atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem Atmiņa, apziņa un emocijas Paradīzē
pich_
Iesūtīts: 2010.08.20 09:15:01
Diezgan bieži kristieši savā starpā apspriež, ka tiksies debesīs. Lai apgalvojums būtu patiess, kristietim debesīs būs nepieciešama gan apziņa, gan atmiņa, lai varētu viens otru atcerēties un pasveicināt.

Tagad iedomāsimies situāciju- kristīgā ģimenē pēkšņi nomirst tēvs- vienīgais apgādnieks. Tēvs nokļūst paradīzē, un, ņemot vērā kristiešu apgalvojumus- viņš visu saprot un apzinās, ka viņa ģimene pārdzīvo traģēdiju, turklāt cietīs ļoti ilgi.

Jautājums- kā tēvs var justies laimīgs Paradīzē, ja viņš apzinās, ka visa viņa ģimene dzīvo sērās, turklāt pastāv iespēja, ka kāds nepārdzīvos traģēdiju un izdarīs pašnāvību.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
AutorsZiņas teksts
*Duksis
# Iesūtīts: 2010.08.20 11:57:58
Ateisms nav kaut kas par sevi esošs. Tā ir konsekvence, kas izriet no materiālistiska pasaules uzskata.
pich_
# Iesūtīts: 2010.08.20 12:01:01
nenovirzīsimies no tēmas par to, kas ir ateisms. svarīgi, ka ateisiti nepieņem Kristu kā glābēju, līdz ar to nonāk ellē.

ko jūt debesīs esošie tuvinieki?
Aitiņa(katole)
# Labojis Aitiņa(katole): 2010.08.20 12:10:48
pich_
Reliģija ir uzskatu un ticības kopums, kas attiecas uz kaut ko pārdabisku, svētu vai dievišķu"
tieši tā, un ateismam ir pavisam konkrēti uzskati, pārliecība un ticība Dieva ne eksistencei. nav - jo neredzu, nav - jo neticu, nav - jo domāju tā un šitā. un tagad pierādi, ka ir!

normāls ticīgais daudz ar to nenoņemās.
Papucs
# Iesūtīts: 2010.08.20 12:12:05
danar
Vai si pasaule kura dzivojam pašreiz nevaretu but viena laba Šķīstitava priekš mums visiem..

Tā jau reāli arī ir Tikai nāves brīdī mēs tomēr vēl neesam svēti, kaut kad pēc nāves tā pilnīgā iztīrīšana būs (acumirklīgi vai palēnām)


pich_
ko jūt debesīs esošie tuvinieki?

No mana augstākminētā arī izriet papildjautājums: līdz Kristus Otrai atnākšanai, kamēr vēl neesam pilnīgi svēti, vai tajās Debesīs, kas būs pēc tam?
pich_
# Labojis pich_: 2010.08.20 12:14:48
Aitiņa(katole)

tieši tā. bet kur tu ateismā saskatīji ticību uz pārdabisko, svēto un dievišķo (ja reiz uzskati ateismu par relģiju, un zini reliģijas definīciju)?

tik pat labi es varu teikt, ka tu esi musulmane tāpēc, ka netici Allāham
Aivars
# Iesūtīts: 2010.08.20 12:21:30
pich_
svarīgi, ka ateisiti nepieņem Kristu kā glābēju, līdz ar to nonāk ellē.
ko jūt debesīs esošie tuvinieki?


Vai esi pamanījis, ko jūt uz zemes esošie tuvinieki?
Aitiņa(katole)
# Iesūtīts: 2010.08.20 12:23:19
pich_
kas attiecas uz - manuprāt atslēgas vārds ir - attiecas . runājot par ticīgā ticības praktizēšanu jau varētu likt uzsvaru uz pārdabiskā,svētā un dievišķā atziņu.
eh, varbūt kaut ko varēs saprast, ko biju domājusi. tas ir tipa - redzēt vai neredzēt cilvēku, objektu,dajebko vēl nenozīmē to pazīt, saprast, just.
pich_
# Labojis pich_: 2010.08.20 12:28:32
Aivars

nezinu. manā gadījumā tikai sieva zin par manu neticību. pie mums ģimenē runāt par reliģiju nav pieņemts

p.s. bet tēma nav par uz zemes esošajiem tuviniekiem. ko jūt debesīs nonākušie? nožēlu? skumjas? varbūt neko?
*Duksis
# Iesūtīts: 2010.08.20 12:45:00
[*Duksis te risina pats savu domu pavedienu un lūdz klātesošos tam nepievērst nekādu uzmanību:] Pieredze ir notikums, kuru kāds piedzīvo. Vai var piedzīvot Dieva klātbūtni? Ja var, un kādam tas ir izdevies, tad var runāt par reliģisko pieredzi, neskatoties uz to, ka Tas atrodas ārpus sajūtām. . ... . Kā reliģiskajā pieredzē, kā viņš pats to apraksta, iedzīvojās Nikolajs no Kūzām (angl. Nicholas of Cusa). Saka, ka tas esot esot noritējis šādi, tā (meditācija, kontemplācija, sozercaņije) iesākas ar lūkošanos svētbildē: "Bet es uztveru nevis ar manām miesas acīm, kas lūkojas uz šo tavu ikonu, bet ar mana prāta un saprašanas acīm, tavas sejas neredzamo patiesību, ko šī ikona ēnaini un ierobežoti apzīmē. Tava patiesā seja ir brīva no jebkādiem ierobežojumiem, uz to neattiecas nedz daudzums, nedz īpašības, tā nav nedz laikā, nedz telpā, jo tā ir Absolūtā forma, visu seju Seja."
Aivars
# Iesūtīts: 2010.08.20 12:49:00
pich_
Redzi, esmu ievērojis, ka daudziem kristiešiem sāp viņu tuvinieku neticība un maldīšanās, un viņi mēdz lūgt par tiem, un runāt ar tiem. Pieņemu, ka nožēla varētu būt arī tad, kad jāsamierinās, ka neticīgais ir izvēlējies savu ceļu līdz galam nostaigāt.
Aitiņa(katole)
# Labojis Aitiņa(katole): 2010.08.20 12:57:56
pich_
tas bija aptuveni tas, ko domāju par ticības praktizēšanu-atziņu, bet nemācēju noformulēt sakarīgā tekstā.
Nikolajs no Kūzām (angl. Nicholas of Cusa). Saka, ka tas esot esot noritējis šādi, tā (meditācija, kontemplācija, sozercaņije) iesākas ar lūkošanos svētbildē: "Bet es uztveru nevis ar manām miesas acīm, kas lūkojas uz šo tavu ikonu, bet ar mana prāta un saprašanas acīm, tavas sejas neredzamo patiesību, ko šī ikona ēnaini un ierobežoti apzīmē. Tava patiesā seja ir brīva no jebkādiem ierobežojumiem, uz to neattiecas nedz daudzums, nedz īpašības, tā nav nedz laikā, nedz telpā, jo tā ir Absolūtā forma, visu seju Seja."

*Duksim paldies.
pich_
# Iesūtīts: 2010.08.20 13:02:07
Aivars

tad sāpes turpinās arī debesīs?
pich_
# Iesūtīts: 2010.08.20 14:59:03
incognito
niknumā pret bezdievjiem un viņiem tieši sagādā prieku

mjā- "Taisnais priecāsies, redzēdams atriebību, viņš mazgās savas kājas bezdievju asinīs"

es gan neizlasīju ne rindiņas pirms, ne pēc 58. psalma. vai tiešām tie prieki par bezdievjiem notiksies tieši debesīs? kas par to liecina?
Aitiņa(katole)
# Iesūtīts: 2010.08.20 15:20:14
Trilobīte
grāmata latviski?
*Duksis
# Iesūtīts: 2010.08.20 15:24:22
Trilobīte Palaidnis! Pusaudža gados aizmucis no mājām. Nav gribējis strādāt sabiedriski derīgu darbu un 25 g.v. kļuvis par garīdznieku. Vairāk par kardinālu no viņa nekas nav iznācis.
Aitiņa(katole)
# Labojis Aitiņa(katole): 2010.08.20 15:24:54
Trilobīte
es vienu tikko izlasīju. superīga! ar visām bildēm.

klau, varētu aizlaist 27tajā uz Pjuhticu, tur būs lieli svētki. mani uzaicināja. pie reizes apskatītu manu svēto brīnumdari ikonā. skaists.
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2010.08.20 16:37:35
incognito
Tā vēl nav īstā paradīze, tas ir pirms Tiesas un dvēseles atrodas zem altāra, gaida.
Pēc Tiesas būs īstā, tā pilsēta, kas Atklāsmes beigās u.c.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.08.20 17:09:56
EzītisMiglā
Lūkas 23:43 Un Jēzus tam sacīja: "Patiesi Es tev saku: šodien tu būsi ar Mani paradīzē." (hοτι sêmεrοn - ka šodien)

Atklāsmes beigās ir runa jau par jauno pasauli augšāmceltajiem
Aivars
# Iesūtīts: 2010.08.20 17:15:03
pich_
Dažas lietas var pārsāpēt, ar citām samierināties. Vēl kādas dziedināt.
incognito
# Iesūtīts: 2010.08.20 18:16:18
Vispār jau par Atklāsmes grāmatu būtu vērts uzsākt jaunu diskusiju vai pat diskusiju ciklu.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 125 , pavisam kopa bijuši: 35706