atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Antikristīgā liecība?
Aivars
Iesūtīts: 2015.11.02 14:50:10
Bēdīgi slavenās "Sātana bībeles" tulkotājs, izrādās esot svēts anglikānis, kam ir savs skarbs viedoklis par Latvijas kristiešiem,kuri pieder tradicionālajām denominācijām:

http://www.diena.lv/dienas-zurnali/sestdiena/nils-sakss-latvijas-katoli-un-luterani-ir-antikristigi-14117451
. 1 . 2 . >>
AutorsZiņas teksts
Aivars
# Iesūtīts: 2015.11.02 14:52:00
Ko par to domājam, mīļie luterāņi? Vai tā ir zākāšanās, vai farizejisms, vai tomēr vērā ņemams aizrādījums?
Saules
# Iesūtīts: 2015.11.02 16:25:19
Nemaz neiedziļinos šajos. Kārtējais lapu pūtējs !!
dāvis [78.84.31.195]
# Iesūtīts: 2015.11.02 21:48:52
Aivars tad pie viena varētu padiskutēt arī par šo te rakstu, jo tajā arī atsaucas uz tēmā minēto rakstu
http://www.lsm.lv/lv/raksts/arpus-etera/karlis-streips-traktoristes-un-vanagi.a152921/

p.s. Vai pats arī biji šajā "konferencē" un par ko cēli roku? Vai arī biji starp tiem, kuri laikus manījās prom, lai nebūtu jābalso, kad modrā vanagacs fiksēja retās iebilstošās rokas?
Aivars
# Labojis Aivars: 2015.11.02 22:35:20
dāvis [78.84.31.195]
Pat pieņemot, ka tev ir kaut kāda taisnība, kādēļ pats par to neiestājies, bet mēģini futbolēt savu gļēvumu uz mani, kam vienkārši ir piegriezies šis bezgala piezemētais un apžļembātais skatījums uz luterisko ortodoksiju, ko izņirdz visādi streipvedīgie, kuri ne vienreiz vien ir muti brūķējuši tā, ka viņu `tolerances` pozai nav iespējams ticēt.
Bet ja tev konkrētā konference interesē, tad ej un balso, bet necenties iepīt mani pasākumā, kurā neesmu piedalījies!
Labāk atbildi, vai tu, kā luterānis uzskati, ka tava komunikācija ar mani un citiem Dieva bērniem ir antikristīga
Raimonds
# Iesūtīts: 2015.11.03 15:37:10
Aivars
Lasa un pārlasa šos blogus un viedokļus... arī draudžu cilvēki. Lasa arī pikantas ziņkārības dīdīti. Lasa, jo mēģina saprast, cik tālu tie vai citi jau krituši... Virtuālā pikantērija. Dziļi garīgu cilvēku tas neskar! Viņš lasa vienīgi garīgo literatūru un krāj naudiņu rekolekcijām un klusībā lolo slepenu domu - konvertēties istenākā, ar patiesāku garīgumu apveltītākā konfesijā. Redz... anglikānisms piedāvā šito... savukārt pravoslavi atkal šito...
Aivars
# Iesūtīts: 2015.11.03 20:42:31
Raimonds
Nevaru nepamanīt sarkasmu Tavā tekstā.
Bet redzot ieraugot šo Nila Konstantinova vīzdegunīgo (holier than thou) paziņojumu, aizdomājos par to varizejisma (kā teica vectēvs) jeb farizejisma vīrusu, kura mutācijas ir skārušas mūsdienu kristiešu smadzenes smagāk nekā tie paši nereti apzinās.
Ir tik kārdinoši norobežoties no nepareizajiem! (Un galvenais, ka tik vienkārši!) Kāds Dievam pateicas, ka viņš nav dzimis kā sieviete, kāds - ka viņš ir pederasts, bet ne homofobs, vēl kāds - ka viņš nav `tradicionālo kristīgo denomināciju (izņemot pareizticīgo) sātanists, bet veltījis savu laiku sātanistu romantiķa La Veja popularizēšanai un praktiskā sātanisma -ciniska krievijas imperatora kulta - reklamēšanai Latvijā.
Bet kur paliek Kristus un viņa evaņgēlijs?
dafne
# Labojis dafne: 2015.11.04 22:45:06
Ja viens kristietis publiski apkaka citus kristiešus es tādu pierē neņemu.Brauc pa draudzem,veltil aiku..tiecies ar luterāņiem un katoļiem,lūdz par tiem,izglīto tos,"no koka nokāpušos",bet never muti vaļā publiski noliekot savējos par kuriem ar taču Kristus cietis,miris un augšāmcēlies.
Aivars
# Iesūtīts: 2015.11.05 00:03:47
dafne
Es piekrītu Tev par to publisko apsaukāšanos, ko pārsvarā nav vērts ņemt vērā. Bet tas, kas mani aizķēra, bija ideja par to sātanisko komunikāciju no kristiešu puses, ko demonstrē arī Konstantinovs un Streips, savas grēknožēlas vietā izvēloties diaboliskas apsūdzības ādamiski-kainiskā stilā. Un nevar noliegt, ka viņi jau nav pirmie šīs tradīcijas iedzīvinātāji, kur grēks top pārdefinēts, atbilstoši savai gaumei, bet Kristus žēlastības apliecināšana - aizstāta ar lāstiem pār kaut kādu iemeslu dēļ netīkamo ļautiņu galvām.
Tas kaut kā īpaši pasvītro Luteriskās reformācijas uzsvarus.
Raimonds
# Iesūtīts: 2015.11.05 11:52:57
Aivars
Ja kristīgā vēsts noplicinās līdz neiecietīgai un psihopātiskai pareizu saukļu izkliegšanu, tad veselīgākais ir... ironija un sarkasms.
Nekas jauns, kas jau tā vai citādi nebūtu zināms. Vienīgi uzrakstīts gan ir publicistiski ļoti agresīvi, netoleranti, ne-ekumeniski un galu galā pazemojoši. Ko viņi ar to vēlas pateikt un panākt? Vai pašizpausmes vēlmes ir tik lielas, ka vienalga ko raksta? Tas drīzāk palīdz saprast, kāds tad ir seksuālo minoritāšu un t.sk. aizstāvības idejiskas un garīgo noskaņu fons...
Māris [46.109.91.46]
# Iesūtīts: 2015.11.08 20:31:48
Nupat LELB sistēmas mācītājs Uldis Rožkalns LKR Aktuālajā Diskusijā vēl skarbāk izteicās par savu konfesiju-līdz pat aizraušanos ar velnu.
http://www.lkrtv.lv/145-aktuala-diskusija-reformacija_aaec75889.html
Patiešām, kas notiek?
Vasarā biju Mazirbes rekolekcijās. Romas katolu un pareiztīcīgo mācība pāri visam. Jaunā dziesmu grāmata mums piedāvā svinēt Marijas debesbraukšanu, ar pelniem zīmēt krustus uz pierēm un vaimanāt mana vaina, man vaina, mana vislielākā vaina.
No kurienes šie sūdi uzpeld?
Aivars
# Labojis Aivars: 2015.11.09 15:56:58
Māris [46.109.91.46]
Diemžēl, Tevis uzrādītais piemērs LKR raidījumā, tiešām liek aizdomāties par to `sātanisko` komunikāciju, kur apsūdzēšana un tiesāšana dominē pār Evaņģēlija apliecināšanu. Tas ir tas farizejiskais kārdinājums - `nokristīt` par vella bērniem pat ticības biedrus. Pa lielam tā saruna tur bija gandrīz tikpat tumša, kā tā studija.

Bet, piekritīšu tev, ka arī tāds sinkrētiskā ekumenisma haotiskais liderīgums nevar nesagādāt galvassāpes un bažas, un arī par to Baznīca ir atbildīga.
dafne
# Iesūtīts: 2015.11.09 22:08:03
njā,dīvaina diskusija..it kā par reformāciju..bet sanākusi vairāk par spaisu
dafne
# Iesūtīts: 2015.11.10 08:49:06
Māris [46.109.91.46]
vai vari konkrēti minēt,kas tika mācīts Mazirbes rekolekcijās?Vienkārši gribas zināt par ko pašreiz "fanojam"
Raimonds
# Iesūtīts: 2015.11.10 10:47:16
Iespējams, ka cilvēki rakstot, runājot nejūt robežu un īsti nejūt otru cilvēku. Bet tas, tiešām, (te rakstos un diskusijā) ir tik uzkrītoši! Savu pārliecību uzskatīt par kristīgu, bet kaut nedaudz atšķirīgu - antikristīgu. Savukārt otra galējība - nekritiski, pārprastā kristīgā tolerancē, pieņemt un savienot teoloģiski nesavienojamo. Varbūt tās ir vienas monētas divas puses, autoritārims un konformims? Nu, ir kādam jābūt ļoti principiālam, stingram un turpat nākamajā momentā - gļēvi izdabājot vai izkalpojoties. Iespējams, nevienam vien šajās lietās loti, ļoti pietrūcis laika iedziļināties, apdomāt un kaut vai cilvēciski izrunāt šīs tēmas ar saviem kristīgajiem draugiem (ja tādi vispār ir?) bez tiesāšanas, baidīšanas vai vainošanas.
dafne
# Labojis dafne: 2015.11.11 08:58:24
Raimonds
Bet dažreiz jau ir tā,ka cilveks ko pasaka un pēc tam to tomēr nožēlo,ja ne uzreiz..varbūt pēc kāda laika pašam sametas kauns lasīt to,ko pats teicis.Tā dzīve pati jau kaut kā veido un mīca to cilvēku.

Mana pieredzē ir gadījums,kad es noliku reiz kādu mācītāju par to,ko viņš ir sludinājis no kanceles,par nepareiziem vārdiem,antiluterisku sludināšanu utt.Pagāja laiks un tā sagadījās,ka tieši šis mācītājs izvadīja manu tēvu Mūžībā.Mēs bijām gandrīz vienīgie kristieši šajās bērēs un sēdējām līdzās kā labi draugi un viņš man bija pamatīgs atbalsts.Un tajā brīdī es sapratu,ka nav svarīgi cik pareizi vai nepareizi ir tavi uzskati,jo nezini kur dzive var aiznest un kados notikumos ieraut un varbut tieši tas brālis..māsa ar tiem antikristigiem uzskatiem var but tavs balsts un stiprinajums gruta bridi.
Aivars
# Iesūtīts: 2015.11.11 20:41:18
dafne
Es laikam nebūtu tik drošs par tiem antikristīgiem uzskatiem, ja tie tiešām ir antikristīgi. Taču, kas attiecas uz Kristus Baznīcas locekļiem, mani uzrunā misionāra un ārsta Pola Branda (Paul Brand) pārdomas par Kristus miesu un dzīvu organismu, kur taisni tas, ka dažādi kauli un dažādi muskuļi it kā `cīnās` viens ar otru, taču jau gādā par to, ka organisms dzīvo, nevis kolapsē kaut kādā agonijā nosmokot. Protams, tā robeža ir smalka, kuru pārkāpjot sākas visādi vēži un alerģiski anafilitiskie šoki, kas sēj nāvi. Taču tajā pašā laikā vismaz šajā pasaulē šī sāncensība iet roku rokā ar dzīvību.
dafne
# Labojis dafne: 2015.11.12 08:58:05
Aivars
ja tie tiešām ir antikristīgi.

un ja tā nav matu skaldīšana un ja tā nav adiafora
Var jau strideties un but nevienpratiba par visu ko,bet ja tomer,pa lielam Kristu nenoliedz nez vai tadu var saukt par antikristigu.
Cilveks laikam pats iet caur kaut kadu pieredzi,kas palidz izvertēt par ko ir vērts iespringt un par ko nav vērts.
Piemeram, publiski kristietim noliekot citus kristiešus,nesanak mums citiem paradit to milestibu māsu un brāļu starpā par ko Kristus runā,pēc kā tad īsti varēs pateikt,ka esam Viņa sekotāji.
Raimonds
# Iesūtīts: 2015.11.12 13:16:39
dafne
Vārds "antikristīgs" visvairāk un, jāsaka, agresīvāk tieši izskanēja no abiem rakstiem. Pārsteigums, vai kā to labāk nosaukt, nāk no šiem publiskajiem cilvēkiem, jo tie ir viņi (īpaši jau Streips), kas visbiežāk apelē pie tādiem vārdiem, kā "tolerance", "integrācija", "iecietība", "atvērta sabiedrība" utt. Jo par kādu toleranci vai integrāciju var runāt, ja viens viedoklis tiek agresīvā veidā uzspiests? Vienlaikus viņi jau nepaskaidro, kas tiešām būtu svarīgāk, labie ieguvumi, ja arī citi ja ne atbalstītu viņu viedokli, tad vismaz cilvēciski justu kādu empātiju. Pirmkārt, viņu attieksme oponentu nostāda noniecinošā lomā, ar kuru vispār nav vērts runāt. Kāpēc? Tāpēc, ka viņi nav tādi kā mēs vai tādēļ, ka mūs neatbalsta. Bet tolerance var sākties tikai tad, ja oponenti viens otru nenicina. Tāpat tas nozīmētu, ka otram ir tiesības un pašcieņa pateikt "nē". Piemēram, ja cilvēkiem nepatīk viendzimuma seks un viņi ar to netaisās nodarboties, jo bioloģiskā līmenī tas rada riebumu, tad viņiem tas nav jāuzspiež par obligātu. Bet visa šī homosex propoganta diemžēl to dara. It kā, ja jaunietis ar pašcieņu atsaka vai pasaka "nē" būtu kaut kas homofobisks. Tas bieži vien ir nereflētais līmenis. Parasti dzird tikai šos skaļos paziņojumus. Redz, jo nosaucot kādu par netolerantu, vai šajā gadījumā, "antikristīgu", tā jau ir apsūdzība, kas vispār cilvēkus izslēdz no kristīgas sadraudzības. Un tas gan, manuprāt, ir pilnīgs strupceļš!
Tavs piemērs un stāsts labi, manuprāt, parāda īstas un cilvēciskas attiecības. Iepazīstot vienam otru, arī mazāk gribas piekart to vai citu birku.
Aivars
# Iesūtīts: 2015.11.12 20:41:45
dafne
Vienlaikus prātā jāpatur, ka mīlestība, par ko runā Kristus, nav tas pats kas lišķība un liekulīga izdabāšana. Runāt patiesību mīlestībā, ne melot vienaldzībā un liekulībā, Kristus sekotāji tomēr tiek aicināti. Diemžēl, tam vajadzīga drosme, tādēļ `drošākas` bieži vien šķiet citas stratēģijas.
Māris [46.109.91.46]
# Iesūtīts: 2015.11.13 22:47:04
Aivars
"sinkrētiskā ekumenisma haotiskais lietderīgums..." varu tikai nojaust kas tas ir. Bet draudzē ir bažas, un mācītājs izvairās par to runāt. Vai vispārēja miera labad?
dafne
Fanojam par tezē lūgšanām, meditāciju, tikumību skolās. Lekcijas lasīja arī pareizticīgo priesteris no Liepājas.

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 120 , pavisam kopa bijuši: 311