atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem Vēlreiz par kristību (KRISTIEŠU TĒMA)
Ingars
Iesūtīts: 2010.03.09 16:17:42
Divi jautājumi par svēto kristību neliek mieru
1) Vai pagremdēšana ir vienīgā pareizā kristības forma?
2) Vai ir pareizi kristīt zīdaiņus un tādus, kuri nespēj apliecināt savu ticību?
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 .
AutorsZiņas teksts
Ingars
# Iesūtīts: 2010.03.17 08:14:00
(KRISTIEŠU TĒMA) ?! [78.84.248.246]

Dieva vārds nerunā par kristību, kā līdzību, bet kā par līdzekli caur kuru saņemam pestīšanu un tas nekas, ka kristības redzamā daļa nesakrīt hronoloģiski ar garīgo - tās tik un tā ir viens vesels, jo ir teikts - viena kristība
Protestants
# Iesūtīts: 2010.03.17 13:13:07
Ingars
Vēlreiz saku - ja vēlies pamatot savu kristību modeli, tad liec galdā saprotamus pierādījumus. Bez pierādījumiem nekas nebūs. Tu neatlaidīgi piemini vienas un tās pašas rakstu vietas, kaut vai tās pašas Mt 28:19, Ap.d. 2:38, u.c. kuras jau ir izskaidrotas. Nu apskaties vēlreiz Mt 28:19. Tur ir teikts par „kristīšanu Jēzus vārdā”. Tur ir lietots vārds „vārdā”, kas ir personvārds (onoma – in the name of...). Tur nav lietots ne „rehma”, ne „Logos”.

Un beidzot padomā – kas ir tas, kas krista cilvēku Jēzus nāvē un augšāmceļ viņu? Dievs vai cilvēks? Parasti tomēr lielāka daļa piekrīt un saka, ka to dara Dievs. Un ja ir tā un to pieņemam, tad maigi sakot, interesanti sanāk ja mēs ņemam tavu kristību modeli (par vienu vienīgu kristību jeb „ūdens kristību” ) un mēģinām to salikt kopā ar to pašu Mt28:19. Pie šāda pieņēmuma, Jēzus un Pāvils tai skaitā ir pretrunīgi (piem. ar Mt19:26, Jn6:63, Rm6:3). Mēs lasām skaidri un gaiši 19p, ka tur cilvēks ir tas, kas krista. Tādēļ nedomāju, ka mums tagad būtu jāsāk apšaubīt Rakstu patiesumu dēļ tā, ka tavs kristību modelis nevar to visu sagremot.

Ar Mk 16:16 arī viss ir kārtībā. Kā redzi, tur 16p nav atrodams vārds „vārdā” (t.i. tur nav rakstīts „kristīts Kristus vārdā” ), un nav atrodams arī vārds „ūdens”. Bet tur ir teikts „kas ticēs un taps kristīts”.
Izskaidrojums šim pantam ir vienkāršs un uz tās pašas bāzes ko tev rakstu: Kas ticēs un taps kristīts (kristīts Jēzū Kristū, Viņā nāvē un augšāmcelšanā...un to veiks pats Dievs ) tas tiks izglābts. Vispirms 16p tiek minēta cilvēka ticība un tikai pēc tam kristība. Kāpēc ? Tāpēc , ka šai cilvēka ticībai vajag būtu tādai, kas patiešām tic, ka Jēzus ir miris par viņu un Dievs viņu ir augšāmcēlis no miroņiem. Tādēļ pats Dievs var un ir tas, kas ieskatās iekšā cilvēka dvēselē un izvērtē to, vai šī cilvēka ticība to apliecina vai nē Kol 2:12, 2Tim2:8. Ja apliecina, tad viss ir kārtībā, Dievs to cilvēku pats paņems un nokristīs ar kristībām Jēzū Kristū, neredzami (Rm6:3)!!! Dievu jau neviens neapmānīs un Dievs neko garām arī nepalaidīs. Tādēļ viss ir vienkārši. Visu nosaka cilvēka apliecinātā ticība sludinātajam evaņģēlijam, kas sakņojas Jēzus nāvē un augšāmcelšanā un Dieva žēlastībā. Kā redzi, šeit neparādās nekur cilvēka miesiskās darbības. Bet tavos skaidrojumos nepārtraukti lec ārā cilvēku miesiskās darbības lai tie saņemtu/vai dotu citiem tevis definēto „vienu vienīgo kristību ar ūdeni”, jo bez tā tavs kristību modelis sabrūk.

Un vēl viena lieta ko gribētu teikt kristību sakarā netieši. Kaut arī tā nemaina neko daudz, bet vienalga. Vienkārši Mt28:19 ir tāds ne pārāk uzticams Rakstu pants, jo 19p nav atrodams uzticamākajos manuskriptos, kas būtu datēti pirms 4gs. Vienkārši tu nepārtraukti atsaucies uz šo pantu, kaut arī tas tev neko nedod. Mēģini labāk izvēlēties citas rakstu vietas, kas varētu kalpot par bāzi tavam kristību modelim. Bet kā jau teicu, man tā 19p uzticamības problēma neskar vispār.
http://www.godglorified.com/matthew_2819.htm

Un beidzot gribu izteikt tev priekšlikumu. Esam jau diezgan pamatīgi sarakstījušies un esmu centies diezgan pamatīgi tev visu izskaidrot. Vienkārši lai netērētu laiku un nerakstītu un nekomentētu vienus un tos pašus pantus, lūdzu, padomā, un uzraksti kādus 2-3 rakstu pantus kas kalpotu kā pamats tavam kristību modelim par „vienu vienīgo ūdens kristību”. Mēs tad mēģinātu to visu apspriest un tas varētu būt nobeigums mūsu diskusijai.
jõgis [84.237.143.5]
# Iesūtīts: 2010.03.17 13:17:07
Protestants "Ar Mk 16:16 arī viss ir kārtībā" uzticamas jau nav arī Marka 16. nodaļas beigas, ja reiz tā runā par Mat 28 beigām. par sākotnējo praksi var spriest pēc t.s. autentiskajām Pāvila vēstulēm
Ingars
# Labojis Ingars: 2010.03.17 14:23:05
Protestants

Vēlreiz saku - ja vēlies pamatot savu kristību modeli, tad liec galdā saprotamus pierādījumus. Bez pierādījumiem nekas nebūs. Tu neatlaidīgi piemini vienas un tās pašas rakstu vietas, kaut vai tās pašas Mt 28:19, Ap.d. 2:38, u.c. kuras jau ir izskaidrotas. Nu apskaties vēlreiz Mt 28:19. Tur ir teikts par „kristīšanu Jēzus vārdā”. Tur ir lietots vārds „vārdā”, kas ir personvārds (onoma – in the name of...). Tur nav lietots ne „rehma”, ne „Logos”.

Un? Kāda starpība, kas tur tiek lietots, runa ir par kristīšanu ar ūdeni Tēva, Dēla un Svētā Gara vārdā, tas jau arī ir tas pierādījums - Jēzus tā teica un pavēlēja. Ko tad tu saproti, kas tur teikts ar vārdiem - 19 Tāpēc eita un darait par mācekļiem visas tautas, tās kristīdami Tēva, Dēla un Svētā Gara Vārdā...un - 16 Kas tic un top kristīts, tas tiks izglābts, bet, kas netic, tiks pazudināts., un - 38 Bet Pēteris tiem atbildēja: "Atgriezieties no grēkiem un liecieties kristīties ikviens Jēzus Kristus Vārdā, lai jūs dabūtu grēku piedošanu un saņemtu Svētā Gara dāvanu? par ko tad tur tiek runāts,ja ne par kristību ar ūdeni Tēva, Dēla un Svētā Gara vārdā??? Paskaties pats vēlreiz, ka tu centies neklausīt un neticēt tam, ko saka Dieva Vārds, jo pēc tam tais pašos apustuļu darbos teikts, ka tie, kas uzņēma šos vārdus, tie tika kristīti - kā tad izpaudās šī kristīšana tavuprāt?

Un beidzot padomā – kas ir tas, kas krista cilvēku Jēzus nāvē un augšāmceļ viņu? Dievs vai cilvēks? Parasti tomēr lielāka daļa piekrīt un saka, ka to dara Dievs. Un ja ir tā un to pieņemam, tad maigi sakot, interesanti sanāk ja mēs ņemam tavu kristību modeli (par vienu vienīgu kristību jeb „ūdens kristību” ) un mēģinām to salikt kopā ar to pašu Mt28:19. Pie šāda pieņēmuma, Jēzus un Pāvils tai skaitā ir pretrunīgi (piem. ar Mt19:26, Jn6:63, Rm6:3). Mēs lasām skaidri un gaiši 19p, ka tur cilvēks ir tas, kas krista. Tādēļ nedomāju, ka mums tagad būtu jāsāk apšaubīt Rakstu patiesumu dēļ tā, ka tavs kristību modelis nevar to visu sagremot.

Drīzāk jau tavs kristību modelis nespēj to sagremot, jo tas nav biblisks. Kā var būt tik akls un redzēt tikai pantu, bet neredzēt, ka balstoties uz šo pantu pēc tam notiek darbība ar ūdeni un Dieva vārda piesaukšanu? Tad jau arī var pateikt, ka nevajag sludināt, jo tas taču sanāk, ka no cilvēku sludināšanas neticīgie nāk pie ticības. Bet, mēs saprotam, ka Dievs jau caur sludinātājiem runā jeb cilvēki runā ne savā, bet Dieva vārdā, tas pats arī ar kristību - Jēzus neteica kristījiet savā, bet viņš teica - Tēva, Dēla un Svētā Gara vārdā, kas norāda ne uz kristības fiziskā izpildītāja autoritāti, bet citu autoritāti, kas pilnavojusi izpildītāju. Sacīt, ka kristība ir miesīga - tā ir zaimošana un Dieva darīšana par meli, jo Dievs pavēlēja kristīt un teica, ka tie, kas tic un tiek kristīti, taps glābti. Tātad tāpat, kā Dievs darbojas caur sludinātājiem, kad tiek sludināts un mācīts, tāpat VIņš arī darbojas caur kristības izpildītājiem, kad tiek kristīts.

Ar Mk 16:16 arī viss ir kārtībā. Kā redzi, tur 16p nav atrodams vārds „vārdā” (t.i. tur nav rakstīts „kristīts Kristus vārdā” ), un nav atrodams arī vārds „ūdens”. Bet tur ir teikts „kas ticēs un taps kristīts”.
Izskaidrojums šim pantam ir vienkāršs un uz tās pašas bāzes ko tev rakstu: Kas ticēs un taps kristīts (kristīts Jēzū Kristū, Viņā nāvē un augšāmcelšanā...un to veiks pats Dievs ) tas tiks izglābts. Vispirms 16p tiek minēta cilvēka ticība un tikai pēc tam kristība. Kāpēc ? Tāpēc , ka šai cilvēka ticībai vajag būtu tādai, kas patiešām tic, ka Jēzus ir miris par viņu un Dievs viņu ir augšāmcēlis no miroņiem. Tādēļ pats Dievs var un ir tas, kas ieskatās iekšā cilvēka dvēselē un izvērtē to, vai šī cilvēka ticība to apliecina vai nē Kol 2:12, 2Tim2:8. Ja apliecina, tad viss ir kārtībā, Dievs to cilvēku pats paņems un nokristīs ar kristībām Jēzū Kristū, neredzami (Rm6:3)!!! Dievu jau neviens neapmānīs un Dievs neko garām arī nepalaidīs. Tādēļ viss ir vienkārši. Visu nosaka cilvēka apliecinātā ticība sludinātajam evaņģēlijam, kas sakņojas Jēzus nāvē un augšāmcelšanā un Dieva žēlastībā. Kā redzi, šeit neparādās nekur cilvēka miesiskās darbības. Bet tavos skaidrojumos nepārtraukti lec ārā cilvēku miesiskās darbības lai tie saņemtu/vai dotu citiem tevis definēto „vienu vienīgo kristību ar ūdeni”, jo bez tā tavs kristību modelis sabrūk.


Marka 16:16 ir tas pats moments, kas Mateja 28:19, kur Jēzus dod pēdējos norādījumus, tikai katrs evaņģēlija autors to apraksta tā, kā viņš to atceras. Ja tev būtu taisnība, tad nebūtu tāda kristīšana vispār, bet viscaur apustuļu darbos kristīšana notiek tūdaļ un nekavējoties visur, kur ir ticība, kā arī pie Svētā Gara manifestāciajs - kāpēc? Tāpēc, ka kristība satur Dieva apsolījumu, ko arī apustuļi apliecina
38 Bet Pēteris tiem atbildēja: "Atgriezieties no grēkiem un liecieties kristīties ikviens Jēzus Kristus Vārdā, lai jūs dabūtu grēku piedošanu un saņemtu Svētā Gara dāvanu.
39 Jo šis solījums dots jums un jūsu bērniem un visiem, kas vēl ir tālu, ko Tas Kungs, mūsu Dievs, pieaicinās."
un izdara
41 Kas viņa vārdus uzņēma, tos kristīja, un tanī dienā tiem pievienojās ap trīs tūkstoši dvēseļu;

Apustuļu darbos redzam, ka kristība tiek uztverta ļoti nopietni un tikpat nopietni arī praktizēta

Ap. d. 8:12 Kad tie ticēja Filipam, kas tiem sludināja evaņģēliju par Dieva valstību un Jēzus Kristus Vārdu, tie likās kristīties , vīri un sievas.

Ap. d. 8:13 Sīmanis pats arī kļuva ticīgs un kristīts pastāvīgi turējās pie Filipa, un, redzēdams zīmes un lielus brīnumus notiekam, viņš izbijās.

Ap. d. 8:38 Viņš pavēlēja apturēt ratus, un viņi abi, Filips un galminieks, nokāpa ūdenī , un viņš to kristīja .


Ap. d. 9:18 Tūdaļ no viņa acīm nokrita kā zvīņas, viņš atkal redzēja un uzcēlies tika kristīts .

Ap. d. 10:47 " Kas gan varētu liegt ūdeni šo ļaužu kristīšanai, kas dabūjuši Svēto Garu tāpat kā mēs?"


Ap. d. 10:48 Un viņš pavēlēja tos kristīt Jēzus Kristus Vārdā . Tad tie lūdza, lai viņš dažas dienas pie tiem paliktu.

Ap. d. 16:15 Bet, kad viņa un viņas nams bija kris tīti, viņa lūdza, sacīdama: "Ja jums šķiet, ka es ticu Tam Kungam, tad nāciet manā namā un palieciet tur!" Un viņa mūs gauži lūdza palikt.


Ap. d. 16:33 Viņš tos uzņēma tanī pašā nakts stundā, nomazgāja tiem brūces, un tūdaļ viņš tika kristīts , pats un visi viņa piederīgie.

Ap. d. 18:8 Bet Krisps, sinagogas priekšnieks, ticēja Tam Kungam ar visu savu namu; un daudz korintiešu, viņu dzirdēdami, ticēja un tika kristīti.

1 Kamēr Apolls bija Korintā, Pāvils, pārstaigājis augstienes apvidus, nonāca Efezā, un, sastapis dažus mācekļus,
2 viņš tiem sacīja: "Vai jūs dabūjāt Svēto Garu, kad jūs kļuvāt ticīgi?" Tie viņam atbildēja: "Mēs pat neesam dzirdējuši, ka Svētais Gars ir."
3 Viņš jautāja: "Ar kādu kristību jūs esat kristīti?" Tie atbildēja: "Ar Jāņa kristību."
4 Bet Pāvils sacīja: "Jānis kristīja ar grēku nožēlas kristību, ļaudīm sacīdams, lai tie tic tam, kas nākšot pēc viņa, tas ir, Jēzum."
5 To dzirdējuši, viņi tika kristīti Kunga Jēzus Vārdā .
6 Kad Pāvils uzlika tiem rokas, Svētais Gars nāca pār tiem: tie runāja mēlēs un pravietoja.

Kur tu redzi, ka tiktu atdalīta kristība Tēva, Dēla, Svētā Gara vārdā no neredzamās kristības Jēzū Kristū? Kāpēc tad vispār kristīšana notika un kāpēc tad arī Pāvils kristīja vispār kādu no tiem pašiem korintiešiem, ja jau kristība nav vajadzīga? Kā redzi - kur tiek runāts par krsitību, tur gan garīgais gan fiziski redzamais aspekts tiek domāti kā viens vesels, bet kur ir runa tikai par garīgo aspektu, tur tiek lietots vārdiņš "ticība". kas tic un top kristīts, tas taps glābts, bet, kas netic - taps pazudināts. Šeit redzam, ka kristības trūkums nepazudina, pazudina neticība, taču kad ticība ir kopā ar kristību - tās abas ir līdzekļi, caur kuriem mēs saņemam Dieva apsolījumus, bet kristība bez ticības neko nedod, kristībai ir spēks tikai un vienīgi dēļ Dieva Vārda apsolījuma, bet ja saņēmējam nav ticības uz šo apsolījumu, tad viņš to nevar saņemt.


Un vēl viena lieta ko gribētu teikt kristību sakarā netieši. Kaut arī tā nemaina neko daudz, bet vienalga. Vienkārši Mt28:19 ir tāds ne pārāk uzticams Rakstu pants, jo 19p nav atrodams uzticamākajos manuskriptos, kas būtu datēti pirms 4gs. Vienkārši tu nepārtraukti atsaucies uz šo pantu, kaut arī tas tev neko nedod. Mēģini labāk izvēlēties citas rakstu vietas, kas varētu kalpot par bāzi tavam kristību modelim. Bet kā jau teicu, man tā 19p uzticamības problēma neskar vispār.

Ak tad tu tagad būsi tas profesors, kurš sķs revidēt Svētos Rakstus? Nu a kāda garantija, ka arī šis pants 1.kor.1:17 nav autentisks? neko nemēģināšu labāk izvēlēties, jo to tik vien tev acīmredzot vajag - sagrozīt katru rakstu vietu, kas apgāž tavu aplamo mācību, jo tu redz, ka pats sāc nonākt pie secinājuma, ka bībelē tu pamatoties nevari, tad sāc apšaubīt tās autoritāti, rakstu vietu pēc rakstu vietas un beigās opā, paliek tik no konteksta atrauti panti, kurus var skaidrot un pielocīt, kā ausis niez. Bet to, ka šis 19 pants ir autoritatīvs, pierāda pēcāka prakse - a ko sāksi noraidīt visus pantus, kur tiek runāts par kristīšanu? Un interesanti arī, kā tu saki, ka šī rakstu vieta neko nedod - un kā vēl dod, jo te ir tieša Jēzus pavēle, truklāt formulējums Tēva, Dēla un Svētā Gara vārdā, nevis, piemēram, uz grēku nožēlu, tas norāda uz autoritāti no trīsvienīgā Dieva. Tev šī rakstu vieta maisa un traucē, bet ne tikai šī vien, arī visas pārējās, jo tā tava ideja ir tukšumā balstīta, nu nav bībelē nekāda apstiprinājuma tavam viedoklim, tu vienkārši pasaki...nu es varu dajebko vienkārši pateikt

Un beidzot gribu izteikt tev priekšlikumu. Esam jau diezgan pamatīgi sarakstījušies un esmu centies diezgan pamatīgi tev visu izskaidrot. Vienkārši lai netērētu laiku un nerakstītu un nekomentētu vienus un tos pašus pantus, lūdzu, padomā, un uzraksti kādus 2-3 rakstu pantus kas kalpotu kā pamats tavam kristību modelim par „vienu vienīgo ūdens kristību”. Mēs tad mēģinātu to visu apspriest un tas varētu būt nobeigums mūsu diskusijai.

Domāju, ka tam nebūs liela jēga, jo ir acīmredzami, ka Dieva vārds tev nav autoritāte. Visa tā filozofēšana ir tevi aizvedusi tālu tālu no patiesības, jo izskatās, ka tu mērķē uz to, ka kristība ar ūdeni tēva, Dēla un Svētā gara vārdā vispār nav biblsika prakse. Ja jau tev tā visu gribas garīgot un simbolizēt, tad kur vēl runāt par vakarēdienu tai pašā korintiešu vēstulē, kur Pāvils, tavuprāt, nonicina kristību

16 Svētības biķeris, ko mēs svētījam, vai tas nav savienošanās ar Kristus asinīm? Maize, ko laužam, vai tā nav savienošanās ar Kristus miesu?

27 Tad nu, kas necienīgi ēd šo maizi vai dzer Tā Kunga biķeri, tas būs noziedzies pret Tā Kunga miesu un asinīm.
28 Bet lai cilvēks pats sevi pārbauda, un tā lai viņš ēd no šīs maizes un dzer no šī biķera.
29 Jo, kas ēd un dzer, tas ēd un dzer sev pašam par sodu, ja viņš neizšķir Tā Kunga miesu.

Ja vakarēdiens ar miesīgu ēšanu un dzeršanu saviwenots ar Vārdu un apsolījumu ir reāla savienošanās ar Kristu, kāpēc tad ne kristība?

Atgriežoties pie kristības
25 Vīri, mīliet savas sievas, tāpat kā Kristus ir mīlējis Savu draudzi, pats nododamies viņas labā,
26 lai to darītu svētu, šķīstot ar mazgāšanu ūdenī caur vārdu,
27 Sev Savu draudzi sagatavodams cienīgu, bez traipa, bez krunkas vai cita tamlīdzīga trūkuma, lai tā būtu svēta un bez vainas.

Nu šeit ir tieši un nepārprotami pieminēts vārds, kas teikts ūdens kristībā, tāpat arī šeit

1. Pēt. 3:21 Tas attēlo kristību, kura tagad arī jūs glābj. Tā nav miesas netīrības mazgāšana (kā tu, protestant, centies iegalvot), bet ir labas sirdsapziņas izlūgšanās Dievā caur Jēzus Kristus augšāmcelšanos ( ko saka Dieva Vārds)
Nu un kur paliek tavs izteikums, ka kristība ar ūdeni ir tikai miesiska izdarīšanās? A ko tu vispār saproti ar darbību "kristīt"?

Arī šī rakstu vieta, kuru tu centies sagrozīt
Gal. 3:27 Jo jūs visi, kas esat kristīti Kristus Vārdā, esat tērpušies Kristū.
runā par to pašu kristību, kuras izpildīšana aprakstīta apustuļu darbos (augstāk citētās rakstu vietas). Pat ja pamaina tulkojumu un saka "kristīti Krist ū ", tas tikpat neko nemaina, jo nav nekāda nedz norādījuma, nedza apstiprinājuma tavam viedoklim. To, ka Dievs izpilda kristību neredzamā veidā, mēs nevaram sajust, tāpēc Viņš pielicis klāt redzamo veidu, kas ir vienots ar neredzamo, kaut arī ne hronoloģiski vienlaicīgi



Un visbeidzot
7 Jo trīs ir, kas dod liecību debesīs: Tēvs, Vārds un Svētais Gars, un šie trīs ir viens.
8 Un trīs ir, kas liecina virs zemes :[A] Gars, ūdens un asinis, un šie trīs ir kopā.
9 Ja pieņemam cilvēku liecību, tad Dieva liecība ir lielāka, proti, šī ir Dieva liecība, ko Viņš ir nodevis par Savu Dēlu.
10 Kas tic uz Dieva Dēlu, tam ir liecība Viņā. Kas netic Dievam, tas Viņu ir darījis par meli, tāpēc ka tas nav ticējis tai liecībai, ko Dievs ir nodevis par Savu Dēlu.
11 Un šī ir tā liecība, ka Dievs mums ir devis mūžīgu dzīvību, un šī dzīvība ir Viņa Dēlā.

Ūdens liecība ir kopēja ar Gara un Jēzus asiņu liecību
(KRISTIEŠU TĒMA) !!!!! [78.84.248.246]
# Iesūtīts: 2010.03.17 19:30:20

Pārlasot šo un nedaudz arī citas sarakstes šai forumā, ievērtēju, ka šī diskusija ir viena no saturīgākajām, un tie nedaudzie,kas šeit raksta, tiešām pārdzīvo par šo jautājumu - par kristībām.

Lūdzu, aktīvākos šeit rakstītājus, nu pārlasiet taču citu dalībnieku komentārus rūpīgāk un vairākkārt atkārtoti un tad lūdziet, jūsu pašu apliecināto Kungu Jēzu Kristu, kas ir arī Pļaujas Kungs, lai Viņš dod to par ko ir liecība mums no sākumiem:
"Bet visi ticīgie turējās kopā, un viss tiem bija kopīgs; viņi pārdeva savus īpašumus un rocību un izdalīja visiem, kā kuram vajadzēja.
Viņi mēdza ik dienas vienprātīgi sanākt Templī, pa mājām tie lauza maizi un baudīja barību ar gavilēm un vientiesīgu sirdi,
slavēdami Dievu, un viņi bija ieredzēti visā tautā."

Bet tagad atcerieties Jēzus vārdus:
Jaunu bausli Es jums dodu, ka jūs cits citu mīlat, kā Es jūs esmu mīlējis, lai arī jūs tāpat ci
(KRISTIEŠU TĒMA) !!!!! [78.84.248.246]
# Iesūtīts: 2010.03.17 19:32:06
ts citu mīlat, kā Es jūs esmu mīlējis, lai arī jūs tāpat cits citu mīlētu.
No tam visi pazīs, ka jūs esat Mani mācekļi, ja jums būs mīlestība savā starpā."
Ingars
# Labojis Ingars: 2010.03.18 08:23:19
Arvienvārdsakot - to, ka kristīt ar ūdeni Tēva, Dēla, Svētā Gara vārdā vajag un tas ir bibliski, tam domāju, ka piekritīs arī protestants, bet tālāk jau par kristību nozīmi, pareizo formu, zīdaiņu (tai skaitā arī garīgi atpalikušo) kristīšanas bibliskumu, tur domas dalās un ne pie kāda kopsaucēja jau kādus 400 gadus nevar nonākt.

Īpaši gribu atvainoties protestantam un svētajam, ja es kādu aizvainoju un vienlaicīgi arī pateikties par diskusiju. Tā kā diemžēl nenonācām pie kopsaucēja, es gribētu pateikt, ka nedomāju, ka tieši mans viedoklis ir absolūti pareizs un pārējie noteikti nepareizi, taču šobrīd bībelē redzu to, ko es redzu, tāpēc tuvākajā laikā raudzīšu lūgt, lasīt intensīvāk bībeli un gavēni turēt, lai Dievs man šīs lietas atklāj, lai Viņš man parāda patiesību un tad varbūt vēl atgriezīsimies pie šīs tēmas
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 .
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 7 , pavisam kopa bijuši: 1397