atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem Par.. to, par ko skaļi nerunā
Tas Pats
Iesūtīts: 2010.07.05 22:47:12
Cilvēks, kas tuvojas Dievam, tuvojas paradīzei.
Cilvēks, ka attālinās no Dieva, pakļaujas Sātana mudinājumiem un tuvojas ellei.
Cilvēks, kas apzināti ignorē Sātana mudinājumus, attālinās no tā un atkal tuvojas Dievam.
Daži saka, ka Sātans ir Dieva labā (vai kreisā) roka, kas soda grēcīgos.
Vai cilvēks tuvotos Dievam, ja nebūtu Sātana?
. 1 . 2 . 3 . >>
AutorsZiņas teksts
Tas Pats
# Iesūtīts: 2010.07.05 22:48:22
Tādas lūk pārdomas pirmdienas vakarā.
Tas Pats
# Iesūtīts: 2010.07.05 23:05:16
Pirms pāris stunām dzirdētais: Sātans ir Dieva gribas izpildītājs.

Pirms brīža dzirdētais: Lai kļūtu labi, sākumā noteikti jābūt slikti.

Vai obligāta nepieciešamība? Kāpēc?
neielog. [90.130.172.18]
# Iesūtīts: 2010.07.05 23:09:23
Ja nebūtu sātana, nebūtu dieva, jo dievs ir labs tikai uz sātana fona. Kristieši saka - dievs ir mīlestība, bet mīlestību var definēt tikai kā pretretmetu naidam. Tātad dievā jau permanenti bija informācija par ļauno, ļaunais bija dieva sastāvdaļa. Ja nebūtu sātana dievs būtu vienkārši neitrāls objekts-- kā taburete vai sēne. Tādējādi domāju, ka bez sātana ne tikai nav iespējama tuvošanās dievam, bet pats dievs nav iespējams bez sātana. Kristieši sevi ir iedzinuši strupceļā, ka sātanu vispār nošķir no dieva.
incognito
# Iesūtīts: 2010.07.05 23:34:50
Kristiešiem jau arī ir dažāda attieksme pret Ļauno. Esmu lasījis pareizticīgo svētceļojumu aprakstus, kur Atosa kalna mūki piedzīvo, ka viņus kāds neredzams spēks burtiski sakampj aiz kājām un velk bezdibenī un atlaižas tikai, kad viņi noskaita tēvreizi.
Savukārt kaut kādi gnostiķi, man liekas, uzskatīja Ēdenes dārza čūsku par dievišķās gudrības simbolu un uzskatīja, ka grēkākrišanas notikums ir bijis visai nepieciešams posms cilvēces attīstībā.
n.biča [78.84.161.32]
# Iesūtīts: 2010.07.05 23:37:23
Es domāju, ka gan Dievs, gan Sātans ir neitrāli, kā jau jebkura persona. Vienkārši Sātans ir savulaik bijis pakārtota būtne, kas ar to nespēja samierināties. Tāpēc arī viņš tik ļoti ienīst cilvēkus, precīzāk - ir greizsirdīgs uz tiem. Ir viegli kādu saukt par labu vai ļaunu, spriežot pēc tā attieksmes pret sevi. No Sātana viedokļa, visticamāk Dievs ir stulbs, ka ir izveidojis sev pasaulīti ar tik vājām būtnēm kā cilvēkiem un par to tā fano. Tas taču ir tik neloģiski!
ex-Kombulis [209.119.116.24]
# Iesūtīts: 2010.07.06 00:07:36
es domāju, ka cilvēkiem ir jāpa - augstina savs vibrāciju līmenis, lai celtos uz augšu, uz dievišķajām pasaulēm
Bet jāapzinās, ka uz Zemes apkārt esošais ir Ilūzija, gan sliktais, gan labais, vajag atrast izeju no šīs Ilūziju pasaules
godwit
# Iesūtīts: 2010.07.06 00:40:37
Tas Pats
"Vai cilvēks tuvotos Dievam, ja nebūtu Sātana?"
Kas cilvēku tuvina Dievam? Tas ir Kristus vietnieciskais upuris. Vai cilvēks tuvotos Dievam, ja nebūtu Kristus? Nē netuvotos. Bez ticības Pestītājam nevar tuvoties Dievam.
godwit
# Iesūtīts: 2010.07.06 01:57:29
Gnidrologs
Pamatā jau cilvēku pavedina viņa paša grēcīgā daba. Atsevišķos gadījumos kārdinātāji var būt arī ļaunie gari. Pestītājs atpestī no grēka un nāves, kā arī no velna un viņa dēmoniem. Jautājums ir uzstādīts visai dīvainā veidā, ka sātans ir tas iemesls kapēc cilvēki tuvojās Dievam. Īstenībā sātans bija par iemeslu kapēc cilvēki atkrita no Dieva.
Papucs
# Labojis Papucs: 2010.07.06 06:36:47
Ļoti interesanti, žēl, ka jāsteidzas uz darbu, tāpēc sākumā īsi godwit

Vai cilvēks tuvotos Dievam, ja nebūtu Kristus? Nē netuvotos. Bez ticības Pestītājam nevar tuvoties Dievam

Neprecīzi, lai neteiktu vairāk. Ne toreiz, ne arī vēl šobaltdien neviens tā īsti nevar izskaidrot Kristus Upuri Tēva skatījumā. Es negribētu lietot vārdu automātisks , taču būsim vismaz godīgi - cilvēks var tuvoties Dievam jebkurā gadījumā, pat neko nenojaušot. Pestītājs šajā gadījumā ir vairāk Dieva iespēja mūs pieņemt pretī, lai mūsu grēka dēļ nebūtu mūs jāatstumj.
Nav laika sīkāk, bet ceru, ka doma saprotama (salīdzinājumam VD laikos dzīvojušie cilvēki, kuri, protams, tuvojās Dievam, neko skaidri nezinot par Kristu).
Adonika
# Iesūtīts: 2010.07.06 09:02:44
Vai cilvēks tuvotos Dievam, ja nebūtu Sātana?
Cilvēks neattālinātos no Dieva, ja nebūtu velna.
Ķepa
# Labojis Ķepa: 2010.07.06 09:14:17
Manuprāt cilvēks nekļūdīgi nojauš, kas ir labs un kas ir slikts, kas ir no sātana un kas no Dieva. Jo ne velti darot lietas, kuras citam sirdi griež arī paša sirdij liek asiņot. Es vairāk rakstu par izjūtām, un tās ir individuālas un redz tās retais, bet katrs savas redz noteikti. Un necenšos domāt par to, kā būtu, ja būtu. Ir tā kā ir.
pich_
# Iesūtīts: 2010.07.06 09:30:58
Kāpēc Dievs iedeva velnam tādu varu pār cilvēkiem? es saprotu- brīvā griba, dari, kas patīk utt, bet kāpēc pie reizes Dievs iedeva varu velnam kontrolēt cilvēku dzīves?
šķiet, nevienam citam eņģelim šādas privilēģijas nav- ar ko viņš tik īpašs?
Adonika
# Iesūtīts: 2010.07.06 09:37:15
kāpēc pie reizes Dievs iedeva varu velnam kontrolēt cilvēku dzīves?
To iedeva cilvēki nevis Dievs
Alfrēds [85.15.232.34]
# Iesūtīts: 2010.07.06 10:08:49
Un Dieva varā nav Sātanu iegrožot?
pich_
# Iesūtīts: 2010.07.06 10:34:17
Alfrēds [85.15.232.34]

iespējams Viņam tas nav izdevīgi. ja gribētu- sen jau būtu velnu iemetis ellē, jo ar tādu mērķi tā tika radīta
S.R.(katole)
# Iesūtīts: 2010.07.06 10:35:57
es gan īsti neesmu šo pretmetu nepieciešamības atbalstītāja.
vai tiešām laime var būt tikai tad, ja nav nelaimes?
indriķis
# Labojis indriķis: 2010.07.06 10:54:29
Papucs cilvēks var tuvoties Dievam jebkurā gadījumā, pat neko nenojaušot. Pestītājs šajā gadījumā ir vairāk Dieva iespēja mūs pieņemt pretī, lai mūsu grēka dēļ nebūtu mūs jāatstumj.

Tev kaut kāda pārmēru abstrakcija sanāk. Dievs ir atpazīstams Dievs vienīgi atklājoties Kristū.
Citādi `dievs` ir tikai viens no daudzajiem dievišķā apzīmētājiem.
Un nevis Viņš mūs tikai paņem pretī,
bet Viņš pats aktīvi liek par sevi vēstīt caur Evaņģēliju,
priecīgo vēsti, ka Viņš beidzot ir atklājies, atpazīstams un atnācis.
-------------------------------------
Bet par velnu, manuprāt, ir tā, ka nosodot velnu, Dievam jānosoda līdzi arī velna garīgi savažotie un neatpestītie cilvēki, tāpēc Viņš pagaidām ( atceroties, ka Viņam 1000. gadi ir kā viena diena ) piecieš velnu, lai tos izglābtu.
Jo Dieva pilnīgu manifestāciju var izturēt tikai izglābtie, tie, kam ir daļa pie dievišķās dabas, kā māca ap. Pēteris.
pich_
# Iesūtīts: 2010.07.06 10:56:07
indriķis
nosodot velnu, Dievam jānosoda līdzi arī neatpestītie cilvēki

kas Dievam liek to darīt?
indriķis
# Iesūtīts: 2010.07.06 10:59:30
Bet Viņš jau to nedara ( nenosoda), bet šajā Viņa labvēlības laikā caur Evaņģēliju dara neatpestītos par atpestītajiem. Ja tas ir Dieva gribēts izglābšanas veids ( vienīgais ) , ko lai sakām. Viņš ir Dievs , kas mūs radījis un spēlē pēc saviem noteikumiem.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.07.06 11:03:33
Tas Pats
Nezvai tā būs

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 96 , pavisam kopa bijuši: 32809