daļu Dieva atribūtu

Es nedomāju, ka Dievs būdams absolūta būtne ir garlaikots savā radīšanā

Par "attīstības patērētāju" cilvēks kļūst par "attīstības devēju" Un kā saproti, abi divi procesi ir labi un interesanti
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.02.08 15:27:17
Mulders
Nu, tad, ja eksistence Tur ir savādāka nekā šeit, bet ir arī līdzīgais, kā savstarpējās attiecības, draudzība, mīlestība, tad kāpēc lai varētu nebūt ciešanas TurAugšā?
Tu pats arī tam piekrīti, ka ciešanu TurAugšā nav.
Mulders
# Iesūtīts: 2008.02.08 15:37:07
KarotesNav, es neesmu tur bijis! Paradīze pagaidām ir ārpus manas empīriskās pieredzes! Grēka izraisītas ciešanas tur nebūs un tam es pilnībā ticu! Sāpes un asaras tur nebūs!

Nevaru es pateikt un aprakstīt to labāk kā Raksti

Un es dzirdēju stipru balsi no troņa sakām: "Redzi, Dieva mājoklis pie cilvēkiem, Viņš mājos viņu vidū, un tie būs Viņa ļaudis, un Dievs pats būs ar viņiem. Viņš nožāvēs visas asaras no viņu acīm, nāves vairs nebūs, nedz bēdu, nedz vaidu, nedz sāpju vairs nebūs, jo, kas bija, ir pagājis."
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.02.08 15:44:23
Mulders
Tad es varu teikt to pašu par Maikla Ņūtona pasauli: TurAugšā nekādu sāpju un asaru nav (nu, pieļauju, ka "ciešanas" varētu būt kaut kādā rotaļu līmenī, kā šķēršļu pārvarēšana tīri prieka pēc, vai attīstības pēc).

Līdz ar to - ciešanas ir tikai TeLejā, bet uz šīm ciešanām būtne pati ir apzinīgi parakstījusies.

No kā seko - pie ciešanām katrs pats vainīgs, jo:
1) Augšā tādu ciešanu nav
2) Lejā ir, bet tās ir brīvprātīgi pieņemtas.
Mulders
# Iesūtīts: 2008.02.08 15:46:52
KarotesNav, tikai tavā MN pasaulē cilvēki iet un piedalās spēlē, kura satur "ļaunumu"? Cilvēks kas parakstās uz "ļaunumu" pat virtuālu, tomēr nav īsti labs!

Paradīzē... ja tā var teikt... šausmu filmas un vardarbīgas spēlēs veikalos netirgos, jo noiets būs 0
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.02.08 15:51:59
Mulders
Tas vairāk kā treniņš, ne ļaunums. Ātrākai attīstībai.
Turklāt visiem nav obligāti.

Šausmu filmas skatās ne jau attīstības pēc, bet tāpēc ka patīk. Kāpēc patīk, to neviens tā īsti nezina, bet man šķiet, ka tur ir kaut kāda sabojātība tam visam apakšā, vai arī kādi zemi, primitīvi instinkti.
Jā, nu pats arī šad tad paskatos...
Mulders
# Iesūtīts: 2008.02.08 15:58:39
KN, vienkārši runāt par Paradīzi vai trascendentām pasaulēm lietojot šīs pasaules terminus ir mēģinājums aprakstīt kubu flatlanderim!

Vai esi ievērojis, lai ieraudzītu tas ir iespējams tikai kustībā caur flatlandera pasauli. Lai ieraudzītu 4dimensionālu figūru tā būtu jāizvelk cauri 3D pasaulei kur kā projekciju tu redzētu 3D figūru maiņu, pāreju vai pat saraustītu midžināšanos, tavs prāts to nespētu aptvert!

Tamdēļ arī es esmu attūrīgs pārnest flalandera terminu "attīstība" šajā augstākajā dimensijā... Tamdēļ man ir pamatotas aizdomas, ka jebkura hiper-attīstība nav aizstājama ar attīstību plakanā pasaulē. Ja tas tā ir, tad tas ir šī "primitīvo instinktu" apmierināšana, kas liecina par kaut kādu sabojātību!
Nav normāli, ja cilvēks grib būt kaut kas mazāk nekā viņš ir!

Bet tās tikai manas pārdomas!

p.s. arī man šad tad patīk šausmenes vai vardarbīgas filmas, bet es gribētu to negribēt, es gribētu lai man tas nepatiktu... bet te nu mana griba ir bezspēcīga, jo griba izriet no manas sabojātās dabas, kam patīk šīs filmas... Savukārt Kristīgās dabas Griba ir tā, kas apzinās un redz to grēcīgumu un tā teikt "Grib Negribēt" Kristieši patiesi ir šizofrēniski!
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.02.08 17:01:14
Mulders
man ir pamatotas aizdomas, ka jebkura hiper-attīstība nav aizstājama ar attīstību plakanā pasaulē.
Aizstājama nav, bet kā palīglīdzeklis ātrākai attīstībai ir iespējams.
Pie tam tas nav obligāts, nav piespiedu kārtā.

Nav normāli, ja cilvēks grib būt kaut kas mazāk nekā viņš ir!
Nav jau mazāk, ir tikai īslaicīgs ierobežojums kāda sava aspekta attīstīšanai. Pēc tam paliec lielāks nekā biji.

Tātad - nav principiālu iebildumu, ja TurAugšā ciešanu nav, bet TeLejā ir, un tās ir brīvprātīgi izvēlētas?
Mulders
# Labojis Mulders: 2008.02.08 17:04:32
KarotesNav, teicu jau, ka ir iebildes... Tas par tām šausmenēm/vardarbības filmām!

Es uzskatu, ka Paradīzē vairs attīstība šādā plakanā formā nav vajadzīga! Tas tāpat kā tu taču neatgriezies 1ās klases solā, lai veicinātu savu attīstību tagad un šeit! Tu esi nogājis šo attīstības posmu "1 klase" un atgriezties tajā varētu tikai tad, ja tu NEESI pietiekoši labi šo posmu gājis... tātad neesi vispār kvalificēts Paradīzei!
Savukārt ja būdams 1ajā kursā tomēr velk uz 1o klasi, tad tieši tāpat... kaut kas tevī ir palicis infantīlajā līmenī kamdēļ paceļas jautājums, ko tu darī 1ajā kursā?

Tb tas ko tu zīmē noteikti nav tas, kas izriet no Rakstiem par paradīzi!

Nu nevar "ātrāk" attīstīties 1ajā klasē cilvēks, kura paša attīstības pakāpe jau ir 12 klases līmenī!
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.02.08 17:05:06
Mulders
Te vēl tāds interesants jautājums: ja pirmie cilvēki nebūtu sabojājušies, tad kādi būtu viņu bērni - vai tie piedzimtu jau uzreiz attīstīti, vai arī viņiem būtu jāattīstās?

Saistīts jautājums - vai paradīzē bērni var dzimt? Ādamam un Ievai taču teica ""Augļojieties un vairojieties! Piepildiet zemi un pakļaujiet sev to".
No otras puses, Jēzus saka, ka paradīzē neviens netiek precēts un visi tur ir kā eņģeļi.
Mulders
# Labojis Mulders: 2008.02.08 17:10:20
KarotesNav,

Ja Ieva un Ādams nebūtu krituši grēkā, viņu bērni būtu tādi paši nevainīgi un tīri! Pieņemu gan arī, ka attīstība patiešām tad notiktu daudz ātrāk un varenāk, cilvēki būtu gudri un vareni kādi viņi bij sākotnēji! Esmu jau runājis, ka ar to, ka Ādamam bij dota autoritāte nosaukt dzīvniekus vārdos, tiek implicēts, ka Ādams deva dzīvniekiem būtības... viņu dabu! Ne tikai "kļičkas"! Protams, tā ir subjektīva un būtībā ārpus rakstu interpetācija kas tai pat laikā nav pretrunā... Raksti vienkārši nespecificē!
Bet no Rakstiem gan izriet, ka cilvēki sākotnēji bij vareni savā varēšanā un gudrībā... un ar laiku vienkārši degradējās! Jo bij saindēti!
Ja nekristu, tad paliktu tik vareni kā mēs pat iedomāties nevaram! Galu galā no Raksitem izriet, ka cilvēki ir otras augstākās būtnes visumā pēc Dieva un pirmās radības starpā... patiesi Radības Kronis... Protams tagad tu redzi tikai ēnu no tā, kas īstenībā bij parezdēts cilvēkam būt... bāla putu vērpete ka pat cilvēku kalpi Eņģeļi mums šķiet pārdabiski visvareni salīdzinot ar tagadējo mūsu nožēlojamo stāvokli!

Par bērnu radīšanu un vairošanos Paradīzē raksti klusē... Implicējot to, ka Dievs paredzēja laulību kā vidi kurā dzimst bērni (tas nav vienīgais laulības funkcija) tad var pieņemt ka paradīzē cilvēki vairs nevairosies... Jauni cilvēki neradīsies...
Bet... tā ir mana spekulācija! Droši teikt nevar, vai šāda veida "vairošanās" būs vai varbūt būs kāda citādāka... varenāka un šodienas sex salīdzinot ar to būs kā ēna!
Nezinu..> Raksti par to klusē, vai izsakās neskaidri! Tātad tas nav pestīšanas jautājums!
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.02.08 17:18:42
Mulders
Es uzskatu, ka Paradīzē vairs attīstība šādā plakanā formā nav vajadzīga!
Šī forma ir tikai pirmo triju klašu līmenis. Tikko dzimusi būtne ir neattīstīta, un tā sāk no pašiem pamatiem. Būtne var izvēlēties arī vieglāku, bet garāku attīstības ceļu. Šis ir diezgan ekstrēms.

Vēlākajās klasēs, kā jau tu saki, nekāda plakana attīstība tiešām nav vairs vajadzīga.

Tavā sistēmā, tie cilvēki, kas nonāca paradīzē, jau ir uzreiz kādā 5. klasē.
MŅ sistēmā - sāk no pirmās, ja grib, tad nāk uz šejieni, un tad kaut kad arī sasniedz 5. klasi un iet tālāk. Ja kāds nāk uz šejieni, tad tikai, lai palīdzētu citiem. Tie piektklasnieki ir šeit visādi svētie un skolotāji.
Jēzus, ja gribi - no Akadēmijas, dekāns, profesors :-)

Sistēmas gan ir atšķirīgas, jo tev katra jaundzimusi būtne jau ir piektklasnieks, tikai sabojāts? MŅ - pirmklasnieks, nesabojāts.

Tomēr vēl nesapratu - vai visi cilvēki ir piektklasnieki, arī tie, kas nepaspēja uz zemes neko daudz padzīvot, un tie, kas garīgi atpalikušie?

Tas saistīts ar jautājumu, vai paradīzē rodas jaunas būtnes, un ja rodas, tad vai uzreiz kā piektklasnieki, vai kā pirmklasnieki? Principā, tos mazos mirušos var pieskaitīt tikko radītām būtnēm.
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.02.08 17:22:02
Mulders
Par bērnu radīšanu un vairošanos Paradīzē raksti klusē...
Ar Ādamau un Ievu gan bija viss skaidrs.
Vai arī te ir doma tāda, ka vajadzēja cilvēkiem savairoties zināmā skaitā, un tad tos visus pārceltu uz ĪstoParadīzi, izmainot arī viņu ķermeņus?
Tas ir, Ēdenes dārzs nav ĪstāParadīze, vai nu arī Ēdenes dārzs tiktu pārveidots?
Mulders
# Iesūtīts: 2008.02.08 17:23:02
KN, tu atkal noreducē visu uz lineāru attīstību!

Es saku, visi cilvēki ir 3D cilvēki, tikai piedzimst kā flatlanderi!
Mulders
# Labojis Mulders: 2008.02.08 17:26:17
KN, bet man likās tas ir skaidrs... Ieva un Ādams bij pirmais cilvēces embrijs, kam bij paredzēta "attīstība" līdz viņi sasniedz to, kam patiesi bij viņiem jābūt... par varenām būtnēm!
Taču projektu uz laiku nobremzēja grēkā kritiens...
Kristū šī šaize tiek atjaunota, un cilvēki no jauna var dzimt un attīstīties kā bij paredzēts sākotnēji, tik šī dzimšana ir kā Raksti saka "NO Augšas"

Zeme ir tikai īss ceļojums... Zeme ir šī Garīgā Cilvēka ja tā var izteikties 9i mēneši Mātes miesā kurā mēs izveidojamies par to kam mums būs būt jaunajā pasaulē un tikai ienākot tur... mēs transformējamies par Hiper-Cilvēkiem... vairs neelpojam ar nabu, bet paši, varam brīvi kustēties jo pasaule ir daudz plašāka nekā Mātes miesās!

Jeb varbūt labāk tā... šeit mēs esam kāpuri kokonā... tur - taureņi! Bet ikviens kāpurs piedzimst ar šo "taurenību" sevī

Aceries ko es teicu par Personnu un Dabu! Tas gluži nav viens un tas pats... personas "attīstība" patiešām ir jaunas infas uzsūkšana. Bet "dabas" attīstība ir kas fundametnālāks! Cilvēki gan vismaz šajā pasaulē daļēji ietekmē savu dabas attīstību vai degradāciju... bet nu apmēram tā... Visi pēc dabas piedzimst par taureņiem, bet persona, protams ir neobriedusi!

Arī Kristus kad piedzima viņam nācās mācīties staigāt, runāt, lasīt un rakstīt... Bet viņa DABA (viena no) bij Dievišķa jau tur silītē
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 19 , pavisam kopa bijuši: 750