pich_ |
# Labojis pich_: 2010.07.06 11:03:39
indriķis
nu labi- kas Dievam liktu to darīt (nosodīt neatpestītos cilvēkus), ja tiktu sodīts velns? Dievam nav vara sodīt velnu, nesodot cilvēkus? vispār jau savādi- vai tiešām velnam ir lielāka vara nekā Dievam (jo Dieva pusē ir tikai 1/3 pasaules iedzīvotāju)? |
Svētais |
# Iesūtīts: 2010.07.06 14:18:41
Daži saka, ka Sātans ir Dieva labā (vai kreisā) roka, kas soda grēcīgos.
Tā nav patiesība
Vai cilvēks tuvotos Dievam, ja nebūtu Sātana?
Jā |
Papucs |
# Iesūtīts: 2010.07.06 17:32:42
Svētais Jā Kādā sakarībā? Cilvēks taču nekur nebūtu attālinājies? (kā jau Adonika minēja).
indriķis Citādi `dievs` ir tikai viens no daudzajiem dievišķā apzīmētājiem. Ņem vērā, ka mēs te nebakstam ar pirkstu Olimpā. Dievs dzīvo un sastopas ar mums neatkarīgi no Taviem apzīmētājiem. |
Tas Pats |
# Iesūtīts: 2010.07.06 19:03:42
Adonika "Cilvēks neattālinātos no Dieva, ja nebūtu velna." Par to ir points! Ja Radītājs būtu radījis ideālu pasauli, nebūtu ciešanu, nebūtu grēka. Tā man šķiet. Man šķiet, ka kaut kas Radītāja darbā ir nogājis greizi vai arī... grēks ir ieprogrammēts (?). |
pich_ |
# Iesūtīts: 2010.07.06 19:06:59
Tas Pats
vai ideālā pasaulē būtu nepieciešamība pielūgt Dievu? |
Adonika |
# Iesūtīts: 2010.07.06 19:09:26
pich_ Dievs radīja cilvēku ar nepieciešamību pielūgt. Ja nepielūdz Dievu, tad pielūdz ko citu. |
Tas Pats |
# Iesūtīts: 2010.07.06 19:12:01
pich_, kā Tu saproti terminu Dievs? |
pich_ |
# Iesūtīts: 2010.07.06 19:12:18
Adonika
nevajag attiecināt to uz visiem cilvēkiem |
Tas Pats |
# Iesūtīts: 2010.07.06 19:16:09
pich_ Ideālā pasaulē viss un ikviens būtu Dievs. Vai Dievam ir nepieciešamība sevi pielūgt. Kā labad? |
pich_ |
# Iesūtīts: 2010.07.06 19:17:26
Tas Pats
tieši tā. es tikai papildinu tevi, ka pasaule netika radīta ideāla |
Adonika |
# Iesūtīts: 2010.07.06 19:25:49
nevajag attiecināt to uz visiem cilvēkiem Bet tā ir fundamentāla visu cilvēku iezīme. Tukša vieta nekad nepaliek un katrs atrod uz ko pavilkties. |
Tas Pats |
# Labojis Tas Pats: 2010.07.06 19:27:49
Adonika, fetišs - grēcīguma dzinulis? Vai tam nav kaut kāds sakars ar mīlestību? |
pich_ |
# Iesūtīts: 2010.07.06 19:28:27
Adonika
kopš kura laika pavilkties=pielūgt? |
Adonika |
# Iesūtīts: 2010.07.06 19:32:41
pich_ Tas ir kompleksi. Pielūgšana pamatā ir fanošana, nodošanās un sev svarīgā veltīšana kaut kam. |
pich_ |
# Iesūtīts: 2010.07.06 19:36:55
Adonika
ja pielūgšana ir fanošana, nodošanās un sev svarīgā veltīšana kaut kam, tad fanošana, nodošanās un sev svarīgā veltīšana kaut kam nav pielūgšana. pamanīji atšķirību? |
Adonika |
# Iesūtīts: 2010.07.06 19:47:10
pich_ Es runāju par būtību nevis citēju definīcijas līdz ar to atšķirību nemanu. katram cilvēkam ir tukšums kas pieprasa sevi ar ko aizpildīt un tas ar provocē garīgos meklējumus pat ja tie izpaužas tikai kā aktīva līdzijušana futbola komandai. |
pich_ |
# Labojis pich_: 2010.07.06 19:51:49
Adonika
man ir grūti izprast, ko tev nozīmē "garīgie meklējumi" |
Papucs |
# Iesūtīts: 2010.07.06 20:20:27
pich_ man ir grūti izprast, ko tev nozīmē "garīgie meklējumi" Jā, nu tam es ticu! Un ja vēl Tavam autiņam esot divi plīvojoši Latvijas karodziņi (šķiet, Tu tā teici), tad es pilnīgi noteikti ticu, ka Tev grūti izprast, ko nozīmē garīgie meklējumi |
godwit |
# Iesūtīts: 2010.07.06 21:00:22
Papucs Nezinu, par ko Tu vēlējies ar mani parunāt, bet tēmas jautājums bija „Vai cilvēks tuvotos Dievam, ja nebūtu Sātana?” Es atbildētu tā, ka ja nebūtu sātana, tad cilvēkam nebūtu jātuvojas Dievam, jo cilvēks jau bija pie Dieva. |
EzītisMiglā |
# Iesūtīts: 2010.07.07 09:34:25
Sātans varbūt arī nav Dieva kreisā roka, bet viņa amats ir paredzēts Dieva plānos. Tas izriet no izvēles brīvības. Ļaunumam ir jāvar realizēties praksē, citādi to nevarēs izvēlēties. Ja nebūtu Sātana, cilvēks Dievam tuvotos, bet tas būtu kaut kā tā "uzspiesti", bez paša pārbaudes un pieredzes. Nebūtu jau nekur nekā cita, kam tuvoties. |