atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem Kādam ir jābūt pāvestam Īstenībā !
Aiko_Saule
Iesūtīts: 2010.08.24 12:20:19
Es uzskatu šādi: Ka gan katoļiem gan luterāņiem ir - sava hierarhija - sava piramīda un tāpat kā arhibīskaps luterāņiem tāpat arī arhibīskaps katoļiem - ir ievēlēts vadītājs - visi kopā ieceļ viņu. Jo tas taču normālam cilvēkam ir skaidrs - ka organizācijā un arī baznīcā ir jābūt vadītājam - un šeit vajadzētu beigt vadītājiem piedēvēt dižošanos, lepošanos un pašpaugstināšanos - ja Tevi vairākums ievēl - tad tu būsi vadītājs ievēlēts. Ja viņš nav ievēlēts - bet pats ir sagrābis varu - tad tāds ir diktators. Tāpat arī RKB ir ar pāvestu - pāvestu ievēl katoļu vadības vairākums - un pāvestam ir savas FUNKCIJAS RKB, kuras viņam ir jāpilda - viņam ir jāgana baznīca - laicīgajā pasaulē jāvada firma uzņēmums.
. 1 . 2 . 3 . >>
AutorsZiņas teksts
Aiko_Saule
# Iesūtīts: 2010.08.24 12:20:46
Vadītājs - tiek izvēlēts tāds, kurš būs spējīgs vadīt - un kurš tiek atzīts par labu un labam var uzticēties. Labam vadītājam - uzticās un uzticās viņa viedoklim - ko viņš saņem atklāsmē no Svētā gara. Un ja Svētais gars vada cilvēku - tad sakot ka Svētā gara vadītais cilvēks ir antikrists - ir neuzticības izrādīšana pašam Svētajam garam.
Valentīnis
# Iesūtīts: 2010.08.24 12:26:00
Aiko_Saule
problēma ir tāda - kas būs cienīgs vēlēt pāvestu? tagad pāvestu ievēl kardināli.
vasara
# Iesūtīts: 2010.08.24 12:31:19
Luteroļiem pilnīgi neaktuāla tēma, manuprāt.
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.08.24 12:36:31
Jo tas taču normālam cilvēkam ir skaidrs - ka organizācijā un arī baznīcā ir jābūt vadītājam

Un kas vainas Kristum?
Papucs
# Iesūtīts: 2010.08.24 12:37:13
vasara
Nesaki vis!
Tu varētu izteikt viedokli, kādam jābūt pāvestam, lai viņš, piemēram, vairs nebūtu antikrists
Aivars
# Iesūtīts: 2010.08.24 12:39:38
Interesanti, ka apustulis Pāvils, runājot par draudzes struktūru nekādu piramīdu nezīmē.
vasara
# Iesūtīts: 2010.08.24 12:40:22
Papucs, tas ir iekš Svētajiem Rakstiem rakstīts.
Valentīnis
# Iesūtīts: 2010.08.24 12:45:39
Aivars
Sv.Pēteris , nevis Sv. Pāvils ir 1. Pāvests!
Papucs
# Iesūtīts: 2010.08.24 12:47:30
Aivars
Vai vērts pieminēt Kristus vārdus par klinti, t.i., 1.Romas bīskapu - pāvestu?
Aiko_Saule
# Labojis Aiko_Saule: 2010.08.24 12:50:34
Jošs Mulders izlasi lūdzu ļoti uzmanīgi ko es rakstīju
Un ja Svētais gars vada cilvēku - tad sakot ka Svētā gara vadītais cilvēks ir antikrists - ir neuzticības izrādīšana pašam Svētajam garam.

Kā zināms - Kristus ir Svetais gars un Tēvs ... lūk šo faktu arī vajag redzēt un pamanīt.

Ja Svētais gars vada - tas nozīmē ka Kristus vada un Tēvs vada.

Un kopējā hierarhija ir šāda:

Svētā trīsvienība - Kristus - Tēvs - Svētais gars
Pāvests
Kardināli utt.

un viss ir brīnišķīgā harmonijā saskaņā ar svētās trīsvienības apredzību !

Kur te iespējams saskatīt antikristu ? Nesaprotu pa tiešam - ne savā realitātē !ne īstenībā.


Jošs Mulders
Šeit man jāpiekrīt Ctulhu.
``Un kas vainas Kristum?``
Miris. - un aizgājis pie Tēva.
Pamatojums svētajos rakstos:
Jāņa 16:28 Es esmu izgājis no Tēva un nācis pasaulē: tagad Es atkal atstāju pasauli un aizeimu pie Tēva."


un pēc miršanas:
Jāņa 15:26 Kad nu nāks Aizstāvis, ko Es jums sūtīšu no Tēva, Patiesības Gars(Svētais gars), kas iziet no Tēva, Tas dos liecību par Mani.

Lūk Kristus ir miris - to zina katrs kristietis.
Un pats kristus saka - ka es sūtīšu - svēto garu - kas vadīs jūs visā Īstenībā.

Tātad

Tēvs - Dēls ir debesīs - bet Svētais gars ir tagad baznīcā - kas kardinālus vada un liek viņiem izvēlēt pāvestu - un šī ir Kristus griba.
vasara
# Iesūtīts: 2010.08.24 12:56:48
Tas, ka cilvēks uzturas sakrālā teritorijā ne vienmēr nozīmē, ka viņu vada Sv.Gars. Bet vai cilvēku vada Sv.Gars, to vienmēr var izsecināt pēc darbiem vai viņa paustajiem tekstiem.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.08.24 13:04:32
Valentīnis Papucs

Vispār jau Pētera dzīves laikā galvenā kristiešu draudze bija Jeruzālemē, nevis romā. Pāvils runājot par draudzes trim balstiem (Galatiešiem 2:9) pirmo nosauc Jēkabu, tad Pēteri un Jāni.
Pēteris pats tiek izsaukts uz tepiķīša kādā brīdī uz Jeruzālemi, kā norāda Apustuļu darbi, bet Romas draudzi pilnīgi noteikti viņš nedibina. Lai arī acīmredzot viņš mirst mocekļa nāvē Romā, tad tas nav pamata viņu saukt par romas bīskapu.
Ignācijs,(1/2 gs mijā) kas lielā mērā atbildīgs par monarhiskā episkopāta ideju, rakstot Romas draudzei, nezkādēļ nevēršas pie tās bīskapa, tāpat arī "Klementa vēstule` tādu nepiemin.
Vai tā nav?
Aiko_Saule
# Iesūtīts: 2010.08.24 13:05:01
vasara Tātad darbi un informācija = programma !
Aiko_Saule
# Labojis Aiko_Saule: 2010.08.24 13:13:34
Valentīnis
problēma ir tāda - kas būs cienīgs vēlēt pāvestu? tagad pāvestu ievēl kardināli.

Pāvestu būs cienīgi vēlēt - tie, kurus vada Svētais gars, kā jau minēji tie ir tagad kardināli. Un nevajag aizmirst - ka parastie laji arī ir Svētā gara vadīti - par izņēmumiem tagad nerunāsim.

Sanāk interesanti - ka Svētais gars caur lajiem ievēl kardinālus un tālāk tiek ievēlēts pāvests - interesanti Tēvs un Dēls - un Svētais gars visu te vada uz planēta Zeme !
Aivars
# Iesūtīts: 2010.08.24 13:15:39
Aiko_Saule
Tēvs - Dēls ir debesīs - bet Svētais gars ir tagad baznīcā - kas kardinālus vada un liek viņiem izvēlēt pāvestu - un šī ir Kristus griba.

Vai nu tā būs? Palasies, te viens labs katoļu vēsturnieka pārskats tieši par pāvestības vēsturi - http://www.atena.lv/index.php?zoomid=361
Latvju luterānis
# Iesūtīts: 2010.08.24 13:16:39
Atbildi uz foruma jautājumu sniedz Pāvils (2.Tes.2:3), proti viņam ir jābūt "grēka cilvēkam, pretiniekam, kas saceļas pret visu, kas saucas Dievs vai svētums, un pat ieņem vietu Dieva templī, pats sevi celdams par Dievu."

Ja nu kādam liekas, ka nodarbojos ar privātu ekseģēzi un personiskiem apvainojumiem, tad tomēr šādi to saprot visiem luterāņiem saistošās ticības apliecības (Par pāvesta varu un primātu/VG 327), pirms šīs Rakstu vietas citāta sakot: "Antikrista zīmes pavisam skaidri sakrīt ar pāvesta un viņa piekritēju valdīšanu." Nekā personīga.
Valentīnis
# Labojis Valentīnis : 2010.08.24 13:17:33
Aiko_Saule
ar lajiem ir liela problēma:
kā atšķirt zinošu un aktīvu draudzes locekli (bez teologa diploma un nekonsekrētu) no kristīta `normāla cilvēka` , kas baznīcā iegriežas vidēji 1 x gadā!
ja `normālais cilvēks` pie tam ir atbildīgā amatā un grib lemt arī par baznīcas lietām?
tāpēc arī īsta demokrātija nesanāk.
Aiko_Saule
# Iesūtīts: 2010.08.24 13:22:03
Aivars
Vai nu tā būs?

Šeit uzsvars ir vairāk nevis uz nākotni - vai nu tā būs
un šeit uzsvars ir vairāk nevis uz pagātni - vai nu tā bija
bet domāju, ka šeit ir uzsvars jāliek uz to - kā ir pareizi un kā ir jābūt saskaņā ar pašu JHVH.
Protams - no pareizā ceļa - pagātnē un tagadnē novirzījās un novirzās - bet galvenais ir zināt mērķi - kā ir jābūt pareizi !
Un kāda ir JHVH griba - un kad būs zināma JHVH griba - tad nebūs vairāk neziņa ! Dievs grib - lai cilvēce zinātu - kā ir pareizi dzīvot !

Latvju luterānis
# Iesūtīts: 2010.08.24 13:23:39
Ctulhu, tu esi kā tie Atēnu grieķi, kas gribēja par kaut ko jaunu parunāt, bet, kad Pāvils pieminēja Kristus augšāmcelšanos, tad šiem palika smieklīgi vai neinteresanti. Garīgas lietas ir garīgi apspriežamas. "Miesīgais cilvēks nesaprot to, kas nāk no Dieva Gara; jo tas viņam ir ģeķība." (1.Kor.2:14) Kāda jēga tev runāt par lietām, kas tev pat neinteresē vai interesē tikai tik daudz, lai pasmietos. Es jau tev raksīju - nedeldē klaviatūru.
Aiko_Saule
# Iesūtīts: 2010.08.24 13:25:43
Valentīnis kā atšķirt zinošu un aktīvu draudzes locekli (bez teologa diploma un nekonsekrētu) no kristīta `normāla cilvēka`.
Kā jau vasara teica - pēc darbiem un paustās informācijas.

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 76 , pavisam kopa bijuši: 155