atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem par mūsu TIK skaisto Karali...
-Jona-
Iesūtīts: 2010.09.16 14:38:43
<< . 1 . 2 .
AutorsZiņas teksts
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.09.17 12:49:10
masiks [212.93.96.2]

man sāk jau apnikt visu laiku skaidrot, kā ir, kad kaut kas ar kaut ko ir VIENS. būtu gan augstakā mērā dīvaini, ja Jēzus, kurš ar saviem Svētajiem nu ir Viens (kā Viņš ar Tēvu ir Viens), būtu viņiem neredzams, nepieejams utml.
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.09.17 14:41:55
incognito

tēvs A.Meņs?
... отец Александр сформировал все свои экуменические принципы, которым всегда следовал в своем пастырском служении...
Экуменизм имеет два истока: либо подлинную широкую и глубокую духовность, которая не страшится чужого, либо поверхностное смешение всего в кучу. Разумеется, я за экумену первого типа. Но до него доходят немногие...
Отец Александр считал, что важнейшими задачами современного пастыря должны быть проповедь и миссионерство, а самая большая опасность для христиан - замыкаться в «благополучном» церковном «гетто».
Совместно с другими православными, католиками и протестантами отец Александр принял участие в создании Библейского Общества. ...

Jānis Pommers?
... Īpaši viņu iemīlēja krievu un baltkrievu trūcīgie ļaudis, kuri ar arhimandrīta Jāņa gādību guva darbu, aizsardzību un atbalstu. Te atklājas kristiešu gana īstenā būtība, kas nenošķir paverdzināto no brīvā, grieķi no jūda vai jebkuras tautas pārstāvi citu no cita.
Viņš vienādi rūpējās kā par krieviem un latviešiem, tā arī par citu tautību ļaudīm. Viņam nebija savējo un svešo: visi bija brāļi.
Svētnieks nekad nešķiroja cilvēkus pēc sociālās izcelsmes. Valdniekam bija vienalga, kas atradās viņa priekšā: ministrs, ģenerālis, aristokrāts, zemnieks vai strādnieks. Visos Arhibīskaps redzēja Dieva tēlu. ...

kā redzi, patiesi lieli Svētie nešķiro. ne pēc ticībām ne kā citādi
ne jau tur problēma... vīrieši jau var lasīt arī vīriešiem atklāto (ja tā vispār var nodalīt, bet nu pieņemsim). bet - Delpera un Lašansa atkl. neviens erotiski neucinās, tāpat nav labi. ne jau tur tā problēma, ak, nepavisam...
masiks [212.93.96.2]
# Iesūtīts: 2010.09.17 16:09:07
-Jona-
būtu gan augstakā mērā dīvaini, ja Jēzus, kurš ar saviem Svētajiem nu ir Viens (kā Viņš ar Tēvu ir Viens), būtu viņiem neredzams, nepieejams utml.
ir augstākajā mērā dīvaini, ka šie svētie, būdami Viens ar Jēzu - atrodas šai pasaulītē un ir Viens arī ar šo pasaulīti. It kā diviem kungiem nevar būt kalps, taču svētajiem, kā rādās - tas ir ļoti vienkārši.
-Jona-
# Labojis -Jona-: 2010.09.17 16:58:55
incognito

maldi gan nevarētu būt neviens ceļš, ja vien galā pieved Dievam. ir vēl arī intelektuālais (kā otrā tēmā nupat iepostēju) - kāreiz luterāņu tipa vīriešiem īpaši piemērots

p.s.
tas erotiskais piesitiens arī nebūtu jāsaprot gluži burtiski - mūsu materiāli ķermeniskajā izpratnē. kopā ar Jēzu tas ir ļoti ļoti īpaši, daudz dziļāk, garīgāk, un vispār - savādāk
http://www.tlig.lv/content/view/1282/116/
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.09.17 17:13:32
incognito

te varētu līdzēt reālu Augļu klātesamība. ja līdz nāk viss Jēzus apsolītais komplekts, tad vēl bezgalīgi šaubīties/neuzticēties? - nu tas jau raksturojas pavisam citā vārdā - bailīgums.
indriķis (labs)
# Iesūtīts: 2010.09.18 11:10:07
Incognito , luterāņu pieeja ir vēl objektīvāka - tādu īsti svēto nemaz nav un visiem tiem svētajiem grēka gabaliem ir bijusi sava uts.
Par to preļestj , manuprāt, tur bija arī šīs interpretācijas iespēja - ja arī sajūtu avots būtu tas Kungs, nav nepieciešams par to pārmēru iespringt aiz sajūsmas un paaugstināties, jo galu galā tas Kungs Sevi un savu gribu mums ir atklājis Evaņģēlijā.
Lai taču Jona priecājas par savu Karali,
īsto Karali sastapt viņai vēl tikai priekšā.
incognito
# Iesūtīts: 2010.09.19 10:14:50
indriķis (labs)
Bet vai luterāņi savukārt neatsakās tādā veidā no daudz kā, vadīti no bailēm, ka tik kaut ko nesadara greizi, apmēram kā tas vīrs līdzībā par talantiem no Lūkas ev.19.nod.: " Pēc tam trešais nāca un sacīja: kungs, še ir tava mina, es to biju noglabājis sviedrautā. Jo es baidījos no tevis, tāpēc ka tu esi bargs cilvēks un ņem, ko tu neesi nolicis, kā arī pļauj, ko neesi sējis"?
Papucs
# Labojis Papucs: 2010.09.19 11:07:45
incognito
Bailes nemaz nav tik slikts vadmotīvs. Luterāņiem minētās līdzības sakarā būs grūti ko pārmest, jo viņi paziņo, ka vispār nevienu talentu no Kunga nav saņēmuši

Un прелесть definīcijai visprecīzāk atbilst tādi kā ļeģajevieši. Interesanti, kāpēc gan paši pareizticīgie tad nenorobežojās no Kronštates Jāņa, kurš vispār ar A.L. ir līdzīgi kā divas ūdens piles?

-Jona-
Ļoti interesanti zīmējumi tai Akianei!
Vienīgi, kāpēc tik daudz zirgu? Mani dara ļoti piesardzīgu māxlinieki, kuri daudz zīmē zirgus, it īpaši, skrienam pa ūdeni...
incognito
# Iesūtīts: 2010.09.19 12:46:55
Papucs
Hmm. Bībelē līdzības turpinājums ir šerpāks:
"Tad viņš sacīja: no tavas mutes es tevi tiesāšu, tu nekrietnais kalps! Ja tu zināji, ka es esmu bargs cilvēks, kas ņem, kur viņš nav licis, un pļauj, ko viņš nav sējis, kāpēc tad tu manu naudu neesi nodevis naudas mijējiem? Tad es pārnācis to ar augļiem būtu saņēmis atpakaļ.
Un uz klātesošiem viņš teica: atņemiet tam viņa minu un dodiet tam, kam ir desmit minas.
Tad tie sacīja viņam: kungs, viņam jau ir desmit minas.
Bet viņš atbildēja: es jums saku: katram, kam ir, dos, bet, kam nav, tam atņems arī to, kas tam ir." (Lk.19:23-26)
masiks [159.148.73.94]
# Iesūtīts: 2010.09.19 12:48:24
Papucs
IMHO ar to Akiani ir veel sliktaak kaa ar Ljegjajevu. Vinjas vecaaki izzhnjaudza no vinjas aaraa to slavu, ko pashi nespeeja realizeet. Vinjas triumfs liidziigs tam triumfam, ko var redzeet Nacionalaa Gjeograafa raidiijumaa par ASV mini-skaistuma karalieneem : 4-7 gadus vecaam meiteniiteem. Kuru vecaaki uz savu beernu reekjina piepilda savus nerealizeetos sapnjus, ambiicijas un tuksho dziivi. Meitenei vecaaki ir maakslinieki un meitenes radoshajaa darbaa izpauzhas vecaaku pedagogjiskaas speejas un vinju iecieniitaa tehnika telotaajmaakslaa. Ja uzmaniigi paveerosi darbus - meitene ljoti kvalitatiivi replicee savu vecaaku tehniku. Un tikai. Vinja ir interesanta tikai tik, cik vinja ir jauna.( Gluzhi taapat kaa Vanesa Mae. Kameer vinja bija jauna un sexiiga - tas bija kautkas unikaals. Tagad vinja ir leciiga un neinteresanta simfoniskaa orkjestra vijolniece. Sniegums nearko neatshkjiras, a seksiigais dupsiitis stipri izmaniijies...)
Papucs
# Labojis Papucs: 2010.09.19 13:23:58
masiks [159.148.73.94]
Vanessa taču noliedza sexu, tas arī, domājams, galvenais klupšanas iemesls (Dievs atņēmis sexīgo dupsīti - kad ne, tad ne).
Par Akianes senčiem nepaspēju izpētīt. Neticu, ka iespējama tik totālas verdzības sistēma, lai nokopētu bērnā sevi, taču mani ieinteresēja - papētīšu. Ar tiem zirgiem ir tā, ka pa ūdeni skrejošs mustangs modernajā interneta māxlā gan figurē kā brīvības simbols, taču ne kā kristīgās, bet gan kā ezotēriskās (lasi-sātaniskās) brīvības simbols. To Muscle Man gandrīz 1:1 savā laikā uzzīmēja arī mans darba kolēģis. Varbūt tur tomēr darīšana ar kādu garu pasauli vai vismaz telepātisku popkultūras izplatīšanos?

incognito
Ar luterāņiem nav tik vienkārši
Viņi taču apgalvo, ka vispār nav attiecināmi uz kaut vienu Rakstu vietu par personisko līdzdalību pestīšanā. Nedzīvs kautķermenis (vecais Ādams) mjortvoj shvatkoj (nekomentējama vārdiski apliecināta ticība) prikovan ko Xristu. Kur Kristus, tur automātiski luterāņi. Žeļezno, bez jebkādiem iespējamiem komentāriem.
indriķis (labs)
# Labojis indriķis (labs): 2010.09.20 09:44:20
Papucs , Interesanti, kāpēc gan paši pareizticīgie tad nenorobežojās no Kronštates Jāņa, kurš vispār ar A.L. ir līdzīgi kā divas ūdens piles? Te gan jāsaka, divi pilnīgi dažādi cilvēki. Kāpēc Jānis uz sava laika pareizticīgo fona kļuva tik atpazīstams? Tāpēc, ka vienkārši bija sprediķotājs, kas toreiz pareizticīgiem bija retums un daudzi caur viņa sprediķošanu atgriezās un atjaunoja savu ticību. Tas tāpat kā ar svētīgo mocekli Aleksandru Meņu, kurš daudziem pareizticīgajiem "kvēpināmā kustinātājiem" un svecīšu licējiem bija vienkārši nesaprotams ar savu unikālo erudicīju un atkal - sprediķotāja kalpošanu un vnk neiederējās viņu pus viduslaiciskajā pareizticības izpratnē.
---
Jā, kur Kristus , tur pie viņa lēnītēm pulcējas luterāņi.
Tev gan derētu iepazīties tuvāk ar luterāņu mācību par pestīšanu no pašiem luterāņu avotiem.
----------
Mani, lai nu kā esmu centies izprast katoļu palīgā saucienus Marijai un citiem svētajiem aizlūgt par viņiem Kristus priekšā kā brāļu un māsu palīdzību tāpat kā mēs lūdzam par mums aizlūgt mūsu brāļus un māsas uz zemes, nebeidz pārsteigt katoļu Marijai veltītās stundas, Marijai pieprasītā aizbildniecība, kas paliek par tādu kā pašmērķi. Skatos, piemēram, informāciju par norisēm Romas katoļu baznīcā, viena vienīga Dievmāte.
Būtu vēl kaut kāds samērīgums Dieva mātes pieminēšanā, kāda mesīte šad un tad par Jaunavas svētīgo kalpošanu Dēlam un mums ar dziļas ticības piemēru.
Bet Dēls katoļiem kā tas mazais mīļais Bebis mātes rokās kā ir tā ir, tad nu Viņam apnika un Viņš sūtīja Luteru, lai parādītu, ka Pats jau sen izaudzis liels, miris pie krusta un Augšāmcēlies un bez mātes aizbildniecības var iztikt, lai arī, varbūt, šad tad viņā ieklausās kā jau labs Dēls.. (Protams, man personiski patīk šīs mīlīgās ikonas.)

-Jona-
# Iesūtīts: 2010.09.20 11:28:02
indriķis (labs)

mana personiski subjektīvā sajūta, ka tas līdzīgi kā kad jūdi aiz parliekas bijības arī izvairījās lieki Jahvi piesaukt, tb ar JMariju nemitīgi runaties tā kā drošāk (kas saprotams pluss), savukārt Kungs jau visu dzirdēs tāpat (mīnusa neviena).
katrā ziņā Paša Jēzus atklāsmēs proporcijas ir nevainojamas - JMarijas ne par daudz ne par maz.

luterāņu pieeja ir vēl objektīvāka - tādu īsti svēto nemaz nav

paldies Dievam ka ne visu luterāņu pieeja ir TIK noplicināta/apgraizīta/Evaņģēlijam pretīrunājoša.
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.09.20 11:31:37
Papucs

oi, būtu man dots redzēt/attēlot Valstības ainas, arī būtu zirgu pārpilnība! zirgi meitenēm bezmaz kā mānija - teju katrs otrais skuķīts kam nu daudzmaz iespēja, tikmēr dīc ,kamēr arī izdīc sev kādu (tipa Zirgu vārdotājs)
vai tā romantisko filmu ietekme vai kā, nezinu, bet saku no savas pieredzes. sakars ar sātanistu brīvības simboliem tur tāds pat kā manam melnajam (faktiski gan vairāk dūkanajam) kaķim ar raganu ķēķiem - nekāds.
indriķis (labs)
# Iesūtīts: 2010.09.21 12:23:48
Jona,
Un svētie ir bijuši cilvēki ar miesu un asinīm.
Es ar saku, labi, ka neķeramies svētajiem klāt ar 21.gs. pētniecības metodēm, citādi vienam otram no svētuma maz paliktu pāri.
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.09.21 12:27:59
indriķis (labs)

vai tas tik nav īstais iemesls, kāpēc daži tikpat cītīgi izvairās no Izredzētajiem, kas apveltīti ar gara redzi? no paļātāju pulka vispār nekas pāri nepaliktu
indriķis (labs)
# Labojis indriķis (labs): 2010.09.21 12:42:29
Jona, nejauc tiešām kristīgā mācībā un tradīcijā pastāvošus Baznīcas svētos ar atsevišķiem mūsdienu šarlatāniem.
Gara redzi?
Zini, ja nebūtu vasarsvētniekos labi iepazinies ar daudziem "garā redzētājiem", patiesībā vides, (kas no viņiem sagaida tml. redzējumus), pieviltiem labticīgiem cilvēkiem, kuriem nemitīgi jāpierāda savs garīgums un kas vienmēr gatavi pārstāstīt savus drūmos nakts murgus par citiem, varbūt uz šito uzķertos.
Bet tas Kungs ir labi mācījis.
Viena liela daļa šo redzētāju ir elementāra Preļestj , kas atgādināts ne reizi vien šajās diskusijās un mācītāju uzdevums ir izšķirt, kas ir kas.
Vari būt droša, pirmā pazīme Preļestņikam ir savas atšķirīgas mācības izveide.
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.09.21 13:58:57
indriķis (labs)

vai esi konkrēti pārbaudījis un konstatējis, ka Delperam nav šīs gara redzes?
lūdzu īsi - jā vai nē.
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.09.21 14:04:46
Ctulhu

tu dabū man Indriķi, papriekšu pārbaudīsim visu šo exotisko bazaru
<< . 1 . 2 .

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 78 , pavisam kopa bijuši: 157