atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par mīlestību un vēlreiz par Jaunavu Mariju...
-Jona-
Iesūtīts: 2008.10.22 14:19:30
Atļāvos atvērt jaunu tēmu, lai gan apskatījos, ka par to jau ļoti daudz runāts, bet man ir attaisnojums - te pārmaiņus pēc būs tikai par Marijas argumenti. Luterāņa argumenti.
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . >>
AutorsZiņas teksts
-Jona-
# Labojis -Jona-: 2008.10.22 14:30:37
Tad nu pie lietas - tīši vai netīši, bet luterīšiem iznācis gandrīz pēc principa ņečital, no drjaņ .
Kamēr Roma pamanijusies veselu nozari - marioloģiju uzburt (nekad man nesaprast teologu mūžīgo kāri sarežģīt visvienkāršākās lietas!), tikmer daļa luterāņu, daudz neko nezinādami (toties pārspīlēti JM uzmanīdami ) krituši otrā grāvī.

Ja kādam interesētu ekskaliburčikiem pamētāties , tad vispirms, ludzu, te, lai nebūtu jāatkārtojas:
http://forums.delfi.lv/read.php?f=97&i=146735&t=146732
http://forums.delfi.lv/read.php?f=97&i=154268&t=154264

... kad pārlasīju vecās šī foruma disusijas, neredzēju pieminam neko no šiem avotiem - ne neskaitāmās kristiešu liecības, māsas Emanuēlas apkopotas:
http://katolis.eks.lv/Dokumenti/autor_par_medjug.htm
ne grāmatu "Medžugorjes apslēptais Bērns", ne M.Valtortas liecību, neko . Bet apgāzt to visu būtu iespējams tikai vienīgi bibliski - tb, pēc sliktiem augļiem (ja vien tādi, khm, būtu..). Kas labs, to paturiet...


(Mulders, sorr, - tu jau esi izteicies visvairāk un neko jaunu nepateiksi. Visi tavu JMarijai ierādīto vietu no galvas zin, neuzprasies uz lieku kašķi ar Moda iesaistīšanu..).

Kundali
# Iesūtīts: 2008.10.22 14:35:25
Marija bija Dieviete - cilvēka ķermenī.
-Jona-
# Iesūtīts: 2008.10.22 14:40:17
Nē, JMarija bija cilvēks. Īpašs, bet cilvēks. Viņas ķermenī patiesi bija Dievs kādu laiku (fiziski), bet tagad viņa ir savā Dēlā garīgi... nu jau uz visiem laikiem.
-Jona-
# Iesūtīts: 2008.10.22 15:14:09
suncis puncis krējumruncis, uzpasē labāk, kur pats ielien :P
luterānis [80.233.156.204]
# Iesūtīts: 2008.10.22 15:32:11
http://www.heb.lv/bibliot_lv_files/lv/Jaunavas%20Marija.. s%20kults.doc
-Jona-
# Iesūtīts: 2008.10.22 15:39:22
Es to kādreiz lasīju un pateicoties neslēptai dauzīšanai tikai vienos vārtos, ieinteresējos par viņu pieminēto Valtortu.. Ja acīmredzami paļātāji acīmredzami cenšas kādu nomelnot par katru cenu, tad tam jābūt kaut kam labam! Tā ka paldies šiem par to!

tas arī nebūt nav visu luterāņu viedoklis, to es labi zinu.
luterānis [80.233.156.204]
# Iesūtīts: 2008.10.22 15:49:32
-Jona-

Ne jau konsenss vai balsojums nosaka mācības patiesumu. Ne jau cilvēku skaits, kas piekrīt tai vai citai tēzei ir izsķirošais kristietībā. Tā kā pietiek ar vienu Eliju, lai viss pārējais Izraēls tiktu atrasts par maldu mācītājiem. Tieši tāpat kā tu var argumentēt arī par Eliju, viņš jau nepārstāvēja visu Izraēliešu viedokli. Tas taisnība, tomēr viņš pārstāvēja vienīgā Dieva viedokli, kuram vienīgajam ir kāda nozīme teoloģiskos disputos. Cilvēku patika, nepatika, piekritība vai noliegums nav būtisks un nespēlē nekādu lomu Dieva acīs. Viņš pats pietiekoši gudrs, viņam nevajag teikt priekšā un ar pirkstu rādīt, tieši viņš pats runā savu viedokli Rakstos un to arī Luters ņēma par vienīgo mērauklu jebkurā teoloģiskā disputā!
Kundali
# Iesūtīts: 2008.10.22 15:56:27
Nu tagad man saprotams, kapēc radās "luterticība"
-Jona-
# Iesūtīts: 2008.10.22 16:02:08
luterānis
Elija bija tolaiku svētais, bet šodien vislielākās autoritātes ir šolaiku svētie. Un vajag tiešām nevāju nekaunību, lai iedomātos sevi par dižāku Dieva darbu atpazinēju nekā Jānis Pāvils II, nekā sv.tēvs Pio, nekā Māte Terēze..

Ne jau cilvēku skaits, kas piekrīt tai vai citai tēzei ir izsķirošais kristietībā .

Neviena tēze ne dogma pati par sevi neatgriež, nedziedina, neglābj . Nē, izšķirošie jebkā patiesumam ir Augļi/Darbi. Un JMarijai tie ir . Un tas ir bibliski.

zibens [78.84.173.203]
# Iesūtīts: 2008.10.22 16:08:01
.... jā, ja Dievs grib kādu sodit, tad viņš tam atņem veselo saprātu.....
luterānis [80.233.156.204]
# Iesūtīts: 2008.10.22 16:10:55
-Jona-

Neviena tēze ne dogma pati par sevi neatgriež, nedziedina, neglābj

Dieva Vārds pats par sevi atgriež, dziedina un glābj!

Dieva Vārds radīja šo pasauli un to vēl uztur šodien. Man tamdēļ daduz lielāka uzticība ir tām tēzēm un dogmām, kuras nāk no Dieva, kurš ar savu Vārdu vien var radīt pasauli un to uzturēt. Viņa Vārds pats par sevi jau ir dzīvība un patiesība. Ar to pietiek, lai ūdens par vīnu pārvērstos, vētras apklustu un miroņi augšām celtos. Uz šo pašu Vārdu pastāvēja Luters un mācīja to arī citiem cilvēkiem. Ja kāds no tā ko ieguva, tas ir labi. Bet nelolosim ilūzijas, ka visi viņam piekrita un dalīja šīs pašas domas. Tāpat bija ir un būs "luterāņi" tādi paši kā "Izraēlieši" Elijas laikā! Un ne jau pēdējie neizglītotie zemnieki bij tie atkritēji, pirmkārt jau atkritēji bij "augšas", sākot ar teologiem!
-Jona-
# Labojis -Jona-: 2008.10.22 16:19:46
luterānis

ak, par Luteru uztraukums ...

"Marijas godināšanas ir ierakstīta cilvēka pašā sirds dziļumā.
(1522.g. 1.septembra sprediķis)
Viņa ir augstākā sieviete un cildenākais kristietības dārgums pēc Kristus (..) personificēts cildenums, gudrība un svētums. Mēs nekad nespēsim viņu pietiekoši godināt.
(1531.gada Ziemassvētku sprediķis)
Mūsu lūgšanai jāietver Dieva Māte (..) Tas ko "Esi sveicināta Marija" saka ir, ka viss gods ir jādod Dievam, lietojot vārdus: "Esi sveicināta Marija, žēlastības pilnā..." Redziet, ka šiem vārdiem nav lūgšanas nozīme, bet tīri slavas un goda došana. ... Tam, kuram nav ticība tiek ieteikts atturēties no "Esi sveicināta" lietošanas.
(Mazā lūgšanu grāmatiņa 1522)
Katrs, kam ir laba ticība saka "Esi sveicināta" bez briesmām ..."
(1523.g.11.marts sprediķis)

Nu tad jau viss puslīdz kārtībā?
Nekādi nesaprotu, kapēc tie JMarijas kulta piedzejotāji jāpiemin bija? Viņi ko - vīnu no ūdens izbūra, vētru apklusināja? Ja ne, tad viņi nav nekādi autoritātes.

luterānis [80.233.156.204]
# Iesūtīts: 2008.10.22 16:28:27
-Jona-

Luters runā pareizi. Marija ir svētā un ir augsti teicama. Bet nevis viņai pašai ir kāda vērtība, bet viss, kas viņai ir, ir no Dieva. Tā bij Dieva žēlastība un dāvana, ka Marijai bij izredzēta pašu Dieva Dēlu dzemdēt, bet tā nebij Marijas kaut kāds nopelns, kaut kāds gods ko Marija pati sev būtu sagādājusi, tā bij Dieva Žēlastība, kā to parāda jau šis "Esi sveicināta, tu apžēlotā, Tas Kungs ar tevi" (Luk 1:28). Eņģelis pats apliecina, ka Marija ir Dieva apžēlota, vēlreiz apstiprinot tikai šo pašu tēzi, ka Marijas svētums no Dieva nāk nevis kā teiktu Šlesers "No Marijas pašas Iekšām"

-Jona-
# Iesūtīts: 2008.10.22 16:40:01
luterānis
Un kurš tad apgalvo, ka JMarijai kaut kas nebūtu no Dieva? Nu bet protams, pilnīgi viss:

10 Vai tu netici, ka Es esmu Tēvā un Tēvs ir Manī? ... Tēvs, kas pastāvīgi ir Manī, dara Savus darbus.
/Jņ.14/
22 Un to skaidrību, ko Tu Man esi devis, Es esmu devis viņiem, lai viņi ir viens, tāpat kā Mēs esam viens:
23 Es viņos un Tu Manī, ka viņi ir pilnīgi viens...
/Jņ.17/

Tāpēc jau viņa spēj Dieva uzdevumā kaut ko veikt, jo ir ar Viņu pilnīgi viens .
luterānis [80.233.156.204]
# Iesūtīts: 2008.10.22 16:44:30
Tāpēc jau viņa spēj Dieva uzdevumā kaut ko veikt, jo ir ar Viņu pilnīgi viens

Ja šis "Pilnīgi Viens" ir tā, kā to Kristus izsaka Jāņa 17 nodaļā savā lūgšanā, tad tam varētu piekrist. Ja šis "pilnīgi viens" ir domāts tāpat kā Kristus to saka par sevi un Tēvu, tad nevaru tam piekrist! Bet tu jau arī runā par Jāņa 17 nodaļu!

Jo patiesi mēs neko no sevis nevaram, ja Dievs nav ar mums. Kā to Pāvils raksta "1 Kor 4:6 Bet to, brāļi, es esmu attiecinājis uz sevi un uz Apollu, jūsu labad, lai jūs pie mums mācāties nepacelties pār to, kas ir rakstīts, lai jūs viena cilvēka dēļ neuzpūšaties pret citu.
7 Ar ko tu esi pārāks? Kas tad tev ir, ko tu nebūtu saņēmis? Bet, ja tu esi saņēmis, kāpēc lepojies, it kā nebūtu saņēmis?"

Redzi arī Pāvils atzīst, ka, ja kas mums labs ir, tad tas ir no Dieva, jo arī Pāvils raksta, ka neviens cilvēks pats par sevi nav taisns, tikai Dievā mēs topam
vasara
# Iesūtīts: 2008.10.22 16:53:44
Jona, kurš kristietis tad nav ar Dievu pilnīgi viens?
-Jona-
# Iesūtīts: 2008.10.22 16:57:21
luterānis
Nu nesatraucies tik dikti, viss, pilnīgi viss , kas JMarijai jebkad bijis un ir, nāk no Dieva, un tieši un tikai tāpēc - lai slavēta Medžugorje (kur patiesībā tātad risinās Paša Dieva darbi (tikai JMarijas izpildījumā ).

sirdsdraugs Mulderīc? tev, skatos, tāda nepārejoša kaisle uz manām tēmām
luterānis [80.233.156.204]
# Iesūtīts: 2008.10.22 17:00:22
Trilobīte, nepareizi tu esi sapratusi. Marija ir vērtīga un svarīga, pirmkārt jau tāpat kā jebkurš cilvēks, kas ir pēc Dieva Tēla un Līdzības radīts. Tikai šis Dieva Tēls un Līdzība cilvēkos nav pašu cilvēku radīta vērtība, bet Dieva dotā vērtība!
Tāpatās arī Marijas un Svēto Svētums ir Dieva dāvana, nevis viņu pašu radīta vērtība.
Tādējādi, Luterāņiem nav problēmas arī cienīt un godāt taisnus un svētus vīrus un sievas, bet Luterānis nekad neaizmirsīs, ka šī cieņa un gods primāri pienākās Dievam!

Tas tāpat, kā, ja mēs baudām ļoti garšīgu ēdienu, mēs protams, saprotam, ka garša ir šī ēdiena kvalitāte, bet tad, kad esam paēduši mēs tomēr uzteicam nevis ēdienu un nepateicamies pudiņam par tā garšu, bet uzteicam šī ēdiena veidotāju un radītāju!

-Jona-
# Labojis -Jona-: 2008.10.22 17:01:04
Trilobīte

Es tā īsti nemaz neceru uz kopsaucēju, cerēju ieteikt vēl vienu lielisku grāmatu - "Medžugorjes apslēptais Bērns". super, tāpat kā māsa Emanuēla.

Vasara
Nu, [pilnībā vienoti pagaidām ir tikai svētie ... tie, kas savas drānas Jēra asinīs balinājuši.


luterānis [80.233.156.204]
# Iesūtīts: 2008.10.22 17:01:47
Man gan ir aizdomas, ka arī Katoļi nekādā ziņā nenoliedz, ka cilvēka svētums, labais un taisnais ir Dievišķā kvalitāte cilvēkā nevis tā kvalitāte, kas nāk no oriģinālā materiāla - māla!

Luterāņi liek uzsvaru uz cilvēka kvalitāti pirms konvertēšanās. Katoļi manuprāt pievēršās tam kāds tad ir cilvēks pēc tam, kad ir Dievā reģenerēts. Nezinu vai tur ir liela atšķirība abās konfesijās, jo arī Luterāņi atzīs svēttapšanu un svētdarīšanu un atzīst, ka cilvēkā var būt kaut kas labs, bet luterānis nekad neaizmirst ka šis labais ir pirmkār Dieva dāvana cilvēkam, taču tāda dāvana, ko cilvēks leģitīmi drīxt saukt par savu!
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 98 , pavisam kopa bijuši: 933