atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem Velna apsēsts kristietis?
VaiduVaira
Iesūtīts: 2010.08.08 22:05:33
Vai var būt kristietis, kurš ir arī ļauno garu apsēsts? Vai arī kristietis vienkārši piedzīvo uzbrukumus no ārpuses?
Otrs jautājums - vai būtu nepieciešama dzimtas sakņu dziedināšana un pie kā griezties pēc palīdzības. Mūsu ģimenē abas vecāsmammas nodarbojās ar zīlēšanu un arī pūšļošanu. Visu laiku esmu dzīvojusi pārleicībā, ka kristībās esmu kļuvusi jauns radījums Kristū, tāpat arī mani bērni. Ka kristību brīdī arī visi mošķi no manis un no manas pagātnes tika padzīti. Kā ir ko?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
AutorsZiņas teksts
Papucs
# Iesūtīts: 2010.08.11 13:11:12
Aitiņa(katole)
kristieši ir sadraudzībā
Jā, kristieši ...
Kā līdzīgs ar līdzīgu mēs esam sadraudzībā un brīvi varam pieņemt/nepieņemt viens otra uzskatus.
Bet, tiklīdz darīšana ar mācītāju/priesteri, kurš it kā pārstāv Dieva viedokli, tā uzreiz jābūt 100 un 1000 reižu uzmanīgākam un piesardzīgākam, jo tik pat labi viņš ir kristietis, bet tik pat labi pārstāv tumšos spēkus un ieņem attiecīgo amatu tikai ar mērķi maldināt un novest npo Patiesības ceļa vienkāršos ticīgos!
Aitiņa(katole)
# Iesūtīts: 2010.08.11 13:16:41
Papucs
Priesteris ir cilvēks. tik pat labi un ar tādiem pat panākumiem ļaunos spēkus var pārstāvēt jebkurš viltus kristietis . neapšaubāmi, priesterim ir plašākas iespējas. tādēļ jau mums ir Garu pazīšanas dāvana. pēc augļiem jāspriež, pēc augļiem....
Aitiņa(katole)
# Iesūtīts: 2010.08.11 13:17:34
Ctulhu
labs ir, tev būs iespēja septembrī klātienē to pavērot, ja vēlies.
Aitiņa(katole)
# Labojis Aitiņa(katole): 2010.08.11 13:19:15
Ctulhu
pats tu esi labs spoks.
septembrī būsi Latvijā? nāks tuvāk, painformēšu.
Aitiņa(katole)
# Iesūtīts: 2010.08.11 13:23:29
Ctulhu
zini, godīgi sakot, tas nebūs šovs, tādēļ ar reklāmu nevēlos aizrauties.
došu privātu info, mazliet vēlāk.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.08.11 13:24:27
Tēmas autores lūgums bija:
Vai palīdzēsiet ar padomu? Tēma tikai kristiešiem.
Aitiņa(katole)
# Iesūtīts: 2010.08.11 13:25:55
Ctulhu
OK.
VairuVaira
# Labojis VairuVaira: 2010.08.11 14:04:02
Iekopēšu arī šeit savu rakstīto -
Te atsauce uz Aitiņa(katole)rakstīto,, lai iet un parunā ar pr. Kravali, ir visādas iespējas, pat salaulāt bez tā aunapieres(atvainojos) klātbūtnes. un lai iet cilvēks pie visiem Sakramentiem bez šķēršļiem. vienk. kārtībai jābūt! ``
Tieši tāda jau mana plānotā rīcība ir, ja tas ,,aunapiere`` spītēsies
Un mūsu priesteris ir pat ļoti norūpējies par savu draudzi un par katru no draudzes locekļiem atsevišķi, viņš arī ieteica šo variantu, ja vīrs nepakam nepiekritīs. Viņa vārdi bija, ka baznīcai pirmāmkārtām rūp, lai es varu saņemt grēku piedošanu grēksūdzē un iet pie dievgalda.
Kādreiz es arī biju sapūtusies, kā tad tā - esmu taču precējusies, kāpēc man šitā utt.utjp. Bet pamazām jau nāk arī pazemība un izpratne - pati izvēlējos katoļu konfesiju, tad nu arī jāklausa un pazemībā jāizpilda tās prasības.
Un paldies par padomiem un palīdzību! Dzīvosim draudzīgi, esam taču brāļi un māsas Kristū. Un ja ir kādas kļūdas vai pārpratumi mācībā, tad katrs jau atbildēsim Dieva priekšā, un varbūt kādu rājienu saņemsim, bet Kristus ir mūsu visu galva, un mēs dažādie locekļi , un kā man patīk par sevi un saviem bērniem domāt - mēs esam mazas Viņa ganību aitiņas.
Papucs
# Iesūtīts: 2010.08.12 13:12:28
VairuVaira
Tavs lēmums ir visnotaļ labs, un šķiet, ka atrisinās problēmu, taču kā katolis vēlos Tev silti ieteikt apdomāt šāda dīvaina risinājuma patiesos cēloņus.
Ne jau tas "aunapiere" ir vainīgs, ka Tevi nelaiž pie sakramentiem.
Vainīga ir pati RKB dogmatika, kas priesteriem liek meklēt Kristus laika farizeju cienīgus risinājumus, kā apiet Sabatu, t.i., salaulāt vienpusēji
Šerpais Ancis
# Labojis Šerpais Ancis: 2010.08.12 13:30:27
Šis gadījums man kā nekatolim liekas dīvains, jo reāla prakse apliecina, ka šāda Baznīcas nostāja ne mazumu savu ticīgo pamet zem tanka, jo viņi atrodas spīlēs, no kurām ārā tikt praktiski nav iespējams.
Man tas neiet saskaņā ar Svētajiem Rakstiem:
Bet pārējiem saku es, ne Tas Kungs: ja kādam brālim ir neticīga sieva un tā vēlas ar viņu kopā dzīvot, tad viņam to nebūs atstumt.
13 Un, ja kādai sievai ir neticīgs vīrs un tas vēlas ar viņu kopā dzīvot, tad viņai to nebūs atstumt.
14 Jo neticīgais vīrs ir svētīts caur sievu, un neticīgā sieva ir svētīta caur vīru; jo citādi jūsu bērni būtu nešķīsti, bet tagad tie ir svēti.
15 Ja neticīgais šķiras, lai tas šķiras; tādā gadījumā brālis vai māsa nav saistīti; jo uz mieru Dievs mūs ir aicinājis.
16 Kā tu, sieva, zini, vai varēsi izglābt savu vīru? Jeb kā tu, vīrs, zini, vai varēsi izglābt savu sievu?
17 Tik katrs lai dzīvo tā, kā Tas Kungs tam piešķīris viņa daļu un kā Dievs kuru ir aicinājis. To es tā noteicu visās draudzēs.
" 1.Kor.7

Pēc šī nekādā veidā nevaru izsecināt, ka dzīvojot ar neticīgu laulāto, tu par to saņemsi Baznīcas sodu un tiksi nošķirts no Sv.V.
Papucs
# Iesūtīts: 2010.08.12 13:39:32
Šerpais Ancis
Dīvains vēl ir maigs apzīmējums. Īstenībā ir vēl trakāk.
Oficiālā RKB nostāja ir tāda (savulaik Kardināls izskaidroja TV) - ja, piemēram, cilvēks bērnībā kristīts, bet dzīvojis neticīgu dzīvi, precējies, šķīries, precējies u.t.t., tad, atgriežoties baznīcā, lai varētu iet pie Grēksūdzes un saņemt Komūniju, viņam ir jāpārtrauc seksuālās attiecības ar pašreizējo sievu! Pat, ja kristīts bijis citā konfesijā (jo kristība viena), bet pārgājis katoļos. Sekss drīkst būt tikai ar pirmo sievu, ja iespējams atjaunot pirmo laulību, tas nekas, ka no pēdējās bērni. Protams, smagi noveicies tiem, kuri nav bijuši kristīti, jo tad kaut vai 100 sievas - viss, kas pirms kristībām, automātiski dzēšās.
pich_
# Iesūtīts: 2010.08.12 13:42:39
Papucs

par katoļu likumiem lērums ar anekdotēm sanāk
Šerpais Ancis
# Iesūtīts: 2010.08.12 13:50:17
Papucs
Par diskusijas situāciju izvaicāju savu Mācītāju, viņš nemaz tik smalki nezināja un bija izbrīnīts. Izrādās, ka ir vēl trakāk. Tas ir tik absurdi. No kuriem gadsimtiem nāk šāda nostādne un vai par to nav mēģināts ar skaidru prātu RKB diskutēt? Tas ir nepamatoti nežēlīgi pret ticīgo pusi, man pat gribas teikt - nepiedodami nežēlīgi.
pich_
# Iesūtīts: 2010.08.12 13:51:13
Šerpais Ancis

a ko darīt, ja Dievs tā liek?
Šerpais Ancis
# Iesūtīts: 2010.08.12 13:53:02
pich_
"a ko darīt, ja Dievs tā liek?"- kas teicis, ka Dievs tā liek? Vēstulē Korintiešiem, kas mazliet augstāk, lasu citu nostāju. Tamdēļ jāvaicā - kurš šo izdomājis Dieva vietā?
Šerpais Ancis
# Iesūtīts: 2010.08.12 13:55:26
Vispār jau šis jautājums var nešķist svarīgs tam, kas nedzīvo nopietnu garīgu dzīvi un necik augsti nevērtē ne Absolūcijas, ne Sv.V. nenovērtējamo nozīmi ikdienas garīgajā dzīvē, tie taču ir Dieva žēlastības un spēka avoti. Kad pati Baznīca nošķir no tā... Šo tiešām neizprotu.
pich_
# Iesūtīts: 2010.08.12 13:55:40
Šerpais Ancis

gribi teikt, ka katoļu priesteriem nav labāk zināms, ko un kā darīt? viņi taču kontaktējas ar to Kungu diezgan ciešā veidā. grūti iedomāties, ka viņi varētu kļūdīties. un ja viņi tā saka, tad tam jānozīmē, ka to ir teicis Dievs
danar
# Iesūtīts: 2010.08.12 13:58:04
Papucs
Tad viram pa naktim jaskraida pie pirmas sievas...?

Šerpais Ancis
# Labojis Šerpais Ancis: 2010.08.12 13:59:51
pich_
nepretendēju uz baigo pareizību un pārgudrību, tik izsaku savu necilo viedokli.
ja viņi tā saka, tad tam jānozīmē, ka to ir teicis Dievs - nepiekrītu; ja viņi saka to, kas Bībelē, tad jā, bet, ja izdomā no sevis, tas cits. Protams, ikviens normāls kalpojošais ir uzticīgs un paklausīgs savai Baznīcai un tās nostādnēm, tamdēļ jāsaprot, ka viņi vien paklausībā seko tam, ko Baznīca "augšās" caur laikiem definējusi kā pareizu esam. Kad un kāpēc tas noticis par šo jautājumu? Būtu interesanti to saprast, jo, virspusēji skatoties no malas, tam neredzu pamatojumu Bībelē.
Papucs
# Labojis Papucs: 2010.08.12 14:21:33
Formāli tas viss balstās Bībelē.
Nekur nav teikts, ka bauslis "Tev nebūs laulību pārkāpt" būtu maznozīmīgāks par bausli "Tev nebūs nokaut". Līdz ar to, cilvēks, kurš vismaz sirdī neplāno pārtraukt nogalināšanu, nevar iet pie Grēksūdzes, jo viņš izdarīs briesmīgu noziegumu - svētzadzību, t.i., gribēs saņemt piedošanu, neatsakoties no grēka. Tieši tas pats ar laulības pārkāpšanu. Bet RKB diezgan precīzi definē laulības pārkāpšanu - jebkuras seksuālas attiecības, izņemot ar savu likumīgo RKB sievu/vīru (pirmo un vienīgo, neiedziļinoties detaļās).
Kā Jēzus teica kādai dāmai "Ej un negrēko vairs" (Jāņa 8:3-11). Viņš neteica vienkārši pūlim, davaj, šito dāmīti nenomētāsim akmeņiem. Viņš teica negrēko vairs.
Nu i vot, kopā visu saliekot, sanāk, ka cilvēkam ir jāpārtrauc grēks, vismaz jābūt tādam ļoti nopietnam nodomam, lai saņemtu piedošanu un Sv.V., t.i., jāpārtrauc seksuālās attiecības.
Te arī atbilde Mulderam par to negrēkošanu.
Īstenībā varat pajautāt Trilo , kā viņa apgāja RKB formalitātes un dogmātiku, jo viņa perfekti iekrīt šitajā dogmatiskajā caurumā.
Starp citu, priesteris Daniels Anžs no Francijas (esmu bijis Latvijā uz viņa Misi - izskatījās slīpēts un aizdomīgs) savās brošūrās raksta, ka viņa draudzē Francijā cilvēki tieši tā arī dara, lai tiktu pie Sakramentiem - pārtrauc seksuālās attiecības laulāto sarpā.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 157 , pavisam kopa bijuši: 11474