atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem garīdznieks
rainars
Iesūtīts: 2012.10.26 19:48:27
Kas tas tāds?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
AutorsZiņas teksts
aivars lapsans [83.187.152.254]
# Iesūtīts: 2012.10.30 11:22:56
dafne

Esmu pavērojis dažas draudzes cauri gadiem. Šokējoši , bet fakts. Draudzēs mācītāji ļoti maz ieved paliekošus kalpojošus cilvēkus. Tādi mācītāji parasti noklusē no draudzes , ka kāds grib draudzē kristīties , iesvētīties precēties....viņi pa kluso ienāk un aiziet , atstādami kaut kādu naudas devu draudzei.....Kaut gan , jābūt būtu otrādi. Ar ko tad īsti ir jānodarbojas teologam?
Bet Luters tomēr piedāvāja padalīt draudzes kalpošanas institīcijas. Nu nav venam viss jāvelk.
Bet , kur Tu raksti par bīskapiem, diakoniem ....
aivars lapsans [83.187.152.254]
# Iesūtīts: 2012.10.30 11:28:54
dafne

Tātad par bīskapiem , diakoniem viņu amatiem....
Te tad ir tā starpība starp pirmdraudzi un mūslaiku LELB .
Pāvils Efesas draudzes vecajus nosauc par bīskapiem, prezbiteriem. Tālāk viņš viņus uzrunā - jūs, kurus Svētais gars iecēlis par vadītājiem.
Tātad Jēzus sadala šos kalpošanas amatus pēc garīgās hierarhijas.
Tas , kurš draudzi redz globālā namturībā , tas ir bīskaps. Bet mums arhibīskaps bieži vien iemet jaunu teologu , kurš nemaz nezin kā Svētais Gars darbojas. Viņam vēl tas būs jāpiedzīvo. Pa to laiku draudze kārtējo reizi aizgājusi, jo Gars neatbalsta svešu hierarhiju...un tā daudz baznīcu ir tukšas. Vai tā nav traģēdija, kad brīva valsts, nav komunisma diktatūras pret Baznīcu.
Ingars
# Iesūtīts: 2012.10.30 11:37:45
dafne

Akadēmiskā teoloģiskā/pastorālā izglītība var būt noderīga, taču tai nav izšķirošas nozīmes Draudzes kalpošanās.

Mārtiņš

Protams, vārda nozīme klasiskajā izpratnē ir tāda. Tomēr Jaunā Derība šādu garīdzniecības kārtu nepazīst. To ir izveidojuši paši cilvēki un tā kropļo pašu kalpošanas būtību. Redzi – Bībelē „apustulis” un „bīskaps” nav tituli, bet gan kalpošanas funkcijas. Tie nav pozicionāli amati, bet gan funkcionāli amati un atšķirība ir būtiska. Pozicionāls amats nozīmē autoritāti saskaņā ar šī amata pozīciju, savukārt, funkcionāls amats nozīmē autoritāti saskaņā ar aicinājumu no Dieva un garīgu atbilstību amatam. Ja Draudzes Galva ir Kristus, tad katrs drīkst izpaust autoritāti tikai saskaņā ar Viņa gribu. Pareizi jau tu nošķir amatu no dāvanām. Taču nepareizi ir piešķirt amatam pašam par sevi kādu autoritāti. Autoritāte katram vietējās draudzes loceklim piemīt tādā mērā, kādā viņš pats atrodas Dieva gribā un ne par matu vairāk. Tā kā garīgā brieduma līmeņi draudzē ir dažādi, tad vietējās draudzes visnobriedušākie brāļi tiek iecelti par pārraugiem, lai viņi gādātu par to, lai Dieva pilnīgā griba taptu izpildīta kā nākas. Redzi – šeit ir vajadzīgs pašam gan saprast Dieva gribu, gan to arī pildīt, turklāt vēl pārākā pakāpē nekā to spēj darīt pārējie.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.10.30 12:03:40
Ingars
Protams, vārda nozīme klasiskajā izpratnē ir tāda. Tomēr Jaunā Derība šādu garīdzniecības kārtu nepazīst.

Vārdi ar savu nozīmi klasiskajā izpratnē ir tas valodas pamats, kas mums ļauj sazināties, un nevajag tur iefantazēt kaut kādas pseido teoloģiskas jaunatklāsmes.
Bet vispār - par ko tu runā? - garīdznieka amatu vai kārtu? Nemet visu vienā katlā.

Ja Draudzes Galva ir Kristus, tad katrs drīkst izpaust autoritāti tikai saskaņā ar Viņa gribu.

Tas izklausās pēc pašdarbnieku anarhijas, kur katrs grib izpausties atbilstoši savai nepieklājībai, un to attaisnot ar Kristus "plato muguru".

Taču nepareizi ir piešķirt amatam pašam par sevi kādu autoritāti.

Nedari to.

Autoritāte katram vietējās draudzes loceklim piemīt tādā mērā, kādā viņš pats atrodas Dieva gribā un ne par matu vairāk.

Praksē tas nozīmē - atbilstoši katra fantāzijai un nekaunībai pieprasīt autoritāti?

Tā kā garīgā brieduma līmeņi draudzē ir dažādi, tad vietējās draudzes visnobriedušākie brāļi tiek iecelti par pārraugiem, lai viņi gādātu par to, lai Dieva pilnīgā griba taptu izpildīta kā nākas.

Un tomēr bez pārraugiem tu nevari iztikt. Mācītāja amats tev nepatīk, obligāti vajag vagaru, kurš pārrauga. Zīmīgi, ka kritēriji ir "visnobriedušākie brāļi" un nevis tādi, kurus varētu kaut kā izvērtēt citi, mazāk nobriedušie.
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.10.30 12:39:53
aivars lapsans [83.187.152.254]
arhibīskaps ordinē kādu mācītāju bez draudzes atļaujas
Tu tagad gāji brāļu apsūdzētāja pavadā, turklāt ar saltiem meliem.
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.10.30 12:47:06
Ingars
garīdznieki ir visi Kristus Miesas locekļi, KURI KATRS PILDA SAVU FUNKCIJU
Atkārtošos, visus Kristus miesas locekļus nesauc par garīdzniekiem. Nejauc galvu ne sev, ne citiem.
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.10.30 12:55:22
Ingars
Vissvētākās Vietas priekšskars ir pārplēsts un nu ne tikai levīti, bet jau visi Dieva tautas piederīgie drīkst kalpot Vissvētākajā Vietā, jo visiem ir Svaidījums kādai kalpošanai, ne tikai kādai īpašai garīdzniecības kārtai.
Tavai zināšanai, ne katrs levīts bija augstais priesteris, kas iegāja aiz priekškara un salīdzināja tautas grēkus. Arī katrs tagadējais kristītais, lai gan drīkst ieiet Vissvētākajā vietā, tomēr nedrīkst kalpot uz savu roku, aizbildinādamies tikai uz personīgu (nepārbaudītu) Dieva aicinājumu..
Ingars
# Iesūtīts: 2012.10.30 13:11:40
Mārtiņš

Vārdi ar savu nozīmi klasiskajā izpratnē ir tas valodas pamats, kas mums ļauj sazināties, un nevajag tur iefantazēt kaut kādas pseido teoloģiskas jaunatklāsmes.
Bet vispār - par ko tu runā? - garīdznieka amatu vai kārtu? Nemet visu vienā katlā.


Dažu vārdu nozīme ir laika gaitā sagrozīta, bet citi vārdi, savukārt, ir jaunieviesti, lai apzīmētu kādu līdz šim nepazītu parādību. Tomēr augstāka autoritāte ir Dievam un Viņam ir tiesības piešķirt nozīmes vārdiem neatkarīgi no tā, kā mēs tos gribam interpretēt. Ja Dieva Vārds mums saka, ka mēs esam priesteri, tad nav tur ko izfantazēt pseido teoloģiskas jaunatklāsmes. Jaunajā Derībā nav ne garīdznieka amata, nedz arī garīdzniecības kārtas. Ir tikai funkcionāli kalpošanas amati. Neviena oficiāla titula, nedz oficiāla posteņa. Kristus ir absolūti Kungs pār visu Draudzi, bet mēs tie zari.

Tas izklausās pēc pašdarbnieku anarhijas, kur katrs grib izpausties atbilstoši savai nepieklājībai, un to attaisnot ar Kristus "plato muguru".

Tici vai nē, bet Dievam nav vajadzīgi padomi, kā valdīt pār Draudzi. Pēc augļiem, pēc augļiem mēs varam atšķirt kā gribu kurš izpauž. Un Kristus griba mums caur apustuļiem un praviešiem ir atklāta, tā ka nevienam nav iespējams noslēpties aiz kādiem attaisnojumiem. Un tomēr – mēs redzam, ka klerki cenšas noslēpt savu kailumu aiz savas demagoģijas, taču, ja uzspīdina Dieva Vārda gaismu, tad kļūst redzams, ka tie „karaļi” ir kaili un viņu mazās vai lielās „impērijas” nav nekas cits, kā pašdarbnieku anarhijas, kur katra miesīguma izpausme tiek tulkota kā Kristus griba.

Praksē tas nozīmē - atbilstoši katra fantāzijai un nekaunībai pieprasīt autoritāti?

Tā ir institucionāli-klerikālā sistēma, kas pieļauj šādiem fantazētājiem un nekauņā uzurpēt varu pār draudzēm. Pamēģini kaut ko tādu Universālajā Kristus Miesā – Svētais Gars tevi ātri vien noliks pie vietas. Bet Dievs jau ir nodrošinājis Draudzi pret šādām lietām. Lasi uzmanīgi Bībeli un tu sapratīsi – viss ir cēlies no pravietiskas atklāsmes par Kristu. Draudze ir celta uz apustuļu un praviešu pamata, kura Stūrakmens ir Kristus. Tas ir – Dievs caur pravietisku atklāsmi par Kristu izsūta apustuļus darbā. Lasi Bībeli Garā nevis miesā un tad neviens tevi nevarēs piemānīt.

Un tomēr bez pārraugiem tu nevari iztikt. Mācītāja amats tev nepatīk, obligāti vajag vagaru, kurš pārrauga. Zīmīgi, ka kritēriji ir "visnobriedušākie brāļi" un nevis tādi, kurus varētu kaut kā izvērtēt citi, mazāk nobriedušie.

Pārraugs ir pārraugs un mācītājs ir mācītājs, lai arī parasti abi aspekti tiek apvienoti vienā personā. Mācīšana ir Gara dāvana, bet pārraudzīšana ir funkcija. Pārraudzīšanas funkcija nav domāta organizēšanai un valdīšanai, bet gan koriģēšanai un priekšzīmes rādīšanai. Šeit ir svarīgi saprast, ka visam jānotiek saskaņā ar Dieva gribu un autoritāti. Dievs Ādamam un Ievai apsolīja Kristu, tāpēc pēc vairākiem gadu tūkstošiem, nododot šo informāciju no paaudzes paaudzē caur praviešiem, caur levītisko liturģiju, viņu pēcnācēji varēja atpazīt Kristu kā Dieva gribas izpausmi. Kristus, savukārt, izsūtīja pirmos 12 apustuļus, nodibināja Draudzi un vēlāk caur Svētā Gara pravietisku kalpošanu izsūtīja vēl un vēl apustuļus. Apustuļi dibināja vietējās draudzes un apstiprināja tajās kādus brāļus bīskapu amatos. Redzi – autoritāte nāk no Dieva caur apustuļu un praviešu kalpošanu, kuras pamats ir Kristus.

Ēvalds Bērziņš

Ja ar to vārdu „garīdznieks” mēs saprotam klerikālu amatu, kurš analoģiski kā priesteri kalpoja Vecās Derības levītiskajā liturģijā, kalpo Draudzē ar Vārdu, Sakramentiem un atslēgu Varu, tad Dieva Vārds visus Draudzes locekļus aicina kļūt par tādiem (1.Pētera 2:5). Neputro pats galvu sev un citiem ar svešām mācībām. Neviens apustulis nav mums mācījis, ka ir kāda īpaša garīdzniecības kārta Draudzē. Pāvils, piemēram, atklāj, ka dažādām kalpošanām ir gan hierarhija, ka katrai kalpošanai ir savas pilnvaras un specifiskas funkcijas, taču neviena no tām nav izdalīta atsevišķā kategorijā. Ja mēs to ilustrētu grafiski ar divos līmeņos sadalītu piramīdu, kur augšējā līmenī ir garīdzniecība, bet apakšējā – laji, tad Dievs šos abus līmeņus sabīda kopā, taču piramīdas forma tiek saglabāta. Tas nozīmē, ka visi ir gan garīdznieki, gan laji. Savukārt, katrs garīdznieks izpauž lielāku vai mazāku autoritāti, saskaņā ar savu garīgo stāvokli Kristū. Jāpiebilst gan, ka piramīdas forma attiecas vien uz kalpošanām un garīgā brieduma līmeni, taču, kā laji visi ir vienlīdzīgi.
Ingars
# Iesūtīts: 2012.10.30 13:21:24
Ēvalds Bērziņš

Nejau par to ir runa. Vecās Derības kārtībā kāds no nelevītiem varēja būt pat ļoti nobriedis, taču svaidījums kalpošanai saiešanas Teltī bija tikai levītiem un kā priesteriem vispār tikai Ārona dzimtas pārstāvjiem. Vienīgi kāds no nelevītiem varēja saņemt pravieša Svaidījumu. Taču Draudzē Svaidījums (dažādas dāvanas, kā Gars dod) tiek dots VISIEM. Te var būt runa par to, ka kādam vēl jāpieaug un jāmācās, taču visi ir aicināti kalpot gan Svētajā, gan arī Vissvētākajā Vietā. Vai tad nu nebūsi lasījis, ka Svētais Gars katru locekli Kristus Miesā nolicis savā vietā? Ir dažādas kalpošanas, bet Viens Gars, Kurš dod spējas visiem. Vecajā Derībā visiem nebija Svaidījums kalpošanai, bet Draudzē Svaidījums tiek dots ikvienam un ikviens ir atbildīgs par to, kā viņš to Svaidījumu lieto. Tāpēc arī iecelti vecaji vietējās draudzēs, kuri ir pietiekami nobrieduši un pieredzējuši, lai gādātu, ka „Saiešanas Teltī” visi garīdznieki izpildītu Dieva gribu.
rainars
# Iesūtīts: 2012.10.30 14:03:22
Garīgas lietas garīgi apspriežamas. Pāvils saka ka nevar runāt kā ar garīgiem , bet miesīgiem , jo savā starpā ir strīdi un nesaskaņas un tā var iedzīvoties līdz tam ka viens otru saplosa. kaut kur viņš runā ka lai katrs sevi savalda ar to ticības mēru kas tam ir no Dieva pēc dāvātās ticības.
Ta vēl runā ka jārunā kā uz mazuļiem, kam vajag piena, kaut laika ziņā vajadzētu mācīt citus ticības lietās , kā paļauties uz Dievu. Tāpat piemin ka citus var mācīt tie kuriem ir piedzīvojumi garā un tad ar ir tas vēlamais rezūltāts , ka ja cilvēks ir piepildīts ar garu , tad no viņa miesām plūst saņemtā Svētā Gara dāvana un vārds nāk ārā ar spēku, tāds kurš nav balstīts cilvēku mācībā.
Citur runā ka esam pietuvojušies debesu svētku sapūlcei un pilnību sasniegušiem gariem un Ciānas kalnam , kuram tuvojās ar drebēšanu , trīcēšanu , jo liela bij parādība.
Pēteris runā ka ir labi ka ņem vērā viņa vārdus , jo viņa pravietošanai autoritāti dod tas ka ir bijis kopā ar Jēzu kad tas kalnā tika apskaidrots.
drusku ieskatījos [87.246.165.252]
# Iesūtīts: 2012.10.30 14:45:24
rainars
Neliela palīdzība - Ap.d.16:13
Ingars
# Iesūtīts: 2012.10.30 14:49:26
Tātad, ja atgriežamies pie Pamata, tad saprotam, ka nevienu citu pamatu neviens nevar likt, kā to, kas jau ir likts, proti – Jēzus Kristus. Viss sākas ar Viņu, viss turpinās ar Viņu un ar Viņu arī viss beidzas. Dievs, pirms izdzina Ādamu un Ievu no Paradīzes, viņiem deva apsolījumu par Kristu, Kurš sadragās čūskai (velnam) galvu. Pēc tam Dievs daudzos un dažādos veidos padziļināja izpratni par apsolīto Kristu, līdz, visbeidzot, nāca Pats apsolītais Mesija un izpildīja Tēva gribu un Ēdenē doto apsolījumu. Apsolījums par Kristu ir kaut kas varen grandiozs – tas nozīmē atjaunot zaudēto iespēju ieiet Vissvētākajā Vietā, Paša Dieva Sirdī. Tas ir tas, ko mums atklāj līdzība par Saiešanas Telti un vispār visa levītiskā kalpošana visos sīkumos. Tur viss ir par un ap Kristu. Ja kāds caur Mozu dotajā Bauslībā saskata ko citu, tad viņš Dievu nemaz nepazīst. Kristus ar Savām asinīm izpirka mūs no soda par grēkiem. Kristus Pats kļuva par Ceļu pie Tēva. Kristus kā Pirmais un Galvenais Apustulis dibināja Draudzi un izlēja Svēto Garu pār to. Caur pravietisku spēku un atklāsmi par Viņu Pašu Viņš izsūtīja darbā apustuļus. Caur apustuļu kalpošanu Viņš turpināja Draudzes celtniecību dibinot vietējās draudzes katrā apdzīvotā vietā. Caur pravietisku spēku un atklāsmi par Viņu Pašu Viņš turpina izsūtīt apustuļus darbā.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.10.30 14:53:23
Ingars
Tev nav meitenes, kam dzejoļus un vēstules sacerēt?
rainars
# Iesūtīts: 2012.10.30 15:05:36
Ingars arī pārējie, re par ko liecina apustuļu darbu grāmata: "Ko lai darām ar šiem cilvēkiem? Jo, ka tiešām brīnums caur tiem noticis, tas visiem ir zināms, kas Jeruzālemē dzīvo, un mēs to nevaram noliegt; bet lai tas ļaužu starpā tālāk neizpaužas, mēs tiem stingri piekodināsim nerunāt vairs šinī Vārdā ne ar vienu cilvēku." Tos ieaicinājuši, viņi tiem pavēlēja nemaz vairs nerunāt, nedz mācīt Jēzus Vārdā. Bet Pēteris un Jānis, tiem atbildēdami, sacīja: "Spriediet paši, vai ir taisnīgi Dieva priekšā jums vairāk klausīt nekā Dievam; jo mēs nevaram nerunāt par to, ko esam redzējuši un dzirdējuši." Tiem vēlreiz piedraudējuši un nevarēdami izdomāt, kā tos sodīt, viņi tos atlaida ļaužu dēļ, jo visi teica Dievu par to, kas bija noticis, jo šis cilvēks, kam dziedināšanas brīnums bija noticis, bija vairāk kā četrdesmit gadu vecs. Atbrīvoti tie nāca pie savējiem un stāstīja, ko augstie priesteri un vecaji tiem bija sacījuši. To dzirdējuši, viņi vienprātīgi lūdza Dievu, sacīdami: "Kungs, Tu, kas esi radījis debesis un zemi un jūru un visu, kas tanī, kas ar Sava kalpa, mūsu tēva Dāvida, muti caur Svēto Garu esi sacījis: kāpēc tautas trako un ļaudis izdomā nelietības? Zemes ķēniņi sacēlušies un valdnieki apvienojušies pret To Kungu un Viņa Svaidīto. - Jo patiesi Hērods un Poncijs Pilāts līdz ar pagāniem un Israēla ļaudīm šinī pilsētā apvienojušies pret Tavu svēto kalpu Jēzu, ko Tu esi svaidījis, lai darītu to, ko Tava roka un Tavs padoms iepriekš bija nolēmis, ka tam bija jānotiek. Tad nu, Kungs, skaties uz viņu draudiem un dod Saviem kalpiem drosmi runāt Tavu vārdu, Savu roku izstiepdams, ka notiek dziedināšanas un zīmes un brīnumi Tava svētā kalpa Jēzus Vārdā." Kad viņi beidza Dievu lūgt, vieta, kur tie bija sapulcējušies, nodrebēja, un tie visi kļuva Svētā Gara pilni un drošu sirdi runāja Dieva vārdus.

Te vēl ieskats no notikumiem iepriekš. Un Tas Kungs, kad Viņš ar tiem bija runājis, ir uzņemts debesīs un sēž pie Dieva labās rokas. Un tie izgāja un mācīja visās malās, un Tas Kungs tiem darbā palīdzēja un vārdu apstiprināja ar līdzejošām zīmēm.
aivars lapsans [83.187.152.113]
# Iesūtīts: 2012.10.30 15:14:35
Ingars

pagājuši kaut kādi gadi, kaut kādā brīdī man apnika Tev rakstīt un lasīt Tavus līmeņdarbus. Nu tie bij tādi kā te dažiem šajā diskusijā ....
Nemanot atkal palasīju ko Tu te raksti .....!
Slava Dievam ! Tu esi Garīgi svētīts , atziņā taisnīgs , Vārdā izprotošs.
Tātad , kā Jēzus teica - Mana vārda dēļ jūs vajās ....
Nu , re , laipni aicināts ...Dievs Tevi mīl , es arī!
Ingars
# Iesūtīts: 2012.10.30 15:16:44
rainars

Protams, Svētais Gars dots visiem un kalpošanā izsūtīti ir visi, es vienkārši gribēju īpaši uzsvērt apustuļu un praviešu kalpošanu, lai visi saprastu, ka tas nav tā, ka kāds izdomā, ka viņš ir kas un sāk tēlot pāvestu, bet gan, ka tas viss notiek Dieva autoritātē un spēkā. Jo apustuļi un pravieši veic balsta funkcijas, lai visas kalpošanas darbotos saskanīgi pēc Dieva gribas. Apustuliskā un pravietiskā kalpošanas ir Dieva nodrošinājums Draudzei pret šarlatāniem, uzurpatoriem un viltvāržiem.
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.10.30 15:23:23
Ingars
Kristus kā Pirmais un Galvenais Apustulis dibināja Draudzi un izlēja Svēto Garu pār to. Caur pravietisku spēku un atklāsmi par Viņu Pašu Viņš izsūtīja darbā apustuļus. Caur apustuļu kalpošanu Viņš turpināja Draudzes celtniecību dibinot vietējās draudzes katrā apdzīvotā vietā. Caur pravietisku spēku un atklāsmi par Viņu Pašu Viņš turpina izsūtīt apustuļus darbā.
Tas viss jau sen ir zināms. Un ne Tev vienīgajam Ja esi aiz prieka ap***sies, gaismai uzaustot, tad taču vispirms savācies. Dzīve turpinās arī pēc tam, kad kaut ko esi sapratis
aivars lapsans [83.187.152.113]
# Iesūtīts: 2012.10.30 15:25:34
Ēvalds Bērziņš

arhibīskaps ordinē kādu mācītāju bez draudzes atļaujas - mans
Tu tagad gāji brāļu apsūdzētāja pavadā, turklāt ar saltiem meliem. - Tavs

Varbūt nesabiezināsim krāsas , ka cauri neredz....
Es ar ordināciju domāju tā , ka Svētais gars , Jēzus kā draudzes galva sadala kalpošanas uzdevumus katram draudzē. Protams , ja tā draudze ir veidota pēc Lutera mācības un evaņģēliskās izpratnes. Tādas draudzes pamatā ir misija attiecīgajā novadā , kur atrodas draudze un tās baznīca - Baznīca. Ja šajā draudzē notiek Bībeles studijas, mazo grupu sapulces, dažādi vakari , kalpošana skolās un pie jaunatnes, Dievkalpojumi utt, tad šāda draudze tiek Gara svētīta un Svētais Gars piešķir pareizus amatus.
amatu sadalīšanu , ko veic Jēzus varam tad saukt par ordināciju. šāda ordinācija ir augstāka par arhibīskapa kalpošanas vienu no uzdevumiem- ordinēt.
Ingars
# Iesūtīts: 2012.10.30 15:25:56
aivars lapsans [83.187.152.113]

Slava Dievam, ka Viņš mums necienīgiem kalpiem tomēr dod žēlastību Jēzus Kristus dēļ – izmainīties un pieaugt garā, lai Viņa asinīs taptu šķīstīti no sava necienīguma. Tā nu man vairs nav nekādu iespēju lepoties ar sevi, es biju izgāzies, bet Viņš uzvarēja – viss gods un visa slava Jēzum, alleluja!!!

Ps. reiz es kaut kā nejauši uzdūros saviem vecajiem rakstu darbiem forumā – sākumā nepamanīju, ka tie manējie un tā sataisījos ka nu tūliņ oponēšu, bet re ku joks, to tak es pirms kādiem gadiem esmu rakstījis
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.10.30 15:29:40
Ingars
Apustuliskā un pravietiskā kalpošanas ir Dieva nodrošinājums Draudzei pret šarlatāniem, uzurpatoriem un viltvāržiem.
Pareizi. Bet kā tad Tu sevi aizmirsi beigās pierakstīt? Kurš tad te visvairāk uzurpē Apustulisko un pravietisko kalpošanu, kad viņam to neiedod par skaistām acīm.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 24 , pavisam kopa bijuši: 3288