atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem Vatikāna un Aglonas faktors Latvijā
Aivars
Iesūtīts: 2012.08.21 21:50:55
Uzdūros tādam rakstam - http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/432955-aglonas_sovs_un_postmodernisma_efekti
Ko domājam par pašu rakstu? Un vai piekrītam kaut kam no tajā izteiktiem apgalvojumiem?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
AutorsZiņas teksts
rainars
# Iesūtīts: 2012.08.30 09:46:18
Grūti noskatīties ka vīri kas sekojušu Kristum un izmācījušies par teologiem aizmirst Kristus svētos baušļus turēt vienādu prātu savā starpā. Jā ir kāds pilnīgāks un nepilnīgāks , bet vai raksti nesaka lai izbeidz kauna pilno norādīšanu ar pirkstiem(Jes.58). Vai nav iespējams tos zemos un tos nemākuļus caur pazemību "izcelt". Nu kaut vai tā , brāli man ir prieks ka tu ar ko meklē , bet nu mēs te tagad gribam parunāt par tādām un tādām lietām, nu tu vari paklausīties , iespējams atradīsi ko noderīgu.
Tā vien liekas ka galvas piebāztas ar zinībām ,bet tā trauka iekšīenē ir sazin kas. Jā ir iecēlis Dievs draudzē par tiem un tiem, bet ne jau tāpēc lai sistu(garīgi). Es varu sevi teikt laimīgu par šo sišanu , jo tas mani ir stiprinājis paļāvību uz Dievu arvien vairāk. Un paldies par šo Mūžīgo sēklu kas ir manī iesēta , ka neesmu atkāpies no ticības, bet jo vairāk pieaudzis.
Kāpēc cilvēki mēs mēdzam aizmirst ka esam šķīstīti no veciem grēkiem(2.Pēt.1). Ja jau kāds kādas lietas zin par kādu labāk tad var tak ar izskaidrot neuzbraucot(iekožot), kaut vai otrs ir uzbraucis.
Jēzus tak aicina lai kristiešu taisnība nav tāda kā farizeju taisnība kas grib plātīties ielu stūros izpatīkot cilvēkiem ar savām zināšanām.
Ne jau zinību daudzums , bet mīlestības daudzums pārklāj grēku smagumu. Kur vairojas grēks tur žēlastība,tā Pāvils saka, bet ne jau lai paliekam grēkā.
Pēteris kur saka, atgriežaties no grŗkiem(no nemīlestības) un liecieties iegremdēties(kristīties) Jēzus Kristus būtībā(vārdā), lai saņemtu grēku piedošanu.
Domāt tāpēc kad kāds ir izmācījies par teologu nedod tiesības pieprasīt godu. Parādi ka esi godājams un tev to nevajadzēs darīt.
Nu tad lai mums izdodas turēt vienādu prātu Jēzū Kristū caur mierīgu prieku un priecīgu mieru! Beigsim izrādīt to kas neesam , bet to kas esam Kristū. Kristu mēs esam žēlastības , mīlestības, pacietības, lēnprātības un tā tālāk pilni! Dzīvosim kā mūsu aicinājuma cieņa prasa(2.Pēt.)
dafne
# Labojis dafne: 2012.08.30 10:36:23
rainars
Rainar,teologija nav bubulis..no ka jamuk..Es esmu par to,lai pēc iespējas vairak draudzu cilvekiem butu iespēja iegut labu teologisku izgl.
pārdomām [82.145.217.2]
# Iesūtīts: 2012.08.30 12:23:28
Uldis, svarīgi būs visi dievbijību veicinošie faktori kompleksā:-)
Aivars
# Iesūtīts: 2012.08.30 20:23:08
rainars
kas gan varētu būt trauka iekšpusē, ja ne vīns, vai ne?
bet kāpēc tu allaž tik saskābis rūgumpods,ka tikai ar pārmetumiem un pamācībām uzstājies?
Tā arī neko labu par citiem diskutantiem nespēji pateikt, lai gan te klārēji, ka katrā jāsaskata kaut kas labs. Kur problēma?
Uldis
# Iesūtīts: 2012.08.30 22:32:31
pārdomām [82.145.217.2]

Ko tu ar to domā: "dievbijību veicinošie faktori"
Saljēri [90.130.160.11]
# Iesūtīts: 2012.08.31 00:16:59
Juris Saivars

Ar trešo piegājienu izdevās atrast īstos vārdus? Jauki, jauki... Tikai par paklanīšanos gan to varēja uztvert tikai tāds, kam ļoti gribas iztēloties, ka viņam līdz zemei klanās. Normāli raugoties, nozīme ir skaidra: ja viens hierarhs tik nievīgi nopaļā citu hierarhu pūliņus kā to še dari Tu, tad viņa paša gara augļos būtu jābūt tai ģeniālajai kvalitātei, pie kā ticīgās tautas dvēselei atveldzēties. Ja tās tur nav, tad iznāk, ka viduvējība peļ viduvējību un tas ir gadījums, kas labi ierakstās Salamana pamācību 30:21 uzskaitījumā.

Šim vakaram ierosinu mums abiem vairāk iedziļināties rainara nekā vienam otra pienesumā, jo, lai gan foruma grandi pret viņu izturas kā pret ciema vientiesi, šķiet, viņš mums var iemācīt ko būtiskāku, nekā mēs viņam.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.08.31 01:20:40
interesanti, kāds ir cilvēka nodoms, adresējot otram uzrunu, kuru šai pašā uzrunā viņš aicina neņemt vērā
ὑποκριταί, κωμῳδία υμέτερα καλοκαγαθία είναι
Juris Saivars
# Labojis Juris Saivars: 2012.08.31 02:41:49
Saljēri [ar mainīgu IP]

kaut kas tevi velk atpakaļ uz šejieni … bet nav dūšas ielogoties … kaut gan, kā redzi, tam ir savas priekšrocības – var pārdomāt rakstīto un izlabot, vai izdzēst pa visam …

tu raksti steidzīgi un liekulīgi: Aivara Lapšāna pienesums tev ir kaut kas, kam pat līdzīgi izteikties būtu kauns (arī ja līdzību spētu saskatīt vienīgi tu), bet rainars ir iedziļināšanās vērts … nu, nu ... tavi rosinājumi tev nāk no sirds - skaidri kā čekista asara.

Bet ja nu esi nācis pie manis „atziņas dziļumus” meklēt, lai nu tev tiek ar’ kāda skripatiņa с Азбуки веры
Иерарх (греч. «священновластный») – общее наименование для священнослужителей высшей степени церковной иерархии: епископа, архиепископа, митрополита, экзарха, патриарха.
Употребляется наряду с «архиерей» и «архипастырь».


Vārdam hierarhs, kā redzi, baznīcas apritē ir noteikta nozīme – un lietot to attiecībā uz draudzes mācītāju ... hmm …
nu neesi tu ne tik dumjš, ne tik pazemīgs ...

mjā … kas gan tas varētu būt? Liekulības, verdziskuma saliekta dvēsele … kaut kas vēl to kropļo? Lai vai kā – tiec no smaguma vaļā ar skubu.
ἰχθύς
# Labojis ἰχθύς: 2012.08.31 06:59:43
Juris Saivars
Tu varbūt nezini, bet te ir diezgan daudz lietotāju, kam mainīgs IP ir vienīgais veids kā lasīt šīs diskusijas un ielogoties nav iespējas, nevis dūšas.
Saljēri [90.130.160.11]
# Iesūtīts: 2012.08.31 09:31:35
Juris Saivars

Ne par mani būtu jābrīnās, kas mani velk atpakaļ "uz šejieni", bet par Tevi. Neesi jau Tu kā kāds Ludvigs.

Vārdam hierarhs, kā redzi, baznīcas apritē ir noteikta nozīme – un lietot to attiecībā uz draudzes mācītāju ... hmm …

Tieši to darīja Luters. Redzot, ka viduslaiku Romas baznīcas bīskapa titula nesēji nepilda apustulisko kalpošanu, viņš mācījās saskatīt "hierarhus" draudžu māctājos. Luterāņu forumā to darīt ir vairāk vietā, nekā pieņemt, ka ikviens pēc noklusējuma domā pravoslavu azbukas jēdzienos. Bet lai nu Tu sevi uzskati par hierarhu vai ne, vienalga nelon tik aroganti nopelt citu sacerējumus, ja pats neesi radījis labākus. Neizliecies nu, ka nesaprati tik vienkārša tekstiņa jēgu.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.08.31 09:39:44
Saljēri [90.130.160.11]
Luterāņu forumā to darīt ir vairāk vietā, nekā pieņemt, ka ikviens pēc noklusējuma domā pravoslavu azbukas jēdzienos.

Es nevarētu iedomāties, ka ar jēdzienu "hierarhs" ir domāti visu pakāpju luterāņu mācītāji.

vienalga nelon tik aroganti nopelt citu sacerējumus, ja pats neesi radījis labākus. Neizliecies nu, ka nesaprati tik vienkārša tekstiņa jēgu.

Drīkst jautāt, kuri sacerējumi tiek aizstāvēti?
Saljēri [90.130.160.11]
# Iesūtīts: 2012.08.31 09:41:00
Aivara Lapšāna pienesums man vienkārši šķiet aplams ik reizes, kad viņš aicina likt pie malas teoloģiju un "runāt evaņģēliski". Tavs Kristus lūgšanas pretstatījums bazncas struktūrai un doktrīnas skaidrībai šķiet ļoti radniecisks. Turpretī rainars, lai arī savā stilā, it bieži norāda uz kaut ko īstu.

Sarunāsim tā - es centīšos atbrīvoties no sava sirds verdziskuma, bet Tu mēģini tikt vaļā no iecildības un gailestības, kas nāk no Tava sakāpinātā pašvērtējuma. Vēl jo vairāk tādēļ, ka ne vienam, ne otram nav objektīva iemesla, vai ne.
Saljēri [90.130.160.11]
# Iesūtīts: 2012.08.31 09:55:43
ἰχθύς

Manā gadījumā mainīgs IP rodas no tā, ka dažādas mobilās ierīces ir piesaistītas dažādiem operatoriem. Bet vai nu Juris to nezina? Vienkārši te forumā ir daži, kas ik reizes, kad ar pirksta galu tiek aizskarts viņu pašpieņemtais arbiter elegantiarum statuss, viņi drudžaini sāk meklēt, kāds ir IP, no kurienes tas nāk, kurš to saka un kāpēc nav ielogojies, utt.
Saljēri [90.130.160.11]
# Iesūtīts: 2012.08.31 09:59:54
Mārtiņš

"Drīkst jautāt, kuri sacerējumi tiek aizstāvēti?"

Nopelti, šķiet, tika visu hierarhu visi sacerējumi, tā ka diez vai to kāds te varēs uzskaitīt.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.08.31 10:35:24
Saljēri [90.130.160.11]
Nopelti, šķiet, tika visu hierarhu visi sacerējumi, tā ka diez vai to kāds te varēs uzskaitīt.

Ja pats uzskati, ka hierarhs ir jebkurš mācītājs, tad ...
Aivars
# Iesūtīts: 2012.08.31 11:09:48
Tavs Kristus lūgšanas pretstatījums bazncas struktūrai un doktrīnas skaidrībai šķiet ļoti radniecisks.
Tā gan jau vairs nav tēma par Aglonas faktoriem, bet šitas nu vienreiz ir paraugs, kad polemika liek acīm aizmigloties un prāts atslēdzas.
Atzīšos, ka Jura pārdomās šis teksts kā reiz likās tad nu beidzot viens Evaņģēlija atplaiksnījums, lai cik pašsaprotamam tam nebūtu jābūt, jo tiešām tikai nolāpītam herētiķim varētu nākt prātā, ka pestīšana, piederība Kristus pulkam ir atkarīga no: a) mūsu doktrinālās skaidrības (jo mēs LELBāL gan esam gudrāki un zinošāki par LELB, KLB un visiem pārējiem tumsoņām, un tādēļ pelnījuši būt kompānijā ar Kristu) b) no administratīviem sasniegumiem (jo mēs LELBāL gan piederam pareizai Baznīcai grupai, atšķirībā no tiem..)
Nu protams, ka pestīšana, vienotība ar mūžīgo dzīvību, ir atkarīga tikai un vienīgi no Kristus, un mums tā ir dāvāta tikai pateicoties tam, ka Viņš pats par mums ir iededzies, nevis bezpersonīskā deklarācijā, nevis paģēŗošā bullā ( ut unum sint), bet personiskā dedzīgā lūgšanā, ar ko Viņš dodas pretī krustam, pats to atbildot.
Te nu smalki teologi varēja gavilēt `āmen` un `anatēma, ja kāds to apšauba`, bet nē... dažs teātra mākslas meistars ir tā aizrāvies ar saljērī lomas filigrānu izpildījumu, ka ir gatavs norakt to pašu mazumiņu Evaņģēlija, aizstāvēdamas kaut kādu monstrozu teoloģiju, it kā pestīšana būtu cilvēka nopelns, kas panākams vien kādā atsevišķā reliģiskā formācijā un intelektuālā kondīcijā. Un šitāds vēl kritizēs Lapšānu, kas maļ uz riņķi apmēram to pašu, tikai drusku citā meldijā.
Nē, nu kā dramatiskā performance augstās mākslas vārdā, tas varbūt arī atbilst grēkam pienaglotā saljerī tēlam, kas ienīst mīlošo Dievu un pielūdz Kristu ar blēdīgā tirgoņa acīm.. Var jau būt, ka tā arī ir `bauslības pasludināšana`, kas ir pat pārāka par to tradicionālo vispārīgo pārmetumu bārstīšanu sabiedrībai, kas ir pārāk pasaulīga; politiķiem, kas nav gana kristīgi; mācītājiem, kas nejēdz sprediķot un draudzes kopt; un visbeidzot arī hierarhiem, kas muļķi laiž.
Kā redzams, tad `bauslības pasludināšana` caur vispārīgām apsūdzībām, laikam gan svētīgas sirds satriektības vietā izraisa vienkārši apgrēcinošu vēlēšanos dot pa purnu tam, kas te cenšas man iedzelt.
rainars
# Iesūtīts: 2012.08.31 14:08:44
Katrs spriež pēc savas samaitātības pakāpēs. No sirds pilnības mute runā, šeit pirksti raksta. Kā redzams, tad `bauslības pasludināšana` caur vispārīgām apsūdzībām, laikam gan svētīgas sirds satriektības vietā izraisa vienkārši apgrēcinošu vēlēšanos dot pa purnu tam, kas te cenšas man iedzelt.

Nedari otram kas pašam nepatīk, skatīties uz otra vajadzībām, otru uzskatot par augstāku.
Kurš vispār runā ka vajag pasludināt bauslību, kura caur Mozu dota?
Kāpēc vajag otru satriekt ar bauslību. Mēs tak redzam ka Jēzus satrieca ar Mīlestību.
Te kas no Pāvila teiktā:...., lai tu piekodinātu zināmiem ļaudīm nemācīt svešas mācības, nedz nodoties bezgalīgām pasakām un cilts rakstiem, kas vairāk ierosina prātošanu nekā kopj Dieva draudzi ticībā, bet sludināšanas mērķis ir mīlestība , kas nāk no skaidras sirds un labas apziņas un neliekuļotas ticības. No tā daži ir noklīduši un nogriezušies uz tukšu izrunāšanos, gribēdami būt bauslības mācītāji, bet nesaprazdami ne to, ko saka, nedz to, ko daži apgalvo.
Es pateicos savam Dievam ik reizes, kad vien jūs atceros, vienmēr katrā savā lūgšanā par jums visiem ar prieku aizlūgdams, par jūsu līdzdalību evaņģēlijā no pirmās dienas līdz šim brīdim, būdams pārliecināts, ka tas, kas jūsu sirdīs labo darbu iesācis, to pabeigs līdz Kristus Jēzus dienai. Tā man piederas domāt par jums visiem, jo es jūs nesu savā sirdī - gan savās saitēs, gan aizstāvot un nostiprinot evaņģēliju, jūs visus, kas kopā ar mani esat dalībnieki žēlastībā. Jo Dievs ir mans liecinieks, ka es ilgojos pēc jums visiem ar Kristus Jēzus sirsnību. Un to es lūdzu, lai jūsu mīlestība vienumēr, pāri plūzdama, pieaugtu visā atziņā un izjūtā ,, ka jūs svarīgāko pārbaudāt, lai Kristus dienā būtu tīri un nevainojami, ieguvuši pilnīgu Jēzus Kristus taisnības augli, Dievam par godu un slavu
Vieni aiz mīlestības, ..., otri pasludina Kristu, patmīlības dzīti, aiz netīriem nolūkiem,.... Ko tad nu? Par katru veidu, kādā Kristus tiek pasludināts - vai ar izlikšanos vai patiesībā, es priecāšos.

Jo tik ļoti Dievs pasauli mīlējis, ka Viņš devis Savu vienpiedzimušo Dēlu, lai neviens, kas Viņam tic, nepazustu, bet dabūtu mūžīgo dzīvību,
jo Dievs Savu Dēlu nav sūtījis pasaulē, lai Tas pasauli tiesātu, bet lai pasaule caur Viņu tiktu glābta
.


Nu noķeram šo skaisto Mīlestības vilni un cenšamaies noturēties ,nonāvējot sevī to kas pieder zemei . Nu tas tak ir darbs ar sevīm sevi noliedzot no Jēzus sacītā, "Ja kāds grib Man sekot, tad tāds lai aizliedz sevi, ik dienas ņem uz sevi savu krustu un staigā Man pakaļ.
Jo, kas savu dzīvību(iekšējo -gara) gribēs izglābt, tam tā zudīs, bet, kas savu dzīvību Manis dēļ zaudēs, tas to izglābs. Jo ko tas cilvēkam līdz, ka viņš iemanto visu pasauli un pats sevi pazaudē un samaitā?
.......
smīniņš [80.70.23.92]
# Iesūtīts: 2012.08.31 19:03:42
Iemaldījos, paskatījos, piedāvāju- tā kā reizēm iet diezgan karsti teksti, tad mācoties no viena apgarota brāļa piedāvāju savus tekstus vienmēr nobeugt ar vārdiem- Dievs tevi mīl un es arī. Tad, lai kas arī pirms tam būtu rakstīts, šī pēdējā piebilde vienmēr būs kā nerātna bērna smaidiņš tētim- roka ar siksnu nolaidīsies...
p.s. Dievs jūs mīl un es arī...
Aivars
# Iesūtīts: 2012.08.31 19:27:30
smīniņš [80.70.23.92]
http://www.youtube.com/watch?v=kGo1-EVrsx8 ?
dafne
# Iesūtīts: 2012.08.31 19:44:14
smīniņš [80.70.23.92]piedāvā melot?busu laikam nepareizā kristiete,bet mani tracina šis teiciens...īpaši piekabe"es arī"tada metašanas ar vārdiem
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 31 , pavisam kopa bijuši: 3295