Papucs
|
Iesūtīts:
2008.07.03 19:35:14
Citāts no kādas diskusijas: T-maiss [195.189.142.143] es laikam esmu parak jauns un dumsh.. Bet Ijaba "draugus" gribas saukt par sektantiem
??????????????????? |
KarotesNav |
# Iesūtīts: 2008.07.09 09:26:53
Ingars mēs visi esam grēcinieki un tas, ka šo to vēl labu spējam, ir DIeva spēks un darbošanās, ne mūsu nopelns. Tādā gadījumā - kā nopelns ir tas, ka mēs esam grēcinieki? |
Ingars |
# Iesūtīts: 2008.07.09 09:48:15
Papucs stop stop, ar šādām pretenzijām vērsties pie Autora. Ne jau es tos sakramentus izdomāju.
KarotesNav un kā tev šķiet? |
KarotesNav |
# Iesūtīts: 2008.07.09 09:50:59
Ingars Es tev paprasīju, neizvairies no atbildes! ;-) |
Papucs |
# Iesūtīts: 2008.07.09 09:55:15
KarotesNav kā nopelns ir tas, ka mēs esam grēcinieki? Tur jau tā lieta, ka standarta kristietis atbildēs - cilvēks pats vainīgs. Domājošie ateisti šajā jautājumā spēj pacelties līmeni augstāk - Dievs taču radīja cilvēku ar spēju būt grēcīgam (pēc Bībeles), tātad tas ir Dieva nopelns. Diemžēl maz kristiešu spēj saprast vēl augstāku līmeni, ka Dievs to izdarīja speciāli audzināšanas nolūkos, un "vainīgā meklēšana" vispār ir nevajadzīga nodarbība, ko Dievs nemaz no mums negaida. |
KarotesNav |
# Iesūtīts: 2008.07.09 09:59:25
Papucs Audzināšanas nolūkos - tas ir, lai cilvēku attīstītu? Cilvēks ir kā skolnieks, un grēcīgums ir tikai zināšanu trūkums? |
Ingars |
# Iesūtīts: 2008.07.09 10:11:34
KarotesNav un Papucs nu labi - mēs katrs pats esma atbildīgi par saviem grēkiem un grēks ir mūsu nopelns. papucs raksta pilnīgas muļķības labāk paskatīsim, kas DIevam par to sakāms:
Jekaba 1. nodaļa 13 Neviens, kas tiek kārdināts, lai nesaka: Dievs mani kārdina, - jo ļaunām kārdināšanām Dievs nav pieejams, un pats Viņš nevienu nekārdina. 14 Bet katru kārdina viņa paša kārība, to vilinādama un valdzinādama. 15 Pēc tam kārība, kad tā ieņēmusies, dzemdē grēku, bet grēks padarīts dzemdē nāvi. 16 Nemaldaities, mani mīļie brāļi! 17 Katrs labs devums un katra pilnīga dāvana nāk no augšienes, no gaismas Tēva, pie kura nav ne pārmaiņas, ne pārgrozības ēnas.
šeti Dievs skaidri un saprotami pasaka, ka Viņš nav grēka iesākums. Bet to, ko cilvēks samaitājis, to Dievs spēj vērst par labu. jebkas, kam Dievs pieskaras, top labs
|
Papucs |
# Labojis Papucs: 2008.07.09 10:12:14
KarotesNav Gandrīz tieši tā. Šajā gadījumā, acīmredzot, izaugsme nav savādāk iespējama, kā vien izejot cauri tam grēcīgumam. Jo varam pieņemt, ka Dievs ir izvēlējies labāko risinājumu, raugoties no vēl daudz tālākas perspektīvas, par ko mēs šobrīd vēl nezinam.
Īstenībā pat varbūt zinam. Ar Evaņģēliju pietiek, lai saprastu, ka iepazīt Kristus Mīlestību bez grēcīguma nemaz nav iespējams. Visieinteresētākā persona cilvēka grēcīgumā ir pats Dievs, protams, ja cilvēks savas dzīves laikā izdara gaidītos secinājumus. |
KarotesNav |
# Iesūtīts: 2008.07.09 10:18:05
Ingars mēs katrs pats esma atbildīgi par saviem grēkiem un grēks ir mūsu nopelns. Mēs grēkojam visi, tātad tā ir visu mūsu daba. Mēs tā esam uzbūvēti. Pretenzijas tātad - pie Autora! |
Ingars |
# Iesūtīts: 2008.07.09 10:23:40
Nē Nē Nē, Dievs taču par visu radīto secināja, ka viss ir ļoti labs. Vai neko neesat par dzīvības koku dzirdējuši? Lūk tas bij, caur ko civlēkam vajadzēja attīstīties, bet cilvēks izvēlējās vilinošāko un grūtāko ceļu. |
Papucs |
# Iesūtīts: 2008.07.09 10:25:00
Ingars Nu protams, ka labs! Cilvēka spēja kļūt grēcīgam jau arī bija labais gaidītais iznākums! |
KarotesNav |
# Iesūtīts: 2008.07.09 10:27:48
Ingars Dievs taču par visu radīto secināja, ka viss ir ļoti labs Vai cietums tāpat nav labs?
Vēl - cilvēkam bija uzdevums sargāt dārzu. No kā sargāt, ja jau viss bija tik labs?
Vai neko neesat par dzīvības koku dzirdējuši? Lūk tas bij, caur ko civlēkam vajadzēja attīstīties Kur tas rakstīts? Par dzīvības koku nekas nebija teikts, ka nedrīkstētu no tā ēst, un kam tas vispār ir bijis paredzēts. |
Ingars |
# Labojis Ingars: 2008.07.09 11:00:58
Papucs kur tas rakstīts?
KarotesNav Vai cietums tāpat nav labs? kāds te sakars ar cietumu? cietums pilda savas funkcijas šajā grēcīgajā pasaulē un viss
Vēl - cilvēkam bija uzdevums sargāt dārzu. No kā sargāt, ja jau viss bija tik labs? te nu būs jāņem talkā orģinālteksti. Es neesmu tik gudrs, lai visu zinātu, bet tu izskatās, tik meklē kur piekasīties. Vienķarši tas jāskaidro kontekstā, jāapskata, kā rakstīts orģinālā, kādas vēl šī vārda nozīmes utt.
Kur tas rakstīts? Par dzīvības koku nekas nebija teikts, ka nedrīkstētu no tā ēst, un kam tas vispār ir bijis paredzēts.
1.Mozus grāmata (Genesis) 3. nodaļa
22 Un Dievs Tas Kungs sacīja: "Redzi, cilvēks ir kļuvis kā kāds no mums, zinādams labu un ļaunu! Bet ka tas tagad neizstiepj savu roku un neņem arī no dzīvības koka, un neēd, un nedzīvo mūžīgi!"
Atklāsmes grāmata 22. nodaļa
1 Viņš man rādīja dzīvības ūdens upi, tā bija skaidra kā kristāls un iztecēja no Dieva un Jēra goda krēsla. 2 Viņas ielas vidū un upei abās pusēs bija dzīvības koks, tas nesa augļus divpadsmit reizes, katru mēnesi savu augli, un viņa lapas bija tautām par dziedināšanu.
Lūk atklāsmes grāmatā pieminēts tas pats dzīvības koks un tas simbolizē Jēzu. Redz, to ko cilvēks pazaudēja, to Dievs atkal viņam dos. Dievs nekad neizraisa grēku, Viņš nekad nedod tam iemeslu
|
Papucs |
# Iesūtīts: 2008.07.09 11:21:26
Ingars kur tas rakstīts? 1.Mozus grāmata, Evaņģēliji, Apustuļu darbi, dažas vēstules un Atklāsmes grāmata. Ar šīm vajadzētu pietikt, lai saprastu to pašu, ko es. |
Ingars |
# Iesūtīts: 2008.07.09 11:48:35
Papucs nu ne, konkrētas rakstu vietas lūdzu par to, ka Dievs tīšām izraisīja grēku vai kā citādi piedalījās grēka rašanās procesā |
KarotesNav |
# Iesūtīts: 2008.07.09 11:50:50
Ingars Dievs ļāva čūskai vazāties pa Ēdenes dārzu. Dievs radīja to čūsku tādu (khmm - labu?). |
Ingars |
# Iesūtīts: 2008.07.09 12:03:36
a_masiks
Jekaba 1. nodaļa 13 Neviens, kas tiek kārdināts, lai nesaka: Dievs mani kārdina, - jo ļaunām kārdināšanām Dievs nav pieejams, un pats Viņš nevienu nekārdina. 14 Bet katru kārdina viņa paša kārība, to vilinādama un valdzinādama. 15 Pēc tam kārība, kad tā ieņēmusies, dzemdē grēku, bet grēks padarīts dzemdē nāvi. 16 Nemaldaities, mani mīļie brāļi! 17 Katrs labs devums un katra pilnīga dāvana nāk no augšienes, no gaismas Tēva, pie kura nav ne pārmaiņas, ne pārgrozības ēnas.
Dievs nevienu nekad nekārdina. Dievs vinekārši atļauj tev tā, kā tu gribi - dzīvot bez Dieva. Nu tad arī esi tik gudrs un varens un glāb visus bērnus
KarotesNav
Dievs radīja augus, dzīvniekus, cilvēkus un eņģeļus. Viens eņģelis sadumpojās un aizrāva sev līdz daudzus citus. šis eņģelis, Lucifers vārdā iemiesojās čūskā un ar čūskas muti runājot apmeloja Dievu cilvēka priekšā. Dievs ļāva visam tam notikt, lai pierādītu, ka velns melo. |
KarotesNav |
# Labojis KarotesNav: 2008.07.09 12:10:20
Ingars Kur ir rakstīts, ka Lucifers iemiesojas čūskā? Ir rakstīts "čūska bija visviltīgākā no visiem lauku zvēriem, ko Dievs Tas Kungs bija radījis. " Tieši - čūska, nevis kāds eņģelis. Sodu arī vēlāk saņem tieši čūska: "Tādēļ ka tu to esi darījusi, tu esi nolādēta visu lopu un lauku zvēru vidū ! Uz sava vēdera tev būs līst un pīšļus ēst visas tavas mūža dienas. ". Nav te nekā par iemiesošanos čūskā. Čūska tiek nolādēta savā kompānijā, zvēru kompānijā, nevis eņģeļu kompānijā. |
Papucs |
# Labojis Papucs: 2008.07.09 12:16:31
Ingars nu ne, konkrētas rakstu vietas Ja nespēj lasīt visu Evaņģēliju, bet tikai divus trīs teikumus atsevišķi, tad tā ir problēma, pie kā Tev vajadzētu piestrādāt. Pat pasaulīgs autors grāmatu raksta kā vienotu veselu darbu ar kopīgu jēgu un mērķi ko pateikt lasītājam, kur nu vēl Dievs.
P.S. Un, jā! Lūdzu tad 1.Mozus grāmatā to konkrēto vietiņu par velna iemiesošanos čūskā |
Mulders |
# Iesūtīts: 2008.07.09 12:20:23
KN, ja es tev tādu vietu parādīšu, vai konvertēsies Kristietībā, jo šķiet, ka tu prasi Rakstiem pamatot tādas vai citādas lietas! |
KarotesNav |
# Iesūtīts: 2008.07.09 12:25:27
Mulders Es tikai iebilstu pret apgalvojumiem, ka Moz1 ir Lucifers, kas iemiesojies čūskā! |
:: Pievienot komentāru
|