atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Luterāņu klosteris
Oskars
Iesūtīts: 2007.09.22 22:37:44
Jūsu domas par to? Zinu, ka kaut kur ir, bet kur? Vai nevar kāds pateikt precīzāk? Varbūt kāds zina arī to interneta mājas lapas?
Ko jūs teiktu, ja tāds parādītos Latvijā?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
AutorsZiņas teksts
Eseja [80.232.129.226]
# Iesūtīts: 2007.10.09 12:03:09
Paldies TEv, Zaur!! Lai tev svētīga diena!
vilks
# Iesūtīts: 2007.10.09 12:34:36
Atvaram
nu,Luters gan attiecībā uz profesijām lietoja vārdu `aicinājums`. Kādu Dievs aicina būt par kurpnieku un kādu citu-par mācītāju. Piemēram,Pāvils paralēli bija arī telšu taisītājs,un nevienam tas netraucēja.
Kas attiecas uz argumentiem klosteru pastāvēšanai,es šķiet,uz to vienreiz jau norādīju-cilvēkiem,kuriem ir aicinājums dzīvot neprecētiem (par šo aicinājumu runā Pāvils),tomēr ir vajadzība pēc kopības ar citiem cilvēkiem. Līdz ar to ir loģiski,ka viņi dzīvo kopienās,un kopīgi izdzīvo savu kristietību. Tāpat kā precētie kristieši to dara ģimenēs. Tādā gadījumā runāt par to,ka klosteru māsas un brāļi zaimo Dievu,ir pilnīgi aplam.
Balss
# Iesūtīts: 2007.10.10 19:04:41
Ctulhu
Ir rakstīts - miesa karo pret garu. Ja jau klosteri - šīs cilvēka gara treniņa un audzināšanas iestādes spējušas pastāvēt par spīti miesīgās pasaules ielenkumam un kārdinājumam, tad jau nu gan laikam tomēr klosteri nebūs pret Dieva gribu. Bet krogi un visas citas miesīgās iestādes ir tikai dabiskas grēcīgo cilvēku vēlmju apmierinātājas. Kamēr būs grēks cilvēkā, tikmēr būs arī tas, ko nosauci tu.
Balss
# Iesūtīts: 2007.10.10 19:31:07
Ctulhu
kaadas objektivi veertiigas iipasiibas) cilveeki tajos klosteros uztrennee?
Dievbijību, pazemību, ticību , dažos - nabadzību, strādīgumu. Viduslaikos - izglītību.
Senos laikos klosteri paši sevi tīri naturāli uzturēja - bija kā lauku saimniecība un taisīja visādas labas - cilvēku glābējus suņus un sieru - (un arī ne tik labas lietas, kā liķieri un alu...).
Balss
# Iesūtīts: 2007.10.10 19:36:06
Ctulhu
Anti-mantkārība, anti-savtīgums.
Andis Atvars [87.110.30.131]
# Iesūtīts: 2007.10.10 20:10:32
Zaurs
Bez Dieva ziņas tiešām nekas nenotiek..., bet ar to aicināšanu ir tā kā ir...
Vai cilvēks ir Dievs, ka var/drīkst/spēj spriest par Dieva aicinājuma dziļumiem, īpašībām, piederumiem?
Izejot no iepriekš rakstītā "aicināšana" kļust par tabū un tā beidz pastāvēt kā tāda... , bet par laimi tā tas nav un Dievs ļauj spriest par lietām un procesiem... `pārbaudiet`...
Balss
Balsij un ne tikai patīk Baštiks, bet tādēļ Dievs nesāks pārskatīt savus principus... nu nav augstāka aicinājuma, kā būt mācītājam, bet Dieva aicinājumi neseko dilstošā secībā.
Un visiem klostera faniem - vai M.Luters rīkojās nepareizi klapējot ciet klosterus?
Sheksna
# Iesūtīts: 2007.10.10 20:19:42
Sāksim ar to, ka BĪBELE neko nesaka par klosteriem, nemudina tādus organizēt un būtībā nemaz nesludina ideju par klosteri. Secīgi - klosteri ir cilvēku pašizdomāta kalpošana. Tā varbūt arī tuvina cilvēku dievam (lai arī ko mēs ar to saprastu) un tai varbūt ir arī citi pozitīvie aspekti, tomēr sevišķi bibliska lieta klosteris vis nav.
dažos klosteros iemācās pareizi uzbrūvēt benidiktīnu
Ir tāda lieta
Par dievbijiibu un pazemiibu muusu viedoklji buu preteeji, tas skaidrs
CtH, man liekas, ka šamējie ar `pazemību` saprot paklausību. Tipa - Kristus pateica `aizej un nomirsti tur pie tā koka`, un pazemīgs ticīgais to arī izdara.
Balss
# Iesūtīts: 2007.10.10 21:19:34
a_masiks
neesi saputrojusi pieticību ar nabadzību?
Nepiekasies pie vardiem! Tev vajag uzskaitijumu lidz pedejai detaljai? Te nav skolnieku sacerejumi ar ievadu, iztirzajumu un nobeigumu, bet isas, kodoligas sarunas.
Sheksna
BĪBELE neko nesaka par klosteriem Taisniba, tieshi par klosteriem ne. Bet iesaka palikt neprecetam, ja to spej, un kalpot Dievam ar savu dzivi visaa pilnibaa, bez uzmanibas un speku novershanas - ja sevi jut sadu Dieva aicinajumu.
Sheksna
# Iesūtīts: 2007.10.11 10:49:33
Taisniba, tieshi par klosteriem ne. Bet iesaka palikt neprecetam, ja to spej, un kalpot Dievam ar savu dzivi visaa pilnibaa, bez uzmanibas un speku novershanas - ja sevi jut sadu Dieva aicinajumu.
Tad rodas jautājums, ko tad nozīmē `kalpot dievam ar savu dzīvi visā pilnībā`. To var interpretēt dažādi, arī dažādi klosteri, cik saprotu, to izprot dažādi. Droši vien bija/ir klosteri, kur vairāk koncentrējās uz lūgšanām, noturot tās n reizes dienā, viduslaikos klosteriem bija dārzi un fermas, attiecīgi klostera iedzīvnieki strādāja tur, šodien tas laikam vairs nav TIK aktuāli un klosteros vairāk pievēršas sociālajam darbam, t.i. vairāk iznāk ārpus mūriem un iesaistās `pasaulīgajā dzīvē`.
Balss
# Labojis Balss: 2007.10.12 01:30:18
a_masiks
tāc bezdievīgs "i-diots manā vecumā" Neatminos, ka būtu tevi tā jelkad nosaukusi... laikam vecums nāk kā rūkdams kuilis... ja jau atmiņa klibo P.S. Kāds ordenis sevi, šķiet, sauc par nabadzīgo brālu ordeni. Tāpat ir arī māsas. Bet doma ir - dzīvot askētiskā pieticībā. Tur šie divi jēdzieni: nabadzība + pieticība.
Sheksna
Protams, ka dažādi - laikam tavas vēstures zināšanas šajā jomā ir apmēram manējo līmenī. Bet tas nenozīmē, ka kāds veids ir katrā ziņā pareizāks par citu.
Eseja [80.232.129.226]
# Iesūtīts: 2007.10.23 09:36:11
Biju katoļu klosterī un bija patīkami izjust to mīlestību un pazemību,kas tajā valda.Jutos piepildīta....Žēl,ka luterāņi šajā ziņā ir nabagi.
Mulders
# Iesūtīts: 2007.10.23 10:13:52
Eseja, esam esam mēs garā nabagi! Tamdēļ tikai uz Kristu vien ceram, jo pie viņa ir visas bagātības!
Mulders
# Iesūtīts: 2007.10.23 12:52:01
Ctulhu, jo mīl!
Mulders
# Iesūtīts: 2007.10.23 13:04:16
Ctulhu, mīlestības kritēriji ir ontoloģiski nevis selektīvi!
Mīl nevis īpašību dēļ, bet dēļ tā ka ir! Bez nosacījumiem, bez filtriem.

Lasi 1 Kor 13 nodaļu!
Eseja [80.232.129.226]
# Iesūtīts: 2007.10.23 13:12:57
Bet vai tad mēs neesam aicināti būt Viņa liecinieki ar saviem darbiem??Un mīlestība ir viens no tiem, kas liecina par piederību Viņam
KarotesNav
# Iesūtīts: 2007.10.23 13:25:11
> Ctulhu
Kā māte mīl bērnu, neatkarīgi no tā, vai tas bērns ir grāvracis vai profesors.
kluseetaajs [87.110.168.171]
# Iesūtīts: 2007.10.23 13:33:22
....varbuut taa, ka D cilveekus redz cauri, redz katra indiviida potences, iespeejas, buutiibas skaistumu.....un to, kaa pie labas kopshanas tas var atiistiities, izaugt .....un tad jau tai miilestiiba nav nemaz tik nepamatota
kluseetaajs [87.110.168.171]
# Iesūtīts: 2007.10.23 13:37:31
Ctulhu tad jau jaajautaa ko Juus saucat par aarkaartiigi nepiemeerotos apstaakljos
kluseetaajs [87.110.168.171]
# Iesūtīts: 2007.10.23 13:45:15
mjaaa......nav jau man atbildes
....varbuut, nespriezhot par tik extreemiem gadiijumiem, kaa mineeji,......saka jau, ka ir viegli buut labam, ja apkaart viss ok un to, kas pats iisteniibaa esmu, ar, tik gruutumiem cauri ejot saproti...nezinu kaut kaa taa varbuut
KarotesNav
# Iesūtīts: 2007.10.23 13:55:55
> Ctulhu
Māte vēlas, lai tā būtu, jo bērns tad ir laimīgāks. Laimīgāks kā cilvēks.

Laimīgāks kā būtneX. Ja mēs ņemam "laimīgāks kā Suns", tātad tas ir attiecināms jau uz suni, un vairs neder mīlošā saimnieka vēlēšanās suni izgatavot labāku par sevi. Tas nav iespējams. Sunim suņa laime, cilvēkam cilvēka laime.

Dievs tāpat var vēlēties, lai katra būtne ir laimīga savā iespējamajā laimes veidā.

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 59 , pavisam kopa bijuši: 35355