atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem Kristietība vs sauļošanos un peldēšanos plikam publiskā vietā
Maartinjsh
Iesūtīts: 2008.07.28 22:49:42
Vasarā aktualizējas vēlme gan mazliet iesauļoties, gan arī nopeldēties. Klusu kaktiņu pie jūras, kur to izdarīt bez traucējošiem apģērba gabaliem ne vienmēr viegli atrast (tas ir tāpat kā pirtī patīkamāk iet plikam nekā apģērbtam).
Šogad pirmo vasaru intereses pēc aizbraucu uz nūdistu pludmali. Atmosfēra tur ir patīkamāka nekā parastajā, cilvēki ir neuzbāzīgāki un viens uz otru neviens tur neblenž. Nu tad, kādas ir jūsu domas par šādas pludmales apmeklējumu: vai tas ir grēks, vai nē?
Ja jā, tad kāpēc, ja nē, tad arī kāpēc?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . >>
AutorsZiņas teksts
Solveiga
# Iesūtīts: 2008.08.01 20:15:51
Ingars
"Dieva svētība - sekss, tika pārvērsta par lāstu"
Pardon, bet vai Tu tiešām esi par to no visas sirds pārliecināts???
Solveiga
# Iesūtīts: 2008.08.01 20:21:00
Diskusija bija par plikumu, bet nez kāpēc dažiem tas automātiski asociējas ar seksu...
Solveiga
# Iesūtīts: 2008.08.01 20:32:18
a_masiks
"a uz to brīdi jamo vietā jau būs citi, jauni un mundri brāļi...."

Жаль, я не доживу...
Balss
# Iesūtīts: 2008.08.01 20:35:42
Ir gadījies nejauši iemaldīties nūģu pludmalē... Neomulīgi. Brīžam smieklīgi - kad pretī nāca onkulītis, galīgi sirms visās vietiņās...

Bez teoloģijas un teorijām - katram laikmetam ir savi tradicionālie uzvedības un ģērbšanās standarti. Senlaikos bija viens, kas piedienas ģērbt vai neģērbt, tagad ir citi.
Bet pat tautas, kas nepazīst kristietību (Āfrikā un DA), lieto apsegus saviem reproduktīvajiem orgāniem.
Nu, pasakiet, kālab?
Solveiga
# Iesūtīts: 2008.08.01 20:37:31
Balss
Domājams, tālab, ka jo īpaši sievietēm nepiesegtu orgānu saskare ar dažādiem materiāliem nav higiēniska.
Balss
# Iesūtīts: 2008.08.01 20:38:56
Solveiga
Un kāpēc tad vīriešiem arī ir? Pie kam, tas apsegs arī sievietēm ir tikai no virspuses, tā ka ar aisardzību tam nav sakara.
Solveiga
# Iesūtīts: 2008.08.01 20:41:35
Nezinu, tas viņiem pašiem jāprasa
Bet man liekas, ka patiešām nav diez ko omulīgi būt plikam kopā ar svešiem. Nu labi, tas varētu būt pieņemami pirts un dažādu pelžu situācijās, īpaši, ja viendzimuma publika, bet citādi - nē, es negribētu. Bībeliska vai sadzīviska motivācija šoreiz izpaliks, tas tā - sajūtu līmenī
Ingars
# Iesūtīts: 2008.08.01 20:42:57
KarotesNav

piedienība sanāk relatīva relatīviem cilvēkiem, bet normāliem cilvēkiem sirdsapziņa pasaka priekšā. IR stulbi un bērnišķīgi tagad noteikt cik centimetru īss, dziļš, augsts, vai zems drīkst būt apģērbs. Viss atkarīgs no ārējā paskata un katram normāli domājošam cilvēkam ir uzreiz skaidrs kas ir pavedinošs apģērbs un kas nav

un varbūt, ka labi vien bij, ka atsevišķas peldvietas dāmām un kungiem, vismas neveicināja to seksuālo spriedzi un izvirtību, kāda ir šodien
Ingars
# Iesūtīts: 2008.08.01 20:47:11
Solveiga

ne tā tu to saprati. Es ar to domāju, ka jebkura dāvana,kas tiek lietota nepareizi, kļūst par lāstu, tāpat arī laicīga manta. Ar nazi var pagatvavot veselīgu ēdienu bāreņiem un ar nazi var noslepkavot cilvēkus. viss ir atkarīgs no pielietojuma, jo pats par sevi nekas nav nešķīsts, tik tam kas domā ka nešķīsts tam tas nešķīsts. Tas ir tā, ka nevis kā es iedomājos, bet gan kā es attiecos. es gan varu iedomāties šķīstu esam visādas riebeklības, taču šajā rakstu vietā acīmredzams, ka "domāt" nozīmē attieksmi un pielietojumu. Tas nozīmē - tam, kas ko lieto ārpus ticības, tam viss ir nešķīsts, bet ticībā sekss vienmēr būs tikai laulāto starpā, tad tas nav nešķīsts, bet tieši optrādi - tad tā ir svētība. Bet ja svētību izlietā nelietīgi, ārpus laulības, tad tas ir nešķīsts
Ingars
# Iesūtīts: 2008.08.01 20:50:05
a_masiks

nu es tos gan neuzskatu par sinonīmiem. Runa vecīt ir viscaur par attieksmi. Nevar iekrist galējībā, kad vīrietim nu nemaz neprasa savaldīšanos un tad nu ierobežo līdz vājprātam sievietes brīvību. Bet ir arī otra galējība - ja sieviete tīšuprāt ģērbjas un uzvedas nepiedienīgi, tad arī viņa ir līdzatbildīga, jo apzināti veicina grēku.

Ja nu kas zina labu darīt, bet to nedara, tam tas ir par grēku. Ja nu tu zini, ka ar pārāk īsiem svārkiem veicini laulības pārkāpšanu domās, tad tu sieviete būdama grēko
Balss
# Iesūtīts: 2008.08.01 20:51:59
Ja nu tu zini, ka ar pārāk īsiem svārkiem veicini laulības pārkāpšanu domās, tad tu sieviete būdama grēko
Nu ir tak taisnība Ingaram!
Briinumsons
# Iesūtīts: 2008.08.01 20:55:34
es esmu brīvs no grēkiem , un no atkarības tikšu dziedināts SVC!
Ingars
# Iesūtīts: 2008.08.01 20:58:23
atcerējos to akciju - sekstūrisms ir terorisms. Tur meitenes īsos svāciņos dalīja bukletiņus un izteica savu viedokli, ka viņas var ģērbties kā grib, tas nenozīmē, ka viņas uzreiz vēlas seksu. Jā gan taisnība. Arī čūska ēdenes dārzā taču ar varu nespieda Ievu ēst grēka augli, taču kārdinādama kārdināja. Kārdināšana ir no velna. tad nu padomāsim kādam garam šīs meitenes kalpo, jo ir taču rakstīts - lai mana brīvība nekļūst brālim par apgrēcību. Mūs nedzīvojam par patikšanu sev, bet citiem.

Kas tev ir svarīgāk - iespītēties un nospļauties par citiem, ka tik pašai labi vai palikt kristīgā mīlestībā un palīdzēt citiem cīnīties ar grēku, nevis padarīt šo cīņu grūtāku?
Ingars
# Iesūtīts: 2008.08.01 20:59:22
a_masiks

Tad, cik saprotu no tava pinķerīgā texta - nevajag nūdistu pludmalē nodarboties ar rokdarbiem, ij vis būs savā vietā. Pliks ķermenis pie dabas, bet sekss -tikai starp laulātajiem. Ij visas problēmas.

nu redz, tu visu ļoti labi saproti
Ingars
# Iesūtīts: 2008.08.01 21:07:50
a_masiks

Un ja tu zini ka autobusā skaitot sīknaudu biļetei - tu veicini kādam zaglīgas domas, tad tu būdams neubags -grēko! tā kaut kā? Ja? Savus grēkus eksponējam uz saviem iekāres objektiem un tos tad arī apsūdzam savos grēkos?

neviens jau te netransformē grēkus uz iekāres objektu, bet runa ir par to, ka katrs esam atbildīgi savā vietā. Nekādi te necenšos attaisnot puišu miesaskāri, tieši otrādi - te arī parādās, cik tā slimība ir smaga un nav te nekā smieklīga.

Ir runa par tām sievietēm, kuras apzināti uzvedas un ģērbjas izaucinoši. Tas ir egoisms. Un vispār pat nav runa par to, ka ir kāds kas iekāro, jebkura nepiedienīga uzvedība ir grēks.

Un vēl viena lieta - kā tautas dziesmās dzied "puišus kaitināti" Un saki man kas tā par puišu kaitināšanu? ar kādu nolūku? Te jau runa ir tīri par attieksmi. Ok, ir katram pašam jāsavalda sava iekāre un nedrīkst grēku pārnest uz iekāres objektu, bet tagad es runāju par attiecīgas kategorijas meitenēm, kuras diemžēl ir ļoti daudz.

Sievietei protams ir dabiska tieksme justies iekārojamai, tāpat arī vīrietim dabiska tieksme ir pievērst uzmanību sievietei, taču kad tas viss iet ārpus piedienības robežām, tad sākas grēks
Balss
# Iesūtīts: 2008.08.01 21:12:39
a_masiks
Nevienam gar to nav daļas.
Re nu, te diemžēl parādās tavs egoisms... es daru kā gribu, tu dari kā gribi (kā gribās) un mums visiem vienam par otru nospļauties - totāls egoisms...
Ingars
# Iesūtīts: 2008.08.01 21:15:28
a_masiks

tas nav salīdzināms ar bulīmiju, nu nekādi. Bet te jau arī atšķiras kristieši no nekristiešiem. Tev arī būs par daudz ko nospļauties, bet kristieša morāle ir daudz augstāka - mums būs net cits cita nastas, viens otram palīdzēt un rūpēties vienam par otru. Tā ir mīlestība, kuras nav pie neticīgajiem.

Un proties gan izšķirt lietas - tas nav viens un tas pats, ko tu salīdzināji. Turklāt es jau arī pārāk kategoriski neizteicos, bet gan runāju par attieksmi un piedienību normas robežās
Balss
# Iesūtīts: 2008.08.01 21:16:51
a_masiks
Jā, apmēram. Es darīšu tā, kā labāk tev, viņai, viņiem.
Un viņi, viņas, tu - darīsi, kā man ērtāk. Tā būs debesu valstībā.
Lūdzams, netaisi no ši teikuma perversijas, ja?
Ingars
# Iesūtīts: 2008.08.01 21:21:45
a_masiks

Atvaino, bet tieši TO te arī dari. Ievietot citātiņus no tava texta, jeb pac sameklēsi?

nekas tamlīdzīgs, jo tad es visas bāztu vienā maisā, tomēr es gan šķiroju. Kā jau minēju - no attieksmes viss ir atkarīgs

Tikpat labi to var pavērst arī pretēji - puisis maita paveda meiteni. Bet kur meitenei bij galva tā vienkārši ļauities neprātam (šeit nav runa par izvarošanu)

Nu vispār grēks sākas tad kad tiek realizēta sava iekāre, nevis tad kad tauta izģērbjas nūdistu pludmalē.

par nūdistu pludmali jau izteicu savu viedokli. Bet par to iekāres realizēšanu - vai tā nav iekāres realizēšana, ja sieviete apzināti ģērbjas un uzvedas izaicinoši, lai viņu iekārotu kā seksa objektu? ar to jau arī viss sākas. tādām sievietēm ir pat piedēvēts attiecīgs nosaukums.
Ingars
# Iesūtīts: 2008.08.01 21:22:12
Trilobīte

un kurš vīrietis gan nav ar to cīnījies?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 128 , pavisam kopa bijuši: 3318