atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Kas pieder kristīgajai Baznīcai?
vilks
Iesūtīts: 2008.07.15 15:57:45
Atvēru diskusiju, kurā vēlējos parunāt ar kristiešiem, un aizrādīju Sandim, ka viņu nevarētu saukt par kristieti, ja viņa uzskati ir radikāli atšķirīgi no vairuma kristīgo tradīciju.
Sandis:
Neveidosim atškirību starp tevi un mani.It kā,es kaut kam nepiederu.Vai Kristus ir mācījis ka cilvēkus jāšķiro piederībā un nepiederībā?Jāveido elitāra biedrība-tipa savējiem.Jākultivē slēgtas organizācijas,līdzīgi Vatikānam un dažādas ordeņu brālības.Tipa savējiem.Vai varbūt dogmātu skolas,līdzīgi senajā Grieķijā.
Ko nozīmē tu nepiederi!!!Kas tā par negantību,sasodīts.


Tātad, jautājums - kas ir piederīgs/nepiederīgs kristīgajai Baznīcai, un vai ir nepieciešams šāds dalījums?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . >>
AutorsZiņas teksts
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.15 18:40:42
vilks
Tieši tapēc,publiska polēmika,tas ir izdzīvošanas jautājums.
Kad tu novelc līniju un saki:
Tā,šeit izteikties tikai piederīgiem,nepiederīgiem lūdzu neizteikties,es esmu šokēts.
Kam īsti piederīgs?
Mēs sākotnēji esam cilvēki un iederamies jebkurā viedokļa apspriedē,jo tas skar arī mani,cik tevi,jo sākotnēji mēs esam viens.
Kas skar tevi,skar arī mani.Kas skar mani,skar arī tevi.
Mēs esam latvieši un mūsu ir ļoti mazs.
Ja mēs savā starpā velkam robežlīnijas un dalam piederīgajos un nepiederīgajos,baidos mēs kā etnoss esam NOLEMTI.

Ingars
# Iesūtīts: 2008.07.15 18:41:36
vilks

es jau ar nemaz nerunāju par attieksmi, bet gan tīri sausus faktus, nežēlīgu realitāti, patiesību bez žēlastības pateicu - ir izglābtie un kurināmais ellei. Citu kategoriju nav.

Un par attieksmi runājot tēši otrādi - tam vajadzētu neticīgos sarosīt, bet ticīgos iežēlināt, lai aktīvāk evaņģelizē
Ingars
# Iesūtīts: 2008.07.15 18:43:06
Sandis
vilks

ak jā atcerējos, kāpēc sāku runāt par to iedalījumu - attiecībā pret mācību. Ja cilvēkks nāk ar kādu vēsti, mācību, tad to vērtējam atkarībā no viņa reliģiskās piederības. apstiprinam vai noraidam, atkarībā no tā, ko viņš pauž savā mācībā - jākristietību vai nēkristietību
Varbūt Jony
# Iesūtīts: 2008.07.15 18:50:20
Nez kāpēc īpaši tika ienīsta 2 kategorija /remdenie/. Nu bet gaumes lieta... a par gaumi nestrīdas... (C)

Masikdžan, Tu maldies atkal...kad Jēzus mira pie krusta(jeb staba), tad viņš cilvēkus nedalīja kategorijās, bet mira par visiem.
vilks
# Iesūtīts: 2008.07.15 19:03:51
Sandis
Mēs sākotnēji esam cilvēki un iederamies jebkurā viedokļa apspriedē,jo tas skar arī mani,cik tevi,jo sākotnēji mēs esam viens.
un
Ja mēs savā starpā velkam robežlīnijas un dalam piederīgajos un nepiederīgajos,baidos mēs kā etnoss esam NOLEMTI.

Nu, Tu jau pats sadali cilvēkus, runādams par latviešiem un to izmiršanas iespējām. es atkal nevienam ne-latvietim neteicu nepiedalīties diskusijā.

Attiecībā uz pārējo - domāju, ka Tu idealizē lietas, kas ir gluži praktiskas. Ja es gribu zināt par kristiešu svētdzīvi, tad man īsti neinteresē tas, ko par to saka ateisti. Es gribu par to runāt ar kristiešiem, citādi diskusija izšķīst dažādo uzskatu blāķī (vai, piemēram, atvainojos, ja tas skan aizvainojoši, Tavos nesaprotamajos un tikai daļēji sakarīgajos komentāros. Man nav iebildumu pret Tevi personīgi, bet ir iebildumi, ka Tu neizsakies īsi un saprotami un par tēmu.)
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.15 19:22:51
vilks
vai tad es esmu ateists?
rainars
# Iesūtīts: 2008.07.15 21:59:51
[Online]
[Rediģēt] [Dzēst] # Iesūtīts: 2008.07.15 21:51:10 IP: 78.84.192.136
Ne jau apgrozīšanās zināmajās ēkās būtu piederība kristīgajai baznīcai.
Kristus ir teicis ka nav viņam jāceļ namus bet ir jāceļ viņa vārda namus un mēs esam tie tempļi.Arī tas ko Kristus saka Pēterim, kad Dieva gars ir devis saprast kas ir Jēzus(Mt 16:18).Ņemot vērā Jēzus pavēli Mat. 28:19 Tāpēc eita un darait par mācekļiem visas tautas, tās kristīdami Tēva, Dēla un Svētā Gara Vārdā, Tātad piederīgi ir kristīti cilvēki kuri saņēmuši sludināšanu un likušies kristīties,kā arī tie kuri grib iegūt Dievbērnības garu un nāk izzināt evaņģēliju un Kristus mācību lai tajā dzīvotu un būtu kopībā (sadraudzē) ar tādiem ļaudīm.
Ja te izskan ka kristus neesot gribējis ka sauc par kristiešiem ir dzirdēts ka pirmkristieši saukušies par nāceriešiem.Nācarete tulkojas kā cerība tad arī mēs būtu cerībnieki .1. Pēt. 1:3 Slavēts lai ir Dievs, mūsu Kunga Jēzus Kristus Tēvs, kas Savā lielajā žēlastībā mūs ir atdzemdinājis dzīvai cerībai ar Jēzus Kristus augšāmcelšanos no miroņiem,
Ja kas Luters ar neesot gribējis ka viņa sekotāji saucas par luterāņiem.
Tā lūk ,cerošie brāļi un māsas ,caur Jēzu Kristu tikt gribētāji Debesu valstībā tādi tik mēs varam būt piederīgi kristigai baznīcai.
vilks
# Labojis vilks: 2008.07.15 22:33:30
Sandis
Es nezinu, kas Tu esi, Tu jau kategoriski noraidi Tevis ielikšanu kādā rāmī.
Bet Tevis paustie uzskati diez ko nesakrīt ar lielākajām kristīgajām tradīcijām (vismaz, cik es saprotu). Tāpēc man būtu grūti Tevi pieskaitīt kādai man zināmai kristīgai Baznīcai/konfesijai (kuru locekļus es saredzu kā kristiešus).
Mulders
# Iesūtīts: 2008.07.15 23:23:53
Baznīcai piederīgie ir tie, kas tic uz Jēzu Kristu, tas ir viņa apsolījumiem, viņa Vārdam un to attiecna uz sevi. Kristus persona ir šī demarkācijas līnija!
Mulders
# Iesūtīts: 2008.07.16 00:00:37
Ctulhu, vēlreiz - ticēt Kristus apsolījumiem, nebūt nenozīmē "ticēt Kristum" kā vēsturiskai personai, kā koncepcijai vai kā mītiskam tēlam!
Ingars
# Iesūtīts: 2008.07.17 08:31:22
rainars

piederīgi ir tie, kurus vajag kristīt, vai ne? Nu tad kāpēc nekristījat piederīgos bērniņus? Vecajā derībā apgraizīja ne tikai tos, kuri izvēlējās būt pie Jūdu tautas, bet arī tos, kuri vēl nespēja izvēlēties, jā jau zīdainis skaitījās piederīgs pie tautas
Ingars
# Iesūtīts: 2008.07.17 08:32:13
Mulders

kā tad var ticēt neeksistējošas personas apsolījumiem?
Mārtiņš
# Labojis Mārtiņš: 2008.07.17 09:36:48
Vai tik Mulders frāzē " "ticēt Kristum" kā vēsturiskai personai (..)" neizlaida "tikai". Ja ieliek šo mazo vārdiņu, tad sanāk pareizi:
ticēt Kristus apsolījumiem, nebūt nenozīmē "ticēt Kristum" tikai kā vēsturiskai personai, kā koncepcijai vai kā mītiskam tēlam!
Mulders
# Iesūtīts: 2008.07.17 10:41:49
Ctulhu, nē, tas ko gribēju pateikt, ka ir frukti, kas tic vēsturiskā Jēzus existencei, bet netic Jēzum Kristum

Es tev centos paskaidrot, ko nozīmē un ko Kristieši saprot "Ticēt Jēzum" tu negribi šo izpratni pieņemt un visur kur to lieto kristieši ar šādu nozīmi ielasi pats savu izpratni un tad vaino mūs, ka mēs kādas muļķības rakstām. Bet mēs rakstām konsekventi savas izpratnes ietvaros, nepielāgojot to tavai izpratnei un tavam jēdzienu laukam. Ja gribi saprast ko mēs sakām, tad pieņem mūsu jēdzienus!
Mulders
# Iesūtīts: 2008.07.17 10:42:05
Mārtiņš pareiz!
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.07.17 10:59:42
Manuprāt, kristietis ir tas, kurš:
1) atzīst Jauno Derību kā pašus pilnīgākos Rakstus, kas nākuši no Dieva
2) seko praksē Jaunās Derības, jeb Kristus mācībai, un seko godprātīgi un no visas sirds un gribas.
vilks
# Iesūtīts: 2008.07.17 11:00:50
Ingars
Interesanti, no kā Tu secini, ka rainars neļauj kristīt savus bērnus?
Balss
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:11:37
KarotesNav
plus
3) kurš savu dzīvi ir nodevis Dieva rīcībā, paļaujas uz Viņu, uzticas Viņam...
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:19:17
Balss
3) jau ir iekš 2)
Balss
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:24:51
KarotesNav
Diezi... Sekot mācībai - vai tas ietver sevī arī uzticēšanos Dievam kā personai, arī komunicēšanu ar to?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 155 , pavisam kopa bijuši: 2945