atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Baznīcas augstākā pārvalde
Mekletajs
Iesūtīts: 2008.06.30 15:59:36
Parasti vairums nekatoļu uzskata, ka pāvests nav nekāds zelta gabaliņš. Viņa pieņemtie lēmumi un viņu vēsturē paveiktais un teiktais arī ir daudzus apbēdinājis un sadusminājis.

Man ir jautājums par Psaules Luterāņu federāciju(PLF)- kādi ir viņas uzdevumi. Neko īpašu neesmu dzirdējis par viņas darbību, izņemot pārskata rakstus gada sākumā "Svētdienas rītā" par luterāņu skaitu.

īstenībā es teikšuu, ka nebūtu nemaz tik slikti, ja arī luterāņiem būtu kāds galva (piem PLF prezidents), kas balstoties tikai un vienīgi uz Bībeli un pēc Bībeles noteiktiem likumiem pārvaldītu luteriskās baznīčas. Tad varbūt nebūtu šitāds farss- Zviedrijā var laulāties homoseksuāļi, tur arī mācītāji var būt homoseksuāļi. Nav neviens, kas viņiem stingri izskalotu smadzenes. Viņi vispār saprot, ko dara? Tad varbūt nebūtu domstarpību arī par sieviešu ordināciju, ja būtu, kas visus kontrolē balstoties uz Bībeli!
. 1 . 2 . 3 . 4 . >>
AutorsZiņas teksts
Mekletajs
# Iesūtīts: 2008.06.30 16:01:11
Ko teiksiet?
Mulders
# Iesūtīts: 2008.06.30 16:14:03
Meklētājs PLF ir tikai viena no "Luterāņu baznīcām" kas de-facto jau visai tālu aizgājusi no Luteriskajām ticības apliecībām...

Luterāņu "Autoritāte" ir Raksti! Tāpat var skatīties Luteriskajās Ticības Apliecībās!

Mums nav vajadzīgs "Pāvests" kas ik pa brīdim kaut ko pieliek vai atņem no doktrīnas, kas pielabo Dogmu kas no sava ex-kathedra kaut ko var pateikt tādu kas pirms tam nekur nekad nav ticis nedz sludināts nedz ticēts!

Jo Luterāņi tic, ka Dievs ir nemainīgs, un ar Jaunās Derības uzrakstīšanu doktrinālā atklāsme (Atklāsme, kas var būt Dogmas pamatā) ir izteikta un nemainīga. Līdz ar to Luterāņiem vienkārši nav vajadzīga nepārtraukta interpretācija un pārinterpretācija, nedz interpretāciju skaidrojošais Maģistrāts, nedz kāds cits "padomdevējs" kas (kā tas būtu PLF gadījumā) atbilstoši laikmeta garam, no jauna atklātu kaut ko, ko neviens pirms tam nav zinājis vai ticējis!

Tādējādi ar Luteriskajām Ticības Apliecībām ir pateikts viss, kam Luterāņi tic un uz ko paļaujas, Dieva Vārds Luterismā ir galvenais šķīrējtiesnesis doktrinālos jautājumos... un viss... Pārējais ir atkarīgs no katra personīskā analfabētisma cik labi tu saproti kas Rakstos rakstīts un Luteriskajās Ticības apliecībās teikts. Ja to nesaproti, nesapratīsi arī ja tev 100 Pāvesti tieši to pašu vēlreiz atkaŗtos runājot balsī!

Kaut kādi jauni papildinājumi TA var būt tikai tad, ja pasaule Baznīcai uzdod kādus jaunus vēl neatbildētus jautājumus. Jo Vēsturē mēs redzam, ka Baznīca "atbild" tad kad kādi herētiķi "uzdod jautājumus" - un kā atbildes ir doktrinālas zajavas. Luterāņi tic, ka viss uz doto momentu ir pateikts un izrunāts jau pirmbaznīcā, vienīgais Luteriskās Ticības apliecības bij atbilde uz "pēdējo Herēzi" - Pāvestību - kā atbilde uz nepareizi izprastu un izkropļotu Evanģēlija (ne)pasludinājumu 16 gadsimtā!

Nu tagad... nezinu... vai un kad būs kāda jauna grand-herēze, kad ticīgajiem atkal vienprātīgi būs jāpasaka Baznīcas viedoklis!

Galu galā... neko jaunu jau Luterāņi nav izpīpējuši, vecie labie Raksti - pietam pārsvarā saprasti tieši tā kā stāv rakstīts... Luterāņi nepieļauj domu, ka Svētais Gars būtu neskaidri runājis, jo tieši tāds bij Kristus mērķis - atklāties cilvēkiem tieši cilvēkiem saprotamā veidā. Tad nu vai mēs varam pārmest ka Dievs neskaidri runā... ja nesaprotam, tad vaina ir mūsos un tā teikt... lasām un studējam Dieva Vārdu kāmēr pats Dievs mums atklāj ko un kā ticēt! Tādējādi faktiski jau nemaz pat LTA nav vajadzīgi, tas tā - tiem, kas padziļināti grib to izprast - bet viduvējs Luterānim pietiek ar mazo katehismu, a tur vispār nekāda Amerika nav atklāta!

Vienīgais laikam neLuterāņiem "jauns" un "neparasts" šķiet Luterāņu milzīgā ticība, ka Kristus toč nav melojis sacīdams - kas tic un top kristīts, tas taps izglābts, bet kas netic, tas taps pazudināts! Tik vienkārši Kristus Vārdi un tik maz ir to, kas tos saprot un maz to, kas tiem tic!
neielogojies [78.84.23.118]
# Iesūtīts: 2008.07.01 23:34:52
Baznīcas augstākā pārvalde ir korumpēta
Mulders
# Iesūtīts: 2008.07.02 09:51:49
jā, ja vēl visiem luterāņiem būtu milzīga nojēga par to, kas ir ticība , tad arī būtu labi. (C)

Tieši šī paļāvība, ka Dievs nemelo. Šī paļaušanās uz to, ka Dievs sūtījis Logosu mūsu grēku izpirkšanai. Labāk par Ebr 11:1 šī lieta nav izteikta, pietam visa Ebreju 11 nodaļa ir viena liela dziesma ticībai, no tās arī var to izprast!

Piekrītu, ka daudzi nesaprot jēdzienu "ticība" jo kaut vai tas pats Pāvils un Jēkabs šos vārdus lieto ar divām atšķirīgām nozīmēm... un cilvēki "by default" ar šo jēdzienu saprot Jēkabisko ticības jēdziena izpratni - kā intelektuālu Dieva transferētās informācijas apzinātu zināšanu un apzinātu piekrišanu šiem Dieva apgalvojumiem!
Pāviliskā ticība (tā par kuru Luters cepās) ir savādāka... tieši tamdēļ referencējos uz Ebreju 11:1 tur tieši grieķiskais texts vislabāk pasaka šo jēdzienu... pat vecais LV tulkojums nav tik labs, Sinoidālais Krievu tulkojums ir ok, ja tajā neielasa 21 gadsimta krievu vārdu nozīmi, bet ķer seno vārda izcelšanās nozīmi... Jaunais LV tulkojums ir tuvāks mēģinājums īstās semantikas saķeršanai!
Varbūt tāpēc ir tik viegli sajaukt, jo jēdziens runā par cilvēka "core" stāvokli!
Briinumsons
# Iesūtīts: 2008.07.02 09:57:55
Lutera laikos Katoļu Baznīcā priesteriem un baznīcēniem bija maza nojauta par lietu būtību. par to "core"
To es sapratu no filmas "Luters" . tad arī Luters uzsvēra ticību, bet tagad katoļi zina kas un kā Bībelē tiekts.
BET pie visa tā mums ir arī celibāts un pāvests saglabāts !!!
Mulders
# Iesūtīts: 2008.07.02 10:05:39
BET pie visa tā mums ir arī celibāts un pāvests saglabāts !!! (C)

Nu un? Tas ka RKB saglabā kaut kādas muļķības, tas jau neko labu neliecina... tas tikai liecina, ka paši RKB nekritiski pārņem kaut kādu praksi, kurai varbūt bij kāda jēga kaut kādā Vēsturiskā posmā, bet kā tu teici - kamdēļ tas tiek saglabāts, ja jau katoļi zin kas Bībelē rakstīts? Man gan izskatās ka nezin vis... īpaši tās vietas, kur ir teikts kādam ir jābūt Bīskapam un Presbiteram, kas Bibliski ir viens un tas pats!
vasara
# Iesūtīts: 2008.07.02 10:30:28
Trilobīte, nezāle ir visur. Tāpēc to tagad vēl neravē, jo var izraut arī labo.
vasara
# Iesūtīts: 2008.07.02 10:42:38
Tad jau man godīgi jāatzīstas =), ka tikpat konfesionāla slimība ir rkb, kas uzskata, ka regulāri atsēžot baznīcas solā, taps pestīti. Bet mēs abas labi zinam, ka visi rkb tādi nav. un tāpat arī luterāņi visi nav pasīvie un izprot Sv.Rakstu jēgu par dzīvu ticību.
Tāpēc es saku, ka nezāle ir visur un lai ar to ravēšanu tiek galā Dievs.
Mulders
# Iesūtīts: 2008.07.02 10:52:36
ir tikai puse no tā, kas tur pateikts. (C)

Es zinu uz ko tu referencējies, es tam nepiekrītu un varu pierādīt, ka tava šīs vietas interpretācija ir nepareiza. Tev vēl ir palikusi vecā Adventistiskā šīs rakstu vietas interpretācija, kas izriet no - kā jau teicu - nepareizas Krieviski Sinoidālā tulkojuma interpretācijas, kur vārds, kas pēc būtības nozīmē "būtības pamats" tiek tulkots kā "osušestvļeņije" kuru tradicionāli tulko kā "aktualizēšanos", bet vārds krieviskais ir savā saknē cēlies no vārda "suščnostj" (būtība) un ja paskatās citus tulkojumus, vācu, lv, angļu un pa vārdam izķidā pašu grieķisko, tad šajā tieši rakstu vietā nav tas, ko tik ļoti tev tur gribētos redzēt - sinerģisma maldi - ka cilvēks ir līdzdalīgs savā pestīšanā!

Kāmēr tu neticēsi, ka Kristus ir tas, kas pestī 100% tikmēr gan tu visai labi "sadzīvosi" ar sinerģistiem kā RKB, bet būsi lielās briesmās šaubu mirkļos, mūžīgais jautājums - vai esmu pietiekoši darījis, pietiekoši "sadarbojies" ar Dievu... tā it kā Dievs panāk pretī 10 metrus un tev jāiet viņam pretī arī 2metri... un ja nevari, ja paklūpi... tad Dievs stāv tev blakus un sak - nu i nafig ar tevi?

Tāpēc arī luterāņi bieži uzvedas kā mežoņi, ka interpretē tādā veidā šādu rakstvietu un uzskata, ka viņiem viss būs kedās, jo viņi ir pestīti no šīs pasīvās ticības .

Pestīs no ticības! Bet tās kvalitāti TU nevari nemaz noteikt... tu NEREDZI cilvēak sirdi un ticību! Lūk kur ir RKB problēma acīmredzot, un arī tavējā... ka tu domā, ka Dievam ir svarīgs vezuma smagums kuru var pavilkt ticīgais... Nav tāds tiīgais kas spēj pavilkt to, kas viņam būtu jāpavelk, lai viņš varētu Dievam ko piedāvāt... tas ka kādam ticība manifestējas lielos darbos nav lielāks par to, kurš knapi sāk staigāt.
Tiko piedzimis cilvēks NAV mazāk cilvēks kā jau brieduma gados esošs stiprs vīrs kas lielus darbus dara... Abi viņi ir Cilvēki... viens tikai bixēs vēl čurā un vairāk mantas apkārt sagāž nekā sakārtot, tomēr abi viņi ir cilvēki!

Tāpat ir par ticību... tā var būt ļoti maza un tā var būt ļoti liela! Pēdējo verdiktu izteiks Dievs, jo tikai VIŅŠ zin vai rudenī tā vīģe does augļus vai nedos...
Cilvēka zooloģiskā tieksme uzņemties uz sevīm to vienīgo tiesu, kura ir Dieva tiesa, ir apbrīnojama. Bet lietās, kur cilvēks IR tiesīgs tiesāt, tur nē... tur viņš atmahājās tēlodams dievbijīgo sakot - netiesā un netapsi tiesāts!

Protams, ka dzīva ticība nepaliek bez augļiem...
Te pat Jēkabs piekritīs man, ka vispirms ir ticība un tikai tad darbi... Kā viņš raksta bez darbiem ticība ir mirusi! No tā gan neizriet, ka labie Al Kapone darbi (viņš uzturēja bērnunamus) ir pierādījums ticībai!
Tev kā visai izglītotam fruktam vajadzētu zināt, ka šeit nav komutativitātes!

Tādējādi ticība ir kristieti definējošā būtība. Jeb pareizāk sakot - Ticība uz Jēzu Kristu! Tā ir būtība... un tieši to Ebreju 11:1 saka - ticība ir visa neredzamā būtības pamatā!
Tava ticība Pāvestam DEFINĒ to kā tu domāsi, rīkosies, GRIBĒSI!
Musulmaņa ticība Korānam un Šariata likumiem DEFINĒ attiecīgi musulmaņa pašu pamatu pamatus - domāšanu, pašu rīzoningu, un līdz ar to gribu!

Sagrāb cilvēka ticību un tu būsi sagrābis cilvēku aiz pašiem core riekstiem! Ticība uz Jēzu Kristu DEFINĒ cilvēka rīcību, gribu un nostāju vispārējā pasaulē!
Dievam ir svarīgi šī daļa, lai tavas būtības "vektors" būtu vērstsu z Viņu... pārējo izdara Kristus, velkot pie Tēva (iļi otrādi)!

Padari koku labu un viņa augļi būs labi! Redzi - Koka būtībai jābūt "pareizai" lai "pareizi" būtu tā augļi. Taču āboļi ienākās pēc 2-3 gadiem pēc paša koka iestādīšanas... bet koks IR ābele šos 2-3 gadus.

Analoģiski kristietis - viņš IR Kristietis, pat ja viņa augļi neienākās tūlīt nākamajā dienā pēc kristībām! Un Dievs redz šo koka būtību - tu neredzi... viss ko mēs redzam - augļus... un TAD var spriest par ticību. Bez augļiem par ticību spriest NEVAR! Tā var būt (ļoti maziņa) un var nebūt vispār. Tāpat mums ir neskaitāmi dadži kas no sevīm pa kādam ābolītim izspiež un tad cilvēki domā - tā nu gan ir liela ābele! Bet Dievs redz, kurš ir meža ābele un kurš dārza vīnakoks!

TIcība ir tā substance, kuru mēs neredzam pašu par sevi, mēs to tikai dažreiz varam redzēt manifestējamies darbos. Bet visātrāk tā manifestējas attiexmē pret Kristu, jo Kristus ir tas latmusa papīrs! Tamdēļ Pāvils arī saka, ka tas pamats ir tava apliecība un ticība attiecībā pret Jēzu Kristu!

RKB šo ir pārvērtusi bik savādāk - ka manu attiexmi pret Kristu definē nevis attiexme pret Kristu, bet attiexme pret Pāvestu un Maģistrātu... un tas IR manās (u.c. luterāņu acīs) Dieva goda laupīšana!

Bet par laimi, tikai Pāvestam arī tas ir saistoši... es zinu un droši ticu, ka mani tiesās tā kāda bij mana attiexme pret Kristu (arī citos cilvēkos) nevis par to kāda man attiexme bij pret tiem, kas sevi ceļ par Dieva Vietniekiem Zemes virsū!
Mulders
# Iesūtīts: 2008.07.02 10:57:01
Piedod, vasara, bet tā man šķiet "konfesionālā slimība", ja tā to var nodēvēt. Pēc Muldera definājumiem jau arī sātans izskatās varen ticīgs, jo viņš taču arī tic, ka "kas tic un top kristīts, tas taps izglābts", vai tad ne? (C)

Nē saule, tas ir pēc JUMS sanāk, ka Sātans ir ticīgs, jo jūs Jēkabisko ticību attiecināt uz textiem, kur Pāvils un Jēzus runā par ticību. Bet ir pilnīgi skaidri redzams ka šeit ir divi dažādi jēdzieni ar vienu un to pašu vārdu "ticība" apzīmēti!

Sātanam NAV pāviliskā ticība. Sātans nepaļaujas uz Jēzu Kristu, viņš necer uz Jēzus Kristus upuri, un Sātanam nav nedz paļāvības nedz ticības pret Dieva Dēlu, ka tas viņu ir glābis! Sātans ZIN visu par Dievu (tā ir Jēkabiskā ticība) bet viņš NEIEREDZ un PRETOJAS Dievam, nevis tiecās un meklē Dieva labvēlību, nevis paļaujas uz Dievu savā stāvoklī, viņš ir no Dieva novērsies BET Rakstus un ne to vien zin labāk par vissvētākajiem cilvēkiem uz Zemes!

Luters un Luterāņi runā par Pāvilisko ticību - to ticību, kas pieķerās Dieva apsolījumiem un uz tiem vien cer un tic un tos vien uzskata par patiesiem un īstiem... Dieva Vārds rada realitāti - lūk tam mēs ticam, uz to paļaujamies... un tāpēc mēs varam šai ticībā darīt darbus kā rakst`tis Ebreju 11 tur visiem pieminētajiem bij ticība, kurā viņi taisnus darbus darīja! Ticība bij šo darbu cēlonis! Ticība, ka Dievs saka - EJ pāri šai aizai - palīdz mums iet un nenokrist, jo ja Dievs to saka, tad tur IR tilts, pat ja es neredzu.
Tieši ticība uz Dieva Vārdu ļauj Luterānim iet pāri dažādu maldu mācību čūskām un skorpioniem, un netapt sadzeltam... jo pats Dievs saka - EJ un tev tas nekaitēs - un mēs ejam un nebaidamies, jo to teica Dievs, nevis Pāvests, kurš pat putekļus ar savu vārdu skapjaugšā nevar radīt!
Briinumsons
# Iesūtīts: 2008.07.02 11:14:57
miers ar jums mīlīši ! es palikšu kur esmu un jūs arī turpat , bet tas jau neleidz mums vienam otru cienīt
Mulders
# Labojis Mulders: 2008.07.02 11:24:46
1. Luterānis tiek pestīts ticībā, kas ne vienmēr izpaužas darbos - var cilvēks nedarīt neko labu, bet var arī darīt sliktu, bet kāda ir viņa ticība, to redz tikai Dievs. (C)

Rom 4:
4 Bet, kam ir darbi, tam alga netiek piešķirta pēc žēlastības, bet pēc nopelna.
5 Kam darbu nav , bet, kas tic Tam, kas bezdievīgo taisno, tam viņa ticība tiek pielīdzināta par taisnību.

Mēģināšu Īsi! Vai es drīxtu piekrist Pāvilam šai jautājumā? Vai Pāvils melo?
Darbu nav Bet Tic!
Ja Darbi ir jēdziena "Ticība" sastāvā, tad Pāvils ir šizofrēniķi!
Jo pēc RKB sanāk, ka pāvils te saka "Bet kam Darbu nav, bet kam ir Darbi, tam viņa Darbi tiek pielīdzināti par taisnību" Ģeniāli ne?

2. Principā jebkurš luterānis ir pestīts prosto tā vien - aiz tā, ka viņš ir nokristīts un kāds no mulderiem viņam pateicis, ka šamam jātic un viss būs labi.

Nepareizi: Kas tic un top kristīts, tas taps izgla`bts, bet kas netic tas taps pazudināts. Kristība neglābj bez ticības!

3. Paliek neskaidrs jautājums: vai nevajadzētu pēc šādas teolrijas glābt pēc iepējas vairāk cilvēku - kaut ar varu sadzīt stadionā, nokristīt un skaļi nobļaut mikrofonā: jums jātic un būsiet pestīti. var jau nomierināt, ka nebūs jāpārtrauc maukošanās un gejošanās, ibo galvenais: ticība un kristība.

Var, taču, ja neticēs, tad nekas nepalīdzēs!

Vai tu TICI, ka esi pestīta Jēzus Kristus upura dēļ?
Vai vari uz šo jautājumu atbildēt ar vienkāršu jā vai nē?

Un jautājums, uz kura krīt visi RKB adepti: Ja šodien, tagad krīt Debesi s un ir pēdējā stunda klāt, ja šodien tūlīt iestājas Pastarā Tiesa... vai TU būsi paradīzē?
Mulders
# Iesūtīts: 2008.07.02 11:49:05
Mazliet pie tēmas atgriežoties!

Ja mēs atkal ticam - saprotu, tas ir grūti - tam ko apustulis Pāvils runā, tad Pāvils vispār saka, ka Sludinātais Vārds ir pāri jebkurai autoritatei!

Skat šeit:

Galatiešu 1 nodaļa
8 Bet, ja arī mēs vai kāds eņģelis no debesīm jums sludinātu citu evaņģēliju nekā to, ko esam jums pasludinājuši, lāsts pār to!
9 Kā jums jau agrāk esam sacījuši, tā arī tagad vēlreiz saku: ja kāds jums sludina citu evaņģēliju nekā to, ko jūs esat saņēmuši, lāsts pār to!

Vai ieveojāt manis izcelto!

Pameditējiet KO Pāvils saka! KAS ir tas par ko viņš runā!

Viņš šeit uzstāda klasisko ticības formulu - Ticam Sludinātajam Dieva Vārdam, kas ir Sludināts jau no Sākuma!

Un tālāk - pārfrāzējot viņš saka, ja mēs - kas tie mēs? Tātad Pāvils un visticamāk citi apustuļi, vai pat Eņģeļi vai vispār KĀDS sludina ko CITU nekā jau bij no iesākuma pasludināts... tad lāsts pār to!

Redziet... faktiski šeit ir pateikts tā... ka tā ir mūsu atbildība salīdzināt agrāk pasludināto ar to, ko sludina kāds cits!

Un tagad ko mēs redzam!

Kāds, kas sakās esam Apustuļu pēctecis kaut ko sludina... un mums viņam JĀTIC jo viņš ir Apustuļu pēctecis... ka Apustuliskā pēctecība VIEN ir garants, ka viņa sludinātajam ir kādas ticības saistības!

Bet Pāvils saka, ka pat VIŅŠ un Citi Apustuļi var pakļūt zem Lāsta, ja sludina ko atšķirīgu. Pāvils liek uzsvaru uz Vēsts Saturu, uz doktrīnu, nevis uz savu kā Apustuļa autoritāti. Pāvila Apustuliskā autoritāte ir NULLE pēc viņa paša vārdiem iepretīm Kristus Evanģēlija vēstij!

Bet ko šī Rakstu vieta pasaka vēl... Tā pasaka to, ka mums ir JĀZIN šī Kristus Evanģēlija vēsts kādu to sludināja no iesākuma... bez izmaiņām... Tātad... tagad jautājusm KUR mēs varam atrast to vēsti par kuru Pāvils saka - "Jau no iesākuma sludinātu". Tas nozīmē, ka līdz Pāvila Galatiešu Vēstules uzrakstīšanai šī Vēsts jau bij NOFORMULĒJUSIES! Tā bij zināma un skaidra!

Tādējādi... jebkura mācība un doktrīna, kas tiek uzlikta mums par pienācīgu ticēt ir jābūt šajā pirm-vēstī atrodamai skaidri pasludinātai.

Tātads mācības kā Marijas uzņemšana debesīs miesā, Marijas nevainīgā ieņemšana, Pāvesta Primāts, Purgatorijs u.c. jābūt sludinātām šajā pirm-vēstī, jābūt vēsturiski atrodamai vēstures faktos, Pāvilam ir jābūt šīs vēsts sludinātājam pēc viņa paša amata...

Tagad 64000 dolāru jautājums - Vai Pāvils būtu šīs pestīšanai būtiskās doktrīans noklusējis? Kāpēc? Ja viņa galvenais uzdevums bij sludināt Baznīcas Mācību, tad sanāk ka tās ir noklusētas... Nav atrodamas nedz Apustuliskajā mācībā un PAT pirmbaznīcas tradīcijā. Tas nozīmē, ka šī vēsts NEBIJ primārās vēsts sastāvā, kas savukārt nozīmē... ka mums KĀDS sludina KO CITU nekā bij pasludināts NO IESĀKUMA!

Vai mēs drīxtam sekot Pāvila norādēm un tādu neklausīt?
Mulders
# Labojis Mulders: 2008.07.02 11:53:54
Sāksim ar to, ka 2. un 3. punkts tad principā ir pareizi, jo gan jau cilvēki ticēs, ka ar šo viņi taps izglābti, jo viņiem to vien vajag, lai kāds losis iedod attaisnojumu viņu uzdzīvei. principā tādi nemaz nevar neticēt, jo viņiem tas nav izdevīgi. Tā ka - palīdzēs. (C)

Ja kāds ticēs, viņš tiks izglābts. Bet to kurš tieši ticēs tu neuzzināsi līdz pat pastarajai tiesai!

Nē, nebūšu gan. Visticamāk, ka šodien es nonāktu šķīstītavā. (C)

Nu lūk! Tātad tu netici Dieva Vārdam Neko darīt! Kas interesanti ka tev ir "visticamāk" - ka pat par Purgatoriju tu neesi pārliecināta? A par ko tu esi pārliecināta?

Tu netici, ka Kristus tev piedeva tavus grēkus tavā kristībā!
Kristus nāca, lai tevi izglābtu no taviem grēkiem, bet tu netici, kad viņš tev to saka!

Tad ko tu man pārmet ka es ticu tam, ko pats Dievs ir apsolījis savā Vārdā!

Kā Pāvils teica - Ap.D. 26:6 Un tagad mani tiesā par cerību, ka Dievs piepildīs apsolījumu, ko Viņš mūsu tēviem devis,

Kādā veidā RKB sauc sevi par Kristus Baznīcu, ja netic Evanģēlijam, ja netic tam, kas pašai ir jāsludina - "un ka Viņa Vārdā būs sludināt atgriešanos un grēku piedošanu visām tautām, iesākot no Jeruzālemes"

Kristus deva konkrētas pavēles - Mark: 15 Un Viņš tiem sacīja: "Eita pa visu pasauli un pasludiniet evaņģēliju visai radībai.16 Kas tic un top kristīts, tas tiks izglābts, bet, kas netic, tiks pazudināts.

Kā tu, Trilobīt, vari domāt, ka esi Kristus Baznīcā, ja pati šī Baznīca netic tam, ko pati sludina, kas viņai būtu jāsludina pēc Kristus Pavēles?
vasara
# Iesūtīts: 2008.07.02 11:57:16
Trilobīte, cik cilvēkam sevi ir jāiztukšo - tb - kā izmērīt to iztukšošanos, kur top vieta Dievam?
Zive.
# Iesūtīts: 2008.07.02 12:00:19
Mulders
Par to ticību un darbiem. Abet kā tad ir ar šito: Mat. 7:21?
Mulders
# Iesūtīts: 2008.07.02 12:04:07
Tobiš es nedomāju, ka esmu šo dāvanu paņēmusi (C)

Piedo (bik palamāšos, bet tā labvēlīgi) - durjoha - KAS IR KRISTĪBA? Tev Dievs pa visiem galiem tūcī iekšā šo dāvanu, nu KĀ lai viņš vēl savādāk tevi pārliecina, ka tu jau esi šo dāvanu saņēmusi?

Kā tu domā KAS Svētos iztukšo no visas nešķīstības?

Izlasi tak Jāņa 15:5

5 ES ESMU vīnakoks, jūs tie zari. Kas Manī paliek un Es viņā, tas nes daudz augļu, jo bez Manis jūs nenieka nespējat darīt .

Kur tu te redzi zara kaut kādu aktīvu darbību!

Viņš nokaltis ir uzpotēts uz DZĪVĪBAS KOKA... Dzīvā Koka DZīvība izstumj nokaltušā zara nāvi. Tas ir Jēzus Kristus kas iztīra svētos... Tev ir jābūt vispirms līzdalīgai šajā kokā, tikai TAD šī koka sula var tevī ieplūst un iztīrīt tevi... Tas ka tev daži svētie šķiet dikti svēti, jo SALĪDZINOT ar viņiem tu esi puteklis, tas nekādīgi vēl viņus neattaisno Dieva Priekšā... jo viņiem jābūt svētiem kā pac Dievs ir svēts, lai varētu runāt par ieiešanu Paradīzē!

Mironis nelīzdarbojas savā atdzīvināšanā.
Cik daudz Lācars līzdarbojās pie savas augšāmcelšanās?

Vai tiešām ir tik grūti to redzēt, tam ticēt un saprast, ka TEVĪ IR Tas pats Gars, kas Kristu augšāmcēla, tas pats Gars, kas iztīra svētos, tas pats Gars, kas mironi par dzīvu cilvēku dara!

Pārlasi vēlreiz klasisko Ecehiela gabalu par Kaulu Ieleju, pavēro kas TUR atdzīvina kaulus! Cik daudz viņi līzdarbojas!
Mulders
# Iesūtīts: 2008.07.02 12:08:18
Zive,

Par to ticību un darbiem. Abet kā tad ir ar šito: Mat. 7:21?

21 Ne ikkatrs, kas uz Mani saka: Kungs! Kungs! - ieies Debesu valstībā, bet tas, kas dara Mana Debesu Tēva prātu.

Es tev uzdošu jautājumu! Kas IR tie, kas spēj darīt Dievam tīkamus darbus? Kādus darbus Dievs kvalificē par tīkamiem? Kas šos darbus padara Dievam pieņemamus?
Kāpēc Ābela darbs Dievam bij tīkams, bet Kaina darbs Dievam nebij tīkams? Ja uz sitienu nevari atrast atbildi, ielūkojies gan Genesis gadījumā, gan - kas svarīgi - Ebreju 11:4

Īpaši iesaku izlastīt Ebreju vēstules 33 pantu... tur ir par taisniem darbiem kaut kas pieminēts!

Cita atbilde būtu - izlasi Jāņa 15 nodaļas 5 pantu!

Tātad... jautājums tev... KĀDI darbi Dieva acīs kvalificējas kā labi darbi? Kas šos darbus padara par Dievam akceptējamiem un tīkamiem? Vai jebkurš darbs ir labs Dieva acīs?

vasara
# Iesūtīts: 2008.07.02 12:10:19
Trilobīte, nu bet kā tad man zināt, cik man jāiztukšojas [darot darbus], lai es nonāktu debesīs? Jo es arī gribu nonākt debesīs uzreiz kā kanonizētie svētie, kas laikam ir vienīgie rkb, kas pa taisno nonāk debesīs. Nu varbūt es tevi nepareizi sapratu?
Mulders
# Iesūtīts: 2008.07.02 12:12:39
Mulders - paliec vien pie savas pārliecības, es palikšu pie savas. Pie tam - man neko daudz nekaitētu, ja es kļūdītos, bet tev gan - ja man būtu taisnība. (C)

Vispār ir tieši otrādi!

Ja kļūdies tu un taisnība ir Kristum, kad viņš saka "Bet kas NETCI, tas taps pazudināts" un blaksu noliekam tavus atbildi kad es uzdevu, vai tu tici, tad ir bēdīgi!
JA Taisnība ir tev, tad sliktākais kur es nonākšu - Purgatorijā

Bet... es esmu gatavs iemainīt VISUS (bez izņēmuma) savus darbus un atdot tos tavā kontā... Atstājiet man tikai manu ticību uz Jēzu Kristu, atstājiet man šo pārliecību, ka Kristus nav melojis sakot savus vārdus manā kristībā! Esmu gatavs stāties Dieva priekša BEZ NEVIENA sava darba... ar savu pliko paļāvību, ka Dievs ir žēlīgs un piedos man manus grēkus Kristus dēļ, jo tikai un vienīgi uz Kristu es ceru, jo ja es stāšos Dieva priekšā ar saviem darbiem, tad tie taču nekompensē manus grēkus - mani grēki joprojām man paliek?
Taču tad jautājums - kamdēļ tad Kristus Mira? Vai par velti? Vai ne manis dēļ?
. 1 . 2 . 3 . 4 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 75 , pavisam kopa bijuši: 12178